Nekem is volt ilyen problémám, 1 évig kutatgattuk, míg végül a gyújtókábelek cseréje oldotta meg a problémát. Időnként átütött és ez zavarta meg az elektronikát. Azóta is hibátlan.
Van egy 2002-es TDI VW Polo-m (1.4-es motorral), Climatic-es. Ismeretlen okból a fűtés akadozik.
A jelenségek:
- kezdetben olyan (hideg/meleg) levegőt fújt be, amilyenre volt állítva az autó elindításkor, a hőmérséklet változtatásra nem igazán reagált. Ha leálltam az út szélére és újraindítottam az autót, akkor rendbe jött ettől.
- fűtésmotor cserélve lett, de minden maradt a régiben
- utána kicseréltük a vezérlőt és azóta más "érdekes" jelenség jött elő
Most már: ha megy fűtés, de tartósan hosszabb távot megyek vele, akkor egyszer csak útközben a meleg helyett hideget kezd el befújni. A hőmérséklet állító gombra ilyenkor nem reagál. Ha megyek tovább, akkor véletlenszerű idő után egyszer csak újra meleget kezd el befújni.
Bocsi,ha rossz fórumba írok,de nem találtam pontosabban.
A feleségemnek szeretnénk venni egy V-ös Polo-t. 1,4-es benzinest néztünk ki első körben. Van esetleg valami típushibája ezeknek az autóknak? Mire érdemes fokozottan figyelni vásárláskor?
Van egy 6n2-es polom, és mostanában olyan problémával találkoztam, hogy menet közben a fordulatszám elkezd ugrálni, a kocsi rángat is hozzá, és az utóbbi idöben 4-5 másodperc után le is áll az autó. Ezután nem tudom egyböl újra indítani, kell pár másodperc utána. A hibát nem
mindig produkálja, föleg szerelö közelében. A kérdésem az lenne, hogy valaki találkozott-e hasonló problémával, vagy van-e ötlete vele kapcsolatosan.
Hello. céges autóként kaptam egy 2000-es Polot. Már másodszorra sikerült lemerítenem az aksit, mert nem jelez a hogy a motor leállítását után felkapcsolva hagytam az izzót. Hol találom azt kis sípoló kütyüt? Tud ebben valaki segíteni? Előre is kösz
igaz nekem nem polom van de azt is szerelték ilyen típusú motorral és hátha valaki tudna segíteni! Van egy 96-os golf III AFT motorkóddal! Már fél éve küszködök hogy működjön rendesen! A hiba hogy sokat eszik és torpan! először cseréltem nála lambdaszondát mert hát ezt írta ki a diagnosztika a hibát ugyan nem hozta ki többet de ugyanúgy nem ment és sokat fogyaszt. Ezután fólytószelepet nem jött be, utána vezérlőegységet ez sem jött össze de a lambdaszonda feszültség az egekben 1.50V és nem változik! És a benzin nyomásom is jó ! Erre a jelenségre keresem a válaszokat ötleteket mert nekem nincs több! Előre is köszönöm! Zsoli
Üdv. Nekem egy 2001-es 1,4-es 16V classicom van. 5ezer km után kicsit sok a 3L olaj hiánya. Nekem 15-20ezer után hiányzik ennyi (legalábbis amikor elfelejtettem olajat cserélni 1x akkor ennyi hiányzott kb.)
Szerintem az 5W30 de még az 5W40-es se a legjobb. Én 10W40-es olajat használok (vagy Valoline vagy Motul....Castrolt nem annyira szeretem. Én a Motul-t favorizálom inkább, de kinek a pap kinek a paplan) ebből olyan sok nem szokott fogyni, pedig a karternél 1kicsit folyik is az olaj.
Ha jól tudom van kifejezetten VW polo-s fórum, esetleg próbáld meg ott feltenni a kérdést......sajnos itt nincs túl sok élet. :(
Van egy 2004-es évjárató 1,2-es Polonk ami csupán 40 Kw-os. Motorkódja BMD-s.
Eszi az olajat :(
138.000 km van benne. ( Legalább is az óra ezt mutatja ) De tény és való hogy nagyon szép és megkímélt álapotbana van.
133.000 km volt olajcsere. ( Ennyivel vettük ) A gyártó a castrol 5w30-ast ajánlotta, ez is került bele, most 138 e km-en áll az óra és már ráöntöttünk 3 l olajat.
Elvittem szervízbe, azt mondták kifelé az olaj nem folyik, mert ekkora mennyiségnek azért már lenne látszatja, szerintük befelé dolgozza, de viszont nem füstöl. Ajánlották, hogy próbálkozzunk meg egy másfajta olajjal, de állítólag ebben a tipusban van egy hidraulikus láncfeszítő ami kényes az olajra.
A kérdésem az lenne hozzátok, van akinek ilyen autója van és hasonló problémával küzd?
Most eldöntöttük olajat cserélünk és megpróbálkozunk egy 5w40-es olajjal. Mit ajánlotok? 10 w 40 ? Vagy az már vastag neki ?
Hálás lennék ha megosztanátok velem a tapasztalataitokat.
Olyan kérdésem lenne, hogy 2000-es 1,4 16V 75Le Polo-ból érdemes-e kivenni a katalizátort, hogy erősebb legyen. Hozzá tartozik, hogy nagy gázadásnál bedadog, és arra is gyanakodnak, hogy az a hiba. Gyertya, trafó volt már cserélve. Pillangószelep tisztítva. Ha csak többet fog fogyasztani, az nem gond. A műszaki vizsga szintén nem probléma. Milyen hiba léphet fel, ha kivesszük a katalizátort?
Nem régen vettem egy 1,9-es dízel Polo Classicot, szeretném az alapvető dolgokat lecserélni. ( motorolaj, olajszűrő, üzemanyag szűrő, levegő..., vezérmű...,stb...) Kérdésem az lenne ki milyen alkatrészt javasol hozzá, a gyári elég drága, az után gyártott jóval kevesebb, egy Bosch üzemanyag szűrő 12. 000ft az után gyártott jóval kevesebb. Na mindegy várom a válaszokat esetleg van-e olcsóbb, ami a gyári minőséggel megegyező minőségű. Vagy éppen mi az amit még véletlenül se tegyek bele....
Hello! Csupán annyit hogy jobban látszolsötétben, plusz engem az pont zavar, ha egy autónak (vegyük azt hogy a polonak nincs a "második" lámpája) egyben van a féklámpája és a helyzetjelzző, itt legalább van még egy helyzetjelző a Fék+helyzetjelző(felülről az első)-n kívűl
Segítséget szeretnék kérni: a minap vettem 1 96-os VW Polo Classicot ( első autó). Átnézegettem, és a hátsó lámpánál nem tudok dűlőre jutni..: a helyzetjelző/féklámpa alatt lévő lámpa az mi célt szolgál? amikor kivettem a lámpatesteket akkor mind 2 oldalon ki volt égve az izzó. kicseréltem őket, és ha ráadom a helyzetjelzőt akkor az alatta lévő buráknál is világít. kérdésem a következő mi célt szolgál felülről a második világítás? képet mellékelek segítségnek. köszönöm
Az MSX fejvadásza vagyok és gépészmérnököket, villamosmérnököket, közlekedésmérnököket vagy szerviz vezetőket keresek folyékony angol nyelvtudással Budapestre az Infoparkba.
Autóipari múlttal rendelkezőket, autók szerelmeseinek jelentkezését várjuk vagy aki ebben az iparágban szeretné elkezdeni a karrierjét:)
Nekem ugyanez volt a problémám. Amikor azt mondták gyújtótrafó nem hittem el. Szerelőtől szerelőig jártam es senki nem tudta mi a baja. Jobb oldalon semmi olyan...ugyanígy tanacstalan voltam mint te. Amikor a sokadik ember mondta hogy gyújtótrafó... már tobb mint gyanús volt a dolog bármennyire is hihetetlen. Es kaptam hozzá egy kis infót is hogy lehet megbizonyosodni róla. Ha van otthon egy kis kézi virág permeteződ... ami porlasztja a vizet... járó motornál permetezd be párszor a trafót... nekem egyből ledadogott és csak úgy csapkodtak a szikrák...még meg is rázott mikor hozzá értem. :) .... Trafó csere. Szerintem neked is .
Segítségre lenne szükségem, VW polo classic 1.4 em van 2000 es évjáratú. beállta a motor, megcsináltunk rajta mindent. Hengerfej, felújított vezérműtengely, új olajpumpa, új szűrők, vezérlés, tehát minden. Alapjáraton kicsit egyenetlenül jár a motor, de semmi egyéb baja nincs. Gyári beállítások vannak; mi lehet az oka, hogy egyenetlenül jár? Örülnék a segítségnek.
Lenne egy problémám, hátha valaki tud segíteni ez ügyben:
Sokadik esetben fordult elő, hogy jobb kerékkel pocsolyába hajtva leáll a motor. Kis pihentetés után beindul, de nagy gázadásra bedadog a motor.??? Felső jeladó csere, elosztó fedél csere megvolt.
Sehol nincs vízre utaló nyom, nincs elektromos berendezés sem a jobb oldalon. Már nincs ötletem sem mi lehet a baja.