Sziasztok! Ford Focus MK3 DYB kombi (2012) kulcsnélküli rendszerrel a mai napon az alábbi hibát produkálta.Indultam volna a parkolóból vásárlás után, Távirányítóval központi zár nyit, beül, majd start gombra semmi. Nem ad gyújtást sem.Gondoltam leveszem az aksisarut. 10 perc seta. Vissza a kocsihoz. Rápróbáltam újra, és a kocsi indul.Valakinek esetleg tipp,ötlet hogy mi lehet a gond?
Sziasztok! Lassan 4 hete van szervizben a kocsi, most megkértem őket, hogy irják és foglalják nekem össze, hogy mit diagnosztizáltak és csináltak eddig, hogy meg tudjam kérdezni neten, hátha van ötlet. Lehet hogy nem tökéletesen irok le mindent, nem igazán értek autószereléshez.
Az alábbi problémával szembesültem egy 2017es Focus 1.0 ecoboostos kocsival (86.000km van benne):
Egy parkolóban vettem észre, hogy nem fog (elég jól a fék), hiába nyomom nincs elég fékerő, és keményedik is. Szerencsére közel voltam otthonhoz, és van is egy szerviz pár sarokra odáig elgurultam vele.
Kiderült, hogy a vákuum időnként (alapjárat körül) nem elég erős, de magasabb fordulatszámon tök jó, erős a vákuum.
Kicseréltek benne egy váltó szelepet (igy irták le nekem). Aztán a vakuumszivattyún van egy visszacsapó szelep (ezt is igy irták le nekem) azt is kicserélték. Ha jól értettem ez egy olyan dolog, amit önmagában nem gyártanak, valahonnan a világ végéről rendeltek egyet, az 2 hét volt, mire megjött, beszerelték, de igy sem jobb a helyzet, 2. 3. fékezésre ismét felkeményedik.
Azt mondták, hogy egy teljes vákuumszivattyú csere az 200.000 pénz (van gagyibb 140.000ért is), ami azért elég massziv lenne, elkerülném, ha egy mód van rá. Most az az ötletük van, hogy megnézik bontóban. De állitólag még a vákuumdob is probléma lehet.
Találkozott már valaki ilyen hibával? Ha van valami gondolatotok, ötletetek bármiféle más megoldára, azt előre is köszönöm!
Mi lehet a gond, és hol keressem?A következő jelensegvan,hogy csukott autóknál világít a nyitott ajtó visszajelző a műszerfalon. Az összes érzékelőt végig ellenőriztem az autóknál. Ott nem talaltam hibát, a motorháztetőnél sem.MK1 2003 évjárat.
Ford focusnál (MK1) nehezebb tekerni a kormányt jelenleg mint korábban. Autószerelő ismerős aki régebben még javított autót de ma már nem azt mondta hogy nehéz kisakkozni mi lehet a baja . Valószínű kicserélik ha szerelőhöz viszem a szervoszivattyút aztán vagy megjavul vagy nem.
Találkoztatok már olyan jelenséggel, hogy a hátsó ablakmosó gumicsöve a csomagtartó lecsukásnál hozzáér belül kasztnihoz, és kidörzsöli azt? (Focus II.) Most fényeztettem azt a részt újra, és mivel friss volt még a festék, lecsukásnál kidörzsölte, és újra kellett festeni.
Ki tudja dörzsölni a kasztnit a gumicső, ha mondjuk már idősebb, és már keményebb?
Sokan kérdezik, hogy is pl. sokáig működik leállítás után is a hűtőventillátor. Na olyankor regenerált. Ilyenkor nem árt kimenni autópályára és még menni vele egyenletes sebességgel, amíg megy a ventillátor.
Sziasztok! Van egy 2005-ös. 1.6 tdci focusom. Egy ideje visszaveszi a teljesítményt és turbó hibát ír. Főleg bő gázadás után teszi. Cseréltek már turbó szelepet, akkor jó volt egy darabig. Nagyon kormol is az autó. Legutóbb kitisztitítottuk a légtömeg szabályzót és ismét jó volt egy darabig. Most hiába tisztítom, nem segít. Azt javasolják, cseréljem ki a turbót. Szerintetek a turbó okozhatja a kormolást? Érdemes turbót cserélni? Vagy esetleg légtömeg szabályzót?
Hello. kapcsold is ki nyugodtan. csak arra valo,hogy a szoftvert frissiteni tudd,de egy évezred alatt sem tölti le.hotspotnak is jo,de a beépitett net csak 1gb adatot tartalmaz ami 1 honapra szol. vodafone hálozatot használ,és nagyon drága!
Rá tud csatlakozni az otthoni wifire. Ha beállok az udvarra, vagy a garázsba, meg is teszi, de egyelőre nem jöttem rá, hogy mire jó.
Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata?
Mobiltelefonra letöltöttem a Ford mobil appját is. Még az autót nem csatlakoztattam hozzá, mert nem volt időm foglalkozni vele. Ennek van valami gyakorlati haszna, vagy csak az időmet töltöm el vele?
autopályán 160 fölött olyan érzés mintha néha megtorpanna pár tized másodpercre...megy de minta dadogna kicsit. ilyen soha nem csinált még. aztán pár nap múlva és 800m-es szakaszon 5x megállt. nemrég volt szerviz, gázolajszűrő csere is.
Olyan jellegű hibát észlelek a kocsin, hogy amikor leállítom a kocsit és lekapcsol az elektronika egy 20-30 mp után, akkor a mátrix led lámpák villannak egyet mintha valami elektromos kisülés lenne még a végén.
Ez természetes vagy ezzel kell valamit kezdeni szoftveresen?
kicseréltem a gyertyákat, annak eredményeként most kevesebb alaklommal jön elő, de továbbra is ugyan az van:
pár hétig nem ég, majd megint kigyúlad és megint ég pár napig és így tovább
valami oxigénszenzór beragadt hibakóddot szokott írni, de az élő diagnosztikában nem mutat sehol kiugró érték
szóval várakozom hogy markánsan megjelenjen és akkor megint átnézzük mert addig csak tippelgetne a szerelő meg véletlenszerűen cserélgetne dolgokat, ami elég pénzes hobby