Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jéhn Robi Creative Commons License 2014.06.25 0 0 173

Sziasztok!Egy diesel Kangoo-t használok(1.9 D65).Problémám az,hogy üzemanyagszűrő csere után menet közben rángat,alapjáraton is bedadog.
A cserekor kitisztitottam a szűrő házat,cseréltem a tömitéseket.Utána a pumpával légtelenítettem is a rendszert.
Mi lehet a probléma és hogy tudnám elhárítani?
Köszi a segítségeteket előre is!

ficska Creative Commons License 2014.06.23 0 0 172

szevasz  100% adagoló baj

Előzmény: heric (140)
RuzsyG Creative Commons License 2014.06.15 0 0 171

Helló mindenkinek!

Nem tud valaki Diósd, Érd, Budafok környékén egy olyan adagolóst aki érti a dolgát és nem rabló?! 

előre is köszönöm a segítséget!

ívfény Creative Commons License 2014.06.07 0 0 170

egy kis ízelítő a dologból!

 

Előzmény: Rák Gyula (165)
kovattiajka Creative Commons License 2014.06.04 0 0 169

Üdv. Mindenkinek!

Merci W210 2,2d hosszúkábeles Lucas adagolója beadta a kulcsot. Baráti áron hozzájutottam egy jó állapotú bontott adagolóhoz, viszont ez rövid kábeles, ezen kívül szemre épp olyan mint a másik. Csakhogy amíg a kocsimban lévő hosszúkábeles kábel végén egy csatlakozó dugó van, s ez csatlakozik a motortér jobb oldalán lévő, az ECU -ból jövő kábel aljzatába, addig a rövid kábeles adagoló oldalára van felszerelve egy csatlakozó aljzat. Tudja valaki, hogy ha a kábelt megtoldom, akkor csereszabatosak e egymással? Válaszokat előre is köszönöm.

ívfény Creative Commons License 2014.06.02 0 0 168

szia!

ok!

valszeg a pumpa kezdte enni a házat, mert az adagolo tengelycsapágy kikopott és félretudott billenni a tengely, aztán a fémszemcsék miatt szorul a nyomásszabályzó szelep, vagy meg is akad! legalábbis így szokott lenni álltalában...  :) a lényeg, h megjavult!  :)

Előzmény: Törölt nick (167)
Törölt nick Creative Commons License 2014.06.02 0 0 167

Megkésve, de azért tudatom hogy mi volt az audival. Adagoló hiba volt a ludas, mikor kivettük a nyomástartó szelepet apró fémdarabkák voltak rajta, szóval valamit már megkezdett az adagoló belül, hogy pontosan mit azt nem tudom mert felraktuk a másikat és megjavult a kocsi. Utólag is köszönöm a segítséget :)

Előzmény: ívfény (110)
Kattal Creative Commons License 2014.05.25 0 0 166

Sziasztok!

Segítségeteket kérném Laguna 2,2 dt diesel rángat , füstöl akadozva megy. Nem levegős. Viszont ha az adagoló tetejéről lehúzom a csatlakozót ami 3 vezetékes akkor jó ezt úgy vettem észre , hogy egyszer nem akart megállni mikor levettem a gyújtást viszont észre vettem , hogy akkor szebben megy. Mi s szerepe annak? Lucas adagoló

Rák Gyula Creative Commons License 2014.05.22 0 0 165

Köszi az infót !

 

Akkor ha nem gond, levázolnád nekem hogy mit, miket is kell beszerezni, min kell változtatni hogy turbós legyen ? nem igazán vagyok jártas még a dízelekbe eddig, de elég kevés km van benne, szerintem érdemes még 17e km ez nem sok szerintem. 

Köszi előre is !

Előzmény: ívfény (164)
ívfény Creative Commons License 2014.05.18 0 0 164

hali!

 

a bosch adagolo, az egy jó kis cucc!! de ez nem olyasmi, mint a karbi, h, mondjuk nagyobbítom a szívócsövet és rakok fel izmosabb szívónyílású karbit és mindjárt jópár lóerő, megelégedett tulajdonosa lehet az ember! az adagolónál, anyit lehet tenni, max, h a dúsítócsavart feljebb tekeri az ember, kicsit, amíg nem füstöl max gáznál , elviselhetetlenűl a gép, és kissé jobban fog menni a vas, de kaphatsz cserébe feketén füstölő, olajkályhát! én inkább, egy turbó felrakását javasolnám, ha nincsen gyárilag és azt is úgy, h nincs kihegyezve a teljesítménye, mert amelyik motorokon nics gyárilag turbó, nem mindíg bírják el a turbósítást, legalábbis a turbó, miatti többletterhelést az alkatrészek! nekem 1,5-ös saxom van és azon sincs gyárilag turbó, de fogok rátenni és úgy, ahogy írtam, nem fogom kihasználni a turbó max erejét, joval a gyári értékek alá állítom a turbonyomást majd, így elérek némi többletenergit és nem füstöl még annyira sem a gép, mint előtte, a maxgáznál! csak még megkell csapágyaznom a turbót, amit vettem ,mert lóg, mint tehén seggibe a lo... szoval szerintem ez az út járhatóbb, mint az adagoló piszkálása, tekergetése...  :))

Előzmény: Rák Gyula (163)
Rák Gyula Creative Commons License 2014.05.17 0 0 163

Üdv mindenkinek!

Az lenne a kérdésem hogy van egy Renault 1-es cliom , és bosch adagoló van rajta , és ezzel az adagolóval lehet valami kis tuningot vagy érdemes e vele foglalkozni ? 

ívfény Creative Commons License 2014.05.14 0 0 162

a 3 "f" nem érintett meg, mint negatívum!  .) a szervizt én magam látom el, mivel autoszerelő lennék! bár az is igaz, h a mai modern autókat, a kompjuteres részüket tekintve alig tudok hozzászólni. nem képeztem magam tovább, a technika haladtával, mentségemre szólva, nem ebben a szakmámban dolgozom, hanem a nicknévhez méltóan, hegesztőként!  :)

Előzmény: 208D (161)
208D Creative Commons License 2014.05.14 0 0 161

Különben csak poénból mondtam a 3 "f" betűt.

Ha Te is 50 felett, akkor tegeződhetünk!

Szerintem is minden autó olyan jó, mint amilyen a szervíze.

Előzmény: ívfény (160)
ívfény Creative Commons License 2014.05.13 0 0 160

nekem "ezt dobta a gép" :)) no, meg van három autónyi alkatrészem hozzá, így ez volt a praktikus választás, kb 5 éve! így nagyon olcsón üzemeltetem, mintha segédmotor lenne a költségeit tekintve... és én is 50 felett járok!, lehet ez lesz az utolsó autóm a rokkantkocsim előtt!?  :)

Előzmény: 208D (159)
208D Creative Commons License 2014.05.13 0 0 159

Nem is értelek, bocsi...

Én már 50 felett járok és "F" betűs autot már nem akarok megtanulni. ( Ford, Fiat, francia )

Igazából már venni sem szeretnék több autot, a hátra lévő 30-40 évemben a meglévőket szeretném üzemben tartani. ( Csepel 344, 208D, (W210, na ez nem lesz egyszerű, tényleg ) Lada 16V )

Előzmény: ívfény (158)
ívfény Creative Commons License 2014.05.12 0 0 158

sok sikert a próbákhoz!

a merdzso a legjobb partner ehhez! a közvetlen befecskendezés miatt! jo gépek, csak sokat esznek!  .)) enyém, a legsűrűbbel is max 5 litert nyel! nem dicsekedni akarok, csak csiklandozlak!  :)) citroen saxom van! sajnos nem közvetlen befecskendezős...

Előzmény: 208D (157)
208D Creative Commons License 2014.05.12 0 0 157

Köszönöm a kimerítő választ, amúgy is empirikus úton közelítettem meg a témát.

A puding próbája...

Fórum névadó kocsimmal jók a tapasztalataim, pedig azon ü.a. előmelegítő sincs.

Fogták a fejűket a környezetvédelmi vizsgán már 6-7 éve is, hogy sorban buknak meg a 190-es mercik is, hogy fog megfelelni az enyém. Amikor pedig lazán teljesítette a normákat ( az enyém már alu hengerfejes ), azt mondták, el nem adjam ezt az autot, mert nagyon jó a motorja.

Csak annyit mondtam, hogy ha tudnák, hogy mikkel játam, erre ők: na akkor azért tisztult ki így!

Előzmény: ívfény (156)
ívfény Creative Commons License 2014.05.11 0 0 156

hm...

te tudod! a virágnyelvet értem! de erre az üzemre végképp, nem a legjobb a lukas...  :)

az előtöltést ugyanúgy tudod állítani, mint a többi adagolónál, vagy magát az adagolót tudod tekergetni a tengelye körűl a három felfogatócsavar oldásával, illetve, van még a nagynyomású rész felől is olykor egy rögzítés, vagy a bordástengelyen van ugyanez a lehetőség 3 csavar formájában. vagy van még egy lehetőség, ami az ilyen "sűrűbb olaj" verziónál szükséges, hogy a belső automatikus előtöltésszabályzásba is belenyúl az ember, de ezt a lukasnál most nem tárgyalnám, mert ehhez szükséges némi adagolós és autoszerelői szaktudás is(igaz a boshnál is) és lusta is vagyok fél oldalnyit írni, bocsi, de a végeredményt tekintve, mondom ezt. csak izelítőül! a motor teljes fordulatszám tartományában van egy ideális előtöltés, ami a gyári adagolóknál a rugóerők és az alapelőtöltéssel  a gázolajhoz van belőve! namost, a "sűrűbb olaj, tapasztalataim szerint, más előtöltést igényel alapból és, fordulatokon is más kell neki, a tiszta gázolajhoz képest, tehát, ha az ember, csak az alapelőtöltést változtatja, akkor ugyan jobb lesz a hatás, de nem az egész fordulatszám tartományban, lesz ez így és ebből fakadhatnak némi anomáliák, a porlasztócsúcsról nem is beszélve! az álltalad említett olajhoz illene a csúcsok nyitó nyomását is emelni, a 12-135 bárról, 145-155 bár közé, viszont ebben az esetben mégtöbb előtöltés fog kelleni, amit nembiztos, h lehet az adagolón állítani, mert megakadhat a tőcsavaroknál az adagoló, és ilyenkor kell átrakni az adagoló vezérlését egy foggal a bordástengelyen! nem mindíg van ez, de előfordul! szoval ezek csak a jéghegy csúcsa, csak azért hoztam szoba, h legyen rola fogalmad, mikről beszéltem, a fél oldalas írásnál...  :) nagyon sokat lehetne beszélni a témáról, ha mindent szóba akarna hozni az ember! azt még nem is említettem, h gyér előtöltésnél, a porlasztócsúcs előbb-utóbb leszőrösödik, ha nincsen megemelve a nyomás, a késedelmes égés és az esetleges sűrűbb cucc, miatti utáncsöpögés miatt!  a legjobb megoldás és legegyszerűbb, az ilyen "sűrűbb olajnál, ha keverve van, a gazolajjal és  nyáron nem több, mint a fele, télen, meg hidegtől függően, 20-30% max! de így elenyésző lesz az előny ami ebből az üzemanyagból fakad, vagy ideálisan rá kell hangolni a rendszert, erre az üzemre és akkor semmi füst és ugyanaz az üzem, mint a gázolajjal!

Előzmény: 208D (155)
208D Creative Commons License 2014.05.10 0 0 155

Azért én megpróbálnám, mint modottam a "sűrűbb olaj" miatt van most gond vele.

Sűrűbb olaj virág nyelven értendő. Kisérletező típus vagyok, közlekedni ott a 16 szepes gáz üzemű Ladám.

Szóval hogy állíthatok előtöltést Lucas adagolon? Előre is köszönöm a válaszaitokat.

Válasz nélkül is megpróbálom, de akkor tovább tart megtalálnom, ezért kérdezek.

Idővel 208D soros adagolója fog felkerülni Lucas helyére, de addig is kisérleteznék.

Előzmény: ívfény (154)
ívfény Creative Commons License 2014.05.09 0 0 154

szerintem a lucast felejtsd el! az , ha egyszer szaraxik, nem lesz igazán jó sose! alapjaiban rosz konstrukció szerintem! javítani sem lehet normálisan, addig szabad csak használni, míg jól működik, aztán én, még előtöltést sem állítanék rajta!

Előzmény: 208D (153)
208D Creative Commons License 2014.05.07 0 0 153

Vagy nem megfelelő előtöltés?

Lucas adagolón hogy lehet állítani az előtöltést?

Előzmény: 208D (152)
208D Creative Commons License 2014.05.06 0 0 152

Sziasztok!

W210 D alapjárat közelében rámgatva, kóvályogva jár. Bemelegedésre javul a helyzet, sűrűbb üzemanyag esetén romlik.

Tudom szar a Lucas adagolóm, de nem okozhatja porlasztó csúcs beállítási vagy kopási hiba?

xmbull Creative Commons License 2014.05.06 0 0 151
A felfogató konzol megegyezik, annyi, hogy 3 csavart ami tartja az adagolót, azokat kell áttekerni a mellette levő lyukakba. Túl sok minden ne tud szétesni, hacsak nem az adagoló felfogatása le nem törik.
Előzmény: Veszelka Imre (150)
Veszelka Imre Creative Commons License 2014.05.05 0 0 150

Sziasztok Citroënen Berlingo 2001 eredetileg Lucas Adagolós átalakítva Bosch ra.  A felfogató konzol is átalakítva ami most  szétesett.

Van valami hosszútávon is jól működő megoldás? Előre is köszönöm: 06 30 211 65 94

S4mu3l Creative Commons License 2014.04.27 0 0 149

Kösz az infót! Azt hiszem jövő héten járatom kicsit nyitott tetővel a motort, és megnézem pontosabban, nehogy tényleg a résolaj cső környékéről, vagy a hollander alól jöjjön a gázolaj.

Előzmény: ívfény (147)
Joey1980 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 148

Be kellett állítani. Powerről egy srác segített lefotózta és leírta hogy kell beállítani. Szóval megoldódott köszi :)

Előzmény: ívfény (144)
ívfény Creative Commons License 2014.04.25 0 0 147

szia!

a jelzett helyen, csak akkor szokott szivárgás lenni, ha nincsen jól összehúzva a ház!, esetleg, ha kosz került összerakásnál a belső polírozott összefekvő felületeken, de ez igen ritka. inkább az szokott lenni, kb 80%, h a recicsőnél ereszti a gázolajat és az lefolyik az ominózus helyre és becsapva, mutatja, mintha onnan folyt volna ki. vagy még, annál a kis "csöcsnél "ereszthet, a tövénél, ahova a recicsövet kell ráhúzni! amikor kitekerik a porlaszrócsúcsot, megszokták nyugázni a csőkulccsal, azt a kis "csöcsöt", a nekifekvő kulccsal és megmozdul a házban a fémes zsugor illesztés és szivárog!

Előzmény: S4mu3l (146)
S4mu3l Creative Commons License 2014.04.23 0 0 146

na a kép meg jól lemaradt:

 

S4mu3l Creative Commons License 2014.04.23 0 0 145

Sziasztok!

Üdv mindenkinek!

Van némi technikai jellegű problémám (sajnos totál nem értek a dízel autókhoz..).

Szóval nemrég vettem egy járgányt, és a 4 befecskendező közül az egyik a képen lévő helyen kicsit eresztgeti a gázolajat. Egyáltalán nem sokat, csak éppen annyit szivárogtat ki, hogy az autónak 2m-ről érezhető ikarus szerű büdös dízelszaga legyen (meleg motor+hf gondolom kicsit párologtatja is ráadásként..)

Kérdésem: van ezekben valami réz tömítés, ami ki tud lapulni, vagy előző tulajék okoskodtak vele valamit, meg kéne húzni nyomatékra stb stb, vagy csak egyszerűen el kéne vinnem valami porlasztó specialistákhoz, kuka az egész? :D Résolaj csövek amúgy rendben vannak, ott nem ereszt (ez volt az első tippem..)

ívfény Creative Commons License 2014.04.22 0 0 144

hali!

mi lenne a baj vele?

Előzmény: Joey1980 (143)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!