Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zimurgy Creative Commons License 2021.09.21 0 0 38653

Köszi szépen az ötletet!

Előzmény: CsXGTI (38652)
CsXGTI Creative Commons License 2021.09.21 0 0 38652

Vedd ki a bal oldali kerékjárati dobbetétet és kövesd a gégecsőben menő kábeleket, azok mellé érdemes befűzni az utólagos kábeleket.Látni fogod a fülkébe menő átvezető gumit is, ott léptesd be az A-oszlopba, majd innen az ajtókábel átvezető gumit kipattintva látni fogod, hogy hol vezesd be a műszerfal felé.Nem kell semmilyen utólagos nyílást csinálni, minden megy a gyári átvezetőkön.

Előzmény: zimurgy (38651)
zimurgy Creative Commons License 2021.09.20 0 0 38651

Előre is köszönöm, ha valami pontosan behatárolható pontot tudsz ajánlani.

 

Utólag szeretnék beépíteni gyári fényszórómosót, de módosított elektromos bekötéssel, mivel nyomógombbal szeretném hogy működjön, ne pedig a szélvédőmosóval együtt indított időzítőrelével. Ehhez kell egy vezetéket az utastérbe vinni, illetve ma szembesültem azzal, hogy a lámpamosós tartályhoz van egy szonda is, nyilván a folyadékszint-visszajelző lámpához. Meglepetésemre három vezeték megy rá, nem csak kettő.

 

Volna hozzá esetleg valakinek kapcsolási rajza? Nagyon megköszönném!

Előzmény: zsekazst (38650)
zsekazst Creative Commons License 2021.09.20 0 0 38650

Szia,

 

igen, kb én is...

 

Van minden átmenő bowden körül gumi karima, de talán külön is van, amin nem megy keresztül semmi...

Én azokon vittem át (pl utólagos riasztó szirénájának) kábeleket.

Most fejből nem vágom, de utána tudok majd nézni...

 

T

Előzmény: zimurgy (38649)
zimurgy Creative Commons License 2021.09.19 0 0 38649

Segítséget szeretnék kérbi abban, hogy S2-es Xantián hol érdemes két vékony vezetéket átvezetnem a motortérből a műszerfalig.

Valaki csinált már ilyet?

zsekazst Creative Commons License 2021.09.12 0 0 38648

Szia,

 

Igen, azaz nem...

Szóval, mint részleteztem lentebb is, pontosan ugyanarról okfejtünk, de már fölöslegesen...

 

Azért írtam le -másoknak is- részletesen az ügymenetet, amit te is jól tudsz, mert -mint azt is írtam volt- többen megkerestek magánban a dolog miatt!

 

Csak annyi a különbség, hogy én itt minden papírmunkát el tudok intézni és elküldtem volna a bontási igazolást neked (de meghatalmazással én is el tudom itt a helyi ocsmányirodában intézni mindenét)!

 

Mások úgy szerették volna, hogy megmaradjon az autó, de ez már így nem megy...

(régebben ment úgy is, csak az alvázszámot kellett kivágni és leadni, de sok volt vele a visszaélés, ezért úgy már nem lehet)

 

Nem döntöttél rosszul, meg én sem...nem boltoltunk, ennyi!

 

Pár dolog kellett volna csak róla, mert benzines meg nem is automata, meg nem is ezüst metál...

Megadtam volna érte a kért összeget, meg az egyéb költséget is álltam volna, de adásvételivel már nem érte volna meg (eleve nem lehet műszaki nélküli autót átíratni, ez egyébként egy jó kis joghézag az adásvételnél, csak úgy mondom)!

 

Még arról is beszéltünk az asszonnyal, mikor aktuális lett volna a dolog, hogy ő levisz engem, én meg haza jövök a géppel, csak az adásviteli állított meg!

 

Na, mindegy, így alakult...

 

Előzmény: navinavi (38647)
navinavi Creative Commons License 2021.09.10 0 0 38647

Némi pontosítást azért megejtenék a hivatkozott poszthoz.

 

"el tudom intézni a végleges forgalomból kivonást, ha kell!"

 

Ugye nem tudod elintézni, bontási igazolást ad a bontó, azzal megy a tulaj az okmányirodába, és ő intézi.

 

Ezt bármelyik regisztrált autóbontó tudja, van itt nálunk is, ezért nem autózok 90 kilométert.

Pesten van a MOGÜ ( https://mugu.hu/ ) , megmérik kilóra, és adnak érte 30 forintot kilónként, plusz a bontási igazolást.

 

A katalizátor külön tétel, nem elhanyagolható pénz.

 

Végül is jöttek érte a kreolbőrűek, megvették cégnévre, adtak érte 30 ezret, katalizátor meg már nem volt benne.

 

A bontási igazolás kiadásáért tőlem sehol nem kértek pénzt.

 

A helyi bontó nem adott volna érte pénzt, de nem is kért volna semmit.

 

Szóval érdemes egy kicsit körbejárni a témát, mielőtt dönt az emberfia.

Előzmény: zsekazst (38646)
zsekazst Creative Commons License 2021.09.07 0 0 38646

Sziasztok!

 

Majdnem megvettem a lentebb hirdetett, bontásra szánt gépet, de végül mégsem lesz az enyém...

De a lényeg most nem is ez, hanem az, hogy leírtam az eladónak, hogy el tudom intézni a végleges forgalomból kivonást, ha kell!

Ezügyben azóta már többen is megkerestek magánban, most akkor tisztázzuk a dolgot!

 

Nem vagyok amolyan nepper féle!

 

A lehetőség arra az autóra szólt -volna- és valóban el tudom intézni, de:

 

-ez a vas telep, ahol én intézem, itt van helyben és valóban rendelkezik bontási engedéllyel!

 

-az autót ténylegesen ide kell hozni és itt is marad!

 

- hivatalos módon körbe fotózzák, alvázszámot ellenőrzik, minden hivatalosan megy!

 

-kiadják a bontási igazolást, de csakis a forgalmiban lévő tulajdonos nevére, azzal neki kell menni az okmányirodába!

 

-elvileg ennek van valami költsége, de az autóért is adnak némi pénzt, kilóra, bontási anyagként!

 

-magyarul, jut is, marad is, meg nem is!

 

Ez a rendes, hivatalos ügymenet.

Más kérdés, hogy én személyes, jó kapcsolatban vagyok a tulajjal és azt bontok ki a gépből, amit akarok, de a kasztni mindenképp ott kell maradjon...

Tőlem nem kérnek pénzt a bontási igazolásért és én sem kérek semmit kilóra...

Ráadásul mindig van otthon mindenféle maradék ócskavas, amit szintén ingyen kiviszek cserébe...

 

Ennyi a hivatalos, valós történet, ez nekem és itt működik, de csakis hivatalos formula szerint!

(ezért nem mentem bele az akármilyen névre adásvételivel, mert CSAK a tulaj nevére adnak bontási igazolást és nem marad neki szinte semmi haszna, ha maga intézi...meg persze okiratot sem szeretnék hamisítani)

 

 

T

 

 

 

zsekazst Creative Commons License 2021.09.06 0 0 38645

Szia,

 

Akkor köszönöm, nem élek a lehetőséggel!

 

T

Előzmény: navinavi (38644)
navinavi Creative Commons License 2021.09.06 0 0 38644

Szia!
Nem megyek vele sehova.
Adásvételivel viheted ( nem kérem el a személyid ).
Dönts gyorsan :-) .

Előzmény: zsekazst (38643)
zsekazst Creative Commons License 2021.09.06 0 0 38643

Szia,

 

Én Hatvan mellett lakom, tehát kb 90 km a távolság, ami nem sok...

Ha már nincs műszaki, az most nem gond, mert a pandémia miatt az most nem számit...de te tudod!

Szóval a kérdés az, hogy akarod-e nekem eladni, el tudod-e hozni (mondtam, állom az utat oda-vissza)?

Továbbá tudod-e kivonatni, vagy intézzem én, mert én tudom!?

Adásvételivel nyilván nem kell, mert úgyis elbontom...

 

T

 

 

 

Előzmény: navinavi (38639)
zsekazst Creative Commons License 2021.09.06 0 0 38642

Szia,

 

A lakatos profi lesz...mert az én magam vagyok!

Igen, tudom, hogy belső küszöb is van, de minden technikám és anyagom is meg van hozzá, hogy profin meg tudjam csinálni!

Azt azért tudni kell, hogy ez egy 94-es, franciából hozott autó, ezen sehol máshol nincs egyetlen rozsda folt sem, a küszöbök is csak inkább a hátsó ajtók alatt betegek, nyilván a kipotyogott gumidugók miatt, amit én pótoltam, de azért csak 27 éves vas...

Érdekes, hogy se a hátsó sárvédők küszöbnél lévő végei, se sehol, semmi más nem rozsdás!

Hát, kicserélem hamarosan, kap egy komplett külső fényezést és talán elmegy még egy darabig...

 

T

Előzmény: F-anatiX (38640)
ati86 Creative Commons License 2021.09.06 0 0 38641

Sziasztok!

 

Mi lehet az oka annak, hogy mostanában viszonylag gyorsan leteszi az elejét a második szériás Xantiám (1.6i), viszont a hátulja fennmarad a leülésgátló miatt? Eddig mindig gyönyörűen tartotta magát elöl, hátul még két nap után is.

 

 

F-anatiX Creative Commons License 2021.09.04 0 0 38640

Hát, tényleg színrefújt betétekkel gyári. Csak sokkal kevésbé kontrasztos.

És ami számomra még fontosabb: hogy nekem így sokkal jobban tetszik.

 

A küszöböknél javaslom, hogy becsületes, igényes lakatost keress! Nekem ott derült csak ki, hogy amit megvettem Klokkerholm küszöbök, azok csak a külső idomok. De van középső és belső küszöb is! Azokat ő készítette el, vaslemezből (ami sajnos szinte napról napra drágább mostanság).

Előzmény: zsekazst (38637)
navinavi Creative Commons License 2021.09.04 0 0 38639

Szia!

 

Az autó Dabason van.


Van róla  videóm:

 

Egy általános bemutató:
https://www.youtube.com/watch?v=0igCs0dkcYk

 

Meg egy másik, amit most találtam meg:

https://www.youtube.com/watch?v=w3OQVqXXT0A

 

Műszaki nélkül nem szívesen autóznék vele ...

 

Ha valamit jobban meg akarsz nézni, írd meg, küldök róla fotót vagy videót.

Üdv!

 

Vilmos

 

Előzmény: zsekazst (38635)
CsXGTI Creative Commons License 2021.09.03 0 0 38638

"Volt még egy ilyen: körben, minden díszcsík fekete lett! Igen, mint az S1 modelleken. Nekem ez tetszett jobban, mint a színre fújt."

Éppen írni akartam, hogy milyen jól nézne ki a gép, színre fújt lökhárító betétekkel. :)

zsekazst Creative Commons License 2021.09.03 0 0 38637

Szia,

 

Nem, nem vagy őrült, csak márkahű...

 

Én is mostanság akarom rendbe tenni a gépemet, az új küszöbök már nekem is megvannak hozzá!

 

Farok nekem is van rajta, már régóta és multi kormány is...

(kár, hogy nem színre fújattad a lököst, mert az úgy gyári)

 

Én is most keresek az ajtókra szép állapotú díszléceket (még fényezés előtt), mert a régi (ami már 25 éves) elég beteges!

 

Én is szeretném teljesen rendbe tenni a gépet, mert nagyon szeretem...és nemigen akarok megválni tőle!

 

Ez valami "őrült ragaszkodás"...vagy mi...nem tudom, de nem akarom ezt a gépet elengedni!

 

Előzmény: F-anatiX (38636)
F-anatiX Creative Commons License 2021.09.03 0 0 38636

Szép jó estét mindenkinek! Nagyon-nagyon régen jártam errefelé...

 

Bizony kevés a régi, számomra ismerős nick, és sok az új.

 

Nekik írom, amire a többiek talán még emlékeznek: egy gyönyörű Image 1.8i boldog tulajdonosa voltam. Kilenc szép év után egy bömbi törte totálkárosra 2015-ben.

Az utód - természetesen - egy Xantia lett. Ez már HDi (könnyű volt megszeretni), és így is, úgy is kétezres.

Feleségem használta, tavaly ősszel "kaptam vissza", és úgy döntöttem: nekiállok.

A folytatás hosszú... csak akkor olvasd végig, ha eltökélt vagy, és nem sajnálsz rá 4-5 percet.

 

Képeket itt találhatsz: https://mega.nz/#F!kQUVwaLQ!GxhQNl5rzBARM_3GQPhcIg

 

...

 

Tavaly ősz végén vízpumpa-probléma adódott a kocsimon. Amikor a szerelőhöz vittem, kiderült, hogy gömbfejeket is cserélni kell, azonnal. Megjavította mindezeket, de feltette a kérdést: meddig akarom még használni ezt a kocsit? Mert pár hónap múlva esedékes lesz teljes fék-generál, gyatra már a kipufogó is és ezekkel a küszöbökkel nem fog átmenni a műszaki vizsgán. És húsz éves. Igaz, a HDi motor viszont remek, azért meg kár lenne…

 

Hát én úgy gondoltam, hogy sokkal jobban szeretem ezt a kocsit – a második Xantiámat – semmint, hogy veszni hagyjam. Imádom a formáját a mai napig! Kényelmes, és minden számomra fontos extra benne van (ABS, szervo, klíma, négy lufi). Tesóm, zimurgy is biztatott, így a döntés egyértelmű volt.

 

Februárban álltam neki: a javasolt fék-javításokkal kezdtünk: mind a négy keréknél tárcsa és betétek. Kerékcsapágyakat is cserélni kellett, aztán elvittem futómű-ellenőrzésre. Ott újabb gondok jöttek elő: a lengőkarok cseréje. Közben megjavították a kavicsnyomot a szélvédőn, ablaktörlő-lapátokat cseréltem, megjavíttattam a régi eredeti bicska-kulcsot és megtisztítottam az alufelniket. Ezeket – mint kiderült – görgőztetni kellett, sőt, kettőt hegeszteni is. Jött egy lehetőség (itt a csoportban): vettem egy plusz garnitúra gyári alufelnit a téli acélok helyett.

 

A kipufogók következtek, mert cserélni kellett a középsőt és a hátsót is. Karosszérialakatos barátommal egyúttal időpontot is egyeztettünk tavaszra, amiből aztán több csúszás után nyár lett… Apróságok közben, mint sebváltó-gomb és a szoknya, és megrendeltem az ajtókra való légterelőket, a méretpontos szőnyeg-garnitúrát és az üléshuzat-szettet… Itt a csoportban találtam egy bontódó autót, ahol – sok apróság mellett – sikerült egy szép hátsó lökhárítót is szerezni. Ugyancsak a csoportban egy romos és csak részben működő, de bőrözhető multikormányt is kaptam.

 

Tesóm – mint oly’ sokszor – most is ezerrel kivette a részét. Szerelőket ajánlott, különböző kedvezményeivel segített itt-ott, meg a sok-sok apró kis szerelést végezte el (amik hatalmas dolgok!). Mind a négy ajtó belső zárja, a fénykürt javítása, meg az említett multikormány… Hat hátsólámpa világít, a csomagtérben kettő, a világításkapcsoló automata. És ami igen szuper dolog: a motorikus, automata ablakemelők hátul is! Bekötéssel, konzollal, kapcsolókkal… Ő és a barátja lecserélték a motorolajat, mindenhová gyári Purflux cucc került (olaj-, üzemanyag-, levegő- és pollenszűrők). Kipucoltuk az egész motorteret, rendbe hoztuk a pótkereket, minden hátsó lámpaegységet lecseréltük szép állapotúakra.

 

Tesóm érdeme a gyári CD-játszó is a drága, de igen gyatra Blaupunkt MP3-as helyett. Tőle kaptam a tárat is, amit beszerelt az ülésem alá, és működik, szépen! A régi kocsimból megmentett macAudio hangszórók mentek a kalaptartóba, ajtókba, a műszerfal tetejére pedig a csipogók. Ekkor már az újrabőrözött kormány vezérelte mindezt. A hátsó ajtó gyenge gázrugóit is újakra cseréltem, és az erősített kivitelt választottam, mert ekkor már tudtam, hogy igen, az előző Xantiám hátsó farokszárnya is fel fog majd kerülni…

 

Hidrós a kocsi, tegyük azt is rendbe! Antal barátom remek munkája révén új hátsó központi gömb került be, a többit pedig ellenőrizte, töltötte. És teljes olajcsere itt is, nagyon igényesen. Aztán megjöttek az új első gömbök is, és Antal két lánccal is megajándékozott… Nála derült ki a hátsó híd kezdődő rozsdája is – feljegyeztem a lakatosnak. Aki még mindig csúszott a munkáival, de nekem sem volt sürgős – távol még az augusztusi műszaki… Felkerültek közben a nyári felnik, amikre gumi is aktuális volt. Aztán meg biztonsági övek kellettek, mert a bal első megadta magát, és érdemesebb volt szettben venni: ez is innen, a csoportból került hozzám.

 

Két nappal a lakatos időpontja előtt a város egyik legforgalmasabb kereszteződésében adta meg magát a kuplung. Tesóm és barátja megint megoldotta, és tényleg az utolsó pillanatban, de a karosszériáshoz jutott, saját lábán. Jöttek végre a küszöb-cserék (középső és belső is), meg mindenféle nyúlványok, sárvédők javítása, pótlása, a kocsi aljának rozsda-mentesítése, alvázvádelme. A bal első sárvédő elég nagy részének javítása és a bal első ajtó hibája is sorra került. Aztán mentünk a fényezőhöz: az említett elemeken túl mindkét lökhárító teljes festése, valamint – igen! – a farokszárny, mint dédelgetett vágyam. Volt még egy ilyen: körben, minden díszcsík fekete lett! Igen, mint az S1 modelleken. Nekem ez tetszett jobban, mint a színre fújt. Nem volt kis összeg (meg jó sok munka lakatosnál, fényezőnél), de ahogy elnézem az eredményt, azt kell mondjam: megérte!

 

…Aztán vissza a feladónak: lakatos barátom összerakta, öcsém minden elektromosságot visszakötözött, elöl mindkét ködlámpában izzót cserélt. Én meg előkerestem a gondosan őrzött üléshuzatokat, szőnyegeket, spoilereket, váltógombot szoknyástul, a két hátsó feliratot… meg a takarítószereimet.

 

A napokban pedig a friss kétéves műszakival tettük fel a koronát.

 

És ha valaki ezek után képes azt hinni, hogy nyilván bolond vagyok, de legalább a világ legjobb tesója jutott – akkor mindkét dologban igaza van.

zsekazst Creative Commons License 2021.09.03 0 0 38635

Szia,

 

Hol van ez az autó?

Szine, külalakja?

Nekem diesel van, a hajtáslánc nem izgat, de ha az ajtókon esetleg patent lenne a diszléc, akkor érdekelne!

Nem tudom, hogy álsz forgalmilag, de a végleges kivonatást is tudom intézni úgy, hogy minden megmardhat, ami csak kell belőle!

Szóval, ha nem 300 km-re van és eljön hozzám (de a lényeg a diszléc, esetleg a lökös króm csikja lenne), akkor átvenném, kifizetem az utiköltséget is!

 

T

Előzmény: navinavi (38634)
navinavi Creative Commons License 2021.09.02 0 0 38634

Sziasztok!
Szeretett Xantiámnak végleg lejárt a műszakija, jövő héten viszem a bontóba.
Esetleg ha valakinek alkatrésznek kell, 40.000.- forintért viheti ( kb. ennyit ér a katalizátor benne ) .
Amúgy működőképes, csak az LHM olajat ereszti lassan de biztosan.

1995-ös évjárat, 2000 köbcentis benzines.
Ha valakit érdekel, a 70/31-31-029 telefonszámon jelezze 8-18 óra között.

 

-P-h-o-e-n-i-X- Creative Commons License 2021.09.02 0 0 38633

Lehet, h ez Iránból behozott...  :P

Előzmény: RadiX (38632)
RadiX Creative Commons License 2021.09.02 0 0 38632

2005-ös? Nem inkább 1995-ös?

Előzmény: Tamás Ferencz (38631)
Tamás Ferencz Creative Commons License 2021.09.02 0 0 38631

Sziasztok!

Eladó egyben, vagy bontásra egy 2005-ös Xantia 1-es. a motor 2000-es benzin, turbó, működik.

a karosszéria ép, lakkopás a vízszinteseken van. 4 gyári acél, 4 alutech felni, tetőcsomagtartó, tetőbox.

Ami új benne, 4 féktárcsa, fékbetét, hűtő. Gyári lámpa 4 kerek 100-as , maszkkal, gyári spoilerek, a klíma feltöltve. Minden mást emilben, vagy telefonon. fetencz.tamas666@gmail.com. 20/3788718

zsekazst Creative Commons License 2021.08.24 0 0 38630

Szia,

 

Nekem 4HP14-es váltóm van, nincs benne semmi csillapító szerkezet, csak egy rúd, amit a válatókar tárcsája benyom a kihajtó tengely fogai közé.

Ahol én lakom, járok nincs emelkedő, ahol meg kellene álnom, azaz van, a kapu bejárómnál kb 10 cm szintkülömbség a kocsi orra és a vége között!

De ha esetleg mégis lenne dombocska, indítás után benyomom a féket és nem szokott gond lenni a sebességbe rakással...

Az enyém 1,9TD, de az uncsi tesómnak van 2db 2.0-es benzines, ugyanilyen váltóval, ő a csillaghegyen lakik, de neki sincs vele ilyen gondja!

A féknyereg nekem a nagy, a 288-as tárcsa van benne.

Nekem csak a rugó az ék, meg a rugó alatti ékvezetö alátét volt rozsdás, a nagy emelkedésü orsó és a dugattyú teljesen hibátlan volt!

A kisebb féknyereg cuccai jók bele, abból meg van bontva bőven...

Kötegelő nekem is rajta volt, most is van és elméletileg a kézifék karnál is zárt a gumi rendesen, de valahogy mégis bejutott a viz!

Most olyan kart raktam bele, ami fehér teflon betéttel zár a gumi sapkában, az eredeti alul-felül zeeger gyürüs volt és nem volt rajta semmi gyürü!

A házban a perselyek jók, a karok nem lógnak benne, tehát azért csak hátra dőlnék egy kicsit...

 

T

 

 

 

Előzmény: -P-h-o-e-n-i-X- (38629)
-P-h-o-e-n-i-X- Creative Commons License 2021.08.23 0 0 38629

És téged nem idegesít, hogy mikor kiveszed "P"-ből üt egy nagyot a hajtásláncon amikor oldódik a retesz ? ( nem sík úton parkolva ) Vagy a tiedbe van valami csillapító?

 

Akkorákat szokott nekem csattanni, hogy inkább behúzom a kéziféket, ha picit is rajta van a jármű súlya.

 

...

 

A rozsdás zsír - nállam - a kézifék működtető emeltyűnél a gumi harangnál tört be. Ugyanígy a felújjítást követően. Szóval még ne dőlj hátra.

Szerencsére a rugó nállam nem tört el, de olyan szépen felrozsdásodott az állítóorsó vezető tengelye, hogy nem lehetett behúzni - aztán feloldani -  a kéziféket.

Pedig rendesen bezsíroztam.

Szóval a kar és a ház illeszkedésnél 2db gyorskötözővel is ráerőssítettem, nehogy bemenjen a víz. Mégegyszer.... :)

És annyi zsírt nyomtam bele, hogy egy csepp víz se férjen már bele... :D :D

Előzmény: zsekazst (38628)
zsekazst Creative Commons License 2021.08.23 0 0 38628

Sziasztok!

 

Dolgoztam kicsit a gépemen, mert folyamatosan elkezdett gyengülni valamiért a fék!

Amikor ráléptem ( inditás után, még hidegen) olyan volt mintha levegős lenne és inkább kicsit megszalad az autó...

De amikor kicsit bemelegedett minden, akkor meg egyszeüen nem lehetett adagolni a féket, vagy befogott rögtön, vagy semmit...nem lehetett lassitót fékezni!

Hát, volt baj bőven!

Mindkét oldalban el volt törve a kézifék utánállítóban a rugó, de sok darabba!

Ami érdekes, hogy a két gumi sapka teljesen ép, szakadás mentes volt, mégis rozsdás zsír volt benne!

Na, mindegy, rugókat kicseréltem, mindent kitisztítottam.

De mivel már meg volt véve, kicseréltem a két kézigék kötelet is.

Azt hittem, nehéz lesz, de ment könnyen...

Most olyan a fék, meg a kézifék is, hogy ilyen jó még sosem volt!

Igaz, a kéziféket előző műszaki óta senki nem húzta be, mert automatás a gép és nrmigen használom...

T

-P-h-o-e-n-i-X- Creative Commons License 2021.08.21 0 0 38627

Lehet keresi az aknát amire nem kell ráállni..... :D :D

Előzmény: zsekazst (38626)
zsekazst Creative Commons License 2021.08.16 0 0 38626

Oszt' készen van-e már???

 

 

T

Előzmény: ufonauta007 (38625)
ufonauta007 Creative Commons License 2021.08.02 0 0 38625

Szia! 

 

Köszi, így fogom próbálni...

Előzmény: zsekazst (38624)
zsekazst Creative Commons License 2021.08.02 0 0 38624

Szia,

 

Nem kell aknára állni, sőt, kifejezetten kényelmetlen úgy!

Csak a keteket kell levenni és mindent látni fogsz!

Még egy jótanács!

Mielőtt leveszed a gumi papucsot, valamivel karcold körbe  a telón, hogy az újnak tutira meg legyen a pontos helye!

Kereket kifordítod, bilincs lecsip, új a helyére, csövet feldugod, kötegelőt rakj rá...és kész!

 

T

Előzmény: ufonauta007 (38623)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!