Gondolkozok egy 1.5-ös dízel vásárlásán. Meg tudjátok mondani, hogy milyen a fűtése a dízeleknek? Oda-vissza 50 km-es ingázásra kellene. Lassan melegszik? Van ezekben elektromos fűtésrásegítés?
Ki tudna segiteni hogy a müszerfalon a dig kijelzőn milyen funkciok érhetők el ! És hogyan kell az orat beállitani a szervi intervallumot nullázni ,köszönöm.
Ha nem nagyáruházba mész, hanem akkushoz, az terhelővillával meg is méri a mostani akkudat, és ha jó, akkor nem azt kell cserélni. A 60-70 Ah-s aksik közül lehetőleg azt válaszd, amelyiknek nagyobb az indítóárama. Én amikor cseréltem, nagyot kerestem, ami még belefér, így lett 72 Ah, nincs is gondom vele sose (szintén 1.5 D, csak Saxo).
Értem,köszönöm! Még nagyon uj az auto nekem ,ismerkedek vele ! 2-3 napja mióta 0 fok alá ment reggelente a hőfok(-5c°) azota csinálja. Mikor elhozta még 4-5 fokban nem vettem észre semmit pöc röff indult! Mekkora akksit javasoltok ?
Sziasztok ! 1hete vettem a kis 106 ost 1.5d ,de hamar jelentkeztek a gondok! -3 fok és nehezen indúl izzitogyertyákat kiszedtem jok! Akksi lassan forgat de forgat ! Mi lehet a gond ! Kinek mekkora aksi van benne ? Elképzelhető hogy a gyengülő akksi miatt indul nehezen?
Sziasztok! Vettem egy 96-os 1.1-t. Szep allapotu 17 evig egy gazdaja volt. Original kid. Futoradiatort kene benne cserelnem. Valakinek tapasztalat?? Szivesen vennek valami kis utasitasokat. elore is koszonom.
Sziasztok! Az autom 1.5d kis szebbességnél rázza a kormányt ha gurulok nem ,csak ha nyomom a gázt ,nagyobb sebességnél csökken,fél tengelyre gondoltam mert kanyarba gyorsitáskor ropog!Javitási kézikönyvet tudok letölteni valahonnal? És a hátso zárhoz embélmát hol tudok venni?
'93-as, 1,1-es, benzines, 5 ajtós 106-osomnak szeretnek, uj szereto gazdat talalni, elsosorban olyat, aki foglalkozna is vele, es nem csak egy meloskocsinak hasznalna el! =)
Egy éve vettem egy 1999 1.4es benzinest (TU3JP KFX) ebből a remek kisautòbòl.
Van már rajta 250 ezer kilométer, meg is volt hajtva rendesen, ami a váltòn is észlelhető. Tutira cserélnem kell már. Viszont most olyan hibát vettem észre ismét, hogy a jobb első keréknél kopogást hallani, jelenleg csak akkor, ha hajtom, de tartom a sebességet, vagy elengedem a gázt. Áprilisban vittem szerelni, ugyanezzel a problémával, de akkor pluszban balrakanyarodásnál szinte recsegett a futòmű, ha gázzal vettem a kanyart. Cserélték a féltengely. Legalábbis azt állìtották, mert már nem tudom.
Mi lehet a hiba? Mennyire jellemző ez erre a tìpusra?
Másik: nem megy a duda. Ez valami elektromos probléma lehet? Biztosìték?
A motorok szinte elnyűhetetlenek... persze normál körülmények között...
A kaszni 4 sarka szeret nagyon rozsdásodni... főleg a csomagtartó 2 oldala... van ahol már küszöb sem nagyon van (én sok ilyet láttam, mikor keresgéltem)
A hársó híd szokott még gond lenni... ha a kerék ferdén áll és lenyomva recseg, vagy meg sem mozdul, az kb 40-50e javitás...
Peugeot 106-ost szeretnék venni, ehhez kérnék vásárlási tanácsot.
Budapesten használnánk napi bölcsibe/munkába járáshoz. Reggel 10km a bölcsi, onnan +1 a munkahely, visszafele pedig fordítva. Városon kívül egyáltalán nem futna, arra van másik kocsi.
Hosszútávon feleségem vezetné, így női szempontok is játszanak. Valamit a napi megbízhatóság kulcskérdés.
Gyerekülés miatt az 5 ajtósokat preferálnánk, de az is eszembe jutott, hogy az anyósülést kivéve még használható maradna 3 fő részére. Így próbálta már valaki?
Évjárat/motor tekintetében melyiket ajánlanátok?
Karbis vagy injektoros? Melyik miért?
Milyen jellemző költségek szoktak adódni a tervezett és nem tervezett javításokra?
Vásárlásnál mire figyeljek/mit ellenőrizzek, ami alkupozícióra vagy elállásra ad okot?
Sziasztok tanácsot szeretnék kérni talán van itt aki tőlem tapasztaltabb. Van egy 106 os peuegom és nagyon le van ülve a segge mit kell vele csinálnom mit cseréljek ki hogy normál magasságba legyen?
Sziasztok ! peugeot 106 . 1.5 d .kormányt mozgatva kattogó hangot lehet hallani jobb , bal oldalról . rugók felől jön a hang . a toronycsapágy cserélve . mi kattoghat még ??
Vásároltunk párommal egy megkímélt állapotú Peugeot 106 xn típusú autót. Az egyik nap olyan történt, hogy nem működött a sebességmérő óra. Majd megálltam és utána elindulás után mért ismét. Viszont munkából hazafelé már megint nem mért és azóta sem. Hol és mit kellene ellenőriznem?
2003-as 1.0-ás 106-on az alapjárat folyamatosan, érezhetően ingadozik (kb. 30-40 r/min-nel ugrál a mutató, és kifejezetten zavaró a folyamatos rezonálás), illetve előfordul, hogy 500-600-ra leesik, aztán visszamegy szép lassan. Alapjárati motor cserélve lett, és azóta valamivel jobb is a probléma, de még mindig fennáll. Lehetséges, hogy valami el van tömődve? Volt már valakinek ilyen problémája? Hidegen és melegen is fennáll a jelenség.