Az én javaslatom egy olcsó használt fém speciálasztal + AT91R, kb. 10000Ft/db. Korrekt asztalon így is jobb hangja lesz, mint bármiféle 20-25 ezres hangszedővel, bútorpolcra rakva.
ez a fazon esküszik rá, pedig annyi pénze van, mint a pelyva. semmije nem denon csak a puki és az mc trafó... és még oda is adná kipróbálni, de ehhez a denonhoz minek, a fakarusz meg szét van szedve, bár a lényeg, az új szubsasszi már le van szabva... ;Đ::
A denonnak állítólag az volt a trükkje, hogy az évtizedeken át gyártott nagy engedékenységű pukijai fele akkora feszkót adtak ki, mint a normál mc-k, és csak a nagyobb áttételű saját trafójával futották ki magukat. Na ráakadtam egy ilyen fazonra, dehát nem fogok 10x annyi pénzt elkölteni a számcsigépes zenélésre, mint amennyiért a pörgetőt vettem hozzá;)
Ha már vennék 3 kilós MC trafót, négyet vennék a futómű lábai alá ;ĐĐĐ
"erre nem azért kell fél kilós lemezleszorító, hogy "jól szóljon", hanem azért, hogy ki ne vigye a huzat..."
Tibipapa, le lehet szállni a cuccról: ha tenyérrel ütögetem a dobozát, sőt a tányér alatt kiemelkedő csészealjon dobolok, nemhogy a tűt nem dobja le, de jóformán még a hangba sem hallatszik bele - igaz, hogy a fakarusz Söund állványa van alatta... Kurvajó, hogy ezt az antirezonáns technológiát mér kellett abbahagyni, és helyette aranydíszítéses dübörgő fakoporsókba rakni a futóművet, hát ezt csak a jóisten tudja...
elhoztam, pedig a 45 sebesség nem megy, azon kívül minden kurvajól műkszik, és egy karc sincs se a kütyün, se a plexin.
itt a denon, kurva nehéz, mint egy betontégla, mellette a 3 motoros fakarusz lelke, a tányért és a kart tartó függesztett szubsasszi;)
A hangja sima, semmi zavaró, de döglött MM hang, szerintem ez még az eredeti Denon DL-60 puki, kúposra kopott elliptikus tűvel;) De a cyrruszért se teszem a kezem tűzbe, még sose hallottam ezt a bemenetét, bár azt írták anno, hogy király a fonója...
Nem fizettem még ki, majd holnap ránézek a panelre és a kondikra, de mindenképpen megtartom...
Szerintem valaki kitalált valamit, azt rögtön lemajmolták, haladni kellett a korral... A Kenwoodé eleve olyan érzetet keltett, mint a márvány, még rá is játszottak a dizájnnal.
A Denon HDC-nek hívta a saját keverékét:
"Outstanding anti-howling characteristics through a cabinet made of new compound HDC (High Density Compound - a mixture of special materials). HDC has a specific gravity of close to 2 (two to three times greater than ordinary wooden cabinets), and offers excellent vibration daping characteristics."
Amúgy leszarom minek látszik, ha bedugom a konektorba, és nem pörög fel a tányér mint a ventilátor, ahogy a kondihibás gépeken, akkor el is hozom, és nagyon kúl lemezjáccót csinálok belőle a számcsigép mellé - vagy beépítem a laptopba... 60 rongy wazze, olyan paraméterekkel, amit ma nem kapsz meg 1000 dollcsi alatt.
Na kiváncsi leszek. Annak dején mindenki próbálkozott valami mügyanta cuccal. A Kenwood az valami szilikáttal kevert műgyanta volt, a Sonynak is volt hasonló SBMC néven.
ne dőlj be a látszatnak, ez a denon széria abban a kurvanehéz, rezgéscsillapított, gyantaszerűen masszív házban van, amit a kenwood alkalmazott először a kb. 12 kilós fehér sorozatában:
egy pasi azt írta egy fórumban, hogy anno denon márkaboltban dolgozott, és ez a dp30 sorozat volt az, amit nem lehetett a bolti pulton se begerjeszteni kipróbáláskor, ellentétben a 3x ennyibe kerülő rózsafaborítású luxus dömperekkel;) kurva kíváncsi vagyok rá...
Régi mondás szerint "van annak aki el nem issza" ... :-ppp
Az utóbbi pár (sok! :-( ) évtizedben csak befelé jöttek a cuccok.... lassan ott tartok, mint Gabó, csak nekem a padláson van minden, nem a fészerben. :-)
Egyébként még abból az időből maradt, mikor ezzel -benne egy Shure SC-35 hangszedő N78 tűvel- (no meg a 12"-os Ortofon RMG 309/"C" hangszedő kombóval archiváltunk lemezeket szalagra.
Nekem Sony PUA-286 karban volt, ami nem éppen pehelysúlyú. Abban jól szólt. Én mindenhol azt olvastam, hogy könnyű karok esetén 3 grammokat szoktak a shellbe ragasztani, hogy jól szóljon.