Nekem van egy 2,5/tdi syncro-m (is) 98-as évjáratú. Én sokat utazok autópályán, ahol 120-130 utazó sebességgel szoktam haladni vele. Mivel az enyém hosszú-magas efölött már nagyon megnő a menetzaj valamint a fogyasztás is. Tempomattal 130- nál 9 liter, 120-nál 8,5 a fogyasztása, ez terhelés függő. A vége valahol 150 felett lehet. Természetesen ezek az óra szerinti sebességek, amelyek nálam a GPS- hez képest mínusz 10 km/h. De: ez teherautó, ezért az okosok azt mondják, hogy rövidebb a váltója. Én kettesben indulok vele, még akkor is ha van benne teher.( emelkedőn persze nem). A most vásárolt caravelle nem gyorsul úgy, picit sem. És ennek szerintem az oka, hogy itt tényleg rövidebb a váltó, mint egy személyszállításra tervezettnél. Azt viszont kevesen tudják, hogy a lehajtás hátra egy, az elsőkerekes hajtása bépített közdarabbal van megoldva, ( olyan mint egy szöghajtás) és ez, egy bazi nagy szabadonfutón át jut a kardántengelyen át a hátsó hajtáshoz. Ezért ( a szabadonfutó miatt) hátramenetben alap esetben nincs hajtás a hátsó kereken, csak előre hajt. A difizár kapcsolható a hátsó tengelyen. Remélem tudtam segíteni
Azért keresem a rajta hagyott lámpa visszajelzését, mert nincs és mert amit most vettem, annak a gyenge aksija nem bírta reggelig a helyzetjelzőt :-(.
tehát azt akarnám, hogy legyen. Azt észrevettem, hogy az ajtónyitás jelző gombot kiszerelték belőle, tehát lassan neki kell állnom visszaépíteni a gyári rendszert, de addig még sok csontváz fog kiesni a kocsiból. Pl: szerintetek mi okból lehetett a pollen szűrő mögötti lamella Fixre csavarozva? Lehet, hogy a korábbi gazda így akarta kint tartani a hideget, vagy nyáron a meleget? Mi lehet az, ami olyan 2000-3000 között furcsán megrázza a kasztnit a motortér felől bal oldalt! Én a motortartóra gondolok...
A tapasztalatokra lennék kíváncsi 2.5tdi t4es syncro val kapcsolatba 99es.Mennyi az utazója?Nekem most 2.4van az 80-90 nél érzi jól magát a 2.5ös nek is ilyen rövid a váltója?HMire érdemes odafigyelni vásárláskor tipushiba?Minden segítségnek örülnék!
Aprilistol en is tudok segiteni elektromos problemakban szegeden.
Amugy amit keresel azt elvileg a relek kozott fogod megtalalni. Az enyemben 36-os szam van rajta, de lehet nalad mas lesz ra irva. Az oldalan van egy racsozott resz ahol vonyit :)
Mi a gond vele? Nem muxik? Vagy idegesit a sipolasa?
Keresek egy olyan villamossági vagy T4 szerelőt, aki tud nekem segíteni rendbe szedni az autómat elektromos oldalról. Van pár apró, de bosszantó hiba és hiányosság! Hol keressem azt a sipoló hangot adó hangszórót, ami a nyitott ajtót jelzi világítás mellett ( vagy fordítva) kulcskivétel után?
Az enyembe mar nincs muanyag tarto meg semmi mas ami megvedene a femet. Igen ket oldalt ahogy irtam is van lyuk, de a viz kozepen all meg, ezert nem tud lefolyni ket oldalt. Nezegettem, hogy ha meg probalom valahogy feljebb nyomni ezt a peremet, hogy ketoldalra lejtsen, de ha lecsukom a motorhaztetot, akkor az kb vissza nyomna mert annyira passzentosan illeszkedik egymashoz.
bocsi de a dusito az 3 fokot raallit az adagolo elotoltesen. Mehetsz vele eleted vegeig akkor sem szabad hogy gondja legyen. Ott valami mas hiba lesz. Litaposta a belet az autonak es mondjuk a turbodnak annyi lett. Attol el tudom kepzelni hogy megnott a fogyasztas....
Nekem egy T4-esem van a rovid orral, es nem tudom milyen megoldast lehetne kitalalni, hogy ne alljon meg a viz az elso szelvedo alatti peremben.
Ketoldalt van egy-egy lyuk, de olyan mintha a kozepe fele lejtene kicsit es ott all meg a viz, es persze az egesz az akkumulatorra csopog ra. Azt ideiglenesen letakartam, de igy meg lefolyik a tarto reszre, ami mar igy is eleg rozsdas, szoval nem akarnam megjobban elrohasztani. Van erre valami praktika? Gondoltam ra hogy megfurom valahol, de akkor meg a motorra fog rafolyni az osszes viz.
Kölcsönadtam a családban a kocsit és kihúzott dúsítóval tett meg az illető kb 270km t az autó pályán kb 100km/h s útazóval. Azóta a kocsi nagyon rosszúl fogyaszt. Nem tudom hogy lenne e összefüggés a kettő között. Szerintetek?
Köszi, olvastam már pár napja amit írtál, nekem valószínű a vákuummal van gond, mert csak pumpáláskor és kis fordulat esetén keményedik fel a fék. Máskor rendesen fog.
A 9121-es hozzászólásra írtam a 9122-est, lehet hogy nálad is hasonló a probléma.
Más.
Még mindig nem engedtem el azt a gondolatot, hogy a 3 személyes hosszú magas benzines T4-emet átalakítsam családi kocsivá. Ha 7-9 személyes nem is lehet, esetleg 6 személyes teherautóként nem vizsgáztatható? Ekkor nem is kéne körbe ablakozni csak az ülések mellet? Mi erről a véleményetek? (azért erőltetem, mert jó a kasztni és a motor is kb új és klíma is van benne, illetve szebb napjaiban volt benne állófűtés is, azt csak vissza kellene raknom) A fogyasztása tragédia, de a családdal nem megyek olyan sokat, lótifutira munkába meg van más.
Tényleg érdekelnének a véleményeitek, ha negatívak ha pozitívak.
Milyen papírok kellenek egy 3 személyes dobozos T4-es 7 vagy 9 személyessé alakításához? Jelenleg kisteher, és nem bánom ha nem "személyautósodik".
Az ülések és az övek bekötési pontjai vajon megvannak a dobozos verzión is? (nem tudom megnézni, nem látszik bontás nélkül, mert belülről oldalt és a padlón is burkolt és most nincs nagy kedvem alámenni a hideg sárban csúszkálva)
Kötelező körbe üvegezni, vagy akár maradhatna zárva is? Az ablakok berakásához kell-e más szerelék, pl keret amit be kell hegeszteni vagy ilyesmi?
1996-os évjáratú 2,5 tdi caravelle-ben mi lehet a gond, ha nem megy az állófűtés, illetve ha a digit klima azt mutatja, hogy 29 fok jön a lábakra, miközben meg hideget fúj? Mindkét hiba külön kérdés! Most Vettem ezt az autót, tehát ismerkedem ezekkel az extrákkal. A sima dobozosom nem produkálja ezt, ott mindez manuális, így egyszerűbb. Esetleg valakinek caravelle Service manual könyve eladó?
Szia T3 váltó dízel négy sebességes van nálam....ha gondolod 40 rongyert a tiéd....csak adasvetelivel .... Megbízható stb.... Nem Vadi új 26 éves de működik és megbízható.. váltó olajat és pár gumi alkatrészt én cserélnek beszerelés előtt benne.... Amúgy meg tökéletesen működött mikkor kiszereltem.....ha gondolod megtalálsz.. Budapest 06 húsz 3443016
Sajna ez a VW és Audiknál tipus hiba.nekem egy telejesen jól működő motor bánta. Belement az olaj a hűtőbe,elment az nem az olaj de a legnagyobb baj az volt, hogy a motorban megállt a hűtővíz keringetése és úgy felmelegedett, hogy 2 dugattyú elolvadt. bontott motor lett tele téve és közel 1 millióm bánta a 20 éves autó felújítását. Egy audis ismerősöm azt javasolta h minél előbb kössem át a hőcserélőt és igaza volt mert az újban 1000 km utánm ismát belemet az olaj a hűtővízbe de szerencsére idejében észrevettem. Ennyit a megbizható VW-enekről !
Az miért van szerintetek hogy 20 fokkal kevesebbet mutat a hőmérőm? T5 facelift. koccant kicsit a lökhárítóm nemrég, lehet az érzékeló lesz? Amúgy az hol van ennél a tipusnál?
Sziasztok! T4 syncrora szeretnék pótkerék tartó kívülre. Tud valaki segíteni, hogy ki tudná legyártani nekem? A kinyitható és a hátsó ajtóra szerelt is érdekel! Köszönöm Zoltán
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy ha kiveszem a kulcsot, de még világít a tompított, akkor nem sípol a műszerfal. Nos a kérdés az, hogy erre mi lehet a megoldás.
1999.11.hó (t4)