Szia!! Sokszor biztosan bosszantó lehet a jelenség amit le írtál!! Én most úgymond két oldalról látom a helyzetet,mivel kamiont is és kis autót is vezetek!!Sajnos a sofőrök töbsége nem toleráns egymással,lehet az kis vagy nagy kategória!Mikor kamionban ülök látom át hogy legtöbb kis autós nincs tekintettel arra hogy pl egy kamionnak mekora helyre van szüksége kanyarodáskor,vagy nehezebben gyorsul illetve lassul le egy 40 tonnás szerelvény!!Ha kisautósként nézem,igen bosszantó lehet mikor úgy érzed tol maga előtt a szerelvény!Mindkét félnek átkéne látnia a másik helyzetét,és nem kategórizálni,hogy ki milyen autót vezet,hanem azt nézni hogy mindenki célba szeretne érni!!Ehez mindenkinek tartania kéne magát,hiszen az úton első sorban emberek vagyunk!!
Ha esetleg valakit érdekel kamionra való fogyasztáscsökkentő (2-4 liter/100 Km), ami egyben érezhetően növeli a nyomatékot is, és átalakítás és bontás nélkül pár perc alatt fel és le lehet szerelni, akkor emailben szívesen küldök róla leírást. Ja és 9500 Ft-ba kerül. Email: mv1978@vipmail.hu.
Ezeket valahol a román határ körül lőtted? :-) Ugyanis a képeid nagy részén szvsz román autók vannak, gondolom ezt a sárga fényvisszaverő csíkból és a vagonnyi prizmáról, ami ott divat. Valamint az ER-DE-s kocsi ismerős, ők is románoznak leginkább.
Kérdésem lenne hozzátok. Sajnos van egy elég bosszantó jelenség, a kamionosok követési távolságot nem mindig tartják be. Magam úrvezető vagyok, és nem értem, miért másznak a nagyvasak a nyakamra (pláne, ha előttem is egy száguldó konténer halad, és esély nincs az előzésre, pl. M0-ás csúcsidőben), villognak, stb. Azt hiszik attól én majd gyorsabban megyek? És ha az előttem menő üres, a törtető vadbarom meg rogyásig van rakodva? Az hogy fékez, ha baj van? Elhiszem, hogy sietni kell, szűk a határidő, de miért kell másokat veszélyes helyzetbe sodorni? Elvégre hivatásos sofőrök, ha valakinek, hát nekik tudni kéne mindent, és biztonságosan vezetni. Vannak kivételek, de marhára unom, ha közel jönnek. Láttam már a tükrömben idegesen bólogató fülkét, amikor miattam fékezni kényszerült...mert ha nem tágít (ha előzni akar, o.k., de ha csak úgy rámmászik, az nem o.k.), finoman fékezek egyet...emberek, tanuljunk már meg rendesen közlekedni!
Lehúzza a rolót az egyik legnagyobb fuvarozócég, a Rynart
2007. október 4. csütörtök 11:54:06
Felszámolási eljárást kért maga ellen a holland tulajdonú, Biatorbágyon működő Rynart szállítmányozó cég.
Mint arról korábban beszámoltunk, a társaság komoly anyagi problémákkal küzdött, amelyet - a jelek szerint nem tudtak orvosolni. A Rynart elsősorban multiknak, így a Tescónak vagy az Unilevernek szállított.
Szükségem lenne annak a dekorációnak a pontos ANGOL nevére, amit magyarul a gépkocsikban a műszerfali "fabetétnél" rózsagyökér mintázatnak hívunk...
Merthogy a praktikus angolra fordítása (szó szerint roseroot) semmilyen értelmezhető eredményt nem dob ki egy kereső se (pl. Google.). Jó minőségű, nyomdai célra használható nagy felbontású fotó megszerzése az eredeti célom...
Emailem publikus, oda írjatok!
Előre köszönöm, ha segíteni tud valaki és mégegyszer elnézést az offolásért!!!
Sziasztok.új vagyok a fórumon,nagyon szeretem a Kamionokat ezért keresem a hasonló oldalakat.most vizsgázom,C+E.kat.-ból szeretnék mielőbb kamionos ként dolgozni.van pár képem teszek fel belőle.nekem a kedvencem a MAN.
Sziasztok! Bocs nem a 36.hozzászolásról van itt szó.Az "Asztrás"31.-es képéröl beszéltünk.Kérdezte milyen a gép? Mesziröl nem látszik milyen márka.Egy Daf- van szó ami üzemanyagot szállit.