Keresés

Részletes keresés

M63 010 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 31676

Azért az a 72 km valamivel komolyabb, mert ott nem D55, hanem integető bakter van, és a pályához is jobban hozzá kéne nyúlni.

M63 010 Creative Commons License 2015.06.26 0 0 31675

Kösz.  Vagy úgy! Akkor valaki fenékbe lesz rúgva? Vagy most mi lesz?

Előzmény: 20-as vonal (31673)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.25 0 0 31674

De szépen megfogalmaztad,a lényeg az utolsó előtti mondat volt! 

Előzmény: 20-as vonal (31673)
20-as vonal Creative Commons License 2015.06.25 0 0 31673

No akkor fussunk neki. Egészen a gysev színre lépéséig a (16-os vonalon) a 10-es villamosítása volt a terítéken.Ahogy a gysev átvette a vonalakat,a 10-es terve a fiókba került.A gysev-nek prudukálni kellett egy olcsóbb tendert,hogy pénzt kapjon állam bácsitól.(Most csak a villamosításról és járulékos költségekről beszélünk,nincs köfi,nincs pálya,nincs biztber.)Tehát kb 130 km-t kell villamosítani Mosonszolnok -Ziván közt,hogy egy villamosított É-D tengely legyen,szemben a 72 km-es 10-essel.Emlékezz,az első tendert érvénytelenítették,mert drága volt.Itt több topiktárs is ujjongott,hogy milyen jó gazda a gysev.A dróton nem tudtak spórolni ezért a járulékos költségeket ,jelen esetben a távközlés védelmi költségeket szorították le.De a fizika az fizika.

Előzmény: M63 010 (31672)
M63 010 Creative Commons License 2015.06.25 0 0 31672

Hogy érted, hogy legyen olcsóbb? Itt nincsen olyan nagy állomás, mint Pápa, ha meg hiába 72 km ez is (Csornáig), ebből 17 már drót alatt van, tehát ebből a szemszögből nézve olcsóbb. Na meg itt D55 van, így a biztbert sem kell kidobni, csak rárakni a KÖFI-t. Szóval van amiben tényleg olcsóbb. De ennek mi köze ahhoz, hogy mikor indul a villanyvontatás?

Előzmény: 20-as vonal (31659)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.24 0 0 31671

Igy szokott lenni amikor az ember konkrèt dologot akar megnézni akkor nem akar összejönni.Pedig a 923-911-ben is 156-os kocsiként szokott közlekedni!

Előzmény: Aln 663 1189 (31670)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 31670

Most délután tudtam még csak megnézni mi van erre, hát nem futottam össze velük.

Előzmény: Törölt nick (31669)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.24 0 0 31669

Elméletileg a Rába(317-316) kivételével mindegyikben megjelenhetnek!

Előzmény: Aln 663 1189 (31668)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 31668

Na de meddig? Meg mely vonatokban vannak ezek a kocsik? 

Előzmény: m412184 (31666)
kopaszsop Creative Commons License 2015.06.24 0 0 31667

áh, már rég összecsuktam a nagy mesekönyvet. de néha olyan jó újra kinyitni. :D

Előzmény: 2SC2240 (31665)
m412184 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 31666

Amíg a schlierenek mennek az ICvel addig biztos.

2SC2240 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 31665

Petike visszaolvasna? Te hiszel még a mesékben? :-D

Előzmény: kopaszsop (31664)
kopaszsop Creative Commons License 2015.06.24 0 0 31664

pár hsz-t visszaolvas, értelmez.

Előzmény: M63 010 (31663)
M63 010 Creative Commons License 2015.06.24 0 0 31663

Ha átadták, akkor miért nem közlekedhet? A 15/21-en nem volt semmi extra, átadták, és már ment is a villany. Akkor itt miért nem?

Előzmény: 20-as vonal (31659)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 31662

Hányadikáig lesz még Ludmilla Pécsre? 26? 27? 28?

Nick Screen Creative Commons License 2015.06.23 0 0 31661

Sziasztok ! 332 - es Sziliről esetleg van képe valakinek , hogy hol tarthat a felújítása ? Köszönöm !

m412184 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 31660

àtom màr megvan a helyes megfejtés.

Előzmény: M63 010 (31655)
20-as vonal Creative Commons License 2015.06.23 0 0 31659

Átadták,de még nem közlekedhet rajt villanygép.Legyen olcsóbb, mint a 10-es vonal...ez lett a vége.

Előzmény: M63 010 (31658)
M63 010 Creative Commons License 2015.06.23 0 0 31658

Köszi: Szili miért nem mehet? Ha miért nem mehet, ha már egyszer átadták?

Előzmény: TWRC (31657)
TWRC Creative Commons License 2015.06.22 0 0 31657

A "probléma" pont az, hogy a Ludmilla nem kompatibilis a belföldi kocsik nagyon nagy részével. Az IC-kocsikat és a Schlierent is ugyanazzal a fesszel kell fűteni, de mivel jelen esetben az utóbbi csak 1500V-os fűtési feszültséget tud felvenni (míg a Ludmilla csak 1000V-ot tud adni), ezért járnak Csörgővel.

Előzmény: M63 010 (31655)
M63 010 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 31656

Miért pont attól?

Előzmény: Törölt nick (31605)
M63 010 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 31655

Mi van??? A Schlieren miért nem kompatibilis a többi magyar kocsival fűtési feszültségével? Nem ugyanakkora fesszel kell fűteni a Shlierent és az IC-kocsikat? Mióta? Nem szabványos ez???

 

 

Előzmény: m412184 (31642)
M62-902 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 31654

"Ti meg bevándorlóként kezelitek Őket,és éreztetitek is velük"

 

Bocs,ez még az előbbiből lemaradt.

Alább írtam a százalékot.10% GYSEV régi saját "nevelés",90% újonnan jött./2014-2015-ös kb. adat/. Szerinted 10% hogyan tud bármilyen hatással is lenni 90%-ra?

Előzmény: 20-as vonal (31648)
M62-902 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 31653

"Tudod te hogy mit beszélsz?"

 

Hidd el tudom. Ne ragozzuk tovább. Egyszer légyszíves higgy annak aki benne van a lecsóban nap mint nap,és van összehasonlítási alapja. Csak egyszer!!

Ja és nem gyűlöletből írom amit írok. Nem szokásom.

 

Előzmény: 20-as vonal (31648)
kopaszsop Creative Commons License 2015.06.22 0 0 31652

te még hiszel a mesékben?

Előzmény: 20-as vonal (31648)
cs1014 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 31651

 cégérvényesen = végérvényesen

 

Beíratkozom az általánosba, hátha másodszorra megtanulok írni.

Előzmény: cs1014 (31649)
cs1014 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 31650

Soprono= Soproni (2x); Igazgatósíg = Igazgatóság

 

Fene ebbe a tapiizéba!

Előzmény: cs1014 (31649)
cs1014 Creative Commons License 2015.06.22 0 0 31649

> Igen, amiről Te írsz az volt a GySEV. Ez most a GYSEV ZRT. Leírva csak három betű és egy írásmódbeli különbség van,valóságban sokkal több.

 

Tévedésben tetszik lenni.

Volt a gyesev, aztán lett a MÁV Zrt. Soprono Igazgatósíg, most meg már csak MÁV Zrt. Szombathelyi Igazgatósága, Soprono Kirendeltség.

Az utolsó koporsószögek beverésének egyik, nagyon személyes indikátora az volt, amikor valami exmávos muki bejött oktatásra, elkezdett magázólag, meg archaikus vasutas, többszörös szenvedő, meg műveltető szerkezetekben beszélni ("...az intézkedések foganatosítására tett lépések érdekében elkövetett erőfeszítések jellegéből adódó ténykedések megtétele felé tett ügyvitelkezelés lebonyolításához..."), mi meg csak tátottuk a szánkat a műszaki oktatóban, hogy ez ki a fene, és miért nem beszél rendesen? Aztán fél óra kékhalált követően valaki végre bebootolt, és szólt a komának, hogy eltévesztette a házszámot.

Akkor lett cégérvényesen világos számomra, hogy elvégeztetett. Amihez nem volt elég Trianon, meg 40 év népköztársaság, azt némi hálózatfejlesztéssel elintézték. RIP!

Előzmény: M62-902 (31636)
20-as vonal Creative Commons License 2015.06.22 0 0 31648

Tudod te hogy mit beszélsz?Ezek  a" Máv-tól menekült"szakemberek nem önként és dalolva választották a gysev-et.Kénytelenek voltak menni,mert szeretett gysev terjeszkedni akart.Ti meg bevándorlóként kezelitek Őket,és éreztetitek is velük.Pedig semmivel sem rosszabb szakemberek.

Előzmény: M62-902 (31636)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.22 0 0 31647

Köszi,azt nem tudod melyik a negyedik,mert mostanában a kettes Keszthelyre,nyolcas Pécsre,négyes tartalék,de melyik a negyedik gép?

Előzmény: m412184 (31646)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!