Keresés

Részletes keresés

robbanómotor Creative Commons License 2024.01.30 0 2 2689

Ha már F15: a KEN-014 tavaly elkerült Gávavencsellőről Kisvárdára, a Perdiákhoz. 

Előzmény: robbanómotor (2688)
robbanómotor Creative Commons License 2024.01.29 0 5 2688

AE BL-582 ex TLF-146 (ZGA699L000E000186), ez egy Irisbus Midirider. 

 

Ikarus EAG F15 felépítménnyel... :)))) 

Előzmény: Balázs1a (2687)
Balázs1a Creative Commons License 2024.01.29 0 7 2687

4 újdonság a Hankook-konvojban (Atlasz):

 

Két ex-ICOM Intouro:

AE JV-780 ex 5J8 3287 (WEB63372013275844)

AE JV-804 ex 5J8 3194 (WEB63372013275845)

Utóbbi sárbogárdi járatos, előbbi talán baracsi, de azt nem láttam jól.

 

És két Tourismo RHD:

AA FR-082 ex WGM 1VJ9 (WEB63241013272658)

AA HF-889 ex WGM 5VR4 (WEB63241013272634)

Ezek pedig Tempo100-as, nemzetközis példányok, így nem biztos, hogy csak Hankook-járatosak lesznek.

 

+1 újdonság a Győri Keksznél (Omni-Plus):

 

AE BL-582 ex TLF-146 (ZGA699L000E000186), ez egy Irisbus Midirider.

 

+1 új járat a Harmannál:

 

RCX-485 (Irisbus Crossway) dunaújvárosi járatra táblázva állt a Békevárosban. Maga a busz sem rémlik Balogh-állományból, talán az is a járattal együtt érkezett, nem tudom.

diamond way 2 Creative Commons License 2024.01.24 0 1 2686

Nem tudja valaki, hogy mely céghez tartoztak az alábbi buszok?:
PBP-876 2017-ben járt a BOS-hoz.
NMD-582 2017-ben Autoliv 22 tábla volt a szélvédő mögött.

robbanómotor Creative Commons License 2024.01.24 0 1 2685

MAJ-060 > AE-FC-904 

robbanómotor Creative Commons License 2024.01.18 0 2 2684

Samsung SDI

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (2683)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.01.18 0 2 2683

PEP-731 Melyik céghez járhattak ezzel?

Bartók Tamás Creative Commons License 2024.01.16 0 0 2682

Köszönöm!

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (2680)
Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.01.14 0 1 2681

Átrendszámozás a Szalai-Busznál: MCN-996 -> AE HI-420.

Jelenleg a Daimler - Szeged szerződéses járaton van.

Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.01.11 0 0 2680

A korábban emlegetett szegedi vonatpótlás 11. 16-án véget ért, így errefelé már biztos nincs ez a busz.

Előzmény: Bartók Tamás (2679)
Bartók Tamás Creative Commons License 2024.01.11 0 0 2679

Üdv! Egy koccanásos baleset miatt keresném az NKF-577 frsz.-ú autóbuszt. Esetleg tudnál segíteni merre találom?

Előzmény: Száguldó Fotóriporter (2606)
HarunBp Creative Commons License 2024.01.11 0 1 2678

Ezt a Reformot tegnap láttam Bp III. kerületben, gyerekszállítást végzett, valószínűleg ÚNP. Feltűnt a fekete hátfala.

Előzmény: robbanómotor (2675)
robbanómotor Creative Commons License 2024.01.10 0 0 2677

Az oroszokhoz felkerült egy módosítás, miszerint PDT-210-ből THK-999 lett, ezzel pedig valószínűleg ez lesz a legmagasabb rendszámú nagybusz az országban. Ez az Irizar amúgy el is volt tűnve egy ideig, 2020 és 2022 között valószínűleg külföldi regisztrációja volt. 

Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2024.01.07 0 4 2676

Szegeden, az ünnepek alatt kicserélődtek az ÚNP kisbuszok: TAS-386, TAS-387 a jelenlegi állomány.

robbanómotor Creative Commons License 2024.01.04 0 0 2675

Én olyat tudtam oda, hogy AE-CA-520, talán az lehet a másodiknak megépített Reform 600IC. 

Előzmény: Snake-Mojzi (2674)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2024.01.04 0 0 2674

Lehetséges, hogy az AA AB-931 átkerült volna a GratisBushoz Mostanában a Vagon Étterem mellett áll, a szokásos Temsa meg sehol.

NTTNo Creative Commons License 2024.01.04 0 0 2673

Rosszul láttad. Nem volt összetörve, csak javították!

Előzmény: NTTNo (2672)
NTTNo Creative Commons License 2024.01.04 0 0 2672

Helló!

 

Honnan veszed, hogy az RHP összetörve állt WimmerTrans-nál?

Előzmény: Balázs1a (2529)
robbanómotor Creative Commons License 2023.12.31 0 0 2671

AE-DF-470 ex BK-094-LV, szürke Mercedes Tourismo M/2A, ex Autocars Royer. 

robbanómotor Creative Commons License 2023.12.29 0 2 2670

AE-FH-077, Setra S516HD, Cegléd - Lenovo. Fehér a busz, de igen mutatós pink tükörházai vannak. :) 

Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2023.12.29 0 2 2669

RFN-158 Szeghalom - Linamar Békéscsaba

RYS-543 Okány - Linamar Békéscsaba (a nagybuszos kocsi továbbra is a TAP-392)

Száguldó Fotóriporter Creative Commons License 2023.12.29 0 2 2668

A sarkadi Reform mellé (valamikor) került egy kisbusz is, tegnap a TCF-581 című kisbusz parkolt Sarkadon az AE EP mögött.

Előzmény: Komlósfecskés (2578)
robbanómotor Creative Commons License 2023.12.28 0 2 2667

Legújabbrendszámos topikból: AE-JV-804 ex 5J8 3194 

dcs100 Creative Commons License 2023.12.28 0 1 2666

'Tarjánban:

AA BC-039, MB Sprinter - Egaltrans Kft., ex. CB-630-VY

robbanómotor Creative Commons License 2023.12.26 0 0 2665

A HCC amúgy ezekkel a gépekkel végzi a 860-as számú Budapest - Berlin járatot: 

 

TDC-349 ex HEF-TR 302, Scania Interlink HD (zöld) 

TFL-204 ex HEF-TR 301, Scania Interlink HD (zöld) 

AA-II-733 ex 1-UDH-005, VDL Futura FHD2-129.440 (sötétkék) 

 

Utaztam is rajtuk, a két Scaniával nagyon elégedett voltam. 

Előzmény: robbanómotor (2197)
robbanómotor Creative Commons License 2023.12.26 0 11 2664

Hát, csak eltelt valahogy 2023 is. Itt az évértékelőm, összegzem a kedvenceim.

 

JANUÁR

Azt gondoltam tavaly év végén, hogy egy időre leállok a fotózással, viszont maradt bennem némi hiányérzet az elvarratlan szálak miatt – csonkának éreztem volna abban az állapotában a gyűjteményem –, mászkálni pedig csak kell, különben meghülyülök. Ebben a hónapban nem sok mindent találtam, talán ez az ex-francia SÜ 283 (eleve ritka kombináció) érdemel említést a gyöngyösi Giant elől. Azóta már szolgáltatóváltás is történt.

https://flic.kr/p/2oeubcZ

 

FEBRUÁR

Sokan tudják rólam, hogy buszos családban nőttem fel, és bár apám sosem számított az életem igazán meghatározó szereplőjének – kiskoromban keveset láttuk itthon, néha hetekig külföldi utakon volt –, mégis egyértelmű, hogy az autóbuszok szeretetét neki köszönhetem. Egy februári hétfőn bevittem a kórházba, vasárnap pedig jött a hír, hogy meghalt. A temetés előtti napra esett a busójárás, és azt gondoltam, amíg Mohács hátsó utcáin kódorgok, addig se emésztem magam feleslegesen (addigra már elintéztünk mindent, ami a szertartást illette), valamint méltó helyen – különjárati autóbuszok között, az ő világában – tudok a legstílszerűbben elbúcsúzni tőle. Ebben a gyászos, valahogy mégis emelkedett hangulatban fogtam ki ezt a Franciaországból behozott ajkai Intourót.

https://flic.kr/p/2ohQ4ZY

 

MÁRCIUS

Nem voltam túlságosan jól, kórházba is kerültem én magam is, szerencsére saját lábon, és a baj se volt nagy. Kellett néhány változtatást eszközölnöm, azóta úgy-ahogy elvagyok. Március végén megtaláltam Erdőtelek mellett a 2022-ben Csermőkére behozott három francia Noge közül a harmadikat is, miután a JSZP-ben láttam az első műszaki vizsgája után, hogy magyar szerződéses autóbusztól szokatlan módon ez bizony igen szép céges arculatot kapott.

https://flic.kr/p/2oqm4BR

 

ÁPRILIS

Vannak rendszámok, amiket sokat keresgél az ember a saját hátországában (esetemben Pest vármegye keleti részein), mégsem akad a nyomukra, mert pont nem látja őket a műszakváltáson, vagy fogalma sincs a külső telephelyről. Aztán ha elég kitartó az ember, mégis szerencséje lesz, és egyszer csak nem a megszokott Bova fog állni Szentmártonkátán, hanem az a „60 Jahre Setra” feliratos S415GT-HD, amit korábban többen lőttek már külföldön, itthon viszont alig lehetett látni – legalábbis, amíg a külföldi utakból kiöregedve nem lett belőle szerződéses járat.

https://flic.kr/p/2ovX6F7

 

MÁJUS

Mindenki legnagyobb megrökönyödésére levonult a Panoráma az Electrolux-járatokról, hogy a Szalai vegye át azokat, mozgósítva mindent, ami mozdítható. Így került elő végre a PKX-950 is, ami nekem soha nem akart előkerülni se honvédségi, se más szerződéses járaton, de még csak különjáraton sem. Éppen C56-fotótúrára tartottam Békésbe, amikor az Iliade ott figyelt a szolnoki Interspar mellett.

https://flic.kr/p/2oACi3E

 

JÚNIUS

Azt hinné az ember, nekem aztán már nem lehet újat mutatni, aztán mégis befigyelt egy T-rendszámos ex-francia Axer valamelyik tatabányai RB-járaton, amiről fogalmam se volt. Én meg csak pislogtam, hogy ezzel hogy kerültük el egymást odáig.

https://flic.kr/p/2oGGsWc

 

JÚLIUS

Örömünnep: meglett az utolsó hiányzó Inter-VM-féle PSD-s Intouro Salgótarjánban. Azért öt év alatt, apránként, faluról falura nézelődve csak sikerült mindegyiket megtalálni (leszámítva a baleset miatt selejtezett példányt, az nem volt meg).

https://flic.kr/p/2oRdVmP

 

AUGUSZTUS

Kakukktojásként egy szlovák rendszám következik, mégsem lóg ki innét, hiszen a komáromi SK On járatain dolgozik ez a faceliftes Crossway (jó tudni, hogy most már ezek is kezdenek eladósorba kerülni a franciáknál), ami az Eternitgyárnál állt. Még jó, hogy tót, mert ha magyar lenne, már AA-t vagy AE-t kapott volna. Nem mintha a szlovákoktól szándékoznám az újabb rendszámaikat is lőni (ahogyan nem célom ez a jelenlegi magyar szisztémával sem), de ők legalább kimenő rendszerben kiszórják, ami a járási okmányirodákban raktáron bent maradt, így hiába álltak át új rendszerre, idén még nagyrészt maradt minden náluk úgy, mint korábban.

https://flic.kr/p/2oUTKyP

 

SZEPTEMBER

Kezdett egyre korábban sötétedni, én pedig úgy voltam vele, hogy tudjuk le a Jabilt mielőbb, különben bukom az este 6-os műszakváltást világosban. Így kerültem Tiszaújvárosba, ahol meg is néztem, mit hoztak tavaly óta a járatokra, valamint behúztam a TGV-176-ot is.

https://flic.kr/p/2p6bG5d

 

OKTÓBER

Sokadjára is ennek a topiknak köszönhettem az infót, ez esetben azt, hogy kint van vonatpótlón a Kisházi MAN-ja, a legeslegutolsó T-rendszámos nagybuszok egyike. Aztán nemcsak, hogy kilőttem, de még át is utaztam vele Hódmezővásárhelyről Orosházára – igazán retró utazás volt, tizenéves korom különjáratos emlékeit idézte fel bennem.

https://flic.kr/p/2pcdE1o

 

NOVEMBER

Sétálsz Veszprém úttalan útjain, egyszer csak elhúz melletted egy sosem látott Crossway, úgy, hogy azt hiszed, arról a környékről már mindent láttál (vagy legalábbis mindent beírtak ide). Na, mondtam magamban, majd pont ez maradjon ki nálam, főleg, hogy még a francia feliratok is megvannak rajta. Három hét múlva visszamentem, az Algidánál meglett.

https://flic.kr/p/2pgW7cz

 

DECEMBER

A karácsony előtti napokban elvetődtem Kisvárdára (valahogy mindig arrafele lyukadok ki az év ezen szakában), a vágóhíd előtt pedig ott állt bent a szokásos mennyiségű Iliade. Gyors ellenőrzés: igen, ezt is lőttem, ez is megvolt régebbről, minden megvan... ja, nem, ez pont nincs. Ilyenkor jó dolog nem 100%-osnak lenni, mert megvan az öröm, hogy még mindig találni valamit.

https://flic.kr/p/2po6Bj6

 

A Flickr-oldalam 2024-ben is megmarad, épp a minap álltam vissza éves elszámolásra, így jövő karácsonyig ki van csengetve a védelmi pénz. :D Boldog ünnepeket!

Előzmény: robbanómotor (2206)
robbanómotor Creative Commons License 2023.12.26 0 0 2663

Tehát akkor AE-DR-582 ex BT-RP 745 ex BL-816JE. Ez így ki is adja, mivel a Blaguss 2019 végén adta el ezt az ötszázas Setrát, a német pedig 2020 elején azt a négyszázas Setrát, amelyiken eggyel korábban volt ez a rendszám. 

Előzmény: HBweb hu (2658)
robbanómotor Creative Commons License 2023.12.24 0 0 2662

Köszönöm szépen! Akkor viszont 1730 BZK az ex (a JSZP-ben az RLJ-546 exe volt rajta), és Carbus Bertiz a felépítmény. Most már csak azt kéne tudni, hogy milyen járatot végez (és hol telephelyezik). :) 

Előzmény: dcs100 (2660)
dcs100 Creative Commons License 2023.12.24 0 2 2661

AE EH-779 ex. BA-862-RA,  Otokar Vectio 240U, Winkler Trans (táblája alapján iskolás járatot csinál a móri Gárdonyi Iskolának)

dcs100 Creative Commons License 2023.12.24 0 2 2660

"Tatabányán láttam egy szürke, spanyol, Orons feliratú kisbuszt szaladgálni, valószínűleg ezt, nem tudja valaki a rendszámot?"

 

RSV-826. (47-es számú)

Előzmény: robbanómotor (2652)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!