Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kubina08 Creative Commons License 2015.12.19 0 0 165

Sziasztok!!2001 vw polon egr alapbeállítás probléma ,hibát ir ki a müszer értékek változtak ,adaptáció sikertelen kérném a segítségét!

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.14 0 0 164

A váltókart felülről megbontva találsz két vagy több ( :)) ) műanyag félpofákat amiket ki kell cserélni. Nem drága.

Előzmény: traktoros82 (146)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.14 0 0 163

Műszerfal alatti relék közt az egyik, az zümmögő

Előzmény: Bo10 (152)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.14 0 0 162

Nekem is volt ilyen problémám, 1 évig kutatgattuk, míg végül a gyújtókábelek cseréje oldotta meg a problémát. Időnként átütött és ez zavarta meg az elektronikát. Azóta is hibátlan.

Előzmény: Eors Mezey (155)
tothjsz Creative Commons License 2015.11.14 0 0 161

Sziasztok!

 

Van egy 2002-es TDI VW Polo-m (1.4-es motorral), Climatic-es. Ismeretlen okból a fűtés akadozik.

 

A jelenségek:

- kezdetben olyan (hideg/meleg) levegőt fújt be, amilyenre volt állítva az autó elindításkor, a hőmérséklet változtatásra nem igazán reagált. Ha leálltam az út szélére és újraindítottam az autót, akkor rendbe jött ettől.

- fűtésmotor cserélve lett, de minden maradt a régiben

- utána kicseréltük a vezérlőt és azóta más "érdekes" jelenség jött elő

 

Most már: ha megy fűtés, de tartósan hosszabb távot megyek vele, akkor egyszer csak útközben a meleg helyett hideget kezd el befújni. A hőmérséklet állító gombra ilyenkor nem reagál. Ha megyek tovább, akkor véletlenszerű idő után egyszer csak újra meleget kezd el befújni.

 

Mi lehet a gond?

 

 

Üdv: Szabi

Fogfuro Creative Commons License 2015.10.21 0 0 160

Helló

 

Bocsi,ha rossz fórumba írok,de nem találtam pontosabban. 

A feleségemnek szeretnénk venni egy V-ös Polo-t. 1,4-es benzinest néztünk ki első körben. Van esetleg valami típushibája ezeknek az autóknak? Mire érdemes fokozottan figyelni vásárláskor?

 

Köszi szépen előre is aki segít!

 

Tamás

vwpolos Creative Commons License 2015.10.03 0 0 159

Próbálj a csomagtér jobb oldalán a kárpit alá betekinteni.

Előzmény: A-Ascona (153)
bambi942 Creative Commons License 2015.10.02 0 0 158

Igen.vagy 109 vagy 30-as relé lehet benne

Előzmény: Eors Mezey (157)
Eors Mezey Creative Commons License 2015.10.02 0 0 157

Szia, köszi a válaszod, meg fogom nézni. Viszont most vettem észre, hogy félregépeltem, ugyanis nem 6n2 hanem 6n1. Így továbbra is él ez az ötlet?

Előzmény: bambi942 (156)
bambi942 Creative Commons License 2015.10.01 0 0 156

esetleg???109-es relé

Előzmény: Eors Mezey (155)
Eors Mezey Creative Commons License 2015.10.01 0 0 155

Sziasztok,

 

Van egy 6n2-es polom, és mostanában olyan problémával találkoztam, hogy menet közben a fordulatszám elkezd ugrálni, a kocsi rángat is hozzá, és az utóbbi idöben 4-5 másodperc után le is áll az autó. Ezután nem tudom egyböl újra indítani, kell pár másodperc utána. A hibát nem

mindig produkálja, föleg szerelö közelében. A kérdésem az lenne, hogy valaki találkozott-e hasonló problémával, vagy van-e ötlete vele kapcsolatosan.

 

Köszönöm,

Eörs

tippmix1997 Creative Commons License 2015.09.29 0 0 154

Olyan kérdésem lenne hogy 90-nél , 100-nál , 130 nál mennyit eszik az autó?

pl 1,4 benzines !

És mennyit pörög 90 nél és 100 nál a motor?

A-Ascona Creative Commons License 2015.09.28 0 0 153

Sziasztok! Légyszíves valaki írja le, hogy hol találom a 6N2-ben a központi zár kompresszorát, köszi.

Bo10 Creative Commons License 2015.09.10 0 0 152

Hello. céges autóként kaptam egy 2000-es Polot. Már másodszorra sikerült lemerítenem az aksit, mert nem jelez a hogy a motor leállítását után felkapcsolva hagytam az izzót. Hol találom azt kis sípoló kütyüt?
Tud ebben valaki segíteni? Előre is kösz

Nyulánka01 Creative Commons License 2015.09.06 0 0 151

Sziasztok. 

Szeretném megkérdezni, hogy van egy 2001-es Polo 75 1.4 comfortline autom. 

Alapjáraton le haromhengeresedik. Aztan leállítom, varok kb. két percet és megint megy mind a

négy henger. A gyertyák jók. Mind a négy adja a szikrát. A befecskendezés is jó. 

 

Köszönöm!

 

vecseizsolt Creative Commons License 2015.08.26 0 0 150

Sziasztok! 

igaz nekem nem polom van de azt is szerelték ilyen típusú motorral és hátha valaki tudna segíteni!
Van egy 96-os golf III AFT motorkóddal! Már fél éve küszködök hogy működjön rendesen! A hiba hogy sokat eszik és torpan! először cseréltem nála lambdaszondát mert hát ezt írta ki a diagnosztika a hibát ugyan nem hozta ki többet de ugyanúgy nem ment és sokat fogyaszt. Ezután fólytószelepet nem jött be, utána vezérlőegységet ez sem jött össze de a lambdaszonda feszültség az egekben 1.50V és nem változik! És a benzin nyomásom is jó ! Erre a jelenségre keresem a válaszokat ötleteket mert nekem nincs több! 
Előre is köszönöm! Zsoli

traktoros82 Creative Commons License 2015.07.08 0 0 149

Üdv. Nekem egy 2001-es 1,4-es 16V classicom van. 5ezer km után kicsit sok a 3L olaj hiánya. Nekem 15-20ezer után hiányzik ennyi (legalábbis amikor elfelejtettem olajat cserélni 1x akkor ennyi hiányzott kb.)

 

Szerintem az 5W30 de még az 5W40-es se a legjobb. Én 10W40-es olajat használok (vagy Valoline vagy Motul....Castrolt nem annyira szeretem. Én a Motul-t favorizálom inkább, de kinek a pap kinek a paplan) ebből olyan sok nem szokott fogyni, pedig a karternél 1kicsit folyik is az olaj. 

Ha jól tudom van kifejezetten VW polo-s fórum, esetleg próbáld meg ott feltenni a kérdést......sajnos itt nincs túl sok élet. :(

Előzmény: vilus (148)
vilus Creative Commons License 2015.07.04 0 0 148

Üdv mindenkinek.

Van egy 2004-es évjárató 1,2-es Polonk ami csupán 40 Kw-os. Motorkódja BMD-s.

Eszi az olajat :( 

138.000 km van benne. ( Legalább is az óra ezt mutatja ) De tény és való hogy nagyon szép és megkímélt álapotbana van.

133.000 km volt olajcsere. ( Ennyivel vettük ) A gyártó a castrol 5w30-ast ajánlotta, ez is került bele, most 138 e km-en áll az óra és már ráöntöttünk 3 l olajat.

Elvittem szervízbe, azt mondták kifelé az olaj nem folyik, mert ekkora mennyiségnek azért már lenne látszatja, szerintük befelé dolgozza, de viszont nem füstöl. Ajánlották, hogy próbálkozzunk meg egy másfajta olajjal, de állítólag ebben a tipusban van egy hidraulikus láncfeszítő ami kényes az olajra.

A kérdésem az lenne hozzátok, van akinek ilyen autója van és hasonló problémával küzd?

Most eldöntöttük olajat cserélünk és megpróbálkozunk egy 5w40-es olajjal. Mit ajánlotok? 10 w 40 ? Vagy az már vastag neki ?

Hálás lennék ha megosztanátok velem a tapasztalataitokat.

 

Előre is köszönöm mindenkinek.

 

Üdv: V. János

dzsoni84 Creative Commons License 2015.06.30 0 1 147

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy 2000-es 1,4 16V 75Le Polo-ból érdemes-e kivenni a katalizátort, hogy erősebb legyen. Hozzá tartozik, hogy nagy gázadásnál bedadog, és arra is gyanakodnak, hogy az a hiba. Gyertya, trafó volt már cserélve. Pillangószelep tisztítva. Ha csak többet fog fogyasztani, az nem gond. A műszaki vizsga szintén nem probléma. Milyen hiba léphet fel, ha kivesszük a katalizátort?

 

Köszi a válaszokat,

 

Jani

traktoros82 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 146

Üdv.

Remélem tudtok segíteni.

Az mitől van (2001-es classic polo), hogy a váltókar "lötyög"? Lehet ezt valahogy orvosolni?

Péterencsi Creative Commons License 2015.05.26 0 0 145

Sziasztok!

 

Nem régen vettem egy 1,9-es dízel Polo Classicot, szeretném az alapvető dolgokat lecserélni. ( motorolaj, olajszűrő, üzemanyag szűrő, levegő..., vezérmű...,stb...) Kérdésem az lenne ki milyen alkatrészt javasol hozzá, a gyári elég drága, az után gyártott jóval kevesebb, egy Bosch üzemanyag szűrő 12. 000ft az után gyártott jóval kevesebb. Na mindegy várom a válaszokat esetleg van-e olcsóbb, ami a gyári minőséggel megegyező minőségű. Vagy éppen mi az amit még véletlenül se tegyek bele....

 

Előre is köszönöm a válaszokat! 

Zolo44 Creative Commons License 2015.05.23 0 0 144

Hello! Csupán annyit hogy jobban látszolsötétben, plusz engem az pont zavar, ha egy autónak (vegyük azt hogy a polonak nincs a "második" lámpája)  egyben van a féklámpája és a helyzetjelzző, itt legalább van még egy helyzetjelző a Fék+helyzetjelző(felülről az első)-n kívűl

Előzmény: Tomom (143)
Tomom Creative Commons License 2015.05.13 0 0 143

Üdv! 

 

Segítséget szeretnék kérni: a minap vettem 1 96-os VW Polo Classicot ( első autó). Átnézegettem, és a hátsó lámpánál nem tudok dűlőre jutni..: a helyzetjelző/féklámpa alatt lévő lámpa az mi célt szolgál? amikor kivettem a lámpatesteket akkor mind 2 oldalon ki volt égve az izzó. kicseréltem őket, és ha ráadom a helyzetjelzőt akkor az alatta lévő buráknál is világít. kérdésem a következő mi célt szolgál felülről a második világítás? képet mellékelek segítségnek. köszönöm

 

Mginus Creative Commons License 2015.05.06 0 0 142

Sziasztok:))

 

Az MSX fejvadásza vagyok és gépészmérnököket, villamosmérnököket, közlekedésmérnököket vagy szerviz vezetőket keresek folyékony angol nyelvtudással Budapestre az Infoparkba.

Autóipari múlttal rendelkezőket, autók szerelmeseinek jelentkezését várjuk vagy aki ebben az iparágban szeretné elkezdeni a karrierjét:)

 

Érdeklődés és jelentkezés: gmustafa@msxi-euro.com

banzai10 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 141

sziasztok AUA motorkódos Polo 1.4 benzineshez keresek bontott motort vagy esetleg vágott (nem roppantott) hajtókarokat.

cactusJack2 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 140

Sziasztok,

 

Keresem a képen látható "alkatrészt", akinek van -vagy tud tippet adni - kérem NE tartsa magában.

 

Köszönöm

cactusJack2 Creative Commons License 2015.02.23 0 0 139

Sziasztok,

 

Keresem a képen látható "alkatrészt", akinek van -vagy tud tippet adni - kérem NE tartsa magában.

 

Köszönöm

 

 

Attila Stefan Creative Commons License 2015.02.22 0 0 138

Szia Zegacs!

 

Nekem ugyanez  volt a problémám.  Amikor azt mondták  gyújtótrafó nem hittem  el. Szerelőtől szerelőig jártam  es senki nem tudta mi a baja. Jobb oldalon semmi olyan...ugyanígy tanacstalan voltam mint te. Amikor a sokadik ember mondta hogy gyújtótrafó... már  tobb mint gyanús volt a dolog bármennyire is hihetetlen. Es kaptam hozzá  egy kis infót  is hogy lehet megbizonyosodni róla.  Ha van otthon egy kis kézi  virág permeteződ... ami porlasztja a vizet... járó motornál permetezd be párszor a trafót... nekem egyből ledadogott és csak úgy csapkodtak a szikrák...még meg is rázott mikor hozzá értem. :) .... Trafó csere. Szerintem neked is .

Előzmény: zegcsacs (136)
Csucsu12345 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 137

Sziasztok,

 

Segítségre lenne szükségem, VW polo classic 1.4 em van 2000 es évjáratú. beállta a motor, megcsináltunk rajta mindent. Hengerfej, felújított vezérműtengely, új olajpumpa, új szűrők, vezérlés, tehát minden. Alapjáraton kicsit egyenetlenül jár a motor, de semmi egyéb baja nincs. Gyári beállítások vannak; mi lehet az oka, hogy egyenetlenül jár? Örülnék a segítségnek.

zegcsacs Creative Commons License 2015.02.11 0 0 136

Lenne egy problémám, hátha valaki tud segíteni ez ügyben:

 

Sokadik esetben fordult elő, hogy jobb kerékkel pocsolyába hajtva leáll a motor. Kis pihentetés után beindul, de nagy gázadásra bedadog a motor.??? Felső jeladó csere, elosztó fedél csere megvolt.

Sehol nincs vízre utaló nyom, nincs elektromos berendezés sem a jobb oldalon. Már nincs ötletem sem mi lehet a baja.

99-es kiadású 1.4-es 8 szelepes  vw polo classic.

Előre is köszi a segítséget!

 

Egy ilyen motorról van szó!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!