Keresés

Részletes keresés

V.Gy. Creative Commons License 2024.01.04 0 1 4977

Ha ugyanazon az eszközön használja a CIB Bank Online-t, mint amelyen a CIB Bank Mobilalkalmazás is telepítve van, a tranzakciók jóváhagyása push üzenet segítségével történik.

 

Hát ez parádés, esküszöm. :-D

 

Mi a nyüvekért használnám az ugyanolyan Online-t a lapostelefonon, ahol az ugyanolyan App van?? :-O

 

Nyilván hogy PC-n vagy laptopon használom az Online-t, ahol eddig a jávást használtam. (mint ahogy, gondolom, a sok megszopatott jávás is)

 

És nem, nem akarom a QR előtt és után is beírni a pin-t, mert ha mondjuk hekker vagyok és előtte jól tudtam beírni, akkor utána is tudni fogom jól beírni, minden bizonnyal -- tehát semmi védelmi funkcióval nem bír a második pin-beadás, szimpla fölösleges szivatás. Ugyanez van a push koppintson ide kártyás vásárláskor, ugyanez a teljesen fölösleges kétszeri pin-beírás. Valaki valahol azt gondolta, hogy a gonosz hekker 10 mp elteltével talán nem tudja ugyanazt a jó pin-t beírni, ugyan próbáljunk már rá még egyszer?? Bocsásson meg a világ, de ekkora fa.. marhaságot, hogy finom legyek és nőies.

Előzmény: dojcstomi (4972)
JeeEm Creative Commons License 2024.01.04 0 0 4976

Céges számla, vagy magán?

Cégesre ott a cib business online, úgy tudom ott vannak ilyen könyvelős formátumok.

Előzmény: Tancosokkalfarkal0 (4975)
Tancosokkalfarkal0 Creative Commons License 2024.01.04 0 0 4975

A javas kliensbol le lehetett, nekem azert lenne ra szuksegem, mert a konyvelom -konyvelo szoftvere- ezzel a formatummal dolgozik.

Ennek nem fog orulni ha ezt kivezettek. :( Azert koszi.

Előzmény: dojcstomi (4974)
dojcstomi Creative Commons License 2024.01.04 0 0 4974

Tudtommal xmlben eddig sem lehetett. Kizárólag txtben. Azoknak a txtknek is az a specialitása, hogy jobb ha kikapcsolod a text editorban az automatikus sortörést, mert nem folyamatosan írták, hanem egy-egy sor pontosan 120 karakter, aztán windózos enter (CR és LF) karakter van. Így fogjuk rá, hogy automata sortörés nélkül jól néz ki, de sortöréssel minden elcsúszik.

 

Két eset lehetséges:

 

1. Ha az ablak mérete kisebb, mint 120 karakter, akkor sortörés nélkül túllógnak a sorok, sortöréssel meg az enterek miatt olyan zavaró helyeken törnek meg a sorok.

 

2. Ha az ablak mérete nagyobb, mint 120 karakter, akkor sortörés nélkül nem érnek végig a sorok, de sortöréssel sem.

Előzmény: Tancosokkalfarkal0 (4970)
dojcstomi Creative Commons License 2024.01.04 0 0 4973

Igen, teljesen érthetetlen, hogy minek ehhez egyáltalán kód. És miért csak a törléshez kell kód? A létrehozáshoz miért nem?

 

Vagy eleve miért nincs import export funkció, mint a régiben?

Előzmény: tanárnéni kedvence (4967)
dojcstomi Creative Commons License 2024.01.04 0 0 4972

 

a netbankban a partnerlista nem tartalmaz közlemény mezőt, tehát a partner kiválasztása nem tölti ki azt a mezőt. Ügyes.

Én egyesével beírtam az utalási partnereket. Már eleve az nem tetszett, hogy ahhoz, hogy egyáltalán elmentsen partnerként egyet kétszer kell beírni a számlatulajdonos nevét. Utána vált világossá, hogy azért van így, mert egy bizonyos partnernév alatt több számlaszám is szerepelhet. Mondjuk nem mintha ez magyarázná, hogy miért kell kétszer a partnernevet megadni.

 

Aztán néztem, hogy ugye közleményt nem lehet mellé menteni, de van mellette sablon. Mondom most az komoly, hogy egy utalási partner mellé még sablont is létre kell hozni, ha közleményt akarsz? Gondolom oda is ugyanúgy kell számlatulaj neve, számlaszáma stb.. Tehát akkor papíron csak minimum kétszer, rosszabb esetben háromszor kell megadni ugyanazt az adatot. LOL

 

Az utalás az eddigi egy kódkérés (push) és beírás helyett egy jelszó appban withkey-hez, QR beolasása, majd jelszó megint jóváhagyáshoz.

Ez a működési mód nem attól függ, hogy ugyanazon az eszközön nézed-e vagy másikon? Idézem:

 

Ha ugyanazon az eszközön használja a CIB Bank Online-t, mint amelyen a CIB Bank Mobilalkalmazás is telepítve van, a tranzakciók jóváhagyása push üzenet segítségével történik.

 

Ha más eszközön használja a CIB Bank Online-t, mint amelyen a CIB Bank Mobilalkalmazás is telepítve van, a jóváhagyás QR kód segítségével történik, az alábbi lépésekben:

Hála jó istennek ennyire azért a hard tokenesek nincsenek szívatva. Bár igazából nem értem, hogy nekünk utaláshoz miért a Pay gombot kell nyomni a tokenen, amikor az egyértelműen BANKKÁRTYÁS FIZETÉS hitelesítésére lett kitalálva, a neve is erre utal. De annyiban azért nem rossz, hogy a netbank legalább kiírja, hogy milyen adatokat vár, mit hova gépelj.

 

A fenti kiemelésnél megint az az érthetetlen, hogy miért nem lehet választani. Ha valaki pusht akar, QR kódot vagy SMS-t, lehessen mindhármat.
Ugyanaz a hülyeség, mint az, hogy miért nem lehet a hard token mellett mobilappot is használni vagy miért nem lehet mobilapp mellett hard tokent is.

 

Drága jó jávás, de kár érte!

Egyetértek! Meg a naplózott tranzakciókat követő számlaegyenlegekért is kár. Nem is értem, hogy ez miért nem alapvetés. Majd vezetek saját csekk-könyvet, mert eddig képes volt rá a bank, most már képtelen. Meg úgy látom továbbra is csak 6 hónapra visszamenőleg érhető el a számlakivonat.

 

18-ig elérhető a jávás, nem használható,

Ha meg akarod nézni az üzeneteidet a postaládában, akkor átmeneti hibával kidob.

Előzmény: V.Gy. (4963)
JeeEm Creative Commons License 2024.01.03 0 0 4971

ahogy látom csak xls, meg pdf van. :(

Előzmény: Tancosokkalfarkal0 (4970)
Tancosokkalfarkal0 Creative Commons License 2024.01.03 0 0 4970

Sziasztok!

Segitsegeteket kernem, hogy igy a javas szoftver kivezetese utan, honnan a bubanatbol lehet letolteni xml ben a banki kivonatot?

Koszi

 

V.Gy. Creative Commons License 2024.01.03 0 0 4969

Ez érdekes. A QR. Én utaltam ma és tegnap, kis mobiligazítgatás után bevette mindig a QR-t a netbank képéről.

 

(csak hogy utána minek megint a pin-t megadni, mikor a withkey-be is már pin-nel jutottam .... ááááá ... ezt a push-os "koppintson ide" jóváhagyásnál is gyűlölöm, hogy bemegyek jóváhagyni eleve a pin-nel, aztán megint kéri a pin-t. tudnám ütni, aki ezt kitalálta)

 

Más. Ismerős nem a withkey-ből QR-ezett, hanem a withQR-rel, és amikor pipa lett a QR-en, akkor kihajította a netbank, tranzakciót bukta. :-) Aztán mondtam neki, a withkey-ből kellene QR-ezni.

Előzmény: prs (4968)
prs Creative Commons License 2024.01.03 0 0 4968

Nálam az az agyvérzés, hogy a QR kód beolvasása egyszerűen nem működik, nem fókuszál, hiába próbálom. Lényegében nem tudok a böngészősben utalni.

Vagyis "elhalasztom" az utalást, majd appban előkotrom újra, ott hagyom jóvá. (Ha nem kell sokat pötyögni vagy copy-pastelni, akkor eleve appban kezdem.)

Előzmény: V.Gy. (4963)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2024.01.02 0 1 4967

Ki akartam törölni a régi partnerlistát, mielőtt szinkronizálást kérnék, de úgy láttam, csak egyesével lehet: ehhez egyesével kell kódot generálni és bepötyörészni. Nóóórmális? (Igen, természetesen kellene a közlemény is.)

Előzmény: V.Gy. (4963)
V.Gy. Creative Commons License 2024.01.02 0 0 4966

Viszont a közlemény rovat, tartalmával együtt elveszett.

 

Ja. Na de ez milyen !"+"!+@@#^ˇ már?? Ekkora balfaszok nem lehetnek ott, hogy ez a rovat, hja, nem is köll. Mer minek. ???? Hát annak funkciója van. Nem véletlen írt oda valamit az ember. Krucifix.

Előzmény: TROMF22 (4965)
TROMF22 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 4965

Nemrég emlegettem én is:

"Áthozták a közlemény rovatot is?

Ez sokszor nagyon fontos és informatív lenne."

 

Nekem, kuncsorgásra meglett a szinkronizálás a teljes partnerkörről.

 

Viszont a közlemény rovat, tartalmával együtt elveszett.

 

Ez az egyik legnagyobb silánysága ennek az fércműnek.

 

 

 

 

Előzmény: Veszpremi (4964)
Veszpremi Creative Commons License 2024.01.02 0 0 4964

Augusztusban írtam a közlemény hiányáról hsz.  4851.

Agyrém az egész. Amiket ígértek, ma sincsenek meg.

Előzmény: V.Gy. (4963)
V.Gy. Creative Commons License 2024.01.02 0 2 4963

Na ki hogy áll az agyvérzéssel?

 

Most derült ki nekem, a netbankban a partnerlista nem tartalmaz közlemény mezőt, tehát a partner kiválasztása nem tölti ki azt a mezőt. Ügyes. Gratula.

 

Az utalás az eddigi egy kódkérés (push) és beírás helyett egy jelszó appban withkey-hez, QR beolasása, majd jelszó megint jóváhagyáshoz. Szuper. Gratula. Én elleszek vele, mert havi hármat utalok, amiből kettő akár automatikus is lehetne - de akik napi rengeteget utalnak, azok miért nem fognak agyérgörcsöt kapni?

 

Plusz lassú, mint a dögvész, az a halálom. (250-es a netem)

 

Drága jó jávás, de kár érte!

 

Viszont egy talán jó hír: 18-ig elérhető a jávás, nem használható, de a partnerek még most is exportálhatók, most néztem meg. Plusz emiatt hátha a szinkronizálást is lehet még kérni telefonon.

JeeEm Creative Commons License 2024.01.01 0 0 4962

Hello!

 

Itt van egy előtörlesztés kalkulátor:

https://csaba504.github.io/hitel_torleszto_kalkulator/

 

Azt tudnod, kell, hogy minden banknál az előtörlesztésnek különböző feltételei vannak. Ezt a kondíciós listában megtalálod.

Ha túl hamar törleszted, akkor jellemzően a kezdeti költségeket, amiket adnak kedvezményként 0ft-ért, vissza kell fizetned. Azt hiszem ez 2 év.

 

A bankmonitor mivel több ügyfelet is közvetít könnyen lehet, hogy jobb kondíciót ad, mint amit simán besétálva a bankba megkapnál. De! Ha magnfica ügyfél vagy, akkor érdemes a személyi bankárodat megkeresni, és kérjél bankfiók kedvezményt, (bankfiókban kell kötöd a szerződést) Már adja úgy az ajánlatot. Bár az összeg nekem túl kevésnek tűnik, hogy nagyon belemenjen ilyenbe.

 

Változó kamatozású hiteleket (5 évnél rövidebb kamatperiódussal) nem találsz.

 

Ami esetleg megérheti, ha az összeg alacsony, néha érdemes lehet a személyi kölcsönt is megnézni, mert az ügyintézési idő sokkal rövidebb (nekem néhány perc volt), nincs értékbecslés meg ilyenek. De a jelentősen leesett lakáshitelkamatokat látva, lehet, hogy megéri még mindig küzdeni a normál lakáshitellel.

Előzmény: exbus (4956)
dojcstomi Creative Commons License 2023.12.30 0 0 4959

Én is megjegyeztem mit nyomatnak:

 

https://www.youtube.com/watch?v=mZETKs-NXd0

Előzmény: TROMF22 (4954)
Veszpremi Creative Commons License 2023.12.29 0 0 4958

Valaki tudja, hogy az online bankban megcsinált sablonokat hogyan lehet használni a mobilbankban? Mert a sablonban legalább ott van a szokásos közlemény szöveg.

nyman Creative Commons License 2023.12.29 0 0 4957

OFF

Én keresnék egy független hiteltanácsadót ezzel a kérdéssel. A kiszamolo blog ajánlgat egyet. (bár nekem ő annyira nem szimpatikus, de ez előítélet. Lehet jó szakember) Linket szándékosan nem rakok be, nehogy direkt reklám legyen.

Előzmény: exbus (4956)
exbus Creative Commons License 2023.12.29 0 0 4956

Sziasztok!

 

Gondoltam ide írok, mert látom a lakáshiteles topik eléggé döglött.. De egyébiránt CIB-es vagyok én is.

Szóval a konkrét kérdésem az lenne, hogy lehet hogy fel kellene venni egy 5-7 milla lakáshitelt, de elképzelhető hogy később vagy vég, vagy előtörleszteni tudnám, viszont nem értem, nem egyértelmű hogy ez hogy működik (netet gyorsan átfutva).

Szóval akkor legyenek konkrétumok, mondjuk legyen 7 milla lakáshitel 10 évre, bankmonitor szerint 

 

 

 

 

Mondjuk legyen a CIB hitele (mi ez a bankmonitor kedvezmény, meg mi az h új ügyfeleknek? Akkor én nem vehetem fel?), 9 746 920 Ft a teljes visszafizetés. Ha én mondjuk 1 év múlva visszafizetem a felét a 7 millának, 3.5 millát, ugye marad 3.5 milla hitelem, akkor mennyire jön ki a teljes visszafizetés? Mondjuk nézzük meg mindkét esetet, hogy mondjuk változatlan marad a futamidő, meg legyen az hogy 5 évre csökkentem a futamidőt.  

Illetve, egyéb tanácsok is jöhetnek, pl lehet változó kamatozású jobban megérné, mivel ugye várhatóan mostmár csökkeni fognak a kamatok valamelyest... (?)

 

 

V.Gy. Creative Commons License 2023.12.29 0 0 4955

A Kezelő egy kattintással : "csináltam egy szinkronizálást"

 

Nálam is ennyi volt.

 

Csak halkan kérdezem: ezt miért nem lehet automatikusan??

 

Vagy mondjuk a nyüves netbankba belépéskor egy kérdést feldobni, hogy "Aztán tetszik-e kívánni áthozni a jávából a partnereket? Mert elvesznek ám, ha nem."

Előzmény: TROMF22 (4954)
TROMF22 Creative Commons License 2023.12.29 0 0 4954

Nos, hívtam őket telefonon, JAVA -> Internetbank partnerlista migráció ügyben.

Pontosan 54 (ötvennégy) perc karácsonyi zenélés után kaptam ügyintézőt.

Igen ... kivártam.

A Kezelő egy kattintással : "csináltam egy szinkronizálást"

És ez teljes körű lesz?  "azt nem tudom garantálni"

 

Átfutottam rajta, úgy tűnik minden korábbi partnerem bele került a listába.

Arra figyelni kell, hogy az ékezetes betűkkel kezdődő neveket a sor végére dobálta.

 

Az utolsó utalás közlemény rovat tartalma viszont elveszett. :(

 

Végül is érdemes volt lépni.

Mióta ez az átállási mizéria tart, ez az első halvány +.

 

Magát az új oldalt, továbbra is utálom. Szerintem méltatlan a Bankhoz.

V.Gy. Creative Commons License 2023.12.28 0 0 4953

Tehát a válasz: igen, megmaradtak.

Előzmény: zjakabfi (4951)
V.Gy. Creative Commons License 2023.12.28 0 0 4952

A jávásból tették át a netes-apposba, így ott összefésült listát kaptam, összeadódtak.

Előzmény: zjakabfi (4951)
zjakabfi Creative Commons License 2023.12.28 0 0 4951

Tehat a regiből áttették az újba, és az újban lévők is megmaradtak?

Előzmény: V.Gy. (4950)
V.Gy. Creative Commons License 2023.12.28 0 0 4950

Jóvan, telefonáltam, 2 perc az egész, megvan a listám.

 

Igaz, a régi és az aktuális lista össze lett fésülve, de még mindig jobb kigyomlálgatni majd valamikor, mint beírogatni, amiket használok. Duplikáltak nem lettek benne, a régebbi néven maradtak meg, ha az aktuálisban eltérő volt a név az adott számlaszámhoz.

 

Nagyon köszönöm annak, aki(k) itt felvetette ezt a dolgot, mert én simán elbuktam volna a listámat, ha itt nem olvasom.

Előzmény: V.Gy. (4949)
V.Gy. Creative Commons License 2023.12.28 0 0 4949

Nahát.

 

A netbankban és az appban ott a partnerlistám! Helyből. Na mondom, nem is kell küzdeni export-import.

 

Nézem .... hmmmm .... egy évekkel ezelőtti állapotú partnerlistám van ott... Hát ez meg WTF?? Amikor indították a netbankot vagy az appot, akkor áttették a jávásból az akkori partnereket? Nagyon úgy tűnik. De azóta nem lettek szinkronizálva.

 

A netesben importálást nem találtam, a jávásból az export megtörtént.

zjakabfi Creative Commons License 2023.12.28 0 0 4948

Azok már most is ott vannak, nézd meg.

Előzmény: dojcstomi (4947)
dojcstomi Creative Commons License 2023.12.28 0 0 4947

És a rendszeres átutalásokkal mi van? Azok átkerülnek az újba? Vagy azt is screenshotolni kell, mert baxnak rá?

Előzmény: zjakabfi (4946)
zjakabfi Creative Commons License 2023.12.28 0 0 4946

Na ez se kismiska....

Ha ők se látják,hogy lehet bizonyitani, hogy calaki megadta, nem adta meg, stb...

 

 

FONTOS!

Tájékoztatjuk, hogy 2024. január 1-től a CIB Internet Bank kivezetésével a 2024. január 1. napját követő időszakra a CIB Internet Bankban, bankfiókjainkban, valamint CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül a korábbiakban megadott értéknapos átutalásait nem fogja tudja elérni. Ennek következtében a meglévő csatornáinkon (CIB Bank Online, CIB Bank Mobilalkalmazás, CIB Business Online) nem fogja tudni megtekinteni, módosítani, illetve törölni ezen értéknapos átutalásokat. 

A CIB Internet Bankon értéknapos utalást rögzíteni csak 2023. december 31-ig van lehetősége.  

A fentiek ellenére az Ön által megadott átutalások teljesülni fognak a megjelölt értéknapon, amelyről a megszokott módon push üzenetben értesítjük, és a tranzakció történetében is megtekintheti a teljesült átutalást.

Amennyiben viszont módosítani vagy törölni szeretné értéknapos átutalási megbízását kérjük, keresse fel a CIB24-et a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon, vagy fáradjon be fiókjaink egyikébe.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!