Latinovics az Egyetemi Színpad állandó vendége volt. Hol egyedül szavalta Ratkó József Halott halottaim című versét, hol a Szavalókörrel közösen tartott Kassák-esten lépett fel, ahol a költő elszavalhatatlannak tartott A ló meghal, a madarak kirepülnek című művét mondta el, Hol Radnótit szavalt a résztvevők számára felejthetetlenül.
Igen, én vagyok az, akinek elloptad két cikkét, statisztikákkal, személyes visszaemlékezésekkel, sőt, az egyik cikkem címét is. Én hobbiból, szerelemből írom a cikkeimet, te fizetést kapsz érte. Amit ezért a cikkért kapsz majd, költsd gyógyszerre.
A többit (a témát, annak fonalát) Lakat T. Károly FFT cikkéből loptad.
(Ne nevettesd ki magad, tudod, hogy mindkét állításomat bizonyítani tudom)
Két önálló gondolatod volt, a 78-as, és a 82-es VB.
Akkor most megsúgom, te sportújságíró, hogy Argentínában már rég szó sem lehetett Kovács Laciról, addigra kikerült a pixisből két éve. Pláne, hogy akkor még csak 18-as keret volt, két kapussal.
1982-ben meg Kiss Imre volt a harmadik kapus.
Lehetek hálás, hogy legalább a saját képeimet nem loptad el, hanem feltüntettél forrást?
Beérem egy privát üzenettel, hogy köszönöd a segítségemet, hogy írhattál egy cikket.
Ha az egész szerkezet 500t valójában, akkor a 100 uszály erősen barokkos lesz, mellesleg a linkelt wikipédia cikk sem támasztja alá ezt.
A DGT-nek ez idő tájt már 800t vízkiszorítású áruszállító gőzösei voltak, http://hajoregiszter.hu/hajoadatlap/ressel/2188 nem valószínű, hogy akár csak 10 fuvarnál is több lett volna, még ha terjedelmes portékáról is volt szó.
(A két megjelölt állomás közötti szakasz városon belüli és tehervagonokat tologatnak arrafelé (személy talán a kis piros?), ezért kizárt, hogy ott 100-al mennének. Egyébként a városba beérkező személyvonatok is csak 'lépésben' közelítik meg a végállomást, de az a másik irányból történik.)
Minden tiszteletem a cikkíróé, de! Egyrészt ez nem csoda. Másrészt pedig számos esetben megtörtént már ilyen. Van azonban más is amit érdemes lenne megfontolni ha bármilyen a vasúttal, vasúti közlekedéssel kapcsolatos cikket kell írni. Először is: vonatvezető már ezer éve nincsen. Mozdonyvezetők vannak és ezt a kettőt még laikusnak sem illik összekeverni. Másodszor: egy személyvonat legtöbbször minimum 100km/h-s sebességgel robog. Ilyen sebességről végrehajtott gyorsfékezés - és nem vészfékezés - esetén sem lehet a szerelvényt megállítani a felbukkanó autó, ember, stb. előtt. Nincs olyan, hogy idejében megállni. Ez nettó hülyeség. A megállás akár több száz méterrel a fékezés megkezdése után sikerül csak, így nincs értelme, hogy ne mondjam mindjárt az indóházhoz is méltatlan (Pedig az aztán az igazi "szaglap"!) leírni olyat, hogy méterekkel utána állt meg. Tisztelettel javaslom, hogy bármilyen vasúti témájú cikket a közlés előtt lektoráljon hozzáértő, mert ez így nagyon bugyuta dolog, pláne egy az egyben átvenni más oldal zöldségeit.
"Az Egyesült Államok elnöke a közmondásos béna kacsa állapotban van, a következő elnök 2016 januári hivatalba lépéséig túl merész lépésekre már nem fog vállalkozni."
Az utóbbi időben nem múlt el nap, hogy ne lett volna valamelyik cikk címében, beharangozójában valamilyen elgépelés, betűhiány, stb.. Tényleg ennyire nincs ideje a cikkíróknak, hogy átolvassák a művüket mielőtt kiteszik az oldalra, vagy valami más húzódik meg ennek az új keletű igénytelenségnek a hátterében?
"A kisebb karmantartási munkák is nagy akadályt jelentenek, még a vízvezeték-szerelőknek sincs kedvük a KLIK által fenntartott iskoláknak nem dolgozni: félnek, hogy nem kapják meg az elvégzett munkáért járó díjat."
Én most leirom hogy menekült akit kergetnek. Aki Pakisztánban sérelmet szenved az Indiába /szomszéd / menekül de ha átgázol hét demokrácián és a NÉMET életszinvonal kell neki az MÁR NEM MENEKÜLT :)))) Kiokositottam őket ! Fogadjunk hogy az index cikkeiben továbbra is "menekültek"-ről irnak . Fogadunk ?