Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Nydqist Creative Commons License 2014.12.31 0 0 30979

A GySEV Cargo Tau tegnap vitte reggel a 9209-est Bp-re, ma pedig Bp-ről a 922-es IC-n a Wagnert előfogatolta. 

Holnap (jan. 1. ) amúgy várható, hogy ablakoson felbukkan az 1-esen?

v63152 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 30978

Üdv!

 

Ma azt láttam az Emig-en, hogy 480 007 viszi Szentgotthárdról Sopronba a 9167 számú vonat. Mennyire gyakori ez? Miért volt ez a gép arra felé?

 

Válaszokat köszi!

 

 

gmarc Creative Commons License 2014.12.31 0 0 30977

Pár napja is Cargós gép volt valamelyik gyors élén, Kelenföldön láttam. 

Előzmény: munkamegosztás (30972)
názmin Creative Commons License 2014.12.31 0 0 30976

Jajj hát ez megszokott ezen mi itt vidéken meg sem lepödünk,a Gyseves kocsik némelyike nem szereti a 20-70 Mávos kocsikat ezért van volt olyan hogy az összes Mávos kocsit nem lehetett kinyitni ez miatt,vagy a távvezérlés nem müködött! :)

Előzmény: munkamegosztás (30974)
názmin Creative Commons License 2014.12.31 0 0 30975

Szerintem valami nem stimmel mert a Szombathelyi IC-k 11;49,15;49-kor érkeznek a Keletibe!

Előzmény: krikori (30973)
munkamegosztás Creative Commons License 2014.12.30 0 0 30974

Érdekes élménybeszámoló...

 

M41 vontatást drágálották, pedig otthagyott 40 fő Máv Sm mv.-t munka nélkül. M41 jobb volt mint, ez a ex Szovjet bérlemény.

 

2 kocsit kisoroztak?

 

Hú nem hiszem el a Szent Gysev nél is előfordulhat?

 

Mindig a Máv ot ekézik....

 

Mindegy, műszaki hiba előfordulhat, hideg is van azok a kocsik agyonfutottak egy nap 900 km-t biztos futnak...

Előzmény: krikori (30973)
krikori Creative Commons License 2014.12.30 0 0 30973

Lerohadt a soproni rész két kocsija, pontosabban zárlatosak voltak, úgyhogy kisorozás, pótolni őket, így kellemes 51 perccel indultunk el. A teknő talán épp a közben beérkező soproni ic-ről lett rátéve. Kellemes egy órás késéssel futott be a szombathelyi rész. 

Apropó ha már szombathelyi ic, a ludmillák égésterméke elég büdös az utastérben, ez egy határozottan utasbarát koncepció. A csörgőknél is lehet kicsit érezni, de nem ilyen durván. Ez a motor sajátossága, vagy csak tesznek a karbantartásra?

Előzmény: munkamegosztás (30972)
munkamegosztás Creative Commons License 2014.12.30 0 0 30972

Ma Gysev Cargo matricás Taurus gép volt a 14:10 es Keleti- Sopron Ic élén. Ennyire nincs más mozdony?

 

Amúgy szép mozdony volt, jól mutatott az Ic élén...

 

Amolyan különleges alkalom volt...

20-as vonal Creative Commons License 2014.12.22 0 0 30971

Igen leült a fórum.Kapella szerint január 20-tól megjelennek az oszlopállítók a 16-os felső részén.

Aln 663 1189 Creative Commons License 2014.12.19 0 0 30970

Most eldöcög a fradis mozdony a 102-vel.

Előzmény: 444444 (30969)
444444 Creative Commons License 2014.12.17 0 0 30969

A vezérlőket a V43-as nem tudja fűteni.

Előzmény: Aln 663 1189 (30963)
Tastam Creative Commons License 2014.12.16 0 0 30968

 Hát mert nincs V43?

Biztosan másra kell a V43. Ma délután a fővárosban jártam és a következőket tapasztaltam. Ceglédbercel-Cserőn állt a 335-ös üres autószállító kocsikkal, egy ismeretlen pályaszámú Albertirsán tartályvonat élén, a 321 pedig Monoron szintén üres autószállítókkal. Három órával később annyit változott a kép, hogy a monori vonat eljutott Albertirsáig (így ott két GYSEV 430 is volt), a Ceglédberceli pedig elment.

Előzmény: Aln 663 1189 (30963)
conglomo Creative Commons License 2014.12.16 0 0 30967

Sajnos az utolsó előttit nem néztem, kicsit már le volt csupaszítva. Az utolsó sorozatszáma elvileg a 40-55-117-9575-8 volt.
Némi guglizás után Yp kocsinak tűnik (link), de nem vagyok benne biztos.

Előzmény: Garichak (30960)
20-as vonal Creative Commons License 2014.12.16 0 0 30966

Nem tudom.Nem hiszem,hogy a beruházás leállításáról lenne szó,a 16-os tenderét is egyszer  érvénytelennek minősítették.A másodikra aztán lett győztes.Lehet,hogy valami alaki probléma van,vagy nem biztos ,hogy 2015 végéig befejeznék,ezért inkább meghirdetik a köv. ciklusban.

Előzmény: M63 010 (30965)
M63 010 Creative Commons License 2014.12.16 0 0 30965

Mi van??? Miért vonták vissza? Mi lesz most?

Előzmény: 20-as vonal (30964)
20-as vonal Creative Commons License 2014.12.16 0 0 30964
Aln 663 1189 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 30963

Köszi! Hát mert nincs V43? :-) A MÁV-os "megoldás" Sopronban is működhetne!

Előzmény: M62-902 (30962)
M62-902 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 30962

Ha lesz rá alkalmas mozdony akkor talán.  A háromból amúgy is csak a 102-es használható.A 100-as nak elfogyott a kereke, a 101-es is valami hiányossággal küzd/talán kerékesztergára vár?/, úgyhogy nagy fejtörést nem okoznak mint láthatod.

Előzmény: Aln 663 1189 (30961)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2014.12.15 0 0 30961

Vezérlőkocsikkal most mi a helyzet? Járnak még?

Garichak Creative Commons License 2014.12.15 0 0 30960

Hali

Az utolsó két vagonnak mi a típusa ?

 

Előre is kösz

Előzmény: conglomo (30949)
hkv Creative Commons License 2014.12.15 0 0 30959

 

Zene: Szitha Miklós Grünvald László Unger Balázs

 

Dalok: Zalán Tibor/Szomor György/Szitha Miklós/Grünvald László

Forgatókönyv: Fekete Péter

Az előadás hossza 1 óra 45 perc, 1 szünettel.

 

…. és tizennégyben kitört a háború. Ledőlt Belgrádnál a Zimonyi  híd, melyen keresztül az Orient Expressz száguldott a két kultúrát, Keletet és Nyugatot összekötni és megismerni szándékozóutazók tucatjaival. A lehetőségek vonatja, amely egyúttal az elegancia, a kaland, a nagy utazás szimbóluma is. Különleges járat, az ismeretlen keresését, a távoli egzotikum felkutatását, megismerését jelképezi. Egy sínpár, mely összeköti Keletet Nyugattal. Egy zakatolóhíd, mely átível folyókat, szakadékokat, akadályokat, nehézségeket.

…és ha elindulok, mindent itt hagyok, de ott mi vár, de ott ki vár, egy más világ, milyen világ…

…és tizennégyben ledőlt a Zimonyi híd, ezzel megszakadt valami, de jönnek újabb és újabb sínépítők, akik folyamatosan építik a nyugati és keleti életérzést összecsövezőOrient Expresszünket, keresik a kalandot, és akadály-legyőzőhidakat vernek akaratból, kíváncsiságból, megismerésből, elfogadásból.

Emberfeletti munka a sínépítőé, a vonatvezetőé, de az utazódolga is embert próbáló, hisz időről időre felrobbannak alattunk a zimonyi hidak, alattunk tátonganak a szakadékok, s ez így lesz mindaddig, míg a megismerés, a megértés és az elfogadás erősebb nem lesz.

A ORIENT-show egy nagy utazás, virtuóz zenében, táncban, dalban elmesélve. Európai népek zenei- és tánckultúráját felvillantókönnyed utazás, de sokkal több is annál, hisz Zimonynál mégiscsak ledőlt a híd tizennégyben, és a háborúis kitört. Vajon miért dőlnek le a hidak, vajon még meddig törnek ki a háborúk –kérdezi a rendezőkét rövid felvonásban, a színház teljes  eszköztárának hadba hívásával, briliáns zenészekkel, táncosokkal, látványos képekben elgondolkodva erről.

 

Szereplők:

Talamba Ütőegyüttes

Cimbaliband

Fricska Táncegyüttes

Nő: Gubik Petra

Férfi: Szomor György/Vasvári Csaba

A Békéscsabai Jókai Színház tánckara

(Farkas Boglárka, Litauszki Enikő, Török Tünde)

 

Alkotók:

Koreográfus: Moussa Ahmed, Darida Ildikó

Díszlet/látvány : Fekete Péter

Jelmeztervező: Papp Janó

Zenei vezető: Szitha Miklós

Videóanimáció, látvány (videógrafikai csapat): Vámos Zoltán, Szlávik Ágnes, Nagy Attila, Fekete Péter

Világítástervező: Madarász "Madár" János

Hangmérnök: Szalacsi Attila, Turcsán András, Baranya Tamás

Szcenikus: Egyed Zoltán

Rendezőasszisztens: Gábor Anita

Rendezőmunkatársa: Koleszár Bazil Péter

Rendező: Fekete Péter

 

Az előadás a Művészetek Háza Gödöllő és a Békéscsabai Jókai Színház közös produkciója.

 

Az előadás előtt, az Orient-Expressz vonatról annak történelméről, tárgyi emlékeiből kiállítás tekinthető meg. További előadások és kiállítások a  vészetek Háza Gödöllő honlapján. www.muza.hu

conglomo Creative Commons License 2014.12.13 0 0 30958

Sokat nem tudok róla, csak véletlenül futottam bele én is, ahogy épp a pályaudvaron jártam. Nehéz volt nem észrevenni, mert eszeveszettül csikorogtak a kerekek :) 
Oda-vissza mentek vele 50 m-t, kb. fél órán keresztül nyüstölték, de közben már egyre kevésbé nyekergett a szerelvény. Egy kb 10 fős csoport vizsgálta, gondolom azon tanakodtak, vajon el merjék-e engedni ilyen hosszú útra, de ezek szerint egészen Budapestig eljutott szerencsésen!

Előzmény: M63 010 (30954)
KZoltán1330 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 30957
trizs77 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 30956

Tehervonat gázolt halálra egy embert Sopronban szombat hajnalban.

 

Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság jelentése szerint a holttestet a tűzoltók szabadították ki a szerelvény alól.

Mágus23 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 30955

Tisztelt GYSEV barátok !

Ha van köztetek gőzös kedvelő ,akkor örömmel bejelentem.hogy a 328 as könyv elkészült. Részleteket lásd a gőzösfórumon és a gőzmozdony.hu honlapon

M63 010 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 30954

Tudom,hogy tolatómozdony, na de mi a fenének kellene tolatgatni a cuccot? Vagy Szombathelyről indult?

Előzmény: názmin (30953)
názmin Creative Commons License 2014.12.12 0 0 30953

Ez csak egy tolatómozdony szerintem,egyébként szerintem lehet hogy megvette valaki a kertjébe mert 2 ilyen Gyseves kocsi meg volt hirdetve eladásra Sopronba!

Előzmény: M63 010 (30952)
M63 010 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 30952

Akkor a mozdony miért a másik felén van? (Szombathelynek a rendező felőli kijárata.)

Előzmény: Ratbus (30951)
Ratbus Creative Commons License 2014.12.12 0 0 30951

Ők azok. Gondolom Istvántelekre vagy a Füstibe hozták őket (tovább)rohasztásra.

Előzmény: conglomo (30949)
M63 010 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 30950

Hova viszik a kocsikat?

Előzmény: conglomo (30949)