Keresés

Részletes keresés

Auralianus Creative Commons License 2019.04.22 0 0 1194

Rossz topic :)

Előzmény: nepomuk (1193)
nepomuk Creative Commons License 2019.04.22 0 0 1193

https://index.hu/mindekozben/poszt/2019/04/22/fustolni_kezdett_majd_felrobbant_egy_parkolo_tesla_kinaban/

Ezért nem vennék én elektromos autót, 5 másodperc alatt elhamvaszt az elektromos tűzben. 

Mungo Creative Commons License 2019.03.15 0 0 1192

.vanám nekem jobb dolgom is, mint a butaságaid olvasni ;)

Pedig itt a trollokból még okosság nem jött ki. Azért járnak ide is, hogy szétcsesszenek minden topikot ahol esélyt látnak arra, hogy ott mások egyébként értelmes dolgokról is cseveghetnének. Ettől van orgazmusuk.
Ez már csak egy ilyen világ.

Előzmény: Auralianus (1188)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 1191

hat itt te vagy az, aki marhasagokat beszel...

 

total irrealis keped van a valovilagrol, ebbol adodoan hiszel total megvalosithatatlan dolgokban...

Előzmény: Auralianus (1188)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.15 0 0 1190

Bármikor előállhat helyzet az autópályán amikor csökkenteni kell a sebességet, kisebb valószínűséggel mint a városban. 

Előzmény: Auralianus (1188)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.15 0 0 1189

Ami majd egyszer valóban általánosan elterjedt lesz, az olyan lesz. Nem füvet eszik hanem be kell dugni a konnektorba de kb akkora erővel húzza majd a szekeret és olyan 50km es körzetben lesz előkészületek, átgondoltság nélkül használható és kb annyi odafigyelést igényel majd mint egy jó ló.

Előzmény: Törölt nick (1183)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.15 0 0 1188

mert a láthatósgi mellényben a sáv közepén fog ballagni...esetleg az önvezető autó fog a leállűsávban száguldozni....

 

... őszintén... ha csupa ilyeneket szeretnél megosztani velünk, akkor szóljál... adok neked egy egy kis elektronikus
muszájkabátot és mehetsz a többi alusapis közé...vanám nekem jobb dolgom is, mint a butaságaid olvasni ;)

Előzmény: józsi24 (1186)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 1187

egy roman kamion pareve kivasalt egy poszt humusz hosihalalthalt gyalogos rendorbiget az em5on, oszt neki is baja lett belole...

Előzmény: józsi24 (1186)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 1186

szerintem ha kivasalsz egy gyalogot a palyan, mikozben az lathatosagi mellenyben a legkozelebbi segelykero telefonhoz battyog a leallon, az a te bajod is lesz...

Előzmény: Auralianus (1184)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.15 0 0 1185

úgy képzeld el, mint a típusengedélyt és a műszaki vizsgát

 

Előzmény: jogértelmező (1181)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.15 0 0 1184

nem, az autópályán nem lehet... ha odamegy, akkor leves... pont úgy, ahogy ma is... ha az autópályán kivasalsz egy gyalogost, az az ő baja

 

...pontosan úgy, ahogy még egy vonatvezetőt sem vontak felelősségre gyalogosgázolásért...

Előzmény: józsi24 (1179)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.15 0 0 1183

az önvezérlő jármű a mezőn legel és nyihog. ;)

Előzmény: zöldkomcsi: (1182)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.14 0 1 1182

Igen. Szokta írogatni a zöldkomcsi, hogy ha rajta múlna, az önvezetők míg nem egyedurai a versenypályáknak addig nem, addig semmit, majd akkor azok utcai változatát engedné ki a közutakra.

 

http://www.alternativenergia.hu/tesla_folyoban/84592?fbclid=IwAR2Z5yjYUHkWRenfWYFgciY1wyIJjXtUJTGcCy0sNI-AhpG9IbjNqLZoja4

jogértelmező Creative Commons License 2019.03.13 0 1 1181

" szimplán értelmes peremfeltételeket szabtunk"

 

Miben különbözik a peremfeltétel és a feltétel?

Előzmény: Auralianus (1177)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.13 0 0 1180

Majd kapja a gps től az információkat, hogy ahol éppen tartózkodik ott mennyi a gyalogosok előfordulási gyakorisága. (-: ...persze ha éppen helyszínelnek balesetnél és nem jelzi előre semmi....hát akkor jobb lett volna lassítani...)-:

Előzmény: józsi24 (1179)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.13 0 1 1179

tehat mindenutt max. 30, meg az autopalyan is, hiszen ott is lehet gyalogos...

Előzmény: Auralianus (1177)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.13 0 0 1178

azert, mert ezt eleve nem engedelyeznek a hatosagok, deha megis atcsusszanna az engedelyezesi eljarason, akkor a kivulallo sertett vagy annak hozzatartozoi vastagon perelnek a ceget...

Előzmény: Törölt nick (1176)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.13 -1 1 1177

ennél már csak az a szebb, hogyha rendszer szintű önvezetésről beszélünk, akkor előre eldönthetjük azt is, hogy

AHOL esély van arra, hogy a járművek gyalogosokkal találkozzanak, ott olyan sebességgel közlekedjenek MINDIG,

ami kizárja a balesetet. AHOL meg nincs rá esély, ott figyelmen kívül hagyhatják a gyalogost, kiskutyát, kismadarat.

 

és ehhez még csak programozni se kellett... szimplán értelmes peremfeltételeket szabtunk :Đ

 

 

Előzmény: Törölt nick (1176)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.13 0 1 1176

"az egy dolog, hogy emberi sofornel elnezzuk, hogy a kitero manover kozben kivulalloval utkozik, sot, ezen jarulekos karokat is a baleseti helyzetet eloidezo szamlajara irjuk, de az onvezeto autot nem lehet arra programozni, hogy utasait mentendo masoknak menjen neki..."

 

Mert felrobban a kepernyo bele a programozo arcaba, ha ilyennel probalkozna/leszaradna a keze a boszorka atkatol vagy miert nem? Az a "szep" az onvezeto kocsiba, hogy ezt a preferenciat a kenyelmes karosszekbol az osszes pro- es contra ervet megvizsgalva donthetjuk el es nem a baleset helyzet adrenalilokete mellett kell 0.2 masodperc alatt.

Előzmény: józsi24 (1175)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.13 0 0 1175

van a cikkben egy erdekes adat: 50 (otven) ev kell, mig egy uj funkcio altalanosan elterjedt lesz...

 

 

az egesz filozofalgatas meg egy jo nagy marhasag, mondvacsinalt, valojaban fel sem merulo problemak elemezgetese:

 

egy onvezeto kocsi csak akkor vegezhet kitero manovert egy baleset elkerulesere, ha azzal nem veszelyeztet kivulallokat...

 

nincs merlegeles, hogy fiatal/oreg, egydb/tizdarab, zsido/arab/kereszteny, hetero/homo, stb.

 

(az egy dolog, hogy emberi sofornel elnezzuk, hogy a kitero manover kozben kivulalloval utkozik, sot, ezen jarulekos karokat is a baleseti helyzetet eloidezo szamlajara irjuk, de az onvezeto autot nem lehet arra programozni, hogy utasait mentendo masoknak menjen neki...

nem, ha kivulallonak karokozas nelkul nem tudja elkerulni a balesetet, akkor utkoznie kell...)

Előzmény: takacs.ferenc.bp (1173)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.11 0 0 1174

Ez az egész baromira túl van bonyolítva... jó hosszú cikk a (majdnem) semmiről.

 

A baleseti statisztika-elemzős résztől eltekintve szerintem kb 0 infotartalommal bír.

Előzmény: takacs.ferenc.bp (1173)
takacs.ferenc.bp Creative Commons License 2019.03.11 0 0 1173
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.09 0 0 1172

...vagy egyszerűen nem utaztatják, mert akkor sok egyéb eszköz is fejlődik, virtuális iskolák lesznek, a fiúk lányok meg lájkolják egymást. ...igaz, tanulni nem is lesz kifizetődő, hiszen éppen azokat a munkákat szorítja ki a mesterséges intelligencia amikhez ma az szükséges, amik még sokáig megmaradnak oda viszont az írás olvasás ismerete is felesleges.

A közbevetéseimmel arra hívom fel a figyelmeteket, hogy a technika jelenlegi állása mellett nincs nem lehetséges ezt megoldani, majd igen, de akkor nem csak az egy dolog ami fejlődik.

Előzmény: jogértelmező (1171)
jogértelmező Creative Commons License 2019.03.09 0 0 1171

Az okosautók önhibájának lenullázódása esetén a családok és az iskolák lazán bevállalják a gyerekek robottal történő autóztatását.

Előzmény: józsi24 (1166)
zöldkomcsi: Creative Commons License 2019.03.09 0 0 1170

Lehet, hogy igazad van, én úgy tudtam a földről csak az útvonalát határozzák meg de maga kerülgeti a tereptárgyakat. Lassan lehet.

Előzmény: józsi24 (1165)
Auralianus Creative Commons License 2019.03.09 0 0 1169

nyilván meg lehet oldani a feladatot... 

 

... bármely ajtó kinyitható fejszével is (ha van rá elég időd és energiád)...

 

... az autűgyártók számára inkább az a kérdés, hogy miként oldható meg úgy, hogy az sok profitot termeljen.

Előzmény: Törölt nick (1168)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.09 0 0 1168

"onvezeto autok meg 50-60 even belul sem lesznek..."

 

fel kellene mérni a feladat komplexitását.

 

mit lehet kezdeni egyetlen tranzisztorral, vagy ellenállással?

meg lehet vele oldani a feladatot? nyilván nem.

hány darab tranzisztor kell hozzá?

Előzmény: józsi24 (1167)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 1167

egyelore ott tartunk, hogy nincs holttertukor minden furgonon (vagy van, de szartseer, mert nem allithato)...

 

jo ertemen, hogy egy ilyen tobbezer Ftba kerul, es ez egy 8-10millios jarmuvet nagyon megdragit, de szerintem megeri, mert jelentosen noveli a biztonsagot...

 

onvezeto autok meg 50-60 even belul sem lesznek... 

 

(ahogy nincsenek holdbazisok se, pedig iden lesz 50 eve, hogy megleptuk a nagyugrast...)

Előzmény: Törölt nick (445)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 1166

nekem havonta 1000Ft a biztositas...

 

ezt tok jo lenne megsporolni, hiszen ez egy hatalmas osszeg.

Előzmény: jogértelmező (1163)
józsi24 Creative Commons License 2019.03.09 0 0 1165

a marsjarokkal eleg nagy felreertesben vagytok...

 

azok qrvara nem onvezetok, azok a foldi iranyitok nagyon gondosan megtervezett utasitasaira mennek 1-2m-t, utana panoramafoto az uj poziciobol, ujabb gondos tervezgetes-tanakodas hjusztonban, majd johet az ujabb 1-2m-es etap...

Előzmény: zöldkomcsi: (1133)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!