Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

plankenhorst 2014.11.22 Creative Commons License 30850

Még az index is ezt írja:

Az Országgyűlés által elfogadott jövő évi adótörvények regisztrációs kötelezettséget írnak elő az étel- és italautomaták üzemeltetői számára. Erre azért van szükség, mert iparági információk szerint számos üzemeltető tevékenységét teljes illegalitás jellemzi és évek óta egyetlen forint adót sem fizetnek.

Előzmény: M63 010 (30848)
normaidő 2014.11.22 Creative Commons License 30849

Ez komoly? Nem lenne rossz, ha gyalog is közelebb lenne az állomás....

Előzmény: Lovrin (30846)
M63 010 2014.11.22 Creative Commons License 30848

Ez a GYSEV-et is érintheti. :(

 

http://index.hu/gazdasag/2014/11/22/megsapoljak_az_automatak_uzemeltetoit/

 

Vitya legújabb sarcötlete. :(

 

20-as vonal 2014.11.19 Creative Commons License 30847

Így ezért már érthetőbb.

Előzmény: Lovrin (30846)
Lovrin 2014.11.19 Creative Commons License 30846

Berajzoltam kb. milyen irányú hosszabbítást terveznek. Pontos tervet nem láttam még, de több 700 méternél aligha lehet, mert jelentős bontásokkal járna, és nem lenne különösebb értelme.

 

Előzmény: 20-as vonal (30845)
20-as vonal 2014.11.19 Creative Commons License 30845

Ok. Nem kötözködni akartam,csak ha már hozzányúlnak lehetne több is.De ha ennyi, akkor ennyi.Még mávos korban volt szó valami forgalmi-kitérő építéséről is, azzal mi a helyzet?

Előzmény: Lovrin (30844)
Lovrin 2014.11.18 Creative Commons License 30844

Ha ezen az 500 méteren múlik a vasút jelenlegi versenyhátránya, akkor a leghasznosabb fejlesztés a vonalon.

500 méter vasúthosszabbítás 1 km rágyaloglási távolságot is rövidíthet, az új végállomás elhelyezésétől és az utcaszerkezettől függően.

Előzmény: 20-as vonal (30843)
20-as vonal 2014.11.18 Creative Commons License 30843

Ha 2 km-ről van szó meg sem kérdezem,de 500 m-ért kár kapirgálni.

Előzmény: Aln 663 1189 (30841)
Aln 663 1189 2014.11.17 Creative Commons License 30842

Akkor lehet csak egyedi esetek voltak.

Előzmény: M62-902 (30822)
Aln 663 1189 2014.11.17 Creative Commons License 30841

Hogy közelebb vigyen a centrumhoz?

Előzmény: 20-as vonal (30839)
normaidő 2014.11.17 Creative Commons License 30840

https://www.google.hu/maps/@47.3850105,16.554614,3a,75y,35.32h,87.24t/data=!3m4!1e1!3m2!1sb4Q5vSh6-iNUIuVXYcWpuQ!2e0

 

https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?oe=UTF8&ie=UTF8&msa=0&ptab=2&hl=hu&mid=zPKMxy-wzzYc.kMjNbCmR74jE

 

Kőszeg, vasútállomás környéke és a kihúzó....

 

Látszik a 87 es elkerülő mennyire használta a "nyomvonalat".

 

Elvileg elférne a 87 es út mellett.

 

Sörgyári megállót még nem bogarásztam ki, se a kórházat, a felülnézeti műholdképről látszik, szakaszosan hol maradtak sínek...

Előzmény: _karika (30838)
20-as vonal 2014.11.17 Creative Commons License 30839

500 m? Ez meg mire jó?

Előzmény: Lovrin (30836)
_karika 2014.11.17 Creative Commons License 30838

A maps-en nézd meg! Van egy beépítetlen sáv a központ felé, ott jó helye lehetne.

Előzmény: M63 010 (30837)
M63 010 2014.11.17 Creative Commons License 30837

Nem hiszem, hogy a városba vezető úton vinnék, hanem inkább a régi nyomvonalon hosszabbítanak! Onnan közelebb van a város, mint a jelenlegi végállomásról.

 

Előzmény: Lovrin (30836)
Lovrin 2014.11.17 Creative Commons License 30836

A Gysev a kőszegi vonal hosszabbítását tervezi a városközpont felé kb 500 méter hosszan. Fejvégállomás lenne, amibe nem köthető be az Ausztria felé vezető nyomvonal.

Előzmény: normaidő (30834)
trizs77 2014.11.17 Creative Commons License 30835

Kb mennyire lehetne bevinni a városba?

 

--------------

 

Komoly lakossági felháborodás nélkül, sehogy.

 

 

normaidő 2014.11.17 Creative Commons License 30834

Kb mennyire lehetne bevinni a városba?

 

87 es út, ha a helyén van akkor ott új nyomvonal kell.

 

Kb 1,5 km re van a város központja az állomástól...

 

Annyit lehet még építeni?

Azok a szakaszok belesnének amiket nem szedtek fel?

Előzmény: gmarc (30832)
normaidő 2014.11.17 Creative Commons License 30833
gmarc 2014.11.17 Creative Commons License 30832

Nagyjából megvan a helye, Kőszegnél a 87-es megy kábé a töltése helyén.

Előzmény: normaidő (30830)
normaidő 2014.11.17 Creative Commons License 30831

Kőszeg a "folytatás" Ausztria felé...

 

http://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:Soproni_vas%C3%BAt_K%C5%91szegen.JPG

 

http://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:S%C3%B6rgy%C3%A1ri_meg%C3%A1ll%C3%B3.JPG

 

http://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:Soproni_vas%C3%BAt_K%C5%91szeg-K%C3%B3rh%C3%A1z_utca.JPG

 

http://hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%A1jl:K%C5%91szeg_%C3%A1llom%C3%A1s_Sopron_fel%C3%A9.JPG

 

"A vonal magyarországi részén, Kőszegtől a határig a vasúti pályát csak az 1990-es években szedték fel. Az egykori vasút nyomvonala helyenként fellelhető még, fel nem szedett sínek láthatóak a Kórház utca, Nemezgyári út és a volt határátkelő térségében

 

2006 és 2009. között Kőszeg városrendezési terve tartalmazta a vasút új nyomvonalon való helyreállítását, majd a megvalósítására alakult Vas Megye-Burgenland Vasút Rt (VBV Rt.)[4] megszűntével az ötletet elvetették.[5] "

normaidő 2014.11.17 Creative Commons License 30830

Az 1980 as évek végén 6 részes Bz kígyó járt, szinte óránként.

A vonaton a viteldíj 8 Ft a helyi járaton 4 Ft volt, míg a közvetlen busz 18 Ft volt.

Amikor egy ársávba került a vonat meg a busz na onnantól jött a hanyatlás.

A vasút is a busz is 20 km távot számol, kivéve a távolabbi lakótelep, ezért a vasút versenyhátrányba van.

Máv korszakban Bz+mellék+Bz összeállítás volt, aztán jött egy felújítás , majd átvette a Gysev, és a férőhelyszám tovább csökkent.

 

Apropó, egy kérdés, a Kőszeg-Oberloisdorf(Felsőlászló)-Harka-Sopron felszedett Hév nyomvonala létezik megvan még  van a városban?

Esetleg valaki be tudna szúrni egy fotót?

Volt szó hosszabbításról, akkor talán közelebb került volna a kőszegi vasútállomás a helyiekhez.

 

Előzmény: názmin (30828)
M63 010 2014.11.17 Creative Commons License 30829

Tudom! Ez a fő probléma! Az átjárhatatlan díjszabás! Ugyanis, ha vonattal jár be, akkor nem vehet 86%-os térítésű helyi bérletet. Sőt a Cafeteriás bérlet adója is alapos visszafejlődés. Az ötletadónak elvenném a jogosítványát, sofőrt sem kapna, és kötelezném arra, hogy minimum 3 bérlettel tudjon csak bejárni dolgozni!

Előzmény: názmin (30828)
názmin 2014.11.17 Creative Commons License 30828

A lényeg nem is a buszok számával volt hanem megvette valaki a helyközi bérletet és azzal naggyábol Köszegen haza is jutott mert a Vasi Volános buszok többsége helyijáratként közlekedett a városban,ellenben ha vonattal ment valaki akkor külön kellett neki helyijáratra is jegyet venni mondjuk a Kiss János lakótelepig!

Előzmény: M63 010 (30827)
M63 010 2014.11.16 Creative Commons License 30827

Kőszeg felé, a jó lefedettség ellenére a Volán buszok özönét indította, és lenyúlta az utasok 90%-át. Emiatt a helyijárat döglődni kezdett, és az önkormányzatnak kellett támogatnia. Pedig a Volán miatt tűntek el róla az utasok.

Előzmény: normaidő (30817)
M63 010 2014.11.16 Creative Commons License 30826

Akkor nézzük másképp a dolgot! Órás követéssel az igények 90%-a kielégíthető lenne. Ehhez 4 szerelvény kell, a pókok miatt. A felső szakaszra meg elég 1. Most összesen kell 4 szerelvény. Azaz egy(!) szerelvény beállításával, megoldható lenne az órás ütem, amivel a buszok döntő többsége kiváltható lenne. Szóval nem sok eszköz kellene pluszban.

 

Előzmény: normaidő (30816)
20-as vonal 2014.11.16 Creative Commons License 30825

Én nem mondtam,hogy az 1-esen nem jár gysev-es gép,sőt a 20-ason is egyre több a gyseves szili.Onnan indultunk,hogy a gysev méretéhez képest több fejlesztési pénzt kap.

Előzmény: M62-902 (30824)
M62-902 2014.11.16 Creative Commons License 30824

"Jár traxx a 8-ason, vagy nem? Akkor a gysev használja."

 

Jár az 1-es vonalon GYSEV gép? Ezek szerint akkor azt meg a MÁV használja.

 

Hagyjuk úgysem fogjuk megérteni egymást.

 

Előzmény: 20-as vonal (30823)
20-as vonal 2014.11.16 Creative Commons License 30823

Jár traxx a 8-ason, vagy nem? Akkor a gysev használja.

 

 

Amúgy nem gyűlölöm zsigerből a gysevet,egyes intézkedései kifejezetten tetszenek.Pl.:kombi bérlet.

 

Azt viszont nehezen viselem el.hogy bármilyen vasúttal kapcsolatos intézkedés van a Nyugat-Dunántúlon,az mindig a Gysevnek kedvez. Az meg tényleg furcsa,hogy a két cégnek egy a főnöke.

Előzmény: M62-902 (30820)
M62-902 2014.11.16 Creative Commons License 30822

Hát nem tudom,pedig nyalják-falják őket szinte állandóan Sopronban is,Szombathelyen is,de még Gotthárdon is,ha nem 12 percet áll.

Előzmény: Aln 663 1189 (30821)
Aln 663 1189 2014.11.16 Creative Commons License 30821

504-nél a WC-s egység melletti másik szakaszokban is lehetett érezni, igaz távolodva egyre kevésbé. Szerintem itt nem csak a "célzással" van a gond. :-) 

Előzmény: M62-902 (30819)