Keresés

Részletes keresés

Steckdose Creative Commons License 2008.01.05 0 0 587
A "nem durran ki" SPECIEL igaz. Pontosabban természetesen kidurran, ha egy bazinagy acéldarab pl. beleáll, de teszem azt egy széttört sörösüvegen gond nélkül át lehet vele menni, királydinnyén dettó. A Tourt ne keverjük ide, mert ott a kerótól az egyetlen fontos követelmény az, hogy könnyű legyen, a gumija meg nem vastagabb, mint a kisujjad, így, ahogy mondom. Azt idekeverni olyan, mint a Forma-1-et a közútra.
Előzmény: Törölt nick (586)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.05 0 0 585
"A bringáknál a szlovén posták kivül a többi referenciaposta mind hazafiatlan, korrupt és buta?"

Butának biztos, hogy buta (lásd lent), az utóbbi kettőt nem tudom eldönteni (ugye Horvátország és Szlovénia kapcsolata pl. enyhén sajátos).
Előzmény: Törölt nick (583)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.05 0 0 584
Nem bringában kell otthon lenni, hanem minimális anyagismeretben. Az aluötvözet baromi erős, ellenben a belőle épített szerkezet sokkal ridegebb, törékenyebb, ezen kívül a pontszerű felületi igénybevételt (aka nekibasszuk valaminek) kevésbé bírja, ezen kívül a kifáradási jellemzői is gyengébbek, és ha mindez nem lenne elég, még ha véletlenül mégis eltörik, sokkal nehezebb meghegeszteni, mint az acélvázat. Az aluváz KIZÁRÓLAG akkor éri meg, ha számít, hogy a sűrűsége 1/3-a az acélénak, azaz, ha fontos, hogy könnyű legyen a bringa. Az agyonra pakolt postáskeróknál ez vajon mennyire fontos??

Tehát: aki aluvázas bringát használ "szamárfeladatokra", az igen, buta, akármelyik ország szülötte is.
Előzmény: Törölt nick (581)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.05 0 0 582
"A korábbi közbesz-ekben azt specifikálta (volt idézve), hogy:

(kb):
200 db Hattyú II. tipusú postásbicikli
230 db Hattyú III. tipusú postáscanga


stb."

Ez is szép kis "közbeszerzés", nem mondom. Egyetlen előnye, hogy mégiscsak (félig) hazai a gyártó. Ennek szólt az a kitételem, hogy a közbeszerzés "MINDENKOR" így megy.
Előzmény: Törölt nick (580)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.05 0 0 579
ÉS különben is: már mondtam, hogy alumíniumvázas bringát ilyen postai feladatra venni az állatságok állatsága!! Mégpedig az általam korábban említett okokból.

Tekintve, hogy ballibnek láccol ugyan, de butának nem, felebaráti jótanácsként mondanám, hogy nincs értelme ezt mosdatni-takargatni: itt baromira kilóg a lóláb, akárhonnanfelől is nézzük. Akár az ár felől, akár a vázanyag felől, akár a 28 kilóig jó tatyók felől, akár a külföldi gyártó felől...
Előzmény: Törölt nick (577)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.05 0 0 578
Már itt most nem ilyen himmihummi hazai cégre gondolok, mint ez a Cronopont, hanem hazai _gyártóra_. Tehát szted mekkora balhé lenne belőle, ha a svéd rendőrség pl. nem ahol csak lehet, Volvókat és Saabokat venne, hanem akár Fordokat meg Opeleket (pedig sorrendben bizony a Volvo és a Saab bizony e cégeké), esetleg a francia posta Renault meg PSA kézbesítőbuszok helyett VW-ket? Sztem nagy.
Előzmény: Steckdose (576)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.05 0 0 576
Itt írta valamelyik hozzászóló, hogy a macskaevőknél 10 % árelőnnyel esik latba a hazai. Meg aztán Nyugaton járva vajon miért is van az, hogy minden állami cég minden, a turista által is látható cucca helyi gyártmány, ami csak lehet? Ne mondd, hogy egy svéd, vagy egy angol cég mindenféle segítség nélkül olcsóbb ajánlatot tud tenni, mint egy unión belüli másik cég, mert sírok.
Előzmény: Törölt nick (557)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.05 0 0 575
"A Schwinn meg tudja, hogy lehet 2-3 éves élettartamra bringát tervezni és gyártani, nem igaz :D ?"

Monnyuk azt se tudom, hogy ezt honnan veszed... Itt régen össznépi Csepelek voltak még az átkos időből, és mindegyik baromi sokat bírt. Igen, a kemping is.
Előzmény: Törölt nick (558)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.05 0 0 574
A posta azt specifikálta, hogy ez a bringát eddig max júzerként látott, de nyilvánvalóan csókos cég nyerjen. Mint minden közbeszerzésnél, mindenkor.
Előzmény: Törölt nick (552)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.05 0 0 571

Az elején még elég tiszta volt ez a topic, most már azt se tudom hány kerékpárt vesz a posta. 4800-at? 6000-et? Az 1,1 milliárdba benne vannak az opciós kerékpárok is? Miért vannak benne? Ha nem veszi igénybe a posta az opciót, jól jár az eladó? Miért olyantól vesz a posta aki soha nem foglalkozott kerékpáreladással? Ez valami udvari szállítója a postának? A KRPAN kerékpárt mennyiért vették a többiek? (észtek stb)

Hány éve használják? Elölre miért nem fér majd be a postástáska? Mi csinál a postás, ha elromlik? Nem javíthatja meg? Vagy megjavíthatja, de várhat ha akar a szervizre is? Nem lesz kényelmetlen a súlya miatt? Mikor kötnek szerződést? Mikor szállítanak?

cren Creative Commons License 2008.01.05 0 0 570
Zöld lesz. :-)))))
Előzmény: Törölt nick (568)
cren Creative Commons License 2008.01.05 0 0 567

Csillapodj le. A teljes összegben benne van az opció is, plusz a cég profitja, talán még a szervízelés is.

 

A Duna TV szerint pl. egy bringa 124 ezer.

 

http://www.dunatv.hu/belfold/draga_postasbiciklik.html

Előzmény: Törölt nick (565)
spooler Creative Commons License 2008.01.05 0 0 563
mit adnak 130-ért...:

http://www.kellys-bicycles.com/index.php?module=catalog&thumb=yes&cPath=1_213_220
Előzmény: Törölt nick (547)
cren Creative Commons License 2008.01.05 0 0 562
Nem alumíniumból vagy vasból van, hanem aranyból. Még a topic címét se olvastad? De ne próbálj meg egy ilyet ellopni, mert radar és GPS van benne. Mit gondolsz, miért ilyen nehéz?
Előzmény: én12 (560)
én12 Creative Commons License 2008.01.05 0 0 560
>>Nem, mert nem sima kempingbringa két kenyérkosárral, hanem egy egyedi, kereskedelemben nem kapható tipus. Annyi értelme lesz ellopni, mint egy kukásautót.<<
Már ne is haragudj, de téves a feltételezésed.
A jövendő bicajok úgy 20 kg "alomíniumot" fognak tartalmazni. Ha a csatornafedél, a magasfeszültségű vezeték, a villanyoszlop vezeték-takarófedele stb a szinesfémgyűjtők martalékává válik, akkor egy bicigli, amit ha a postás a ház előtt hagy, míg bemegy, s onnan a "saját lábán" elmegy - még cipelni se kell-, hát maga az ideális céltárgy. Aztán a váz összeverve (ha fémként értékesítik) már mehet is a gyűjtőtelepre.
Előzmény: Törölt nick (558)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.05 0 0 559
Nem akarlak bántani! Egyszerre csak egy dologra koncentrálj. (hivatkozz) És ne nagy dologra, picire, minél kisebb annál jobb...
Előzmény: szkíta962 (537)
cren Creative Commons License 2008.01.05 0 0 556
4800 kerékpár (640 váltós kerékpárt (245 darabos opcióval), 4 148 váltós biciklit (1 676 darabos opcióval)) , 30 kerékpár-utánfutó 1,1 milliárd Ft. értékben. Az ötéves karbantartást is magába foglaló szerződésben 150 millió forint keretösszegig eseti javítások elvégzése is szerepel.
Előzmény: Törölt nick (554)
cren Creative Commons License 2008.01.05 0 0 555
Olvasd el figyelmesen a topicot. Csaxólok.
Előzmény: Törölt nick (550)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.05 0 0 551
Az amerikai Schwinn gyárnak mégis jó volt, pl. a Cruiser modellüjket is itt gyártották, amerikai értékesítésre is.
Előzmény: Törölt nick (544)
cren Creative Commons License 2008.01.05 0 0 549
Az osztó: 4148 + 1676. Csaxólok.
Előzmény: Törölt nick (548)
Steckdose Creative Commons License 2008.01.05 0 0 542
Nem vicc, tényleg így van. Erre mondtam a "nevetségesnek tűnő mélységek"-et.
Előzmény: SanyaX (541)
SanyaX Creative Commons License 2008.01.05 0 0 541
Ha egyszer öszegezné valaki, hogy az állami beszerzésekből mennyi jutott a külföldi cégeknek, bődületes és a világon arányaiban egyedülálló számok jönnének ki. A kirekesztő Magyarországon kívül mindenütt a hazai vállalkozókat preferálják.

Ide tartozik például a nagy szolgálatók átengedése nyugati államooknak privatizáció címén. Jópár hazai gyártó azonnal tönkrement, mert ésszerű műszaki okoknélkül is elveszteték a korábbi piacukat. A holland, francia német cégek például ilyen magas műszaki tartalmú termékeket is az anyaországokból szállíttattak ide Mgayarországra (csak azokat sorolom, amikről közvetlenül tudok):

- vasszög
- virágföld és virágállvány
- WC papír
- vasöntvény nehezéknek,
- kötöződrót.

Ez a felsorolás nem vicc volt. AZt mutatja,hogy miként gondolkoznak a külföldiek, mennyire mások mint mi ebben.

Hát itt van a magyrázat, hogy miért nálunk nincs pénz egészségügyre és oktatásra.
Előzmény: szkíta962 (537)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.05 0 0 540
megtámadhatja, de a kiíró megkötheti a szerződést a nyertessel.
aztán fizet mondjuk 3 millió forint közbeszerzési bírságot.
Előzmény: Droopy (533)
SanyaX Creative Commons License 2008.01.04 0 0 539
Sajnos a leírás (egy állítás kivételével, szerintem) valós. Részben azok teszik "Kurvaországgá" az orzságot, akik lekurvázzák.

Amit nem mondanék: szerintem nem "Idegenek" tezsnek tönkre "nem idegeneket", hanem bűnözők tesznek tönkre egy országot, aminek az itt lakók egyöntetűen kárvallotjai.

Hasonló témában nyitottam egy tpoicot, ha reklámozhatom: Demokratikus illúzió címmel, de lehet, hogy nem is pontosan írtam a címet (bocs a reklámért)
Előzmény: szkíta962 (537)
tollas Creative Commons License 2008.01.04 0 0 538

Ha nagyon összeszedem magam, akkor sem tudom cáfolni az általad leírtakat.

Igazából nem is akarom.

Sajnos itt tartunk. De talán hamar vége lesz ennek az állapotnak.

Előzmény: szkíta962 (537)
szkíta962 Creative Commons License 2008.01.04 0 0 537
Csak "kurvaországban"!

Normális országokban, arra jó, hogy optimális áron, hazai termelő, vagy hazai termelői segédlettel élénkítsék a gazdaságot.

Mert az állam nagy , biztos megrendelő. Melynél még kis haszonnal, nagy mennyiséget is érdemes legyártani, mert referenciához, a kapacitások kihasználásához (általános költségek szétterítése, versenyképesség más piacokon, tapasztalat szériaméret , kutatás fejlesztés), recesszió esetén talpon maradáshoz segíti a nyertest.

Normális országban nem cserélnék évente a minisztériumok bútorait, a katonák kimenő ruháját, a miniszterek, államtitkárok, fő-al- osztályvezetők segge alatt az Audikat, Mercire, aztán a Merciket Volvóra. Hanem a protokoll beruházásokat (Külügy Minisztérium ) kivéve, kulcsos Suzukikat vennének. A kisebb hatalmasságoknak meg benzinpénzt, vagy villamosbérletet!

Nem akarnának kormányzati negyedet, a semmibe vezető hidakat, a balkánon átvezető autópálya duplájáért autópályákat, semmire nem jó metrókat.

Nem írnának ki ezrével szükségtelen összeollózható tanulmányokat, miközben a minisztériumokban ezrével hemzsegnek a jogászok, közgazdák.

Nem kellene kakaóbiztos számítógép ovodába (semmiféle nem kellene, mert abban az életkorban káros, anyanyelvet tanulni, énekelni, játszani, rajzolnia kell egy 4-5 évesnek) , nem kellene 45 milliárdért digitális tábla a bezárt falusi iskolába. Annak ideján nóbel díjasok, kiváló feltalálók, zseniális művészek tanultak két tantermes osztott alsó tagozatban (1-3 és 2-4 osztály egy tanteremben) két elhivatott pedagógus és egy pedellus vezetésével. Ismeretlen fogalom volt a dislexia, disgráfia. Mindenki megtanult negyedik végére írni, olvasni számolni 100-ig, + a szorzótábla üzembiztosan. Nem utálták meg az olvasást.

Ismételten oda jutottunk vissza, hogy valakik tönkreteszik, a gazdaságot, az oktatást és az egészségügyet. kiirtják az egyetlen, magyar tulajdonost feltételező réteget a paraszt polgárt. Aki a kis földjén képes ellenáállni egy darabig a globalizmusnak. Ezért a falvakat el kell sorvasztani, az élelmiszer ipart tönkre kell tenni, felvásárolni, bezárni. A felvásárlási árakkal tönkre kell tenni a termelőt, ha még az időjárás is besegít akkor ki lehet a talpa alól húzni a jelzáloggal terhelt termelő eszközt a földet!!!

konklúzió erről az oldalról is : GENOCÍDIUM a magyar lakosság ellehetetlenítése, kifosztása, rabszolgasorba kényszerítése. Szép idegenek érdekében!!!

Előzmény: tollas (536)
tollas Creative Commons License 2008.01.04 0 0 536
A közbeszerzési törvény arra jó, hogy amit be lehetne szerezni 100 forintért, az lagalább 130-ba kerüljön.
Előzmény: szkíta962 (535)
szkíta962 Creative Commons License 2008.01.04 0 0 535
Félreértesz. Szerintem a magyar közbeszerzuési törvényben kellene biztosítani a hazai vállalkozások 10 %-os árelőnyét! HIVATALBÓL. Tudod, hazai termék, hazai munkahely, tb, áfa, szja....

Egyetlen ország sem engedheti meg magának, hogy a csúcstechnikának számító jármű és hadiipara kimúljon (főleg ha valamikor világhírű volt)

Gondoljatok csak a Ganz úszódarukra, a fapados , de megbízható (tajgaképes, cigányálló) Ikarusokra, az elnyűhetetlen katonai Csepelekre, a huszonöt évig használt sárga villamosokra, a Pannónia motorra, de lehetne említeni más termékeket is, Orion, Mech-lab, Tungsram, Taurus, Caola, Pécsi Kesztyű, Lehel hűtő, Hajdú bojler....Sok gyártó túlélte a cucilizmust, a kvázi piacot. Egy kis ráncfelvarrás, nyugati vezérlés, elektronika megmentette volna, ha a külső piacai mellett még a magyart sem verték volna ki a kezéből szándékosan, hogy bagóért átjátszhassák "szakmai befektetőknek", akiknek első dolguk volt bezáratni a konkurenciát. Gondoljatok csak a cukoriparra, 13 gyárból 11-et bezártak a vevők. ma már a magyar cukorfelhasználás 2/3-t állítjuk elő, termelők ezreit megnyomorítva. Pedig ha valamire akkor élelmiszer termelésre, élelmiszer, malom iparra, növényolaj iparra szükség van, adottságaink is megvannak!

TUDATOS ORSZÁGROMBOLÁS, GENOCÍDIUM!!!!
Előzmény: Droopy (533)
Droopy Creative Commons License 2008.01.04 0 0 534
Vagy te vagy egy osszeszerelo multi egyetlen beszallitoja oszt nem erdekel a piac...
Előzmény: Ki(vagyok)_én (530)
Droopy Creative Commons License 2008.01.04 0 0 533
Ha valakinek kulon szolnak, akkor a vesztes csupan emmiatt megtamadhatja egy kozbeszerzes eredmenyet, mert neki meg nem szoltak, vagy a masiknak 5 perccel elobb szoltak...
Előzmény: szkíta962 (531)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!