.vanám nekem jobb dolgom is, mint a butaságaid olvasni ;)
Pedig itt a trollokból még okosság nem jött ki. Azért járnak ide is, hogy szétcsesszenek minden topikot ahol esélyt látnak arra, hogy ott mások egyébként értelmes dolgokról is cseveghetnének. Ettől van orgazmusuk. Ez már csak egy ilyen világ.
Ami majd egyszer valóban általánosan elterjedt lesz, az olyan lesz. Nem füvet eszik hanem be kell dugni a konnektorba de kb akkora erővel húzza majd a szekeret és olyan 50km es körzetben lesz előkészületek, átgondoltság nélkül használható és kb annyi odafigyelést igényel majd mint egy jó ló.
mert a láthatósgi mellényben a sáv közepén fog ballagni...esetleg az önvezető autó fog a leállűsávban száguldozni....
... őszintén... ha csupa ilyeneket szeretnél megosztani velünk, akkor szóljál... adok neked egy egy kis elektronikus muszájkabátot és mehetsz a többi alusapis közé...vanám nekem jobb dolgom is, mint a butaságaid olvasni ;)
szerintem ha kivasalsz egy gyalogot a palyan, mikozben az lathatosagi mellenyben a legkozelebbi segelykero telefonhoz battyog a leallon, az a te bajod is lesz...
Igen. Szokta írogatni a zöldkomcsi, hogy ha rajta múlna, az önvezetők míg nem egyedurai a versenypályáknak addig nem, addig semmit, majd akkor azok utcai változatát engedné ki a közutakra.
Majd kapja a gps től az információkat, hogy ahol éppen tartózkodik ott mennyi a gyalogosok előfordulási gyakorisága. (-: ...persze ha éppen helyszínelnek balesetnél és nem jelzi előre semmi....hát akkor jobb lett volna lassítani...)-:
azert, mert ezt eleve nem engedelyeznek a hatosagok, deha megis atcsusszanna az engedelyezesi eljarason, akkor a kivulallo sertett vagy annak hozzatartozoi vastagon perelnek a ceget...
"az egy dolog, hogy emberi sofornel elnezzuk, hogy a kitero manover kozben kivulalloval utkozik, sot, ezen jarulekos karokat is a baleseti helyzetet eloidezo szamlajara irjuk, de az onvezeto autot nem lehet arra programozni, hogy utasait mentendo masoknak menjen neki..."
Mert felrobban a kepernyo bele a programozo arcaba, ha ilyennel probalkozna/leszaradna a keze a boszorka atkatol vagy miert nem? Az a "szep" az onvezeto kocsiba, hogy ezt a preferenciat a kenyelmes karosszekbol az osszes pro- es contra ervet megvizsgalva donthetjuk el es nem a baleset helyzet adrenalilokete mellett kell 0.2 masodperc alatt.
van a cikkben egy erdekes adat: 50 (otven) ev kell, mig egy uj funkcio altalanosan elterjedt lesz...
az egesz filozofalgatas meg egy jo nagy marhasag, mondvacsinalt, valojaban fel sem merulo problemak elemezgetese:
egy onvezeto kocsi csak akkor vegezhet kitero manovert egy baleset elkerulesere, ha azzal nem veszelyeztet kivulallokat...
nincs merlegeles, hogy fiatal/oreg, egydb/tizdarab, zsido/arab/kereszteny, hetero/homo, stb.
(az egy dolog, hogy emberi sofornel elnezzuk, hogy a kitero manover kozben kivulalloval utkozik, sot, ezen jarulekos karokat is a baleseti helyzetet eloidezo szamlajara irjuk, de az onvezeto autot nem lehet arra programozni, hogy utasait mentendo masoknak menjen neki...
nem, ha kivulallonak karokozas nelkul nem tudja elkerulni a balesetet, akkor utkoznie kell...)
...vagy egyszerűen nem utaztatják, mert akkor sok egyéb eszköz is fejlődik, virtuális iskolák lesznek, a fiúk lányok meg lájkolják egymást. ...igaz, tanulni nem is lesz kifizetődő, hiszen éppen azokat a munkákat szorítja ki a mesterséges intelligencia amikhez ma az szükséges, amik még sokáig megmaradnak oda viszont az írás olvasás ismerete is felesleges.
A közbevetéseimmel arra hívom fel a figyelmeteket, hogy a technika jelenlegi állása mellett nincs nem lehetséges ezt megoldani, majd igen, de akkor nem csak az egy dolog ami fejlődik.
egyelore ott tartunk, hogy nincs holttertukor minden furgonon (vagy van, de szartseer, mert nem allithato)...
jo ertemen, hogy egy ilyen tobbezer Ftba kerul, es ez egy 8-10millios jarmuvet nagyon megdragit, de szerintem megeri, mert jelentosen noveli a biztonsagot...
onvezeto autok meg 50-60 even belul sem lesznek...
(ahogy nincsenek holdbazisok se, pedig iden lesz 50 eve, hogy megleptuk a nagyugrast...)
azok qrvara nem onvezetok, azok a foldi iranyitok nagyon gondosan megtervezett utasitasaira mennek 1-2m-t, utana panoramafoto az uj poziciobol, ujabb gondos tervezgetes-tanakodas hjusztonban, majd johet az ujabb 1-2m-es etap...