Sajnos saját gyerekem (még?) nincs, de amit az unokahugomnál tapasztalok, az rettenet. Azt tanulják 0 10-ben fizikából (termodinamika pl.), amit mi a Műszaki Vegyészkaron. Mi a fenének? Semmit se jegyeznek meg belőle szegény gyerekek, legfeljebb meutálja (a nagy részük) a természettudományokat.
Amióta az eszemet tudom figyelem magunkat embereket. Mára a kultúra -szellemiség alakulására, ezt a magyarázatot találtam ...... a szaporodás késztetése az ösztönlénysíég késztetése, ez elsősorban a lányokon keresztül öregbedik , nemzedékről nemzedékre. Életük végességnek szükségét vélve, a gyermek nevelés szinte kitölti saját tapasztalásuk s az illetékesek által alátámasztott létidőt.. . A halandóiság szempontjából nem is a világ meg ismerhetősége még mindig a cél csak a gyermek beillesztése a foglalkoztatáspolitikába, s az ideális párválasztás. Így mivel nem a világot s lehetőségeit tárjuk fel magunk előtt , valójában egy belterjes önpusztító lényekké válunk egyre inkább ahogyan a bolygó ellátó kapacitása szellemiségünknek köszönhetőn egyre apad...Vezetőink/ papok, politikusok, tanárok / igazságai hatalmuknak -megkérdőjelezhetetlenségük okán az emberiség pusztulását okozzák, olyan civilizációt teremtve ahol az értelem valójában nem haladja meg a fejlett eszközhasználatot ... amire státusszal , pénzel bírják rá az egyedeket. Lévén a vélelmezett-tanult kiszabott létidő értelmében , nem is él-gondol az egyed csak .. csak a kínált lehetőségek szerint tölti vélelmezetten biológiai ,...sors... természetfeletti által kimért létidejét.. .. nem megértve, A lét időt szellemiségünk determinálja jövőnk lehetőségét, ezt asztrológusként vettem észre hogy az egyed .. valójában szoftvert kér jövője alakulásá-ÉRT. Ami felismerésem szerint nem a tudatos fejlett szellemi lény ismérve, aki tisztában volna teremtői mivoltával.Így mára világossá vált előttem az emberiség vezetői , tudva vagy tudatlan az egyén tudatos vagy tudatlan szellemi korlátjait TEREMTIK mi által elfogadja a vezetők igazságait a valóság mikéntjéről. Így nem is tudja saját elmúlását ,, fejlődésképtelenségét determinálja -programozza jövőjeként.beérve a vezetés kínálta, .oktatás. megfizetettség időtöltési élményével.... . így valójában sohasem megismerhetővé téve, lehetőségét-értelmét is, önmaga s a valóság viszonyról szerezhető tudásnak. kihelyezve a tudhatóságot-értelemt az egyedből, ... felelősök igazságát követve...
A buddhizmus a közép útja *itt és most* a születés és halál közti középre utal .... ahol tehetünk magunkért világért .. egymásért*mester tanítványi viszony*... ebben bizony nincsen helye sem mennyországnak , sem inkarnációnak... csak nekünk. Így persze sokkal nagyobb felelősség hárul az egyedre .. mint azt a jelen kultúra-szellemiség, gondolni engedné ... mint sem a bér szalag hossza engedi-kívánja ..
azzal hogy embernek születtünk lehetőséget "kaptunk" hogy világ egyetemre járhassunk, tudatosodhassunk .. vagy téglák legyünk falában .
.. a tudatos gyermek vállalás ott kezdődik , eldöntöm a alkalmas e világ miben élek arra hogy annak megélését kívánjam e másnak.A nevelés meg arról szól .. hogy megszerettessem vele az *embernek* lenit. Miközben szép lassan elsajátítja a világ működését...emberként levésének módját is , senkinek terhére ne legyen .. s szabad lehessen. S ne legyen emberségének rabja ha már unná vagy létét veszélyeztetné emberikénti lehetőségei.../szégyellem hogy ez igazából gyermekeim nevelése közben érlelődött meg bennem. A meglepetésem igazából az hogy a körülményeink alakulása, mennyire nem teszi lehetővé ezen lehetőségeim teljesíthetőségét ... s küzdhetek a halandói kultusz ideológia rendszerét képviselőkkel .. értelmetlen halál -haláluk ... gépies elvárásai ellen. Minek szükségét semmi más nem igazol hogy eddig is meghalt minden született .. s az nem lehetséges, hogy a szellemiségben volna a hiba ..
..lévén a szoftver nem az egyedről, csak a szoftverről szól valójában, így valójában a ma gyerek vállalása valójában. nem az egyedet-embert-emberiséget .... csak a miként embernek lenit diktálja...lévén a múlandóságának elfogadására kényszeríti strukturális ideológia alapokat elé tárva,, minek alapján szellemisége .. tudománya nem érheti el az életben maradás feltételeinek kigondolásának ***okát sem***.. Így az újonnan szültet sem lehet több mint az idő azon játékszere mit az "idő futtat" az esemény horizont változatosabbá tételére... de ha nem teszem mögé vélt irányítottságot ..
...akkor azt kell lássam az emberiség megrekedt a *felülről* vezéreltség /isten kultusz/ szellemiségében.. .. így ezt tükrözi hierarchikus /értelmetlenül-megalomán/ vezetői ... civilizációs struktúrája, mi az ösztön /állat/ idomított-állat lehetőségein nem mutat túl. ... hogy ez miért élet értelem .. mondja meg az aki annak éli- gondolja....
Akármilyen szemszögből is nézzük a dolgot, a magyar oktatási rendszer mindíg is egy nagy kalap szar volt és az is marad.
A hatalmi rendszer és az oktatáspolitika rabszolgái vagyunk? Na és......, kit érdekel? Ki tudunk belőle törni..., úgy is az élet fog mindenre megtanítani. De legalább lenne egy kis hangyaszarnyi megbecsülés. Ha már őket szolgáljuk - egy darabig - legalább arra az időre vegyék már komolyan az egyént. Meg ne a diszkrimináció diktáljon, mint az esetek többségében. Miért van az, hogy a nők például mindíg jobb eredményeket produkálnak az iskolákban, vizsgákon? Meg állítólag a férfiak gyengébb képességűek tanulás terén, ez a pletyka van elterjedve. Gyengébbek a lófaszt! Max lustábbak. Férfi és nő mind egyforma képességű. Lefogadom, hogy itt egy sunyi és alattomos szokás zajlik titokban, mégpedig az, hogy ha ugy van kedvük, férfi nemű diákoktól egy csomó pontot levonnak (szúrópróbaszerűen) a semmiért. Hiába teljesít kiválóan. 3-szor olyan jól is tanulhat és teljesíthet, mint egy nő....., ha férfiból van, nem fogják korrekt módon értékelni. Tisztelet a kivételes eseteknek. De ki tudja még milyen egyéb fajta diszkriminatív elven dolgoznak ezek, akik bírálnak.......tanárok, oktatók, vizsgabiztosok,...stb., még ők se értenek a saját tantárgyukhoz olyan szinten, mint ahogy másoktól elvárják...., az egész brigád egy szerencsétlen, tökkel ütött, szánalmas brigád a pöcegödör legalján, akik csak pofára tudnak osztályozni, és nem a tudásra. Tisztelet a kivételnek.
Ez a megalázó szokás sokkal súlyosabb problémát jelent, mint az, hogy a rendszer lebutít minket, hogy szolgájaként használjon (legalábbis azt, aki hagyja).
de ha nem ismered a fizikát kémiát .. kivagy szolgáltatva azoknak akik azt gondolják ismerik a fizikát és a kémiát..ha nem ismerd a fizikát és a kémiát, elhiszed életnek amit eladnak neked életként... elhiszed meg kell halnod .. elhiszed az élethez pénz kell...elhiszed rajtuk kívül is van ellenséged kik ebbe a gondolkodásba-életmódba kényszerítettek.. mert nem meg ismerhető a világ szerintük ... Te meg elhitted.. s be álltál tudatlanságuk mögé....tudásnak vélve tudatlanságukat, értelemnek vélve értelmetlenséget. elhiszed fizika ill. kémia ismerete nélkül képes vagy gondolkodni ..... hogy jusson időd a világ megismerésére válaszd az F.A-t. Önteltségeden kívül mi diktálja értelmes vagy már, ha nem ismered a világot? .. s ha e mellé a tudatlanságod mellé gyermeket is vállaltál.. csak jó - hiszeműséged, tanáraid.. szüleid.. vezetőid felé, .. lehet mentséged rá. A létbiztonságod vélelmezése okán.
/ .. haláltalanság kapuját neked kell kitárnod.. a kulcs a kezedben...//
gondoltál már rá..ha nem volnának országok nem lennének politikusok ...ha nem lennének vallások, nem lennének papok .. ha nem volna ez vízfejű megalománia hatalmi vezetési rendszer .. nem volnának kik az össze ugrasszanak kedvükre .. olyan rendszert kiépítve mára maguknak.... kik nem tartoznak közéjük csak vesztes lehet minden értelemben ..hiszen valójában gondolni is csak azt gondolhat ,, mit a média .. oktatás eléd tár..információként..életnek..életként.valójában annyi vagy .. agyra is ..hogy kiszolgáld a rendszerük.. teremtmény vagy többszörösen is...válási ideológia s a politika terménye .. az egyik lebénítja az elméd .. a másik már könnyedén használja a tested... . mára már ez az ideológia jön át az oktatáson szellemiség-nek.. így csak annyi történik .. hogy a gyermeket beillesztik a foglalkoztatás politikába.. s nem értelmes egyed lesz ki a világot akarja megismerni.. csak a halandói ideológia rabszolgája a Föld bolygón.
Részben egyet értek azzal, hogy tök fölösleges 10-ik osztályban egyetemi szintű tananyaggal gyötörni a gyerekeket, viszont másfelől meg előnyös, mert így a színvonalat legalább emelik a jövő generációira nézve.
A magyar oktatás katasztrófa, ez igaz, és az erre utaló korábbi kommenteknek is helyt adok. DE nem ez a legfőbb probléma, nem ez fogja befolyásolni egy ember karrierjét, ha alaposan résen van az életben.
A legfőbb és egyben legsúlyosabb probléma az értékelés/osztályzás/szervezés/megbecsülés kapcsán van.
Szinte majdnem minden MO-i oktatási intézményre vonatkoznak az alábbiak:
A tanárok nagyon gyakran pofára osztályoznak, nem az érdekli őket, mit tud a diák. Gyakran nem eléggé képzettek, és még értékelni sem tudnak. Néha előfordul az is, hogy túl okos a vizsgázó és a bizottság csakazért is alulpontozza valamilyen rosszindulatú oknál fogva, amit persze a diák nem mindíg tud rájuk bizonyítani. Miért is?! Úgy van kitalálva, hogy ne derüljön ki. SZÁNALMAS.
Nem ártana bevezetni a szóbeli vizsgáknál a hangfelvétel készítést, hogy bármikor panaszt lehessen tenni, ha ilyenek előfordulnak….és legyen az érettségi, szakmai, vagy bármilyen típusú vizsga,, mert sajnos úgy látszik nem sok értelme van annak, hogy 3 egymásnak is ismeretlen bizottsági tag ül bent. Ha egyszer töketlenek….
Plusz én ezt még súlyos pénzbírsággal is büntetném, ha kiderül.
Ezt azért fontos szem előtt tartani, mert így sajnos bármikor, bármelyik diákkal kiszúrhatnak…,például, ha emiatt nem kerül be egyetemi szakra, vagy csak szimplán át van verve az eredménnyel és nem veszi észre, fogalma sem lesz arról mennyi a tudása, ez befolyásolja őt a döntéseiben, mellyel lehet rossz utat választ, vagy mondhatnék még 1000 példát. Ha az oktatási törvény nem fordít erre gondosabb figyelmet, ne várja, hogy 10-20 év múlva elegendő szakember lesz minden szakmához! Így is sokmindenből hiány van!
...... evolúciót nemhívők ne olvassák el a továbbiakat. kérjenek segítséget .. olvastassák fel!!! csak is az elektronikus zene feltalálása óta tudjuk a zene nem elvisz valahova... csak ritmust ad az életednek ami a túlélésedet biztosítja.
az *ohm* alaprezgésedet biztosítja ... *minden egyéb hang a közösségi életet szolgálja vagy sem. // ez utóbbiaknak ajánlom önemésztés helyett az *ohm* hang átrezegtetését gyakorolni. // ezzel a túlélési esélyeik sokat javulnak, mivel a tudatos-nem-tevés tájékozatlanság lehetőségének vélelmezését vonja magával .... // gyakoriságával sokat veszít védelméből, hát tanulj hogy nehibázz mikor ...ritmust választasz ..hísz tudásod lehetőségét hordozza ... akár a jó-processzor, pc - dét /.
// nem gondolom a politika szféra érdeke volna, a szellemiség változása... így csak a nevek változtak a történelem során az irányultság .. nemmmm :( //
Te s mások gondolatai ezért haladhatták meg az áttagolt ..... ha ránézünk az emberiség múltjára.. azt látjuk .. ha tervezve volna sem lehetne jobban.Az istent -hit nyájjá kovácsolja az ösztön lényeket.. nyáj biztonságágában fejődik az eszközhasználat, az eszközhasználat nyújtotta elérhető információ többlet .. felébreszti a világ megismerhetőségét, mit az istent hit vakjuk be .. valójában gátol. ez hozza el a tudatosodás értelmét az emberi civilizációban, ráébresztve az egyedet a világrészeit nem elég ismerni ahhoz hogy az egyed egészsége-teljessége megvalósuljon ,,, s fejlett civilizáció jöhessen létre. ami nem egymáson.. bolygókon élősködik de teremti őket.pont mint a mester tanítványi viszony.. mondhatni a világ megtanítja az embert teremteni a világot , hogy el ne szakadjanak egymástól.
a mai gondolásban .. sokan érzik a *jót- helyest sértőnek* így nehéz nem gyűlölködőnek tűnni ... ** *helyes fogalma* érthetőbb legyen itt van 4 választási lehetőség, szerinted mi szól az emberről -tudatoslényről?/1et választhatsz-- hiszen szellemiségedet mutatja ami mögül a többit is megéled-megitéled/
a ma oktatás rendszer / föld bolygó/ az értelemnek mond ellent, tudás elsajátításának szintek-értékrendjének lehetőségét vélve... . Valójában csak a foglalkoztatáspolitikát szolgálja ki .. nem az egyedet készíti fel az életre , .. mint kötelező oktatás.. !!
tervezés.- építés?
... az értelem . értelmezésével van a gond. hiszen az a teljesség élményének a lehetősége. Ha ezzel nem vagy képes beazonosulva *LENNI* .. valójában a tudatlan-történelmi másolás -hápogásába betegszi - hal bele az egyed. Lévén valójában az életért így életérét semmit nem tesz .. csak szokásokat -ideológiákat ütköztet a társadalom platformján .. én -embernek-tudása szerinti-énképének lehetősége szerint.. leginkább a kultúra kínálta megélhetés foglalkoztatás alapján... de nem gondol az élettel. // vagyis ha nem vagy isten -transzcendens .. a tudást hiába ismered nyelvtanilag ha nem tudod alkalmazni a világra .. csak a másik emberre, .. kultúrára.,.. az istent nem szeretni imádni.. hivatkozni.. kell. egyed szinten azzá válni munkáját végezni. . hívő meg nem igazán gondolja istenévé válhatna.. hiszen csak része istenének /. a * vita* sajnos sportá lett, a LENNI rovására .. ott hol " isten tudhatja" zárja el a tudás lehetőségét .. a foglalkoztatás politika vezetői pedig garantálják ennek betartottságát.pedig az .. ember aki felismeri a világ állapotát ami a káosz-ösztön .. s próbálja irányítani fejleszteni.. ám jelenleg beérte annyival, az isten-hiteKKel.. az elmét gondolást elnyomva, saját faján belül szerzett hatalmával uralkodik..embertársain . nem pedig a világon .. elhozva kipusztulásának okát
talán tisztázni kéne mi is az tudás .. oktatni ...dolgozni !!! a *** jog *** mindig is a hatalom mézes madzagja a hierarchikus társadalomban . becsülete -- tisztessége-joga csak egoistának /ösztön lény/ van ... az oktatás valójában az ismert ismeretek feltárása-elétárása a gyermeknek - nem tudónak.a ** gondolkodás -szellemiség-tudatosság*// faj- világegyetem, egyed-fajtársak túlélő képeség fokozása */** az ismeretek oksági rendszerének feltárása, ill. alkalmazása a jövő érdekében.minden egyébb *elme élmény* nem töb mint a valóságban való fürdőzés - sodrodás. az istent -természet felettit vallók .. sajnos nem képes -ek csak az uszadék szintjén lenni, változás nélkül.így kérném a folyamszabályzás illetékeseit, az emberiség érdekében eljárni.
Maximalizmusra törekvés, ez az egyszerű fogalmazása az oktatás hibájának. A tankönyv írók a legtökéletesebbet kivánják szolgáltatni, de nem értik meg, hogy a diák képtelen teljesiteni a követelményeket. Nincs rá sem ideje, sem szellemi képessége. Csökkentett követelményeket szigorúbban megkövetelni, ez a megoldás.
Gyermekem 6. osztályos, cukorbeteg, havonta kell kontrollra mennünk a kórházba, ez mindig hétfői napra esik, mert akkor van a rendelés. Igazolást mindig kapunk.
A református hitoktató ma jelezte, hogy elértük a 20%-os hiányzást, és ebből évismétlés lesz! Mert a hittan heti egyszer, pont hétfőnként van!
Más tanár persze elnéző, mint pl. a rajz tanár, ami szintén csak heti 1x van, hétfőnként, Ő még nem jelezte, hogy elértük a %-ot, mert nem mindig írja be a hiányzást...
De mit lehet tenni, hogy ne ismételjen a gyerek? Elég érdekes lesz, ha pont hittanból buktatják meg!
mert ha volna diplomája..? ! A tanároknak is van ..., mégis halandók.
Nem tudom mi lesz,de ideje volna .. az értelmetlen hatalmi harcoknak véget vetni...isten országát felszámolni, ahol az élet a hatalomról születésről halálról szól6 csak, s nem az élni -ről. Hiszen a lét értelmét csak az isten ismerheti....
oktatás? a valláskárosultak számát még mindig nem sikerült 5milliárd alá szorítani.., a mennyiség még nem minőség.. gondolkodj . Istennek tényleg öröm... leosztani-a a tutit....? Születni .. élmény a szülőnek.. de kinek öröm a meghalni ... a "kultúra-civilizáció-isten" diktálta megoldhatatlanba?
hibákat felismerni.. nem szégyen .... deee maga a fejlődés !... rend ? .. értelem? ... szoftver? ... oktatás? .. szoktatás?az értelem az nem rend, fenntarthatóság a * szellemi * -fejlőssel.azt tapasztalom a gondolkodásnak nevezett , nem haladja meg a birtoklás lehetőségének logikai rendszerét.Hajdanában elfogadom .. a félelem .. a tisztelet, indította el a természetfeletti tiszteletét., s a Pappság/oktatás/ jóindulatú közvetítőnek gondolhatta magát.A ma rendszere viszont már tisztán mutatja, a* természetfeletti tudatosság nem létezését*. Viszont mutatja a természetfelettivel terelt társadalom inkompetenciáját, ahol természetfeletti mintájára vízfejű hatalom éhes egyedek irányítják az emberiség " gondolkodás módját.. kultúráját.. civilizációját...Lévén a nem létezőistenek hierarchia mintájára, olyan szervezetek jöttek létre, akik a civilizációt magát osztják ketté… . Úgymond elnyomók és elnyomottak közzé állva biztosítják a káoszt miből megélhetést kovácsolnak ….. még ha nem is fenntarthatót … hiszen belehalnak maguk is , értelem hiján.A buddhizmus valójában ezt a konfliktust oldaná fel az emberi teljesség megismertetésével. láthatóvá-tapasztalható-érthető-élhető legyen a .........* valóság informatikusa nem egy misztikus lény , de a misztikus emberek-lények./ haláltalanság kapuja kitárva. //
nem hinni kell .. megtanulni élni. a" mi lenne ha " gondolat a valóság nem ismerete, egy ösztönlény számára .. minek tudása a javakat osztó gazdi kedvében járásáig terjed.... ! Így jó indulattal sem nevezhető értelmesnek... legfeljebb hűségesnek... . Az állatok életkora behatárolódik.. nogy gazdáik ne unják meg öket.. így a megszokás nem nem veszélyezteti a gondolatok frissesssségét....
Ez a topik 2010-ben a fityisz hatalomra kerülése után a süllyesztőbe került. Látványosan megváltozott a hangulat és minden megjavult, senki nem (mert?) panaszkodni többet. Vissza lehet olvasni.