Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ugyörgy Creative Commons License 2011.02.16 0 0 2643

Szia.

köszönöm.

Előzmény: atompyka (2642)
atompyka Creative Commons License 2011.02.16 0 0 2642

Szia!

 

Őróluk jókat hallani:

http://www.ecojet.hu/

 

ATom

Előzmény: ugyörgy (2641)
ugyörgy Creative Commons License 2011.02.16 0 0 2641

Sziasztok.

talán jár még ide valaki, ezért szeretném kérdezni, hogy tudtok-e címet vagy linket gázbeszerelő műhelyről?, természetesen Jimnybe.

köszi üdv.

nyuszy Creative Commons License 2010.09.20 0 1 2640
Én sem cserélném el a botomat gombokért :)))
Előzmény: Tarjáni (2639)
Tarjáni Creative Commons License 2010.09.20 0 0 2639
Gyakori a panasz a jimny.hu -n is a gombok miatt.
Ez alapján kimondottan örülök, hogy az enyém az utolsók közül van amik "botos"-ok voltak.
Előzmény: gigabursch (2638)
gigabursch Creative Commons License 2010.09.20 0 0 2638
A lentebb leírtak alapján kár volt elhagyni a botot - szerintem
Előzmény: atompyka (2637)
atompyka Creative Commons License 2010.09.17 0 0 2637
Köszi, és bocs a zagyvásításért... :-)

Ez jó, akkor legalább valami jó is származik a bot elhagyásából - a SUVosításon kívül. :-)))))))
Előzmény: gigabursch (2636)
gigabursch Creative Commons License 2010.09.17 0 0 2636

Erre már egyszerűbb a válasz.

 

Igern.

 

Csak azt tudja - minden más kizárva

Előzmény: atompyka (2635)
atompyka Creative Commons License 2010.09.14 0 0 2635
Hú, tényleg eléggé zagyva lett, az "egyénként"-et utólag írtam bele, és nem vettem észre, hogy rossz helyre.
Tehát, újrafogalmazva: tudja azt a nyomógombos rendszer, hogy amikor nem szabadna felezőt kapcsolgatni (azaz menet közben), akkor hiába nyomkodom a gombot, nem teljesíti a parancsot, csak ha megállt az autó?
Előzmény: gigabursch (2634)
gigabursch Creative Commons License 2010.09.14 0 0 2634
Ha úgy érted, ahogy leírtam, akkor jól érted...

ez kezd egyre érthetetlenebb lenni... :-)
Előzmény: atompyka (2633)
atompyka Creative Commons License 2010.09.13 0 0 2633
Jól értem, hiába egyébként nyomogatom a gombot, nem reagál?
Előzmény: gigabursch (2632)
gigabursch Creative Commons License 2010.09.13 0 0 2632
Felezőt csak álló helyzetben, üresben tudod ki-be kapcsolni.
Előzmény: atompyka (2630)
atompyka Creative Commons License 2010.09.13 0 0 2631
Sose lesz olyan. Én targoncán mostam, és ha két órát tököltem vele, akkor is találtam olyan likat, ahová ha bedugtam a slagot, jött a sárlé - valahol az autó másik végén. De az igazi meglepi akkor jött, mikor a hátsó lámpa csatijának szétrohadása miatt le kellett vennem a hátsó lököst.
Előzmény: Törölt nick (2629)
atompyka Creative Commons License 2010.09.13 0 0 2630
Vajon az elektromos változatnak van védelme is, ha már okosítottak? Mondjuk, hogy menet közben nem enged felezőt ki-be kapcsolni?
Előzmény: gigabursch (2628)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.13 0 0 2629
Olyan mosóba érdemes menni, aminél te mosod le az autót, melegvizes magasnyomású mosók (pl felénk van egy ilyen lánc, két-három falunként van mosójuk, Guld Kft). Vinni kell magaddal két nagyobb fadarabot (rönbkől, vagy hasonlóból, erre rákapatsz a mosóban, kb 10-15 centis elég, és jó alaposan le tudod csapatni az alját. Olyan lesz, mintha új lenne. Megéri eljátszani párszor.
Előzmény: gigabursch (2628)
gigabursch Creative Commons License 2010.09.13 0 0 2628
Egy érdekes tapasztalat az új Jimnykről.


Számomra érthetetlen, miért nem lehet egy ilyen váltót a jól bevált módon hidegkapcsolásúra csinálni (azaz egy másik karral kergetőzni a rendszerben), született múlt hét csütörtökön egy megdöbbentő eredmény számomra.
Ezt különösen annak tükrében tartom fontosnak elmondani, hogy mindig is olyan embernek tartottam magam, aki igyekszik gépkímélő módon közlekedni.

A múlt heti dagonyában szükség volt arra, hogy visszább tolassak, mielőtt esetleg elmerülnék. Ez gond nélkül meg is valósult, ámde leérve az országútra megdöbbenve tapasztaltam, hogy nem hajlandó a felezőből kioldani magát a rendszer. Mentem vele előre, hátra, megtekertem jobbra-balra a kocsit, hogy hátha valahol összefeszül a hajtáslánc, de nem oldott ki.
Kiszállva a kocsiból benéztem alá, hogy hátha a kis motort fogja-e valami.
Talált, süllyedt.
Egy kétöklömnyi sárcsomó akadt rá a kismotorra, ami a felezőt húzogatja ki-be, ezért nem bírt moccanni. Ennek oka abban állt, hogy egy kis lemezke van a motor alatt, és ez hátramenetben felnyeste a dagonyából a sarat, és jól beszorította a maga körül lévő összes helyre.

Egy ujjnyi vastag kis fával levakartam róla a sarat, amennyire bírtam és amennyire körbe tudtam vele járni.
Utána megpróbáltam kioldani a rendszert, sikerült.
Megérkezve az első olyan helyre, ahol van slag, leverettem róla minden sarat, hazaérve le is mosattam a kocsit alvázmosós programmal együtt.


A tanulság:
Marha jó ez a kényelmesített megoldás, csak van néhány hátulütője, amire nagyon oda kell figyelni, és egy esetleges fennakadás során nem szabad kétségbe esni.
atompyka Creative Commons License 2010.09.09 0 0 2627
"...kíváncsi lennék, hogy a jimny melyik porcikája viselné el a megnövekedett teljesítményt"
Hát, a hosszlengőkarok biztos...
:-)
Előzmény: true75 (2625)
atompyka Creative Commons License 2010.09.09 0 0 2626
Persze, az autóépítés egy társasjáték, mindig lesz egy leggyengébb pont, ha azt megszüntetem, előjön a következő. És ehhez nem kell sok, elég 5 centi emelés... :-)

Előzmény: true75 (2625)
true75 Creative Commons License 2010.09.09 0 0 2625

 

jó kis feltötlő de kíváncsi lennék, hogy a jimny melyik porcikája viselné el a megnövekedett teljesítményt

-

a 90es évek végén a Radó szlalomon csak tátottuk a szánkat amikor a turbos swiftek 110-130 lóerős mérési diagrammját néztük de ahhoz már komoly compi kell ami a fordulat arányában megfelelő üzemanyagot juttat a motorba

-

és akkor még csak a legalapabb dolog van megoldva, hogy ne olvadjon el egy szívómotorhoz tervezett dugattyú

-

ez után jönnek még csak a gondok: pálcika fútómű, patkófékek, féltengelyek, stabrudak és még sorolhatnánk

Előzmény: atompyka (2624)
atompyka Creative Commons License 2010.09.09 0 0 2624
Tarjáni Creative Commons License 2010.09.07 0 0 2623
Én vagyok a 3-ik, de az előzőnél 2évet se volt ...... úgy néz ki a kipuff, mintha nem lett volna szétszedve még.
Sztem itt Mo-on nem javították, angolokból meg nem nézek ki ilyen "rásegítés"-t.
Gondos tulajai voltak, akik a környékét is elkerülték olyan szervízeknek, amiknél akár csak a lehetősége felmerülne a gányolásnak.
Szerintem. Nyilván 100%-ot nem tudok.
Előzmény: Törölt nick (2622)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.06 0 0 2622
Első tulajos? Ha nem, akkor lehet, hogy valaki már előbb "javította" a kipufit, mondjuk kicsit rásegített, hogy ne csússzon szét, ilyesmi... Amúgy meg ha csavarfejű is a csavar, eltörik. Hő, hó, sár, hideg, meleg, minden éri, én nem csodálkozom rajta.
Előzmény: Tarjáni (2621)
Tarjáni Creative Commons License 2010.09.06 0 0 2621

Így néz ki mind?
Hát milyen csavarokat tesznek bele, hogy így szétolvad?
Oké, hogy elrohadnak a dolgok, de a csavarnak csavarformának kéne lenni. Rá kéne tudni tenni a kulcsot - hogy utána lazul-e az már más téma, valóban.
De, hogy a kulcsot se tudom rátenni, mert a csavar és az anya helyén egy alaktalan kúpforma van??

Előzmény: Törölt nick (2620)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.06 0 0 2620
Nincs ezzel semmi baj, így néz ki minden Jimny-é :) Nekem volt egy hátsó dob cserém meg egy középső dob javításom, ami nem tört el az szét volt rohadva. 6-7 éves gyári dob, csodák nincsenek.
Előzmény: Tarjáni (2618)
atompyka Creative Commons License 2010.09.05 0 0 2619
forgókorongos hidegvágó... :-)
Előzmény: Tarjáni (2618)
Tarjáni Creative Commons License 2010.09.05 0 0 2618
Jó, majd egyeztetünk, akár mailben is.
Apropó kipuff: A kipuff történet ma innen indult.
Ezt kéne szétszedni ......
Előzmény: true75 (2617)
true75 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 2617

az nem akkora probléma, majd háttal ülök a moziba :)

igazából a méretei meg a tulajdonságai azonosak, ha elkészülsz a kipuval és nem tartalak fel, szívesen megnézném az autódat

Előzmény: Tarjáni (2616)
Tarjáni Creative Commons License 2010.09.04 0 0 2616
Per pillanat le van szakadva a kipuffom, egyébként Szfvár környékén vagyok.
A "kis bökkenő" mondjuk az, hogy az enyém jobbkormányos.
Előzmény: true75 (2610)
atompyka Creative Commons License 2010.09.03 0 0 2615
Száraz aszfalton nem ildomos összkerekezni vele. Kanyargás közben legalább egy keréknek tudnia kell kicsit megcsúszni.
(Elvileg ehhez kevés a nedves aszfalt is, de sztem az még elmegy, annyira könnyen megcsúszik az eleje a Jimny-nek.)
De ha mondjuk valami nehezet kell meghúzni, akkor inkább felező, és majd kirúgja magát valamelyik kerék, mint kuplungégetés.
Szerintem.
Előzmény: true75 (2614)
true75 Creative Commons License 2010.09.03 0 0 2614

és huzamosabb ideig lehet összkerékben használni az autót?

olvastam, hogy bizoznyos helyzetben megfeszöl a hajtáslánc és valami törik

Előzmény: atompyka (2613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!