Keresés

Részletes keresés

batar1987 Creative Commons License 2018.06.01 -2 0 44588

Sikerült elbénáznom az előző linket. :(

HÍR

batar1987 Creative Commons License 2018.06.01 -2 1 44587
trizs77 Creative Commons License 2018.06.01 -2 0 44586

Ez is stimmel.

Előzmény: Fradista Utazó (44579)
trizs77 Creative Commons License 2018.06.01 -2 0 44585

Nem tudom hol olvastad, de ez egy lájtos havaria forgatókönyve.

Valóban létezik.

 

Valaki beírta már, ha nem, akkor miért nem, hogy a Tököl-Ráckeve = 20 km szakaszon mennyi a hétköznapi utasszám ?

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (44575)
norbee601 Creative Commons License 2018.06.01 0 3 44584

"És mi lesz helyettük a Balaton északi partján nyáron?"

 

Vágányzár :D

Előzmény: Szakadáskapcsoló (44580)
batar1987 Creative Commons License 2018.06.01 0 1 44583

Hol, ki írta ezt?

A ráckevei vonal "bekebelezésével" valóban nem lenne nehéz dolguk, de a többi elég nehéz falat lenne. Vagy inkább azt mondanám: erőltetett.

Előzmény: Fradista Utazó (44575)
NAR Creative Commons License 2018.06.01 0 0 44582

A felújításra EU-pénzt így nem kérhet/kaphat/költhet a főváros.

Előzmény: rm40 (44578)
HBweb hu Creative Commons License 2018.06.01 0 2 44581

Arra nem gondoltok, hogy a nyári tanszüneti csökkentett üzem megoldja a csúcsidei kiadási problémát?

Előzmény: Szakadáskapcsoló (44580)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2018.06.01 0 6 44580

"És mi lesz helyettük a Balaton északi partján nyáron?"

 

Bobó vontatta M.X, szerintem tök logikus :-)

Előzmény: MCA-001 (44577)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.06.01 0 0 44579

Politikai okokból. 

Azaz nem a MÁV-nál, hanem eggyel feljebb döntöttek, legalábbis az elmélet szerint. 

Előzmény: rm40 (44578)
rm40 Creative Commons License 2018.06.01 -1 1 44578

És ez miért állna érdekében (különös tekintettel mind az infra, mind a járműpark végsőkig leromlott állapotára)?

Előzmény: Fradista Utazó (44575)
MCA-001 Creative Commons License 2018.06.01 0 0 44577

És helyettük ismét M41 + Bhv jár majd a 142-es vonalon?

 

És mi lesz helyettük a Balaton északi partján nyáron?

Előzmény: Áthaladójelző (44571)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.06.01 0 1 44576

Felértek Kőhídra.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (44574)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.06.01 0 1 44575

Olvastam egy összeesküvés-elméletet. Aszerint kész forgatókönyvek vannak, amelyek végső célja az önálló HÉV felszámolása, a meglévő vonalak teljes beintegrálása a MÁV hálózatába, hogy így a fővárosi önkormányzat alá történő visszahelyezést hosszú távra ellehetetlenítsék. Ennek első lépése lenne a ráckevei vonal Harasztin túli részének átállítása, mivel ez ott a legegyszerűbb. 

Előzmény: John Howard (44565)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.06.01 0 1 44574

Elindultak visszafelé.

Előzmény: Piszkozat (44572)
norbee601 Creative Commons License 2018.06.01 0 2 44573

Csak igazából a Desirok sincsenek sokkal jobb állapotban, kegyetlenül le vannak azok is hajtva...

Előzmény: A-dani (44568)
Piszkozat Creative Commons License 2018.06.01 0 1 44572

Leért.

Előzmény: W25 (44569)
Áthaladójelző Creative Commons License 2018.06.01 0 3 44571

Ha a próba minden tekintetben sikeres lesz, akkor 4-étől (hétfőtől) egy csúcsidőn kívüli számban fog járni a Desiro. 

Előzmény: r1232 (44570)
r1232 Creative Commons License 2018.06.01 -1 1 44570

Ez feltételezne némi tudatosságot. Megnyugtatlak, erről szó sincs..🙄

Előzmény: John Howard (44565)
W25 Creative Commons License 2018.06.01 0 1 44569

Elindult Istvántelekről a próbavonat.

A-dani Creative Commons License 2018.05.31 0 0 44568

Tudják a mostani járműállomány helyzetét, azt is ,hogy a végüket járják és bármikor kerülhet annyi dögsorra, hogy nem lehet kiadni a kellő mennyiséget. Ez pont elég.

 

https://www.youtube.com/watch?v=wuNw0vjhSt8&t=2s

 

Már itt arról beszéltek 1997-ben, hogy hamarosan cserélni kell a járműveket, mert már életkoruk vége felé járnak. Azóta pedig eltelt 21 év.

Előzmény: John Howard (44565)
HarunBp Creative Commons License 2018.05.31 0 0 44567

Közben megfejtődött mai napon számomra, hogy az újrafóliázott, ezért méregzöld kocsik a 983-6XX-984 kocsik lettek (H5). Ennek mi értelme....

V43 1279 Creative Commons License 2018.05.31 0 3 44566

Nem hiába megy a tesztelés, igen.

Előzmény: John Howard (44565)
John Howard Creative Commons License 2018.05.31 0 7 44565

"A teszteléssel az a cél, hogy a tapasztalatok révén gyorsan élesíthető technológiai terveket, megoldásokat dolgozzanak ki olyan rendkívüli helyzetekre, amikor esetleg motorvonatokkal kell pótolni a HÉV-eket."

 

Az illetékesek a jövőbe látnak? Mintha arra készülődnének, hogy HA előre nem látható műszaki balesemények miatt ESETLEG pótolni kell valamivel a hévet, akkor legyen már egy jóelőre előkészített B-tev. Az én olvasatomban ez olyan, mintha már tudnának valamit... ;-)

Előzmény: siófoki35 (44563)
batar1987 Creative Commons License 2018.05.31 0 5 44564

Csak eljutunk lassan oda, hogy amit egy hete még csak pedzegettünk, és sokak által emeletes marhaságnak volt titulálva, az akár meg is valósulhat.

Én úgy képzelném el, hogy a ráckevei vonalra mehetnének dízelek (is), a csepelire meg át lehetne hozni onnan néhány MX(a)-t. Csepelre a reggeli csúcsba kevésbé lenne alkalmas, az összes HÉV-vonal közül a ráckeveire a leginkább.

siófoki35 Creative Commons License 2018.05.31 0 6 44563

Június elsején a H6-os (ráckevei) HÉV-vonalon egy Siemens Desiro típusú dízelmotorvonat közlekedik tesztjelleggel. A MÁV-HÉV és a MÁV-Start által kidolgozott és hatóságilag engedélyezett próbameneten a szerelvény utasokat nem szállít.

A H6-os vonal állomásain péntek reggel és délelőtt HÉV-re várakozó utasok számára meglepő lehet, hogy a zöld szerelvény helyett piros színű, dízelüzemű motorvonat fog elhaladni. Azonban az utasok erre a járatra nem szállhatnak fel, mert próbajáratként közlekedik a MÁV-HÉV és a MÁV-Start együttműködésének részeként.

A hatóságok által is engedélyezett próbamenetre induló, két egységből álló Desiro motorvonat a Budapest–Kunszentmiklós-Tass vasútvonalról Soroksári út állomásnál halad át a HÉV-pályára. A próbamenet során vizsgálják a jármű, a vasúti pálya és annak környezetének a kapcsolatát, kölcsönhatását. A csúcsidőn kívüli próbamenet nem befolyásolja sem a vasúti, sem a HÉV-járatok menetrendjét.

Egyelőre nincs tervben, hogy a – főként a lajosmizsei, az észak-balatoni és (a villamosítás előtt) az esztergomi vonalon megszokott – dízelmotorvonatok rendszeresen utasokat szállítsanak a HÉV-vonalakon. A teszteléssel az a cél, hogy a tapasztalatok révén gyorsan élesíthető technológiai terveket, megoldásokat dolgozzanak ki olyan rendkívüli helyzetekre, amikor esetleg motorvonatokkal kell pótolni a HÉV-eket. A szakemberek rugalmasan és gyorsan elő tudták készíteni a próbajáratot, ami annak is köszönhető, hogy a HÉV tavaly óta a MÁV-csoport tagjaként működik.

 

Előzmény: Schmidi (44562)
Schmidi Creative Commons License 2018.05.31 0 1 44562
r1232 Creative Commons License 2018.05.31 -4 0 44561

Pont van arra.felesleges jármű. Ja, várj, nincs.

Előzmény: Tomika... (44555)
siófoki35 Creative Commons License 2018.05.31 0 0 44560

OFF-

 

Jéé, ez a 241-es Bzmot volt, ami később a rossz állapota miatt vált hírhedtté, na meg arról, hogy pont ezen állapota miatt a Romhány-Diósjenő vonal törzskocsija volt.

 

-ON

Előzmény: division by zero (44559)
division by zero Creative Commons License 2018.05.31 0 3 44559

Előzmény: Bozonth (44557)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!