Folyadékokat tudom, hogy nem lehet összenyomni, de egy 13 éves fékcső azért lehet, hogy tud csodákat művelni. 😀 Megpróbalkozom első lépésben egy főfékhenger javító szett beszerzésével.
Szóval, nehéz bekalibrálni mennyit megy el a gumi sok mindentől függ. A feelfree-t elírtam… city grip-re gondoltam. Mndkettő jó gumi de egykeverékűek. Pár ezres plusszal vegyél inkább kétkomponensűt. Eszi a gumit a hátulja is mert nagyon nehéz.
Hát… akkor nem mondom ugorj be megcsináljuk a szervízt..🙈😂😂
a gumi mindenkinek más jón be, talán ami közös lehet hogy 2 komponensű legyen, hiszen baromi nagy súlyú és hamar legyalázza a közepét. Én most pirelli diablo rosso scooter jó puha az oldala kemény a közepe sok km kibír. De jó lehet a mez feel free is pl..
Nagyon szépen köszönöm.Fertődi vagyok.Most vettem nemrég a gépet,majesty 400-ról ültem át.Nagyon pozítívak a tapasztalatok így az első 1000 km után.Nem mai darab,2002es de jó gazdái lehettek mert nagyon egyben van. Tavasszal gumikat akarok cserélni bár tökéletes a profilmélység de a gumik 8 évesek.Milyen tipusu gumi vált be eddig?Mi a javasolt?
persze ha tudod az előzményeit szíjcserével kapcsolatban, lehet csak elfelejtették kiütni belőle a jelzést. én 5-ezrenként cserélem mivel kevés és vékony az olaj. 5-10 között mindenképp.
gyújtás egyszerre nyom mindkét gomb, villogás, bal gomb léptetés jobb gomb állítás. Nem nagyon van már fent a neten legfeljebb user manuál, de talán tud segíteni még valaki.
Van egy eladó 3000 kmt használt Malossi variátor görgőkkel. Olaj és szíjcsere óta ment ennyit. Nekem a városi közlekedéshez felesleges a plussz erő és nyomaték, vissza raktam a gyárit és így baráti áron, konkrétan féláron /40k/ odaadom. Mivel bent volt, próbáltam azért rendesen van különbség a gyárihoz képest. Szerintem 4/600 jó..
A szíj öregszik akárcsak egy gumiabroncs. 5 évesnél tovább nem érdemes futtatni semmiképp. Km-ben akár 35- 40 ezret is lefuthat ha nem kopott 26mm szélesség alá.
Az öreg, repedezett, kikeményedett anyagú megnyúlt szíj mindenképp csere érett. Fokozottan koptathatja a variátor a tárcsákat és meg is csúszhat rajtuk csúnya visító, súrlódó hangot produkálva.
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Tegnap már megrendeltem a kúpgörgős csapágyakat. Majd meglátom, hogy mennyire válnak be. Az alsó csapágy kivétele tényleg feladta a leckét.
Kormánycsapágy kérdésben azt kell mondjam, hogy csakis a gyári Japán NTN a nyerő. Az eredetivel hajtom a gépem és kutya baja pedig már lassacskán 70 000km-nél jár. Egyszer kentem és utána húztam picit mióta megvan.
Az alsó csapágyon múlik minden. Ott a nagy terhelés és az esetleges por és mocsok bejutásának is sokkal jobban ki van téve.
A felső leginkább csak támaszt. Bőven elegendő oda a golyós is ahogyan a gyár is szerelte. Ismeretségemben tettek már be egyéb típust és 30-40k km-nél nem bírták tovább de leginkább addig sem, hiába a marketing.
Az alul felül görgős, látszatra erősebb de silányabb acélból készült szett ha alul beverődik és enged akkor vége mindkettőnek. Megmozdul az illesztés és egy-kettőre beverődik.
Semmiképpen a gyárit, szerintem az valami kemping bringáé lehetett…olyan gagyi. Csak kúpgörgős. Iszonyú szopás a csere főleg az alsó… alig lehet hozzáférni
hát rendesen szét kell bontani a jobb hátsó traktust. Mivel a lengőkar vége egy csapágyban végződik a fedél közepén azt is le kell bontani. Nem nagy etvasz, egy délelőtt alatt megvan kis sámlin ülve. A csapágyat mindenképpen ellenőrizD zsírozd. Majd nekem is meg kell csinálnám, de majd csak kari környékén. Jó fajta tömítő paszta lehetőleg hőálló és start spray a zsírtalanításhoz. A dekli levételénél lesz egy fogaskerék ami lehet kihullik ne ijedj meg a szabadonfutóé megtalálod a helyet visszarakod és mehet vissza tisztítás után.
A mai olajcserénél tapasztaltam némi olajpárát a lent leírt módon. Kérdésem, hogy ha jól értem itt nincs tömítés gyárilag sem. Az újra tömítéshez a hátsó lengőkar nyúlványán kívül mennyire kell szétszedni a lengőkart? Van ott egy hajlított burkolat ami a generátor fedél közepén megy át. Csak ezt kell leszedni vagy a lengőkart is?