Pannónia, a "magyar legenda". Ez a topik kapcsolódik a Pannónia motorkerékpárok topikhoz (http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9049017) Itt főleg olyan információk, hozzászólások találhatók meg, amelyek Pannónia tuningolással, versenyzéssel kapcsolatosak. Magas szintű szakmai ismeretek, trükkök, tippek. Csak haladóknak :-) !
Egy kis segítséget, tanácsot szeretnék kérni Tőletek! Szeretném a P10-esem főtengelyét Kawasaki KX 500 hajtókarral felújíttatni. A hajtókar már meg van, a főtengely is szét van préselve. Abban szeretném a tanácsot kérni, hogy a sonkákból pontosan mennyit kell lemunkáltatni? Marógéppel vagy köszörüléssel célszerűbb? Számításaim szerint a Kawa hajtókar + hézagolók és az eredeti hajtókar különbségéből adódóan sonkánként 3-3 mm-t kellene lemunkáltatni. Viszont nem tudom, hogy kell-e még valamennyi hézagot hagyni, hogy ne szoruljon a hézagolóknál. Próbáltam a baloldali kereső segítségével visszakeresni, de folyton azt írja ki, hogy "nincs találat". Lehet az én pc-mel van a gond. Új hajtókarcsapot is kell készíttetni. Annak már sikerült utánajárnom, hogy BC3-as anyagból célszerű. Viszont a hőkezelésről nincs információm. Kb. milyen HRC értékre kell keménységét "belőni"?
Minden tanácsot, információt, érdekességet szívesen fogadok!
Én is csak találtam ezt a fotót a neten bogarászva. Azért töltöttem fel, mert még nem láttam itt, és gondoltam közzéteszem, a ritka fotót.
A külföldi sajtósok nem vadásztak a p20-ra, ez is egy lelkes amatőr felvétele, aki fotózott mindent. Mozgóképre esély sincs-szerintem. Főleg, hogy eddig sem került elő, meg honos magyar az akkori utazási lehetőségek között ritkán választotta a bol d'ort-t, azok között meg még kevesebb volt aki filmfelvevővel rendelkezett. Sajnos.
Üdv! az 1972-es versenyről nincs valamiféle videofelvétel ahol látható a P20 akcióban akár pár másodpercig is ?Mert ami 72-es Bol D or videok közt keresgéltem azok közt nem látni csak Hondát meg Triumphot meg Laverdát vagy mit.
Nekem is volt hasonló balesetem a Jucival. A szép uj tanksapka gumija nem tolerálta a benzinnek titulált kotyvalékot , és pont annyira megduzzadt hogy befejezte a szelelést. Gyártotta a falfehér gyertyákat, a főfuvi már nagyobb volt mint a tüszelep furata, mégis csilingelt a mótor.
Szia Gyuri. Szóval nem állítottam hogy nem kisebb, mint a régié. Csak szerintem semmi jelentősége, ha kap elég utánpótlást. Az úszóházban lévő cuccnak nem dolga valami átmeneti pufferként működni, kizárólag a szintkülönbség beállítására szolgál. A bejövő kakaónak minden elképzelhető nyál igényt fedeznie kell, különben jönnek a bajok, főleg sövény nyíróknál. De ha növelni akarod a bili méretét, akkor a főfúvóka alá biggyessz oda egy plusz edényt a kupak menetével ellátva 'szt kész is a nagyobb lavór.
Szia Gyuri! Szerintem is az átfolyással van baj.Van olyan is,hogy a tanksapkán nem kap rendesen levegőt.Én egyszer a Hungaroringen jártam így.Edzésen az első lejtős balos kanyarban megállt.Kitoltam a szervizútra,megrúgta és ment.Hamar vissza a pályára,de újból ugyanott leállt. Visszavittek a depóba ahol megint ment a motor.Ezután néztem meg a tanksapkát ami mint kiderült nem szuszogott.Lehet,hogy Te is emlékszel a történetre.Üdv.Lacibá