A Merci motor a dugót lyukasztja (meg az elektromos része döglődős), a LR (Ford) motorja meg a főtengelyt töri.
Jeepben csak utaztam, de kizárt, hogy bármilyen használati szempontból jobb tudna lenni a Discoverynél (tereptudás, utazás, zaj, kényelem stb). A javíthatóság már más kérdés. Az amerikai/osztrák talán könnyebben szerelhető (bár ott is hallok szívásokat), a Discóhoz érteni kell, és az összetettsége és a borzasztó szűkre szabott "helyei" miatt a szerelők 90%-a be se engedi az udvarra XD
ebben a kocsiban csak a kipufogoban van legalabb ot kulonbozo szenzor, pedig nem is V motor. Alapos diagnosztika, elo adatok kiertekelese az elso es legfontosabb.
Új vagyok itt! Van egy Land Rover Discovery Sport-unk, amit jó lenne szervizelni (motor check lámpa ég, volt légtömegmérő csere, továbbra is ugyanúgy ég a lámpa) + szokásos szervizeléses dolgok..
Eddig szakszervizbe vittem, kérdésem tudtok-e ajánlani normális hozzáértő szakit Bp-en!?
Igazából amiket most felsoroltál azt összes hasonló kaliberű autónál jelentkezhet. (Jelenleg egy 2004-es X5-öt hajtok, a gumizása annak is hasonló árban van, és szerintem a többi dolog is. Viszont ha normálisan karban van tartva és nem a legolcsóbbat veszed meg akkor lehet szép példányokat ezekből az autókból is kifogni.)
Azt esetleg meg tudnád mondani, hogy van-e olyan range ami nem légrugós.?! (Amikor az x5-öt vettem akkor is ez volt az egyetlen kritérium...)
Illetve ha választhatnál, te milyen motorral vennéd? Oké értem, hogy most 2.7-ed van de nem bántad meg? Így utólag nem lett volna jobb ha mondjuk a 3.6-ost veszed? Vagy azoknál is lehetséges a főtengely törés? Melyik a legmegbízhatóbb motor ezeknél?
Ha van esetleg bármi használható, link,forum, facebook csoport ahol több infó van azt megköszönném ha elküldöd!
Az élmény nagy lesz! Imádni fogod a kocsit ! De azért sajnos költségek is lesznek. Nekem kb így néz ki az elmúlt két év. 2.7v6 range Rover Sport l320.
4db gumi 220 amiből kettöt megint cserélni kell. Olajcsere magymnak megcsinálva 25-30e Ft / alkalom. Kb 8-10e cserélni kell. 50-60 ezret mentem el. Bal első ajtózár 25e Ft. Vezérlés+ olaj szivattyú+ vízpumpa+ ékszíj+ pár apró dolog 440eft. EGR dugozás le programozás kb 80e . Túlfolyó tartály csere osztomű olajcsere + valami apróság 76e Ft . Váltó olaj+ szűrő csere 90eft.Difi szimering 2700 ft . Így hirtelen ennyi. És most eltört a főtengely....
Lehet hogy Nagy meg lett hajtva...
Egyébként nagyon szeretem.... Még így is.... Légrugó is szarakodott több helyen kompresszort akartak cserélni landyba ingyen megoldották...
Egy 2010-es Range Rover Sport vásárlás előtt állok és szeretnék információt és véleményeket gyűjteni ?! Kinek milyen tapasztalata van erről a szériáról?
Melyik motor a legmegbízhatóbb? Látom, hogy kapható 2.7, 3.0. illetve 3,6 os motorral...
Illetve még annyi kérdésem lenne, hogy kapható ez a széria légrugó nélkül mert kicsit tartok tőle.
(Ui: nem vagyok egy autó szerelő és nem értek az autókhoz, ezért kérlek ne nézzetek hülyének. A neten próbálok olvasgatni de nem sok mindent találok.)
Hello! Range Rover sport l320 2007 2.7 diesel (automata) autómon tolatás közben ha féket benyomom és megállok az autó lefullad, olyan mintha nem emelne el a kuplung ... volt már valakinek ilyen hibája?
Ha jól emlékszem (javítsatok ki, ha nem így van) , ezzel azért óvatosan kell bánni, mert ha nagyon meg van kopva a bele és megtekered a csavart, akár meg is szorulhat a szerkezet.
nem vagyok biztos benne, hogy erre gondolsz, de a Td5-nek van egy olyan trükkje, hogy bár 5 hengeres, csak 4 izzítógyertya van benne. Az ötödik helyét másra használták fel ... ;-)
Anya fellazít, csavar addig teker míg jó nem lesz. Minimális holtjátékot hagyni kell. Mindezt szigorúan egyenes kerékkel, kormány középpel. Nagy holtjáték lehet kormány kardán, ill ricnije , gömbfej, vagy irányító kar miatt is , bár utóbbi ritka.
Rég jártam itt, örülök, hogy még van hol kérdezni.
Disco I. kormányművet állított-e már valaki utána? Nagy a kormányholtjáték, nem kicsit, gondoltam, mielőtt kiszerelem a szerkezetet, megpróbálom "megjavítani".
Kormánymű tetején van egy belső imbuszos hernyócsavar, meg egy kontraanya. Úgy tudom, az a megoldás, de mi a menete a beállításnak?
Valahol olvastam hogy egyes vélekedések szerint Disco 4 ben a 211 le-s motor megbízhatatlanabb az erősebb verzióknál.Van vagy lehet ennek műszaki alapja vagy ez csak vélemény?
Átalakításnak minősül, NKH-val le kell egyeztetni. Én a 200TDI motort ajánlanám, ebben az időben ezt szerelték bele. Lehet, hogy érdemesebb venni egy másikat, amelyik eleve dízel. Vagy szürkezóna.