Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Aln 663 1189 2014.11.28 Creative Commons License 30900

Várhatóan mikor indul meg a villanyvontatás Csorna és Szombathely között? 

20-as vonal 2014.11.28 Creative Commons License 30899

Én meg úgy emlékszem,hogy ez két külön vonat volt.A deltás gyors az a Bakony-Örség expressz mentesítőjeként,végig dízellel,volt hogy M63-as vitte.A másik meg valami diák vonat volt Nagykanizsa-Sm-Győr közt.

Előzmény: M63 010 (30898)
M63 010 2014.11.28 Creative Commons License 30898

Volt olyan időszak is, de akkor is elment Kanizsára? Mert nekem az rémlik, hogy a Kanizsai hosszabbítás után már bement Győrbe, hiszen a Kanizsáról jövőknek is kellett Győrbe vonat, mert elsősorban oda mentek, mert Szombathelyre volt más vonat is, Budapestre meg egyszerűbb volt a Balaton parton menni, mint így, ekkora kerülővel.

Előzmény: názmin (30897)
názmin 2014.11.28 Creative Commons License 30897

Nekem valahogy úgy dereng hogy deltán ment volt olyan idöszak!

Előzmény: M63 010 (30896)
M63 010 2014.11.28 Creative Commons License 30896

Na ja. De akkor már bement Győrbe, úgy rémlik. Utas is volt rajta, mégis megszüntették! :(

 

Előzmény: názmin (30895)
názmin 2014.11.28 Creative Commons License 30895

Hát igen az egy jó vonat volt Nagykanizsárol indult,meg pénteken volt egy párja Győr-Nagykanizsa között! :)

Előzmény: Törölt nick (30890)
M63 010 2014.11.28 Creative Commons License 30894

Tudom! Az IC-korszak kezdetéig járt. Meg a 80-as évek közepén volt egy pályafelújítás, vagy micsoda, ami miatt hétfőtől csütörtökig hosszú hónapokig szintén volt egy deltás gyors, ami csak Sárváron, Cellben és Budapesten állt meg emlékeim szerint.

Előzmény: Törölt nick (30890)
20-as vonal 2014.11.28 Creative Commons License 30893

Az említett vonat dízellel ment Bp.-ig.De lehetne gépcserézni Szentivánban is,meg Szabadhegyig lehozni a villanyt se nagy dolog.

Előzmény: alexejevics (30891)
20-as vonal 2014.11.28 Creative Commons License 30892

A győrszabadhegyi állomás nincs olyan rossz helyen,közelben van két lakótelep,a megyei kórház , a pláza, úgyhogy van olyan utas, akinek ez jobb is ,mint a belváros.

Előzmény: Törölt nick (30890)
alexejevics 2014.11.28 Creative Commons License 30891

Najó, de ki vállalná be, hogy dízellel végigpöfögi a villamosított 1-est Budapesttől Győrig? Egyébként meg sebesség tekintetében sem valami vadállatok a rendelkezésre álló dízelgépek...

Előzmény: Törölt nick (30890)
M63 010 2014.11.28 Creative Commons License 30889

Ca. 14 km-rel hosszabb a 10-es, mint a 15-ös. Persze ebben benne van az, hogy a Gyárváros-Győr szakaszt kétszer kell számolni, ha a 10-esen megyek. Ez összesen ca. 10 perc menetidő plusz, valamint újabb 10 perc, ha a 16-oson megszűnne a stokkozás, míg a 10-esen muszáj irányt váltani.

20-as vonal 2014.11.28 Creative Commons License 30888

Én meg úgy oldanám meg,(mivel a Desirókban nem bízok,hogy megkapnánk) a személyek Csörgő+Schlieren, a gyors vagy( hibrid vagy IC) Győrből egyik órában mondjuk 3 pár lejön Cellig,de akár Sm ig is.A másik órai Sopron/Sm.-i oldal meg maradna Csornán stokkos.

Előzmény: alexejevics (30886)
alexejevics 2014.11.27 Creative Commons License 30886

A 10-esen azt kéne, hogy órás Desiro pápai és szemerei keresztekkel, és mellette 1 pár IC Sm-Bp viszonylatban Pápán át. Ludmillával mehetne, azt akkor tudna menni 120-szal Cell-Sm közt.

20-as vonal 2014.11.27 Creative Commons License 30885

Meg a celli gépcsere is tök felesleges,mehetne a csörgő drót alatt is 45 km-t.

 

Előzmény: peti 19 (30884)
peti 19 2014.11.27 Creative Commons License 30884

"Lényegesen hosszabb, most a gyorssal 2 óra 9 perc Sm-Gv, az IC-vel 1 óra 19 perc..."

 

Ne hasonlítsd össze az almát a körtével. Sm-Ce között a "gyors" megáll mindenhol.

Előzmény: traxxtoto (30876)
20-as vonal 2014.11.27 Creative Commons License 30883

Mégegyszer leírom:nem a mostani állapotában járatnám arra az IC-t.Hanem felújítás után.Ez lenne a normális.De nem lesz felújítás,mert a gysev megfúrta.Most az a baj,hogy még a gyorsokat is elvinnék a 16-osra.Így tudja a gysev igazolni a villamosítás fontosságát.Meg fog duplázódni az utasszám.Statisztika. Mi meg járjunk Bz-n.

Előzmény: traxxtoto (30882)
traxxtoto 2014.11.27 Creative Commons License 30882

Inkább az a baja, hogy szar állapotban van, 60-80-100 (ja meg a 20-as lassújel) esélytelen a stabil 100-zal (Győr-Csorna közt 120) szemben... ja meg km-re is több... Győr-Győrszemere kivételével térköz sincs... 

Előzmény: 20-as vonal (30881)
20-as vonal 2014.11.27 Creative Commons License 30881

Tökmindegy,meddő a vita.Se villamosítás,se átépítés ,se delta nem lesz,legalábbis ebben az uniós ciklusban .Utána meg már minek,arra úgyis minden a 16-oson megy.A 10-es vonalnak csak egy baja van: nem a gysev-é.

Előzmény: traxxtoto (30880)
traxxtoto 2014.11.27 Creative Commons License 30880

Mondjuk annyi lenne a változás, hogy alig több mint egy óra lesz Sm Gv közt a menetidő.. Cell fele mennyi lenne 120-szal? :D a deltára meg várhatsz még, kitartást hozzá ;)

Előzmény: 20-as vonal (30879)
20-as vonal 2014.11.27 Creative Commons License 30879

Az órás IC ütem miatt Győrben sem lenne stokkolás.A 16-os meg mitől gyorsulna ? 100-as dízellel,100-as villannyal.A 20-asról meg ne beszéljünk,mert arra még sz@rabb az eljutás akármilyen menetrendi koncepció alapján is.

Előzmény: alexejevics (30878)
alexejevics 2014.11.27 Creative Commons License 30878

Igen ám, csakhogy addig Csornán meg a stokkolás fog megszűnni, plusz valamelyest még gyorsul is a 16-oson át az eljutás. Egyszerűen rövidebb arra, így hosszú távon sem lehet verni menetidőben az IC-t. Sárvárnak és Cellnek meg van gyorsa a 20-ason át, illetve lenne, ha bevezetnék végre az eredeti menetrendi koncepciót.

Előzmény: 20-as vonal (30875)
20-as vonal 2014.11.27 Creative Commons License 30877

Azt írtam:felújítás után!120-as villamosított vonal.Győrben meg tervezik Szabadhegy előtt átkötni a Gysev pu felé a vonalat.

Előzmény: traxxtoto (30876)
traxxtoto 2014.11.27 Creative Commons License 30876

Hogy szűnne meg az irányváltás? Jóhogynem ki akarod hagyni Győrt.. Annál nagyobb hülyeséget elképzelni se tudnék.. 

 

Lényegesen hosszabb, most a gyorssal 2 óra 9 perc Sm-Gv, az IC-vel 1 óra 19 perc...  

Előzmény: 20-as vonal (30875)
20-as vonal 2014.11.27 Creative Commons License 30875

Valóban jó lenne a gyors is,de épp meg akarják szüntetni 2015-től.

Azért nem lényegesen hosszabb az út.

A győri irányváltás megszűnne a felújítás után.

Sárvár,Cell,meg Pápa azért több utast ad, mint Répcelak.

Előzmény: traxxtoto (30874)
traxxtoto 2014.11.27 Creative Commons License 30874

Pápáról (meg Cellből) tökéletes a gyors is ;) 

Szombathelyről meg lényegesen hosszabb út.

A győri irányváltásról már ne is beszéljünk...

 

Mikor lenne ott több utas? Péntek és vasárnap kivételével ugyanúgy alig utaznak arra.

Vasárnap a 923-as IC-n még az első osztály is fullon volt.. a gyorson egyedül szoktam lenni a fülkében első osztályon :D

 

Előzmény: 20-as vonal (30871)
cs1014 2014.11.27 Creative Commons License 30873

1km 2016 = 2,3km 470/1116

És ugye a Taurus-ok erősen fogynak gyesevéknél.

Fizetni meg nem fog.

Előzmény: M63 010 (30866)
GaGe 2014.11.27 Creative Commons License 30872

"Amúgy tudomásom szerint sógoréknak van elég Herkulese"

 

Igen, amik különféle leányoknál dolgoznak, pl Olaszországban meg Romániában/Bulgáriában. Sztem olyan hűde nagyon nincs sok...

Előzmény: M63 010 (30866)
20-as vonal 2014.11.27 Creative Commons License 30871

Miért?Ott talán lenne utas is.

Előzmény: traxxtoto (30870)
traxxtoto 2014.11.27 Creative Commons License 30870

nem kéne ott járatni ;)

Előzmény: 20-as vonal (30868)
20-as vonal 2014.11.27 Creative Commons License 30869

Köszönöm.

Előzmény: M63,008 (30865)