Hát most vettem bele egyet mert akikkel én beszéltem azok at egészet fel akarták újítani 60+áfáért,es nekem csak a kormanyoszlopnal 1 csavar es 1 szimering a rosz!
D de mostmár mimdegy is mert bele teszem azt amit vettem , csak nagy cummendaré kicserélni.
Ismét esemény volt. Így közel kettő év után már megint bedöglött ez a vacak. :D
Az ELD megadta magát kettő nappal karácsony elött. 18200 forintokért lett új. Addig egy 820 Ohmos ellenállással vertük át a gépet. A jelenség,: egyszer csak nincs alapjárat, de fordulatot veszi az autó. Check engine nincs.
És megkezdjük a felkészülést a műszakira. Kell egy kicsit heftelni a kipufogót, meg szerintem 4 lengéscsilapító csere lesz, na meg fékek. Rozsda továbbra sincs, a számláló kemény 214000 km-t mutat 18 évesen - ezt senki nem hiszi el majd. :P
Viszont még mindig lecserélném a 16-os Executive felniket 15 alukra, 5 db van. Érdekel valakit? Ha nem, felgumiztatom nyárra.
Az autón csak a baloldalt jön fütés közben a meleg levegő---jobboldalt pedig mindig hideg jön bármilyen állásba-bármilyen üzemmódban!
Volt egy Hibakódkiolvasá : B1239 (Szakadás/zárlat az üzemmódvezérlő motor áramkörében). Klimaautomatikateszt Ok.
Motortéri fütéscsap nem szorul, könnyen müködik., levegőcsappantyu szintén. Vizcsap és levegő csappanyút müködtető motor hibás lenne??? A "motor kefés" része biztos jó., mert kiszerelve plus/minusszal mindkét iányban meghajtható!!! Öt Pin-es egyébbként.
"Hibás hideg" utas oldalról müködtetve a fütészabályzást .,figyelve baloldalt a müködtető szervomotort.,látni hogy az sokkal kissebb utat fut be .,mintha a jól müködö vezető oldali gombról lenne szabályozva!!! (És igy nem is tudja kinyitni a vizcsapot!!!). Max low-ról maxHigh-ra tekerve a fütészabályzó gombokat.
Ha levan kötve a motor a boxról .. és levegőben lógatva van, akkor is ugyanaz történik. Ideális volna egy door motor de nincs.., ha valakinek volna akkor PM-ben jelezze.
Sziasztok. Tud valaki 2000 benzinesbe segíteni? Akkut keresek, Yuasa, vagy Exide jöhet szóba, 55 Ah fölött. Googlezom, de a méretek nem jók. A mélység 17cm mindenhol, nekem 13 kéne.
A 2.4-es az milyen felszereltseg? Ha nem gond a fogyasztas, akkor automata. Ha a kettes az kezi, akkor eleg tetemes kulonbseggel szamolhatsz, amennyiben varosi vagy. Autopalyan, orszaguton nem veszelyes...
Biztos lehetsz benne hogy feljön. Nálunk enyhe emelkedő tetején lakom és mikor még volt hó és a gyerekek le szánkózták senki nem tudott feljönni csak a 4x4 esek tehát sokat számít az őszkerék hajtás.
Sok terep nem kell. Kb. 1 km-t kell menni jó minőségű földúton, aminek az utolsó 200 m-re lejt a tó felé. Az lenne a lényeg, hogy ha esni kezd ne feltétlenül kelljen elmenekülni a partról. Van egy ismerős, akinek a Cliója 2 napot lenn töltött a tónál, mert nem tudott kijönni. Azóta vett egy Xtrailt.
A Crv jó választás nekem is volt 2 l és 150 le benyás gyenge lesz terepre meg a nyomaték az nuku. Az biztos hogy nem fog cserben hagyni sehol ,mert nagyon megbízhatóak . Most lekopogom nekem volt egy benyás,és két darab dízel ezen felül a családban van még két dízel a kopó alkatrészeket leszámítva gond nem volt.
Horgászatra történő járáshoz keresek (2. autónak) egy kissé terepjáró képességekkel is rendelkező autót. A leggyakrabban felkeresett tavak 15-20 km-re vannak. Gondoltam a 2002-2005 közötti benzines CRV-re is. Mivel több Honda Jazz-unk is volt hiba nélkül, bízom a márkában. A keret 1,5-2 millió Ft lenne. (Ebből 500 e. inkább az ilyenkor felmerülő kötelezző költségekre.) Sokat visszaolvastam a fórumban. Olvastam, hogy horgászatra valaki nem javasolta, de egy idősebb autót talán már nem félt annyira senki. A roszdásodási hajlamon, a klímakompresszor hibáin, és a magas fogyasztáson túl nagyobb problémákat nem olvastam. A HRV motorjánál sokan írták az olajfogyasztást, itt a 2 literes motornál ilyet nem olvastam. Az idősebb korosztályhoz és a sebességhatárokat betartókhoz tartozom. Szóval a évjáratokban még megéri-e CRV-t venni, vagy már nagy a mellényúlás lehetősége.
Ha érdekel valaki barkácsolós kedvűt, kicseréltem a kormány gömbfejeket (a külsőket). Igazából csak a porvédő gumik voltak szétszakadva, de eléggé össze van gyógyítva, nem lehet külön cserélni. Végül TRW-t vettem, ez elég tűrhető minőségnek tűnik és ami nem hátrány a cserénél, pont méretazonos a gyárival. Ez nem mindegyikről mondható el. A kónuszos tengelyt kinyomni spéci szerszám kell, vagy lehet kalapálni, ha valaki elég bátor, én egy sima 3 körmös csapágylehúzóval megoldottam, pedig be volt rohadva rendesen. Előtte kapott csavarlazítót bőven mindenhol. Utána már nem volt nagy kaland, csak arra kellett ügyelni, pont oda állítsam, mint a régit. Egyúttal igazłtottam kicsit a kormányközépen is. Előtte 15-20 fok eltérés lehetett, most 1-2 fok.
Megmondom a tutit 2,2,es 150 le automata dízel én már 140 ezer felett mentem vele. Fék gumik ablakmosó víz kivételével nem volt semmi gond, ja meg egy aksi és a stabilizátor gumik cseréje. Én kb 100 ez km vettem. Ja a nyomatékkal nem szégyenlősködik előzni gond nélkül lehet vele.
ha HR-V es CR-V kozott hezitalsz es belefer a budzsebe is meg a "garazsba" is a CR-V is, akkor mindenkeppen azt vedd
tudom, mirol beszelek, 8 evig volt HR-V-m es nagyon-nagyon szerettem, szuper jargany, de utana meg 10 evig CR-V (baszki, 18 eve hasznalom az utolso ket automat, ez de durva) es azert a nagytestver az masik dimenzio
HR-V-t max akkor, ha kifejezetten varos a fo profil, neha videk, es csak alkalomadtan mereszkedsz autopalyara
na jo, akkor is a CR-V-t :-) ja es ha lehet, automatat
igen, már hallottam én is...meg azt is, hogy fapad, mivel 1999 es gyártás mind...mennyi autó van, de nem egyszerű, a verso sem rossz de alacsony, .....francia, német ,olasz autó kizárva, a nissan is francia már...;-(
" Szükségem lenne egy Suzuki Ignist kiváltó autóra,kell egy nagyobb, kényelmesebb, meg ami össze van rakva nem csak dobálva....feltétel az 5 ajtó, hasonló magasság nagyon fontos, sokat kirándulunk és hogy benzines legyen.
Sok márkát néztem de a c-rv-nél megfelelőbbet nem nagyon találtam, mi a véleményetek? "
Nem beszéllek le a CRVről - hiszen nekem is az van, 2. generációs -
De a fenti kívánságok tükrében talán érdemes lenne megfontolni a HRV-t is akár. Van belőle 5 ajtós, csak benzines van (1.6), magas építésű, és azért az Ignisnél ez is nagyobb szerintem. Ja, és ez is összkerekes természetesen.
Szia! A Hondákhoz nem olcsó az alkatrész, ezt tudomásul kell venni. A régiekhez sem. Nekem egy húszéves 1. gen van, sokat megyek vele terepen. Az elmúlt két évben nagyobb kiadás talán a kormánymű felújítás volt, ami 55ezerbe fájt, de ez a teljes felújítást jelenti. A többi javítás inkább a terepen való használatból adódott. Rugó, kutyacsont, szilentek, csapágy. Nem bántam meg, nagy, kényelmes, csendes, erős (147LE). Az enyémnek a kasztnija most kezdte el igényelni a foglalkozást, de szánok rá, mert egy ideig szeretném még megtartani.