Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

daniel81 szept. 29. Creative Commons License 30544
A 70-es Dispolok Taurust a GySEV bérli?
M63 010 szept. 25. Creative Commons License 30543

Persze, az Egerszegről bejáróknak ez jó lesz, de ők is mehetnének vonattal Körmendig.

M63 010 szept. 25. Creative Commons License 30542

Nagyon ravasz a Vasi Volán! Ugyanis bevezetik október 1-től a Zalaegerszeg-Körmend 3 műszakos buszokat a Gotthárdi vonathoz csatlakozóan. Ezzel jól jár a Volán és a GYSEV is. Csakhogy amiről az erről szóló cikk mélyen hallgat, az az, hogy a járatok továbbközlekednek Szombathelyig, így a Körmendről Szombathelyre bejáró 3 műszakos ingázókat szépen átcsábítják a buszra. Ugyanis a busz érinti az ipartelepet is, ugyanis a fél várost megkerülve így közlekedik ez a 3 új járatpár.

Így ezeken a vonatokon kevesebb utas lesz. Amit nyer a GYSEV Gotthárd felé, azt itt szépen elveszti. Ki van ez találva. Ahogy Kohn bácsi mondaná: Ügyes!*

Ha az eljutási időt akkor ugyanannyi a busznak és a vonatnak is. A busz lassabb, de előbb indul, és közelebb áll meg az ipartelephez, mint a vonat, de Körmendre kb. egyszerre érkeznek.

 

Kohn bácsi megérkezik a Keleti pályaudvarra. Megéhezik, ezért odamegy a pályaudvari szendvicsautomatához. Bedobja a pénzt, de az automata nem ad ki semmit.

Mire Kohn bácsi: "Ügyes!"

 

M63 010 szept. 25. Creative Commons License 30541

Na meg az, hogy valaki egy szerelvénnyel bikát dönt, az azért nem olyan ritka, ha a mozdony a másik felén van. Elszámolják a távolságot, és durr. Na de frontálisan mozdonnyal? Ahhoz már egy fokkal nagyobb figyelmetlenség kell.

 

M63 010 szept. 25. Creative Commons License 30540

Én nem tudom, hogy hány van ilyen, csak pár éve olvastam, hogy van ilyen is van itt.

 

Előzmény: 1047 005-2 (30539)
1047 005-2 szept. 24. Creative Commons License 30539

Tudom,nem véletlenül kérdeztem a nicktől.

Előzmény: M62-902 (30538)
M62-902 szept. 24. Creative Commons License 30538

306.

Előzmény: 1047 005-2 (30537)
1047 005-2 szept. 24. Creative Commons License 30537

Melyik Bobo távirányítású?

Előzmény: M63 010 (30536)
M63 010 szept. 24. Creative Commons License 30536

Ez hogy sikeredett? Volt rajta masiniszta, vagy távirányítós üzemmódban ment a tolatás?

 

Előzmény: V43 330 (30535)
V43 330 szept. 24. Creative Commons License 30535
Freebob szept. 24. Creative Commons License 30534
gmarc szept. 24. Creative Commons License 30533

Bázisalagút a Vasi-hegyhát alatt... :))))

Előzmény: názmin (30531)
Lovrin szept. 24. Creative Commons License 30532

A 22-es 2005-ös árakon került volna 32 milliárdba ha "csak" Vmax 60 km/h-ra hozzák fel.

 

Bámulatos hogy a számaid visszamenőlegesen is képesek nőni.

Eddig 12-20 milliárd közötti számokat lebegtettél. Nem a vmax=60-ra, hanem a jelentős nyomvonalkorrekciókkal járó átépítésre.

 

60-as tempó sima felépítménycserével, jelenlegi nyomvonalon kivitelezhető lenne a vonal jelentős hosszán, de akár a 80 is.

Néhány ív marad 50. Ez kb. 1-2 milliárd Ft. Hidakkal együtt legyen mondjuk 4 milliárd.

Előzmény: trizs77 (30529)
názmin szept. 24. Creative Commons License 30531

Akkor már csak egy új kormányban bizhatunk,egyébként én csak poénként irtam a dolgot.Komolyra forditva a szót anno volt róla szó hogy esetleg más nyomvonalon vezetve érdemes lenne gondolkodni rajta persze természetesen úgy hogy teherforgalomra is alkalmas legyen!

Előzmény: M63 010 (30528)
M63 010 szept. 24. Creative Commons License 30530

Milyen vízválasztó?

Előzmény: trizs77 (30529)
trizs77 szept. 24. Creative Commons License 30529

A 22-es 2005-ös árakon került volna 32 milliárdba ha "csak" Vmax 60 km/h-ra hozzák fel.

 

Ha több kell,  akkor többe kerül.

Plusz azóta az árak is már nagyobbak.

 

Ott a vízválasztó kb. 8-10 esetben való metszése nagyobb gond mint a pályacsere.

 

Plusz az harmincvalahány áteresz átépítése, cseréje.

 

 

M63 010 szept. 24. Creative Commons License 30528

Jó lenne, de egyre kisebb rá az esély. Holott eredetileg ez lett volna a szlovén vasút útvonala, csak Egerszeg jobban lobbizott.

Most meg már az útátjárókat is kiszedték. :( Igaz, hogy sokat kellene rákölteni a vonalra, de hosszú távon megérné. Közelebb kerülne az Őrség Szombathelyhez.

 

Előzmény: názmin (30527)
názmin szept. 24. Creative Commons License 30527

Micsoda jó lenne menne IC BUDAPEST-SZOMBARHELY-KÖRMEND-ZALALÖVŐ-LJUBLJANA között! :)

Előzmény: M63 010 (30526)
M63 010 szept. 23. Creative Commons License 30526

Mikor? Amíg megvolt a 22-es, addig is csak döcögni lehetett rajta, ráadásul menetirányváltás van Zalalövőn.

Szombathely felé meg hosszabb a kilométer és a menetidő is, és menetirányváltás van Szentivánban.

 

Előzmény: -Smiley- (30525)
-Smiley- szept. 22. Creative Commons License 30525

Zegről volt vonat Körmendre, miért nem azzal kezdenek valamit? 

Előzmény: M63 010 (30520)
M63 010 szept. 21. Creative Commons License 30524

Azok nem az Ipari park vágányai, hanem a Vasjármű kft tárolóvágányai. Van ami már 20 éve ott rohad, pl. egy nosztalgia vonatba való nyitott peronos kocsi, régebben láttam, de általában takarásban van. Pár éve láttam, már eléggé ramaty volt az állapota. Talán még most is ott van.

 

 

 

Előzmény: realfan (30523)
realfan szept. 20. Creative Commons License 30523

Most érkeztem meg Győrből Szombathelyre intercity-vel. Két érdekességre lettem figyelmes. Az első, hogy Répcelakon egy ilyen felújításos vonat élén lévő kis dízelmozdony (nem tudom pontosan, talán Bobó?) "belsejébe" lógott egy daru zsinórja, úgy nézett ki, mintha most raknák bele a motort. :) Sokan is voltak a művelet közelében. A másik: "eltűntek" Szombathely-Ipari Park vágányokról az SNCF kocsik, amik már egy jó évtizede ott rohadtak. Azokat hova sikerült elpasszolni, erről van információja valakinek?

1047 005-2 szept. 20. Creative Commons License 30522

"Majd kigyűjtetjük a Magyar Közlekedésből az erre vonatkozó összegeket."

 

Gyűjtsd ki nyugodtan,hogy Berényi mennyi pénzt költött a Ro-La terminálra - nem a konténerezésre,a vonatok közlekedtetésére!

Előzmény: trizs77 (30521)
trizs77 szept. 20. Creative Commons License 30521

Fárad az emlékezet ?.......................................:-))

 

Majd kigyűjtetjük a Magyar Közlekedésből az erre vonatkozó összegeket.

 

De ha több mint amit Te gondolsz, akkor egy tucat barát ebédjét és sörözését, stb. Te fizeted.

 

........................:-))

 

 

Előzmény: 1047 005-2 (30516)
M63 010 szept. 19. Creative Commons License 30520
cs1014 szept. 18. Creative Commons License 30519

Én a Hahotára tippeltem.

Előzmény: 1047 005-2 (30516)
normaidő szept. 18. Creative Commons License 30518

Bár azt nem tudom a 80-as években mennyire volt jelentős a teherforgalom, de a 90-es évek második felében,ill. 2000-es évek elején kifejezetten útban voltak a személyszállító vonatok.

 

Csak GYSEV statisztika nincs véletlenül?

Ha lehetne 1970 től napjainkig pl.

Személyszállítás, áruszállítás...

 

Menetdíj bevételeknél ha lenne ilyen bontás, akkor a T.Á, kedvezményes, a gyors, sebesvonati pótjegy, dolgozók havijegye, tanulók havijegye

 

Ami érdekes, az a 1970-2013 ig terjedő időszak, lehet ettől eltérő is, a másik az megállóhelyi/állomási utasszám statisztika.

Előzmény: M62-902 (30500)
M62-902 szept. 17. Creative Commons License 30517

"Csorna mindig tele van!"

 

Hát mihez képest. Amikor tényleg tele volt akkor napi bő 15 induló vonatot löktek össze 24 órában / ha jól emlékszem 20 volt a csúcs / esetenként két tartalékkal. Ma már néha az az egy is sok.

 

 

Előzmény: M63 010 (30501)
1047 005-2 szept. 17. Creative Commons License 30516

"Berényi amikor a 10-50 millió forint még pénz volt évi százmilliókat költött a soproni RoLa terminálra."

 

 

Fogadjunk,hogy a Ludas Matyi írta!

Előzmény: trizs77 (30504)
M63 010 szept. 17. Creative Commons License 30515

10 éve? Akkor léptünk be. Szomorú, hogy nem forgalomélénkülést hozott, hanem forgalomcsökkenést. Igaz, nem a legjobb helyen van Sopron. Mert Bécs felé 'Shalom a jobb. Olaszország felé lehet például jó. (Villach irányába.)

Előzmény: cs1014 (30513)