Keresés

Részletes keresés

alsó madárfogás Creative Commons License 2016.03.10 0 0 32698

1. Így lesz, pl. Hódmezővásárhely és Szeged között.

2. Erős tendencia: a GYSEV mindent fordítva csinál. Tehát amikor itt újat vesznek, akkor a MÁV-nál használtat; amikor ők másodkézből, akkor lehet tudni, hogy a másik gyártat; amikor a MÁV vonalat ad le, a GYSEV felveszi; ha a GYSEV villamosít, a MÁV máshol letépi a felsővezetéket - na, talán ezt mégsem.

3. Rosszul látod: ezzel éppen a tőkés exportnak segítenek. Megvesszük az osztrákok használt kocsijait, nekik mi marad? IC+.

4. Ez is irónia volt.

:-)

 

Előzmény: 1047 005-2 (32697)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.03.10 0 0 32697

 

1.) Eddig se számított (a nagyoknak),hogy mibe kerül.

 

 

2.) Közös a legfőbb főnök,mégis mások a prioritások?

 

3.) Így akarnak külföldre gyártani,hogy a magyar se veszi?

 

 

4.) Irónia volt.

Előzmény: alsó madárfogás (32694)
Zsivany2 Creative Commons License 2016.03.10 0 1 32696

80+80 = 160

66+66+36 = 168

 

1.o.-ból meg nyílván nem kell 60 hely, elég oda 5*6=30 is.

 

A Flirt meg nem IC, teljesen más célja van.

Előzmény: Sabee Gigant (32690)
kisolasz21 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32695

Sziasztok!!
Abból mi igaz hogy A GYSEV 4-5 db (V63) 630 ast kap erről mit hallani ? illetve mennyire igazak a hírek ?

alsó madárfogás Creative Commons License 2016.03.09 0 1 32694

Mennyi telne ki a 26 használt árából?

Előzmény: 1047 005-2 (32676)
M63 010 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32693

Na ja, nem kellene (szinte) minden fordát ebből kiadni! Kellene maradnia pár MÁV-os vagy szlovák/cseh kocsinak is, de kinézem belőlük, hogy ezzel nem számolnak! :(

 

Előzmény: haha 1970 (32688)
haha 1970 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32692

Szerintem nincs 20-37-es már,néha elöfordul de azok Délis kocsik álltalában!

Előzmény: Sabee Gigant (32689)
haha 1970 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32691

Az igaz de valamiért igy van, gondolom futás kiegyenlités.Egyébként érdekes dolog,mert ha nem igy lenne a forda akkor elég lenne 1 szerelvény így meg 2 kell!

Előzmény: lineagialla (32687)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32690

Kétszer -14 ülőhely, pluszba viszont hasonló mennyiség az 1. o. felezése révén. Összességében ez még kisebb kapacitás, mint eddig, ennél egy Flirtön is jóval több ülőhely van...

Előzmény: lineagialla (32684)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32689

Ha a DWA-k elmennének Sm-ről, akkor tényleg már csak néhány 29-05-ös, egy adag Halbi, meg pár BDbh marad a startos kocsik közül. Fülkés (20-37) maradt még ott?

Előzmény: lineagialla (32685)
haha 1970 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32688

Hoppá,micsoda nagy igazságot irtál,föleg úgy hogy jelenleg is elég gyakran kevés a 3 kocsi amiben ugye a 2.osztályú kocsik 80 ülőhelyesek!

Előzmény: lineagialla (32684)
lineagialla Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32687

Azért a szlovák szerelvényfelhasználás nem kőbe vésett dolog! :)

Előzmény: haha 1970 (32682)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32686

Némi átstrukturálás is lesz ugyebár, mert csak egy fél kocsinyi 1. o. lesz szerelvényenként. De még így is elég szűkös a kapacitás.

Előzmény: lineagialla (32684)
lineagialla Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32685

Vagy a pécsibe, én olyat is hallottam már. Elég hulladék kocsik azok már, össze kéne azokat vágni.

 

A szombathelyi IC kocsik meg mehetnek vissza a Keletibe, lassan Szombathelyen fölösleges lesz kocsit tartani.

Előzmény: 20-as vonal (32679)
lineagialla Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32684

Ja, de mivel csak 66 ülőhelyesek, így el kell majd gondolkodni azon is, hogy elég-e a 3 kocsis stokk vagy még 1 kocsival meg kell-e erősíteni.

Előzmény: Sabee Gigant (32678)
haha 1970 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32683

Azért a 20-33-as kocsik szerintem jobb ha inkább Sátoraljaújhely végállomásra mennek inkább!

Előzmény: 20-as vonal (32679)
haha 1970 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32682

Én nem vagyok olyan profi,de ahogy te kiszámoltad akkor elég lessz a 26 kocsi,mert ugye jelenleg van mindennap egy fél forduló Sopronba és egy teljes Szombathelyre a szlovák kocsiknak,illetve a Keletis EC kocsiknak egy teljes forduló Szombathelyre!

Előzmény: Sabee Gigant (32678)
20-as vonal Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32681

A végén az lesz. 

Előzmény: Sabee Gigant (32680)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32680

Eladhatnák a Schliereneket a Startnak, annál kényelmesebb kocsi kevés van :3

Előzmény: 20-as vonal (32679)
20-as vonal Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32679

Meg a többi változás. Mondják, hogy a meglévő gysev IC kocsik mennek a 20-asra, a 10-est már most is szinte a gysev adja ki, úgy hogy kocsifutásilag erős többlete lesz a gysevnek

Előzmény: Sabee Gigant (32678)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32678

Sm-i DWA-k akkor költöznek? Mert a 26 kocsi azért nem elég az összes IC-re, számításaim szerint 9 stokk kell, ami legminimálisabb esetben is 27 kocsi. Mondjuk a futáskiegyenlítés miatt nem árt, ha 1-2 startos stokk is jár, azért viszont felesleges Szombathelyen hagyni az összes (26+8) DWA-t, inkább átrakni a Keletibe és majd onnan kiadni a szükségeset.

Előzmény: 20-as vonal (32675)
KVZOLI Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32677

Köszi,közben ráakadtam.Már arra gondolta,a 8-on volt valami balhé,mert tegnap a 934 Szentmiklós-Pinnye között 16 óra körül lépésben ment +20-al.

Előzmény: HO rajongó2 (32666)
1047 005-2 Creative Commons License 2016.03.09 -1 0 32676

Nem hallottak róla,hogy egy hazai üzemben gyártanak ennél jobb (+) kocsikat?

Előzmény: Atoqki (32667)
20-as vonal Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32675

Akkor lehet átírni a ny- dunántúli szvör-t. 

Előzmény: Atoqki (32667)
haha 1970 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32674

Sajnos teljesen igazad van,csak az a gond hogy a médiumok nyomatják a "3 pálcás zsibi dumát" valóság meg esetleg teljesen más lessz!Egyébként nem tudod hogy gyakorlatilag mikor érkeznek meg ezek a kocsik?

Előzmény: segélyvonókészülék (32673)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32673

Egyébként fő kérdés az hol fogják karbantartani öket!

 

Hol, mivel, kivel, miből, hogyan?

Dehogy lesznek ezek karbantartva, magas az oda, mint tyúknak az ABC.

Már a Schlieren is nagy falat volt, meg az az NDK borzalom is.

Előzmény: haha 1970 (32670)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32672

Vagy-vagy.

Mindkét képességgel a technika ritkán rendelkezik. Zöld-sárga színekben legalábbis.

 

Előzmény: Atoqki (32669)
kopaszsop Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32671

k a r b a n t a r t a n i ? ? ?

a hét vicce. kibír pár évet egy kis külső-belső sikamikával, aztán megy a lecsóba. addigra a laptoposok (ki)találnak valami pályázatot, ahol jót lehet szakítani minden téren. aztán megint lesz valami. egy darabig.

sztem. de ne legyen igazam, adja az ég!

Előzmény: haha 1970 (32670)
haha 1970 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32670

A topic társ hozzászolását lehet több féle képpen értelmezni,jelenleg a legnagyobb probléma az ajtózárással (reteszeléssel) van,amit rövid idön belül meg kell oldani! Egyébként fő kérdés az hol fogják karbantartani öket! Ezek a kocsik is azért futottak már eleget,szerintem a cseh vasút is ilyen kocsikat vett anno,nyáron hagyott kivánni valót a klíma müködése a vákum wc-röl nem beszélve,(sajnos magyar embernek az nem való)!

Előzmény: Atoqki (32669)
Atoqki Creative Commons License 2016.03.09 0 0 32669

...meg ajtózárás nem.

 

Úgy érted ajtó nyitás nem... ugye? :-)

Előzmény: segélyvonókészülék (32668)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!