"Igazából azt nem értem, h minek kell neki azokat a füleket basztatnia? Meg van az a progi írva rendesen szerintem..."
Sőt, létezik rajt-automatika is, csoda, hogy a gázt még a júzer nyomja. :-) (Mondjuk azzal is csak egy jelet küld a vezérlésnek, hogy szerintem jó ötlet lenne sietni, az meg majd eldönti.)
Eltekintve attól, hogy ez egy unalomig "moddolt" alapvideó, és hogy sokaknak semmit nem mond a téma, biztos akad, akinek borzasztóan ismerősek lesznek bizonyos fázisok a tuning terén:
~125-re gyorsul a Picasso. Volt még benne egy kicsi, sose szoktam így gyorsulni a jószággal és még fordulatszámmérő sincs, aztán nem is ment túl jól. Saccra 140-145-öt gondoltam (az is jelentős különbség a 155-höz képest), de ez igen messze van attól.
0-120mph (~200km/h) 6.9s, ha jól sejtem ez nagyjából egy kajak sportmotor szintje, csak itt egy gombot nyomsz, meg a gázt padlóig aztán a kocsi megold mindent, nem kell tudni hozzá (próbálja mondani, épp menynivel megy, de még 150mph-nál is le van maradva). 60mph-ról 2.3s alatt áll meg teljesen, nem vagyok benne biztos hogy nem sérülne meg valami puhányabb ember egy ilyen lassulástól.
Szevasztok! Lónyak,mi ismerjük egymást.Én a fehér fr tdi seat leonos vgyok, ő.. voltam. m5 tecso minitalálka.??Nekem itt a lakhelyem ez a szakasz közelében .Kedvenc raccsingolós helyem lett!A domb teteje, az tág fogalom lehet!Mondj pontosabbat a sebesség behatárolása végett. Volvo v40 t4 Ricsi féle chip.
Megmondom mi lenne, első pár méteren elhúznék a jobb rajt miatt aztán kis idő múlva utolérnél és viszlát. :) Itt az emelkedőn meg pláne jól jön a kisebb hajtási veszteség és önsúly. (kereken 1500 kilós az én kocsim, 75 kilós sofőrrel, 90%-os tankkal)
De lehet az is hogy 140-150 közé bemegy. Most már én is kíváncsi vagyok. Amúgy a 170 és a 180 között is nagy különbség van, mert ami 180-ra gyorsul adott szakaszon (nem idő alatt, mert az idő ugye még kevesebb) az sokkal gyorsabb mint az ami "csak" 170-re.
Voltam a múltkor a referencia szakaszomon (piros lámpától az emelkedő tetejéig, a folyamatos emelkedő miatt többet számít az erő mintha tök síkon mennénk).
Saab ~170km/h
Skoda ~180 km/h
BMW ~155 km/h
A sárváltó miatt érzetre picsafüst a BMW a másik kettőhöz képest - valójában is, de még jobban pudingnak érzed.
Ha végighallgatod a kör közben a szöveget, azt mondja, hogy a Golf összkereke alapból orrtolós, és csak aztán engedi hátra az erőt, ami kevésbé jól uralható.