Keresés

Részletes keresés

01016-25 Creative Commons License 2010.03.13 0 0 2188
Már fent van az 1-es pótlék a neten. Két plusz vonat, és néhány perces módosulás.
Előzmény: Törölt nick (2187)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.13 0 0 2187
Én még nem hallottam semmit. Mit terveznek Nagyatád viszonylatában, és ki kavarja a sz@rt? Miért nem jó a bevált menetrend?
Előzmény: kozma555 (2186)
kozma555 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 2186
Nem tudom ki szagolta már ki,milyen is lesz az áprilisi menetrend módosítás,de a 38-ason reggel katasztrófa lesz,ha marad a tervezet...
kozma555 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 2185
Ma délelőtt pont előttem haladt be a Bz418-420 IP,tele utassal mindkét gép.
Szép látvány volt.
Előzmény: wetsom (2184)
wetsom Creative Commons License 2009.12.15 0 0 2184
És így is történik:)
Előzmény: kozma555 (2183)
kozma555 Creative Commons License 2009.12.11 0 0 2183
Visszatértem.


Az új menetrendtől ha minden igaz dupla IP szerelvények szolgálják ki majd a 38-as vonalat.
Legalább a nagyon heringjáratokon le lehet majd ülni.
Rbatka Creative Commons License 2009.09.30 0 0 2182
Igazán sajnálom, hogy ilyen faszok a főnökeid. Majd írhatnának egy levelet a publikus e-mail címemre, mert valami nem világos.
Előzmény: kozma555 (2180)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.30 0 0 2181
Nemá'! Miért fejeznéd be a fórumozást? Mi az hogy felsőbb okai vannak? Valaki megtiltotta neked a fórumozást a modellezős topikok kivételével?

Mi az hogy: "További jó tárgyalást!" Nem tárgyaltunk itt semmit.
Előzmény: kozma555 (2180)
kozma555 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 2180
Ezt én is így gondolom...

Nah uraim,valószínűleg távozom a fórumról,jelen nickemmel csak modelles témákban veszek részt ezentúl.Van aki vigye a frontot tovább....


Természetesen ennek is felsőbb okai vannak,mint ebben a tróger országban mindennek...

További jó tárgyalást!

Mindenkinek köszönöm a sok képet és információt!


Üdv:András
Előzmény: Törölt nick (2179)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.30 0 0 2179
Az illető nevét a levél (amit kaptam) nem tartalmazza. De én amúgy sem tartom igaznak a sztorit, hogy bárki a Starttól "csak úgy" felajánlaná a nagyatádi vonal forgalmát a Volánnak.
Azt már hihetőbbnek tartom, hogy a miniszter, vagy a közösségi közlekedés átalakításáért felelős kormánybiztos (vagy annak volt tanácsadója) nyomására tesz ilyet a megfenyegetett Start-tisztségviselő.
Előzmény: A Gyula (2178)
A Gyula Creative Commons License 2009.09.29 0 0 2178
A Start képviselő nevét megtudhatjuk?
Előzmény: Törölt nick (2176)
kozma555 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 2177
Van előttem egy lista,a kapacitás csökkentésekről.
Ebben azt írja a 38-as vonalról,hogy ésszerűtlen a kiváltás,nem célszerű,így hosszabb távon fenntartandó az vasútüzem.
Előzmény: Törölt nick (2176)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.28 0 0 2176
Nem. A miniszter már meghozta a döntést: elfogadta az elébe tett javaslatot, ez a döntése. És hogy mi a javaslat? Ez:

(idézet egy közös ismerősünktől kapott levélből):

"2009.augusztus 17-én, a START képviselője javasolta (a minisztériumi javaslatal szemben), hogy a vasutat váltsa fel a busz. Erről jkv. szól, szöveg pontosan.
A minisztériumot ez meglepte ugyan, de a kinyilvánított saját elvével , miszerint helyben dőljenek el a dolgok, nem kívánt szembe menni és elfogadta a helyi javaslatot."

Abba most ne menjünk bele, hogy kiknek a nyomására javasolta állítólag a Start képviselője ezt.
Előzmény: kozma555 (2175)
kozma555 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 2175
A miniszter állítólag jövőhétre ígért döntést a 38-asról.

A buszosok meg kollektíven kapják be... :)

Itt a vonat kihasználtabb.
Előzmény: Törölt nick (2174)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.27 0 0 2174
"Épp ma délután ment egy busz Somogyszob felé ÜRESEN,a vasúti átjárónál láttam,a vonaton azért voltak páran."

És tudod mi az érdekes? Az, hogy a vasútfanok az ilyen adatokkal nem mennek a Volán-topikba verni a nyálukat, hogy követeljük a buszjárat leállítását, míg a buszfanok tucatjával találhatók a Vicitopikban, Megszűnő vonalak topikban,Ütemes topikban, és az anyatopikban. És a vasút ellen papolnak, rombolják a topikhangulatot, idegesítik a vasútfanokat, stb.
Próbálnám meg ugyanezt a Volán-topikban, úgy kivágnának mint a sz.rt :(
Előzmény: kozma555 (2173)
kozma555 Creative Commons License 2009.09.27 0 0 2173
Nem tudom kinek az érdeke,azt sem tudom,hogy miért...


Ha nincs vasút,vagyis ritka a hálózat,akkor a közszolgáltatási szerződést a volánokkal írja alá az állam,így majd amikor privatizálják a volánokat,milliárdok hullanak a "vállalkozók" zsebébe.
Ők mint tudjuk politikusok,illetve sógor,koma,jó barát.

Érdekes a dolog,mert ahol tényleg a vonat a kihasználtabb,miért nem mondják a döntéshozók azt,hogy nem kell a párhuzamos busz?

Épp ma délután ment egy busz Somogyszob felé ÜRESEN,a vasúti átjárónál láttam,a vonaton azért voltak páran.

Előzmény: Törölt nick (2172)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.26 0 0 2172
Köszi az adatokat. Neked hiszek, te vagy ott helyben :)

(de akkor ki akarja elhitetni a minisztériumi döntéshozókkal, hogy a 38-as vonalon is kevés az utas? Mert aki ilyen hamis adatokkal operál, annak az a célja, hogy a 38-as vonalon is megszűnjön a vasúti személyszállítás)
Előzmény: kozma555 (2171)
kozma555 Creative Commons License 2009.09.26 0 0 2171
Szia!

Sajnos azt látom,hogy a buszos érdekek szaladnak az élmezőnyben.

Meg kell nézni hányan szállnak buszra Somogyszobon és hányan vonatra.
Egyértelmű,hogy a vonaton több utas van.Talán a somogyszobi busznak az utasaiba nem kellene Bolhás utasait is beleszámolni.Bár még a bolhási utasokkal sincs annyi utas szerintem mint vonaton.

Vettem a fáradságot és megnéztem a buszokat is,nem csak a vonatokat.Talán nem egy irodából kellene megrendelni a minisztériumnak tetsző utasszámokat.

Csak egy-két napi példa utasszámügyileg a 38-asról:

Somogyszob-Nagyatád:

38939 19fő
38949 11fő
38959 17fő
38927 67 fő
38937 23fő
38947 22fő
38957 36fő
38935 9fő
38945 2fő
38955 25fő
38965 14fő
38923 18fő
38933 32fő
38953 9fő
38943 26fő
38963 15fő
38931 17fő
38941 3fő
38951 4fő
-------------------
Össz: 365

Nagyatád-Somogyszob:

38930 17fő
38940 25fő
38950 27fő
38932 23fő
38942 23fő
38952 27fő
38924 3fő
38934 16fő
38944 43fő
38954 35fő
38936 17fő
38946 14fő
38956 12fő
38966 24fő
38928 14fő
38938 13fő
38948 3fő
38958 6fő
38968 4fő
----------------
Össz:346fő

Nagyatád somogyszob vasútvonal (két irány együtt) : 711fő 2009.09.16. szerda


2009.09.04. 607fő péntek
2009.09.05. 478fő szombat
2009.09.08. 658fő kedd

2009.08.30. 38966 vasárnapi diákvonat Kaposvár felé 1 szóló Bzmot 69fő
2009.09.04. 38927 reggeli diákvonat 66fő
2009.09.08. 38927 reggeli diákvonat 58fő
Előzmény: Törölt nick (2170)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.25 0 0 2170
Kedves Kozma 555!

Azt írtad többször is, hogy Nagyatádon a vasút vezet a busszal szemben, a személyszállításban.
Itt meg az áll feketén-fehéren leírva, hogy Nagyatádon a busznak tízszer több utasa van, mint a vonatnak. Elég hiteles információ, mert maga a Nagy Közlekedési Szakértő rakatta fel a Minisztérium honlapjára.

Akkor most hogy van ez, mer' én ezt nem értem:(

Ki hazudik?
kozma555 Creative Commons License 2009.09.01 0 0 2169
A baj az,hogy olyan költségeket vernek a személyszállításra,amelyek nagyon nem korrektek.Ilyen a menetvonal biztosítási díja.Nyílt lopás.Ott folyik a sok pénz.Egy Bz Nagyatádról Somogyszobig kb 3 liter gázolajat szipkázik,A többi PHD és egyéb szarság.
Lehetne mit tenni ez ellen talán,csak nincs hajlandóság.A pályavasútnál kellene kezdeni a robbantást.


Amúgy Laci is előveheti a listáját,én napi szinten látom a közút és a vasút személyforgalmát.
Nem kellene a Somogyszob-Nagyatád busz utasaiba beleszámítani a bolhási kiugró utasait sem,meg a bolhásról érkező autókat sem.Csak azt kellene nézni,hogy Nagyatádról Somogyszobra és Somogyszobról Nagyatádra mennyien utaznak.
Ha véletlenül tényleg leállna a személyforgalom a 38-ason,akkor a 41-es gyors ütemben vesztene az amúgy is nagyon szerény fővonali személyforgalmából...
Bár én egyenlőre nem tartok itt a forgalomszüneteléstől,hiszen konkrét dolgok,elképzelések nincsenek még.
Előzmény: Törölt nick (2168)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.01 0 0 2168
Ki és mi tartja vissza Nagyatád és Somogyszob önkormányzatát attól, hogy térségi vasútvállalatot alapítson?

(ez nem az én gondolatmenetem, hanem egy közös ismerősünké, csak idéztem:)
Előzmény: kozma555 (2166)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.01 0 0 2167
"Nézzük meg meg mennyien utaznak Somogyszob-Nagyatád közt busszal,autóval stb és mennyien vonattal...Egyértelmű,hogy vonattal utaznak a két település közt legtöbben."

Na, ha ezt Lacibátyád meglátja, asszem kapsz majd tőle!
Egyből előszedi a fiókból a helyi modal-splitet és bemásolja ide.
Előzmény: kozma555 (2165)
kozma555 Creative Commons License 2009.08.31 0 0 2166
Nah,hogy én mit találtam egy cikk hozzászólásai között:



TISZTELT ÓLAVASÓK!!
LEHET MEG HÖKKENTŐ LESZ AMIT ÍROK DE TESSÉK CSAK BELE GONDOLNI!!!!
NAGYATÁD ÉS SOMOGYSZOB ÖNKORMÁNYZATA NYUGODTAN KIVEHETNÉ EZT A 10 KM-ES SZAKASZT ÜZEMELTETÉSRE ÍGY ELSŐRE ELÉG VAD UGYE;DE CSAK GONDOLJANAK BELE EZ A KÉT TELEPÜLÉS MEGTUDNÁ OLDANI A SZEMÉLYZET ÉS AZ UTAS KÉRDÉST IS!!
A KÉT TELEPÜLÉS POLGÁRMESTEREI ULJENEK ÖSSZE ÉS VITASSÁK MEG A LEHETÖSÉGET MERT VAN EBBEN PÉNZ IS MEG FANTÁZIA IS HIGGYÉK EL !!!
EZEK A VONALAK NEM AZÉRT NEM KELLENEK A MÁVNAK MERT SOK A FENTARTÁSUKRA FORDÍTOTT ÖSSZEG HANEM AZÉRT MERT VALAKINEK MAGÁNVASÚT KELL!!!
AMENNYIBEN ÉRDEKLI ÖNÖKET HOGYAN LEHET EZT A KIS 10KM-ES VASÚT RÉSZT JÓL ÉS GAZDASÁGOSAN ÜZEMELTETNI ÚGY KÉREM KERESSENEK MEG
NÉV SÉLMECZI ZSOLT TEL 06 70 282 41 61
KÖSZÖNETTEL : SELMECZI ZSOLT


Komolyan mondom,hogy felhívom! :))
kozma555 Creative Commons License 2009.08.31 0 0 2165
Ahogy hallom,a pécsi igazgatóság a környéken,sőt a MÁVon belül nem túl jó hírű.A 40-es vonalat nyomják,a többi meg le van szarva.Meg kell nézni a 40-es vonalon kívül milyen vonalaink vannak.Katasztrófa...
Talán Pécs elbukik egyszer és lesz változás,de nem várok jobbat máshonnan sem igazán.


Más:
Nézzük meg meg mennyien utaznak Somogyszob-Nagyatád közt busszal,autóval stb és mennyien vonattal...Egyértelmű,hogy vonattal utaznak a két település közt legtöbben.
Egyébként a pályavasút aki lenyúlja a sok lóvét,miért kell egy BZ fordulóra a pályavasútnak kifizetni több mint 10.000Ft-ot???Nem is lenne baj ezzel,ha költenének a pályákra,csak máshova folyik el a pénz...
Előzmény: Rbatka (2164)
Rbatka Creative Commons License 2009.08.31 0 0 2164
- vajon a Pécsi Igazgatóság szívesen üzemelteti a 40-es vonalat?
- vajon a Pécsi Igazgatóságnak feltűnt, hogy lassan se Szombathelyen, se Pécsen nem lesz semmi? Valaki k-rvára rosszul fog járni, ha a kettő Igazgatóság megszűnik, és végre lesz egy új Fehérváron...
Előzmény: Törölt nick (2162)
B-L!NT Creative Commons License 2009.08.31 0 0 2163
Ha még azok a szelek fújnak, miszerint a viciknél választhatnak, a vasúti vagy a buszos közlekedés maradjon, akkor a 38-as a körülményeket végiggondolva azon mellékvonalak körébe kéne, hogy tartozzon, ahol a vasúti személyszállításnak kellene megmaradnia. Ki vagy mi az a szint, aki ezt a választást elvégzi?
Előzmény: Törölt nick (2162)
kozma555 Creative Commons License 2009.08.30 0 0 2161
Kutasról reggel és délután van oda és vissza 30-50 utas.Van,hogy Nagyatádra jön ennyi közel ennyi.Kutasról közvetlenül csak vonattal lehet eljutni Kaposvárra.
De a kormánynak mindegy,hogy mivel jut el a szerencsétlen kutasi dolgozó Kaposvárra,képesek meglépni ezt is akár,csakhogy kifelé az országból az látszon,hogy milyen jól takarékoskodik ez a tetü banda. :)
Egyéni vélemény...
Előzmény: Törölt nick (2160)
kozma555 Creative Commons License 2009.08.25 0 0 2159
Legalább lesz Flirt... :))))
Előzmény: erdőszéli (2156)
kozma555 Creative Commons License 2009.08.25 0 0 2158
Ha a 38-as becsukna,a 41-esre Kaposvártól lefelé 1BZ+1mellék elég lesz bőven....
Előzmény: B-L!NT (2157)
B-L!NT Creative Commons License 2009.08.25 0 0 2157
Ha nem is rögtön,de ez a bezárás magával rántaná a 41-es alsó szakasza forgalmának egy két számjegyű százalékban meghatározható részét.
Előzmény: kozma555 (2155)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!