Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsolty1980 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 699

udv mindenkinek most vettem egy opel astra fcc gt modelt es ki szeretnem cserelni a kezifek rol a muanyag burkolatot es nem tudom le venni valaki szedet szet ijensmit ha tudtok akkor segitsetek kerlek  es nincs valakinek szervizkonyve ?

kardi82 Creative Commons License 2012.08.12 0 0 698

Sziasztok!2005-ös opel astra g twinnport az autó.a napokban azt tapasztaltam hogy a kiegyenlitőtartályból elfolyik a víz,akár rövid táv megtétele után is.folyásnak a helyét nem látom,az autón sem veszek észre semmit.segítsetek mi lehet az oka?köszönöm

adamka308 Creative Commons License 2012.08.09 0 0 697

üdv adsz e mil cimet tudok adni futmű rajzot

Előzmény: akaym (693)
adamka308 Creative Commons License 2012.08.09 0 0 696

üdv fennáll még a hiba a g astránál? azért nincs hb tárolás mert gyujtás hibánál nem tárol hibát nem tudja mi a szitu! ami szobajöhet hibánál 1:trafó mivel cserélted ez kilőve, 2: és szerintem elég nagy az eséje hogy ott a hiba Hall jeladó!

Előzmény: HeringAstraG (688)
Qkorica Creative Commons License 2012.08.08 0 0 695
Előzmény: geisa87 (694)
geisa87 Creative Commons License 2012.08.07 0 0 694

Üdv! Opel Astra G 2.0 DTI Caravan-nal az alábbi gondom van:

- Vasárnap még hűtött a klíma, de ma ahogy beszálltam nem hűtött! A klímakompresszor bekapcsolt, de a hűtőventillátor nem. Mi lehet a hiba oka? Üdv Géza!

akaym Creative Commons License 2012.08.01 0 0 693

Opel Astra F 1997 kersnék fútómű rajzot /torony-lengéscsillapító/ ha alaki tudna segitení.

előre is köszönöm. Miki

FunGM Creative Commons License 2012.07.30 0 0 692

Nálam ugyanez a motor 2001-es évjárattal ugyanezt produkálta. Sok drága alkatrészt eredménytelenül cseréltünk benne, míg az EGR szelep csere után megszünt a hibajelenség. (bontotóban 15000Ft volt, újonnan 40 körül lett volna) Azóta évenként előjön, de egy EGR szelep tisztítás mindig rendbeteszi. Nálam ez a hiba általában 0 fok környékén jelentkezik ősszel és tavasszal. Nem megy egy henger. Akkor leállítom, majd fél perc múlva újraindítom és semmi baja. Ilyenkor mindig eljön a tisztítás ideje.

Előzmény: HeringAstraG (688)
xsaraguru - reklámszerződés? Creative Commons License 2012.07.20 0 0 691

befecskendező..4 közül valamelyik kihagyós

Előzmény: HeringAstraG (688)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.19 0 0 690

Amelyik autóban számítógép van annál akármi is előfordulhat. A megbízhatóság tekintetében nézd meg a saját otthoni gépedet!

 

Előzmény: HeringAstraG (688)
vwopel Creative Commons License 2012.07.18 0 0 689

Olvass vissza és rájössz, hogy akármi is lehet.

konkrétan meg csak akkor ha ott van az ember és az autó is produkálja a hibát.

Előzmény: HeringAstraG (688)
HeringAstraG Creative Commons License 2012.07.18 0 0 688

Sziasztok,

1999-es Opel Astra 1.4 16 szelepes benzines autóm van.  A hiba, amivel nem tudunk mit kezdeni a következő: "Néha" indításnál három henger megy csak és kivillan a motor hiba lámpa (nem tárolja el a hibát) , leállítom (nem használom) és 1-2 óra múlva elindítom semmi baja a motornak. Van mikor megyek vele 200 kilóméter egyszerre és semmi gondja, de a következő indításnál előjön ismét. Menet közben eddig csak egyszer csinálta, akkor letettük vártunk vele 1 napot és "semmi" baja. Egy éve lett cserélve a trafó gyárira. A gyertyákat most cseréltük pár hete....

HA valakinek van ötlete szívesen fogadom, és megköszönöm. Köszi....  Hering

vwopel Creative Commons License 2012.07.18 0 0 687

""10W40.OLAJRA NEM GYANAKSZOM,""

 

milyen olaj???

 

és ha lehet ne kiabálj

Előzmény: olmann (686)
olmann Creative Commons License 2012.07.18 0 0 686

KB.6000KM VAN BENNE.10W40.OLAJRA NEM GYANAKSZOM, MERT AZ ELŐZŐ AUTÓMBA IS EZ AZ OLAJ VOLT,UGYAN ILYEN VOLT A MOTORJA IS.

Előzmény: vwopel (684)
vwopel Creative Commons License 2012.07.18 0 0 685

""mindig ugyan azt az olajat tegyed az autóba"""

 

nem esetleg ugyanolyat? :P

Előzmény: peter.taylor (683)
vwopel Creative Commons License 2012.07.18 0 0 684

Milyen olaj van benne, és mióta?

Előzmény: olmann (680)
peter.taylor Creative Commons License 2012.07.17 0 0 683

mindig ugyan azt az olajat tegyed az autóba, ne váltogass.

peter.taylor Creative Commons License 2012.07.17 0 0 682

a benzinbe meg tegyél szeleptisztitó adalékot,ha mindezek után is jelenkezik a hiba akkor sajnos hengerfej le. szelep ki szelepszár tisztitás, vagy csere szeleppel együtt a vezetőt.

peter.taylor Creative Commons License 2012.07.17 0 0 681

Szerelő vagyok.

Hidrotőke tisztitót tegyél az olajba (kb 1000 ft)ott lesz a gond utánna jól meghajtani az autót magas fordulaton,amúgy gyújtáshiba jön akkor is ki ,ha befecskendezési gondja van.

 

 

Előzmény: 78tom (612)
olmann Creative Commons License 2012.07.17 0 0 680

Sziasztok! Az autóm számomra furcsa hibát produkál. Egy 1996-os Opel Astráról van szó, motorkód C14SE.Hideg motornál minden rendben van,de ha eléri az üzemi hőfokot,gyorsításkor becsörögnek a szelepek. Hidrotőkét cseréltem himbával együtt.Vezér tengely nincs megkopva.Üza. nyomást mértem,3-bár.A gyertyák fehérek,szerintem szegény a keverék. Vizhőfok jeladóra,vagy  lamda szondára  gondolok,hogy rossz értéket generál.Van valakinek valami jó ötlete?Előre is köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.06 0 0 679

Ki kéne olvastatni a hibakódot. (felénk 3500Ft) Abból rendszerint kiderül, mi okozza a leállást. (legtöbbször a lambda szonda)

A km spirál csere u.a. mint a régebbi Opelokon. Egyik vége a váltón a másik vége a műszerfalban. Cőlszerű először alúl levenni mert úgy könnyebben kijön a műszeregység.

Előzmény: lacusska (678)
lacusska Creative Commons License 2012.07.06 0 0 678

Kedves  Topic társak Két  kérdésem lenne:   1. az  F astrám  (X14XE motorkód 1996 ) ma  elkezdett" leállogatni"  a jelenség,  hogy amig  folyamatosan megyek nincsen  gond (egyenlőre)   de ha  a  sarkon megállok akkor a motor leáll,  inditásra  azonnal ujra indul.  Pár  óra  óta időnként  kigyullad a  sárga motor  ábra jelzőlámpa.  2. A km órám    kb  2 órája  meggondolta magát  azóta nem  mutat,  és (természetesen) sem sebességet  sem  megtett km t  nem mutat .  nem volt  még  dolgom  OPEL  km  bowden cserével.  A dolog érdekessége  hogy az  ASTRA F tipust taglaló könyvek egyikében  snincsen  benne  az  X14XE motorkódu motor az  állitólag mág  tulajdonképpen a G astra  egyik motorja lenne.

Szives   segitségeteket  várom.

Üdv: lacusska

lacusska Creative Commons License 2012.07.06 0 0 677

Kedves Kolléga!  ha a kijelzőn  csak  minusz jelek vannak a hőgfok helyett akkor  vagy a  hőérzékelő, vagy a hozzá vezető kábel   esetleg a  csatlakozó szakadt.  Akkor szokott előfordulni mikor a téli sós vizí  belejutott   az érzékelőbe vagy csatlakozóba  és  " szétmarta  azt"

 

Üdv  lacusska

Előzmény: gyula62 (666)
Qkorica Creative Commons License 2012.07.06 0 0 676

Ehhez hasonló hibám volt. A termosztát műanyag csöve elrepedt, ott folyt el a hűtővíz, és a motor hőfok nem emelkedett jelentősen.

Előzmény: gimmeshelter (673)
Rod-Nas Creative Commons License 2012.07.06 0 0 675

Nekem is épp ez a problémám (hűtőrendszer visszajelző (sárga) lámpa), 1,7 DTI Astra 244.000 km-rel. De ez már tavaly és tavalyelőtt nyáron is előjött, aztán elmúlt. Csak most aggódom, mert 40 km megtétele alatt többször is és nemsokára hosszú út elé nézünk. Csak jövő héten látja majd a szaki, ha mindenigaz...

Előzmény: gimmeshelter (673)
dkl325 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 674

Köszönöm.

 

Természetesen mindenből a legjobbat kapja, családi autó lett, nem tróger mobil. Pár évig használni akarom még.

Előzmény: vwopel (672)
gimmeshelter Creative Commons License 2012.07.04 0 0 673

Üdvözlet Mindenkinek!

 

10 éves Opel Astra g-re tettem szert, aminek van néhány olyan hibája amit még nem sikerült megoldani,hátha tudtok nekem segíteni. Elnézést, ha értelmetlenül irom le a hibát, az annak tudható be hogy a szerelő (internettel nem rendelkező  unokaöcsém) telefonon diktálta nekem. Tehát:az autó vészüzemmódban működteti egyszerre a klímaventillátort és a sima hűtővizventillátort is, nem a motor check kontroll lámpa világít, hanem a hűtőrendszer visszajelző (sárga) lámpa.Ventillátor vezérlő zárlat nincs.

A másik probléma: a jobb oldali visszapillantó tükör  sérült volt,kábele el volt tépve .Most a kábelek vissza lettek kötve gyári állapotba, a biztosíték jó, mégsem működik belülről.Esetleg a relé száma?

Megköszönném ha tudna valaki segíteni.

vwopel Creative Commons License 2012.07.04 0 0 672

Leengedni alul a nagy dekni levételével.

Felönteni a kulissza szuszogóján.

nívó bal féltengely kihajtás mellett

ha nem a gyári GM olajat akarod bele tenni akkor inkább ne piszkáld

Szervó

szivattyúra menő csövet leveszed, kijáratod, visszateszed, felöntöd, jobbra-balra kitekered és kész.

Előzmény: dkl325 (671)
dkl325 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 671

Sziasztok. Opel astra f tulaj lettem a 2T wart után. Igazából nincs hiba vele, de 310 e km után szeretnék olajat cserélni a váltóban. Tudja valaki hol a bánatban lehet leengedni, és feltölteni olajal? Mert a könyv azt irja, nincs rá szükség. 94-es modell, c14se. Szervóval kapcsolatban ugyan ez lenne a kérdésem.

 

Köszönöm: Laci

gyula62 Creative Commons License 2012.06.11 0 0 670

köszi még egyszer.

Előzmény: vwopel (669)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!