Keresés

Részletes keresés

M63 010 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 33324

Na de akkor meg hogyan cserélődhetett fel, hiszen a rendszerben az aktuális vonatállás van benne, nem az alapmenetrendi.

Előzmény: benbe (33323)
benbe Creative Commons License 2016.08.19 0 0 33323

Ezt is tette.

Előzmény: M63 010 (33322)
M63 010 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 33322

Passz. Ezért nem értem a dolgot. Mert ha annyira High-Tech a berendezés, akkor ki kellene listáznia az indított vonatokat, és akkor ellenőriznie kellene, hogy a váltó állása passzol-e hozzájuk. Amúgy Németországban is volt 15 éve egy ICE félreirányítás. Nem tudom, mennyire gyakori, de erről erről esett szó a topikon...

Előzmény: M63,008 (33320)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 33321

Szeptemberben a 19807-4 ismét motorkocsi lesz?

M63,008 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 33320

Tényleg high-tech; és mit tesznek ha pl. véletlenül rossz irányba kanyarodik egy vonat? :-)

Előzmény: M63 010 (33319)
M63 010 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 33319
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.17 0 0 33318

Ok.Azért ha tudsz légyszi kérdezz rá az "ismeretségi" körödben! Elöre is köszi!

Előzmény: KVZOLI (33317)
KVZOLI Creative Commons License 2016.08.17 0 0 33317

Hali!

Az este jöttem meg Erdélyből,úgyhogy nem tudom.

A kónyi vonatdobálásról is most hallottam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: haha 1970 (33315)
Ratbus Creative Commons License 2016.08.16 0 1 33316

Akkor nincs kizárva, hogy az általam pár napja a Keletiben látott (látszólag) ÖBB-szerelvény valójában egy soproni vagy szombathelyi IC szerelvénye volt.

Előzmény: haha 1970 (33315)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.16 0 0 33315

Szia,nincs infód a felújitott IC kocsik forgalomba állási idejéröl,én szeptember elsejéről tudok,de vannak kétségeim e felöl,föleg úgy hogy tegnap a 9153-as egyik kocsija ilyen kocsi volt és még az eredeti ÖBB festéssel!

Előzmény: KVZOLI (33292)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 33314

Használni kelllenne tudni az oldalt,és mondjuk a "Vágányzári hirek eltérő közlekedés" alcimre rákattintani és ott kivan emelve pirosssal MEGHOSSZABITVA AUGUSZTUS 25.-ig!!!!

Előzmény: nemery (33312)
418 326 Creative Commons License 2016.08.15 0 0 33313

A hírek doboz úgy látszik nem pontos. De amúgy fent van az infó: http://www2.gysev.hu/tartalmak/vaganyzarak,_kozlekedesi_informaciok/528

Előzmény: nemery (33312)
nemery Creative Commons License 2016.08.14 0 2 33312

Csak mondom hogy a GySEV honlapján még mindig Augusztus 15.-e van feltüntetve vágányzár végi időpontként.

kopaszsop Creative Commons License 2016.08.14 0 2 33311

az macska meg fel van mászva a fára

Előzmény: haha 1970 (33308)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.14 -2 0 33310

Nem bénák,hanem ba..ott rossz az információ áramlás az információs szolgálat felé!Na ez a probléma hogy,ilyen dolgok sokszor előfordulnak,felelős meg nincs!

Előzmény: M63,008 (33309)
M63,008 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 33309

Ejh; milyen bénák ezek a Start-osok, még ha GySEV vágányzárról van is szó...

Bezzeg a GyEV, az bezzegvasút... :-)

Előzmény: haha 1970 (33308)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.14 -2 0 33308

Ebben is van igazság amit te irsz,de a Gysev péntek reggel értesitette a Startot majd délután emailben ismételten jelezve lett hogy az "Elvira" még mindig hibásan jelezi a vonatokat!Ezután fel lett hivva a "máv-direkt" ahol erről a dologról hogy meg van hosszabbitva a vágányzár semmit sem tudtak,és ugye ez a hivatalos informácios szolgálat! Persze ezen nem lepödök meg hiszen tegnap a felsővezeték meghibásodáskor is sorban jelentek meg a fals információk!

Előzmény: M63,008 (33307)
M63,008 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 33307

Erről valószínűleg nem a Start tehet...

A GySEV tudott róla, hogy nem lesz vége a saját vágányzárának? Akkor miért csak pénteken került fel a honlapjára? Meg volt ez hirdetve időben az utazóközönség felé?

Előzmény: haha 1970 (33306)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.14 -3 0 33306

Nagyobb baj az hogy a máv-direkt ami a start hivatalos informácios szolgálata erről semmit sem tudott még pénteken! Söt megakarták magyarázni hogy hétfőn vége van a vágányzárnak!

Előzmény: 20-as vonal (33303)
M63 010 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 33305

A villamosítás persze hogy nem lesz teljesen kész, csak a vágányzárnak kell véget érnie.

Előzmény: 20-as vonal (33303)
418 326 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 33304

A drót az egy dolog. Azt simán lehet éjszakai vágányzár mellett is szerelni. Gondolom más van a hátterében.

Előzmény: M63 010 (33302)
20-as vonal Creative Commons License 2016.08.13 0 0 33303

Senki sem mondta, hogy kész lesz. December a határidő. 

Előzmény: M63 010 (33302)
M63 010 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 33302

Ahogy a múlt héten elnéztem, már látható volt, hogy nem lesz készen, Vasváron még fel sem volt rendesen szerelve a drót, legalábbis nekem úgy tűnt.

Előzmény: 418 326 (33301)
418 326 Creative Commons License 2016.08.13 0 0 33301

Úgy látszik, picit megcsúsztak...

 

"INFORMÁCIÓ:

Augusztus 25-e, 18 óráig meghosszabbítja a GYSEV Zrt. a villamosítási és pályarekonstrukciós munkálatok miatt elrendelt, teljes kizárásos vágányzárat a Szombathely-Zalaszentiván vonalszakaszon. Ezért augusztus 25-ig lesz érvényben a vágányzári menetrend: az utasokat vonatpótló autóbuszok szállítják Szombathely és Zalaszentiván között."

 

http://www2.gysev.hu/tartalmak/vaganyzarak,_kozlekedesi_informaciok/528

f_k Creative Commons License 2016.08.10 0 0 33300

Tengelyterhelés jelenleg 22,5 tonna a divat, de 21 tonna alatt nem igazán fővonal a fővonal, számít még a folyómétersúly is, a 6 tengelyes kocsik miatt.........

Előzmény: Lovrin (33299)
Lovrin Creative Commons License 2016.08.10 0 0 33299

Amennyiben a teherforgalmat vesszük alapul, csak a tengelyterhelés-növelés lett volna a fontos. Az 50-es sebesség vagy a hosszú állomásköz annyira nem probléma, utóbbi kényelmesen felezhető.

Előzmény: f_k (33297)
M63 010 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 33298

Igen, de oda deltát terveznek, és csomópont révén van ott tolatócsapat.

Előzmény: MBman (33296)
f_k Creative Commons License 2016.08.10 0 0 33297

22 es most már Gysev vonal egyedüli hátránya a sok híd volt, ami a Rába ártere is befolyásolt.

 

A 22 nyomvonala Vmax 50 km/h tervezési sebességű volt, kis sugarú ívekkel eredeti HÉV szerű építéssel.

 

Volt a vonal közepén egy nagyobb emelkedő is.

23 km hosszú egyetlen állomásköz se volt a legkedvezőbb.

 

Ennek ellenére kár, hogy a bezárás után az enyészeté lett.....

 

A legköltségesebb a hídépítés meg az esedékes nyomvonal korrekció lett volna.

Előzmény: 418 326 (33291)
MBman Creative Commons License 2016.08.10 0 0 33296

De helyette Szentivánon kell megtenn ugyanezt, nem?

Előzmény: m412184 (33295)
m412184 Creative Commons License 2016.08.10 0 0 33295

Itt elsősorban a tolatócsapat és kocsivizsgáló lehet megtakarítható. Valamint a taxi költsége, amivel éjszaka kijártak.A másik előnye, hogy nem kell telefonnal tolatni Porpácon.

Előzmény: MBman (33293)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!