Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

adamsky Creative Commons License 2017.08.26 0 0 84069

Nem vonják vissza ami már megvan...:))

 

Én is most keresgéltem a pav2-öt hova a turoba kallodott, a pav3at találtam meg.. Jo lesz a rigoknak az is, ugyse akarok adr-t vinni, közbe megkértem a potlást.. 

Előzmény: kacagógerle (84067)
adamsky Creative Commons License 2017.08.26 0 0 84068

Kénytelen vagyok, azért a hülyeségnek is van egy határa, és idén tetözött, Parodia ehhez képest.... 

 

Azért talán fogok menni, ez van ezt kell szeretni.. Ha végre megkapnám a papirjaimat, akkor most ami lesz hét, pl odamennék, de esélytelen,  tudnék mesélni, igy tengettem a napjaimat itthon, ha már a nyaralásomat lekéstem.. Mondom parodia

 

Haver is bánkodik, hogy elmentem, mikor történéseket meséltem, kurva jokat szorakoztak rajtam:)))

Előzmény: tv307 (84060)
kacagógerle Creative Commons License 2017.08.26 0 0 84067

Inkább nem kockáztatok, mert még a jelenlegi PAV2-őt is megvonják amilyen szerencsém van, és akkor még kamionnal sem tudok menni.
Hagyom a francba a buszozást.:-)

Előzmény: rupicc (84066)
rupicc Creative Commons License 2017.08.26 0 0 84066

Újra kell vizsgáznod és utána lesz időkorlát nélküli, ha sikerül.

Előzmény: kacagógerle (84064)
sa-gx180 Creative Commons License 2017.08.26 0 0 84065

Amikor véglegesen megszerzed. kapsz egy fémszálas A4 -es papírt.

 

Amin rajta lesz hogy meddig érvényes, ennek nálad kell lennie vezetés közben.

 

Persze csak akkor, ha díj ellenében szeretnél buszon embereket szállítani.

 

 

Ha mondjuk a saját focicsapatodat viszed a saját buszoddal meccsre,oda nem tudom mi kell,

de PAV2 nem.  

Előzmény: kacagógerle (84064)
kacagógerle Creative Commons License 2017.08.26 0 0 84064

Közben keresgettem a neten, de mindössze ennyit találtam az MKFE oldalán, ami nem valami hivatalos. Az NKH oldalán semmi sincs erről írva.

"D kategória: nincs az időkorlát

A PÁV rendszerben történt 2013-as könnyítés eredményeként azoknak a gépkocsivezetőknek, akiknek már volt korábban megszerzett PÁV II-es igazolása, de a buszos részt 5 évre korlátozták, ez az időkorlát megszűnt, azaz a D kategóriához kapcsolódó pályaalkalmasságijuk automatikusan megvan."

http://www.mkfe.hu/hu/mediamenu/hirek/aktualis-hrek/77-belfoldi-hirek/7534-p%C3%A1v-szab%C3%A1lyok-%E2%80%93-am%C3%ADg-van,-addig-k%C3%B6telez%C5%91.html

Most akkor mi lehet az igazság?

Előzmény: sa-gx180 (84062)
sa-gx180 Creative Commons License 2017.08.26 0 0 84063

Megkaphatod jogszabályi visszavonásig-vagy időkorlátosan-vagy sehogy.

 

sa-gx180 Creative Commons License 2017.08.26 0 0 84062

Menni kell.

Újból megnéznek )

 

Nekem a PAV1 járt le, nem újítom meg.

Előzmény: kacagógerle (84061)
kacagógerle Creative Commons License 2017.08.26 0 0 84061

Sziasztok!

Nem közvetlen kamionos kérdés, inkább buszos.
98-ban szereztem meg a PÁV2-es alkalmasságit, melyben a D kategória 5 évre le volt korlátozva. Busz jogsim nem volt és nincs a mai napig sem, viszont most meg szeretném csinálni a D kategóriát.
Nagyon senki sem tudja megmondani, és erre vonatkozó írást sem találok a neten, hogy emiatt újra el kell mennem PÁV-ra, vagy jó lesz-e a buszhoz az akkori PÁV vizsga.

Megköszönném ha valaki leírná mi a teendő, ill. ha van valahol egy link erről az is jó lenne.

Köszönöm!

tv307 Creative Commons License 2017.08.25 0 0 84060

Feladod a skandinávot?

Előzmény: adamsky (84059)
adamsky Creative Commons License 2017.08.25 0 0 84059

nekem is van.. köszi, nem kell :D

 

úgy érzem ahova megyek jó lesz..... vagy sem :D

fix mani, kiszámítható otthonlét, szerintem minden adott jó legyen, bár a pálya szar :D

tipikus magyar mondás 3 dologból csak 2-öt választhatsz

:))

Előzmény: keytrapp (84058)
keytrapp Creative Commons License 2017.08.24 0 0 84058

Kontakt számom van névvel ha kell...😄

Előzmény: adamsky (84055)
keytrapp Creative Commons License 2017.08.24 0 0 84057

Azért köszönöm a választ! 😄

Előzmény: adamsky (84055)
adamsky Creative Commons License 2017.08.24 0 0 84056

Én is kérdeznék háátha tudja valaki a tényleges választ, mondjuk aki arra jár

 

Mi a helyzet most a 2 francia kikötőbe?? kb 4 éve jártam arra, és az új cégem ugye megy angolba is és hajóznak is onnan. Van még balhé?? menekültek?? Mondjuk nagyon nem izgatom magamat, régebben is messziről mentem rá, de ki tudja, hogy szervezi a cég a fuvarokat (remélem nem úgy, mint az elmúlt cég, mert az katasztrófa volt,)

illetve ugye még napijegy van angolba és a darfur nem fizetős már... 

elfelejtettem, fene enné meg :D:D

mostanában nem volt szó róla, így gondoltam megkérdem

adamsky Creative Commons License 2017.08.24 0 0 84055

Trelleborgba találkoztam sofőrrel. vicces volt

 

szokásos vetítés, én meg lazán beszóltam neki ha ennyire jó adhatnál egy kontakt személy telefonszámot

 

hmm válaszon mosolyogtam

megadja, de nem ajánlja, hogy odamenjek :D meg szerintem ö rossz helyen parkol, meg lesz büntetve:D nm volt ideje bemenni a parkolóba (mondjuk elég trágya hely az tény), mondjuk vagy 400 méterre volt

 

csak, mert vicces volt az esett, jót mosolyogtam, és most is eszembe jut, pár hete történt, mondjuk adott egy telefonszámot, de nem tudta névhez kötni, pedig már vagy 10 éve ott dolgozik, innentől nem hiszem le kénne irnom, hogy miket mondott :D

 

 

 

ez ugyanaz az esett mikor belgába a ketrecesbe mentem oda egy másikhoz, ö nem is tudom melyiknél volt már (nem tudtam hogy működik a parkolás, gondoltam megkérdem), ö mindig itt parkol mikor angolba megy (én mondjuk nem akartam ott parkolni, de a megbízó ragaszkodott az örzött parkolóhoz, tudnám muffinnak mi a túrónak kell őrzött parkoló?? )

 

kérdezte melyik autóval vagyok, mondom azzal a sárgával mögötted, na el lett hordva a cége mindennek (mondjuk a parkolásról még mindig nem tudtam meg semmit), mondja milyen autóval?? Mondom Merci.. hüü akkor jó régi az autóm, sok baj van vele??

mondom ja, jó régi 2 hónapos lehet már. 

Ne mondjam már neki mert gyurkánál nincs merci... mondom egy szoval se mondtam ott dolgozok, mivel én hűtővel vagyok

Na ott hangsúly váltás, és milyen jo a cége :D (de a parkolást most se tudtam kihuzni belőle, mindegy elmentem a kútra és megkérdeztem)

mondjuk ekkor is mosolyogtam, elfelejtette hogy 5 perccel előtte meg lehordta, más kérdés a kúton meg elmondták hogy kell parkolni és még ingyen pancsi is van benne, meg káfé is:D

 

sokat nem tudtál meg a vándorrol, de úgy beugrott most :D

 

Előzmény: keytrapp (84054)
keytrapp Creative Commons License 2017.08.24 0 0 84054

Sziasztok! Vándor intertransrol valaki tud mesélni nekem valamit? Vélemények? érdemes megpróbálni?úgy tudom Szotyi french..... előre is köszönöm...

tv307 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84053

Úgy is feltehetném a kérdést, hogy a nyilván magasabb fizetésből több elmegy- e a hosszú kintlét alatt, mintha gyakrabban hazajárna és rövidebb munkákat csinálna kevesebb pénzért?

 

Előzmény: tv307 (84052)
tv307 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84052

Belföld: nagyjából így van ahogy leírtad.

 

Nemzetközi: majdnem így van ahogy leírtad.

Ugyanis senkinek nem kötelező 4/1- ben dolgozni.

Fogalmam sincs milyen lehet, nem is fogom megtudni mert nem vállalnám.

Pár éve nekem is ez a munkám de még soha nem voltam kint 10-12 napnál többet. Nem is leszek. És utána nem két- három napot vagyok otthon, hanem jóval többet.

Így választok munkahelyet. És az útvonal se mindegy ám.

Van cég dögivel, lehet választani. 10/11, 2hét/2 hét, ilyenek is vannak.

 

Más:

Nem tudom, vajon mennyit költ el valaki 4 hét alatt. Mondjuk ne igyon, ne dohányozzon, arányaiban hogy lehet kijönni a pénzből?

Magyar fizetést nézzünk, ne eurósat.

És vonatkoztassunk itt el a lelki tényezőktől ami 4 hét magány alatt jelentkezhet.

Előzmény: TIR BÉCI (84051)
TIR BÉCI Creative Commons License 2017.08.23 0 2 84051

Miért nem vonzo ez a munka? -tudtommal nem szakma-

 

Belföld:

-90%ban öskövület autok tisztelet a kivételnek

-bejelentés minimálbér+ boriték  (levonások tárháza)

-legtöbb estben bejárási költség tetemes.....

-betegáll, fizetett szabi ritkaság

-Gigabirságok a hatoságok részéről....

-Nem létező munkaruha

-13ik havi meg madárlátta.....

-5 évente ismétlödö papir megvétele ami nem kis pénz

 

 

Külföld:

-kiváló autok

-bejelentés minimál bér+ boriték (megtakaritas) levonások tárháza..

-4hét utan hazajohetsz kb 3-4 napra

-betegszabi nuku

-Gigabirságok a hatoságok részéről

-Esetleg munkaruha

-13 ik havi na azt felejtsd el

-5 évente ismétlodő papir mizéria szintén

-Parkolás kriminális europában kivéve ahol nem

 

Amikor baleset ér munka közben megnézheted magad a minimál utan járo pénzzel persze,,,

 

Ezeket a dolgokat alapbol rendbe kéne tenni és utána esetleg vonzobb lenne ez a munka de persze ez csak az én véleményem ha gondoljátok rámcáfoltok vagy kiegészitek.......

 

trizs77 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84050

Nem kétségbe vonva a tapasztalatodat, azért azt gondolom, hogy hétfőtől-péntekig napközben kiskocsival alkatrészt szállítani 180-ért lehet találni embert.

 

-------------

 

Legyen úgy.

Majd szombaton megkérdezem.

 

160-ért ma targoncást kapni, azokból is a kezdőt.

 

 

Előzmény: aptohu (84046)
aptohu Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84049

Ennyiért már valóban nehezebb.

Előzmény: lufi77 (84048)
lufi77 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84048

Jó az 100-120-nak is.

Ne vicceljünk már. Naponta beszélgetek a kollégákkal.

Ennyi pénzért nem ezt a tingli-tangli munkát kell végezni.

Előzmény: trizs77 (84043)
sa-gx180 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84047

Nincsenek rendesen bejelenve, fizetett szabadság stb.

Előzmény: aptohu (84046)
aptohu Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84046

Nem kétségbe vonva a tapasztalatodat, azért azt gondolom, hogy hétfőtől-péntekig napközben kiskocsival alkatrészt szállítani 180-ért lehet találni embert.

Előzmény: trizs77 (84045)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84045

ilyen kicsi pénzért általában 5 napos munkahéten, napi 8-10 órás munkaidő várható el.

Szervíz szolgálatatás, alkatrész szállítás, stb.

 

Aki javít is (szakmunkás) pl. építőipari gépeket, targoncákat, stb. az meglepetésemre, se kap sokkal többet, csak kb. 200-240 eFt.- nettot havonta.

 

Akikkel beszélgettem azok mind elmondták, hogy a kis pénz melletti pozitívum, hogy e kicsi kocsikkal, haza mehetnek, otthon parkolnak, otthonról indulnak másnap ezekkel a kis furgonokkal (van szgk-k) munkába.

 

Ez az agglomerációban, illetve annak 30-50 km-es körzetében élőknek, nagy segítség.

 

-------------------

 

Ilyen illetve ehhez hasonló kategóriájú kocsikról beszélek:

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: aptohu (84044)
aptohu Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84044

Munkaidő mettől-meddig? Hétvége?

Fix vagy jutalék? Új ügyfelek megszerzése? És még megannyi kérdés.

Előzmény: trizs77 (84043)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84043

Igen.

Egy kiskocsin, nullkilométeres, 18 éves sofőr netto 160-180-t kap.

 

Előzmény: aptohu (84042)
aptohu Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84042

És arra is rákérdeztél, hogy mennyiért nincs aki ráüljön?

Tényleg érdekelnének a számok.

Előzmény: trizs77 (84040)
Ashta Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84041

"0-3 éves kocsijaik álnak tucatszám a telepen, mert nincs aki ráüljön."

Helyesen: azért az alamizsnáért, amit ők ajánlanak, annyiért nincs ki ráüljön.

A piac könyörtelen, amikor szabad. :)

Előzmény: trizs77 (84040)
trizs77 Creative Commons License 2017.08.23 0 0 84040

Hidd el én örülnék a legjobban ha nem lenne igazam.

 

Pár éve erről (jó pénzért) kért tőlem tanulmányt az akkori közlekedésért felelős állami vezető.

( államtitkár)

 

Nem vagyok orákulum.

Nincsenek varázs üveg gömbjeim, hogy lássam a jövőt.

Nem ül fekete macska a vállamon, hogy súgjon.

 

Sajnálom, hogy az akkor neki leírtak, majdnem szó szerint, bejöttek.

Pedig csak számolni tudok.

 

--------------------

 

Az OFA képzés, az én olvasatomban, nem kudarc.

Igaz, hogy kb. 10%-t hozza mint amit vártak tőle, de amíg pár államtitkár, miniszter kb. 70-90%-t várt az OFA képzéstől, én kb. 10-20%-t vártam.

A 10% bejött elsőre, azóta pedálozunk, hogy legyen belőle 15% is.

Nehezen, de talán meglesz pár év alatt a 15% OFA-s kamionos.

 

Azért az elkeserítő valahol, hogy nem annak tudok örülni, hogy nem lett igazam és feltöltötték egy jó programmal (OFA) a kamionos és buszvezető hiányt, hanem keserű ajkbiggyesztéssel azt kell mondjam, lám igazam lett.

Keserű az ilyen lám igazam lett kiszólás.

 

 

 

Ugyanez a helyzet (én szerintem súlyosabb) a közforgalmú autóbusz vezetők között is.

 

-------------------

 

más

 

aki nyitott szemmel jár a telephelyeken, én azt teszem az azért csak-csak rákérdez a sok-sok ádigáló Dacia Dokker Van-ra és hasonló társaira.

Bizony a terítésért felelős menedzserek elmondják ma már, hogy amit ők se hittek három éve, ma már valóság.

Hiány van az 500kg - 1,5t teherbírású autót vezető gépkocsivezetőkből, területi ellátókból, stb.

 

Már a kimondottan kiskocsikra sincs elég gépkocsivezető.

Szervíz szolgálatok, árúterítő szolgáltatások szívnak, mert az elmúlt években lecserélték flottáik egy részét, s amit nem hittek akkor az most valóság, 0-3 éves kocsijaik álnak tucatszám a telepen, mert nincs aki ráüljön.

 

 

 

 

Előzmény: Ashta (84039)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!