Csak mondjuk mind X ezer ftom felutazni Pestre mondjuk.
Talán nem kéne nyomorult gondolkodással lenni az országban. Valaki aki tehetné fel tolhatná pdfbe egyoldalra mint a szlovákoknál vagy mint itthon volt a tar.hu.
Jah csak ahoz a balfuck mentalitásnak változnia kéne
Érdekes Ózd esetében nagyjából majdnem ugyanannyi vonat volt mint az ITF előtt. Ózd-Banréve közt ekkor még 40 km/h sebesség volt kb 4 percel hosszabb volt mint a 80 km/h sebességre emelés után. Hozzá teszem most két megálló kihagyásával 12 perc
Az 5419 szerintem tuti Bz volt a 28-al együtt. Szerelvénymenet miatt volt végig. Azt tudom biztosra Miskolc-Bánréve között csörgős vonat közlekedett, míg Bánréve-Ózd között szóló Bz járt.
A 92-es vonal 1996/1996. évi menetrendjének menetidői tükrözik a Putnok-Bánréve-Ózd szakasz átépítés előtti, leromlott műszaki állapotát, ezenkívül - feltehetően a vonatpótlózásra készülve - a közlekedés eleve bánrévei átszállásokkal volt tervezve:
Láttam két évet nálad 1990/91 1994/95 ebből az időszakból van valamid a borsodi vonalakról?.
Asszem ez volt az utolsó év az ózdi vonal nagy felújítása előtt arra emlékszem hogy 94/95 ben járt utoljára személyvonat a bánrévei deltán. Nem tudom 95/96 meg van esetleg még?