Keresés

Részletes keresés

PanzerMk5 Creative Commons License 2016.07.28 0 0 33218

Az fszt. (bakter ,mit tudom én ki) rosszul állította be a vágányutat, a mozdonyvezető meg világtalant játszott.

 

Nem kell itt ezt túlragozni, röviden összefoglalva ez a lényeg!

Előzmény: 1116 282-3 (33213)
M63 010 Creative Commons License 2016.07.28 0 0 33217

Tudom.

Előzmény: haha 1970 (33216)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.28 0 0 33216

Peti a "baleset" idézőjelben volt!

Előzmény: M63 010 (33215)
M63 010 Creative Commons License 2016.07.28 0 0 33215

Nem baleset ez, hanem esemény!

Előzmény: 1116 282-3 (33213)
M63 010 Creative Commons License 2016.07.28 0 0 33214

Németországban is volt ilyen jópár éve ICE-vel!

Előzmény: 1116 282-3 (33213)
1116 282-3 Creative Commons License 2016.07.28 0 0 33213

Fáj az igazság mi?

Bizony fáj!

 

Egy tipikus vasúti "baleset", semmi több. A vasúton a dolgok elcseszéséhez általában 2 ember kell.

Itt is ez történt. Az fszt. (bakter ,mit tudom én ki) rosszul állította be a vágányutat, a mozdonyvezető meg világtalant játszott.

 

Volt már ilyen SH bizt.ber-rel is, Dominóval is, meg akármilyen monitoros kezelőfelületes kütyüvel is, no meg még lesz is.

 

További kellemes időtöltést kívánok az agyaláshoz.

 

Üdv:

Nagyokos a Palotából

Előzmény: Régi csibész (33208)
M63 010 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33212

A 30-ason sem KÖFI-sek az elágazó állomások, azaz Siófok, Fonyód és Bszentgyörgy. Így tényleg érdekes, hogy Porpácon KÖFI van...

Főleg úgy, hogy a Domino miatt elég oda egy ember is.

 

Előzmény: 20-as vonal (33211)
20-as vonal Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33211

Én is úgy gondolom, hogy Porpác nem ideális hely a KÖFI - nek. Elágazó állomás, ráadásul vasúti értelemben csatlakozó állomás, ahol két vasúttársaság találkozik. Sűrű a forgalom minden irányban, és számos tehervonat itt vált irányt. 

Előzmény: Régi csibész (33206)
m412184 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33210

Az említett kitérők már elég régóta 100- ra vannak korlátozva, illetve az ívben is van egy 70- es lassújel.

 

Előzmény: gmarc (33191)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33209

Miért is? Csak nem betalált? Ami szar az szar. Kár szépíteni. Megfelelő technikai háttér és jól képzett szakemberek nélkül időzített bomba ilyen forgalom mellett kétvágányú önműködő térközes pályán a KÖFI.

Előzmény: 1116 282-3 (33207)
Régi csibész Creative Commons License 2016.07.27 0 1 33208

Kit tisztelhetek az úrban?Csak nem az egyik nagyokos gysev palotást?Fáj az igazság mi?

Előzmény: 1116 282-3 (33207)
1116 282-3 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33207

Kár volt ütni a billentyűt!

Előzmény: Régi csibész (33206)
Régi csibész Creative Commons License 2016.07.27 -1 0 33206

A kérdésem az esettel kapcsolatban persze költői,most ezért kit fognak hibáztatni? Szinte már hallom , a,forgalomirányítót és a mozdonyvezetőt 50-50% ban.Azért kicsit furi,hogy ez az eset most következett be,mikor már Sm 4.Fir vagy hogyis hívják irányítja a szaksz forgalmát.Biztos kedves nagyokos szakértők,hogy ez a Köfinek nevezett förmedvény minden vonalon,és állomáson megállja a helyét?Persze tudom,hogy önöket ez egy csöppet sem érdekli.Tüntessék csak ki egymást és vereggessék meg egymás vállát.Szép volt fiúk ezt megcsinálták!

haha 1970 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33205

Tényleg nem szeretnék veled vitatkozni de igy van! Jelenleg vágányzár van Csorna -Győr között,a Szombathely-Csorna-Szombathely viszonylatot 2 szerelvény csinálja de mivel elötte való nap az egyik a 916-al,a másik 318-al elmegy Szentgotthárdra nincs szerelvény ezért a 917-et Flirt csinálja,a többi IC az rendes szerelvény,de ugye itt konkrétan a 917-röl volt szó!

 

Előzmény: Muurola (33202)
KVZOLI Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33204

Úgy,hogy vágányzár van a héten Csorna meg Győr között.Mindenről át kell szállni.

 

Előzmény: Muurola (33202)
KVZOLI Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33203

Jártam arra,de már vagy 10 éve.Még a MÁV idejében,meg a BZ--k,a Csörgős IC-k korában.

Előzmény: haha 1970 (33201)
Muurola Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33202

Már hogy lenne IC a Flirt fordában?!?!

Előzmény: haha 1970 (33199)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33201

Sajnos mi csak itt tippelni tudunk a dolgokra,nem tudom jártál e Porpácon de a peron végén már érzed hogy jobbra illetve balra visz tovább a váltó,és lehet is már vészfékezni!

Előzmény: KVZOLI (33200)
KVZOLI Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33200

Köszi!Akkor igazad lesz,olyan vezér lehetett rajta,aki ritkán vagy most ment először a 16-ra.Erre nekem is van egy jó esetem 2006-ból,amikor a 936 nem állt meg Kapuváron,a kedves leszálló utasok meg berántották a vészféket Fertőendréden,aztán a szembejövő gyorssal jöttek vissza.

Előzmény: haha 1970 (33199)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33199

Igen ez Flirt forda,a számát nem tudom sajna nem vagyok otthon!

Előzmény: KVZOLI (33198)
KVZOLI Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33198

Flirt volt?Ha publikus,lehet tudni,melyik volt?

Előzmény: haha 1970 (33195)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.27 0 2 33197

Ez még egy lehetőség hogy "zöldfülű" motorvonatvezető volt! Flirt meg nem ismerte az utat! :)

 

Előzmény: M63 010 (33196)
M63 010 Creative Commons License 2016.07.27 -1 0 33196

Az sem tűnt fel, hogy nincs ott a kanyar, ahol lassítania kellene? :) Hasonlít ez a sztori a szombathelyi zöldfűlű masinisztához, aki Érd-elágazásnál tévedt el. :)

Előzmény: haha 1970 (33195)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33195

Szerintem sajnos itt több dolog is összejátszott,ez ugye egy Flirt volt és valószinű hogy Soproni vezér volt rajt aki nem annyira ismeri Porpácot és ezért történhetett meg!Gyseves Szombathelyi vezérek már a váltó állásából látják hogy rossz az irány,ök hetente többször is járják ezt a vonalat!

Előzmény: 1116 282-3 (33194)
1116 282-3 Creative Commons License 2016.07.27 0 1 33194

Porpác egy állomás?

Akkor a mv-nek a helytelen irányba történő kihaladás észlelésekor azonnal fékezni kellett volna (még ha egy zölddel mindkét irányba is kilehet haladni) és nem tovább menni a következő állomásig. Mi van, ha Sárvár felé pl. egy vágányzár van és erről értelemszerűen egy Csorna irányába közlekedő vonatot nem értesítenek? Bevágódok az emberek és/vagy gépek közé?

Azon kívül, hogy az fszt. elbaxta, egyértelműen mv. hiba is. Szerintem.

Előzmény: gmarc (33191)
gmarc Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33193

Persze, itt vannak:

http://allomasok.uw.hu/

 

Előzmény: jakyg (33192)
jakyg Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33192

Meg szabad tudnom, hogy ilyen helyszínrajzokat hol lehet találni?

Előzmény: gmarc (33191)
gmarc Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33191

Ha a helyes vágányon jött a vonat, akkor Csorna felé sárga-zöld kellene kijáratként, bejáraton meg villogó sárga, mert ha jól tudom, onnan balra csak 40-es kitérő van. Ha helytelenben, akkor egy zöld, de akkor is lassújel van elvileg az ívben (talán 70-es?), szóval akkor sem 120-szal érkezik a kitérőre... A helyes vágányon haladva gyanúsnak kellett volna lennie az egy zöldnek szerintem...

 

Előzmény: f_k (33187)
f_k Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33190

Köszi!

Előzmény: kopaszsop (33189)
kopaszsop Creative Commons License 2016.07.27 0 0 33189

irányt nem mutat, csak sebességet.

Előzmény: f_k (33188)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!