Keresés

Részletes keresés

rednalhgih Creative Commons License 2024.03.19 -2 5 63306

Felmerült már itt többször hogy mvk helyett az önkormányzat oldja meg "arriva" módra a problémát.

Kíváncsi lennék egy külsős szolgáltató mit kezdene a 16os témával.Mert ez sajnos a rendszerrel együtt fog létezni addig amíg ki nem kiáltják a "lyukói független köztársaságot" és annak szeparatista erői el nem torlaszolják a testvériség utcát.)

Lenne ilyen cég amelyik bevállalná a csordát és annak ingyenutaztatását?Valamint a napi szintű dáridót?

 

Előzmény: Farmerlegend (63305)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.03.19 -7 11 63305
rednalhgih Creative Commons License 2024.03.18 -1 3 63304

Így születnek meg a midi iveco,byd...stb ergonómiai agymenések.Tele ökörségekkel és hibákkal.Fogalmuk sincs mire van szükség mert nem is utaznak tömegközlekedési eszközökön.Megfordultam már jónéhány munkahelyen és ki merem jelenteni hogy az utóbbi 15 év folyamatos szellemi amortizálódásról szól az úgynevezett "mérnöki" gárda keretein belül.Megmutatod nekik hogy mit csesztek el és ahelyett hogy kukáznák az elképzelést inkább kenegetik a szart csak ne kelljen beismerni hogy tévedtek.Egyre távolabb kerülnek a valóságtól ezáltal egyre nagyobb marhaságokat képesek tervezni és létrehozni.Ez a huszadik században is előfordult de nem ilyen mértékben mint manapság.A dayka barmolásból sem lesz már használható közeg mert alapjaiban téves az elképzelés de azért a haverok cégei miatt áttolták az építkezést.Lehet vele szenvedni évtizedekig...ződ miskóc...az hát de még mekkora.

Előzmény: jeek (63303)
jeek Creative Commons License 2024.03.18 -1 6 63303

Mert mérnökök tervezik, akik el vannak maguktól szállva, mert elvégeztek egy 3-4 éves egyetemi képzést, azt egyébként a kényelmes fotelből terveznek meg dolgokat, nehogy már ki kelljen menni a helyszínre, majd felmarkolják érte a jó pénzt és ha valamit elcsesznek akkor sincs semmi következménye. /sajnos ismerek én is jó pár ilyen "mérnököt"/

Előzmény: Farmerlegend (63302)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.03.17 -2 4 63302

Nagy beavatkozás. Eleve miért volt ilyen szar? Legalább egész éjszaka mennek a lámpák a szellemeknek. 

Előzmény: jeek (63300)
rednalhgih Creative Commons License 2024.03.17 -1 1 63301

Így még gyönyörűbb a környék hogy éjfél után is működik a lámpa :)

Este 21 után már a kevésbé fontos lámpák nem akadályozzák a forgalmat.Legutóbb avasról jöttem le későn és platán lámpa nem fogta meg 35ös buszt lefelé.Fura volt hogy haladunk,teljesen elszokik az utas ettől napközben.

 

Mindegy mit csinálnak a dayka ökörséggel azt már csak finomítgatni lehet hogy kevésbé akadályozzon mindenkit.Alapjaiban elcseszett gondolatsor ami megmutatkozott a kivitelezés után.Visszaépíteni nem fogják,együtt kell élni vele.Emiatt sem érdemes 21es járatot kivinni berekaljára mert az intergalaktikus járat útvonalára került egy plusz trombózis.Megbízhatatlanabb mint eddig.

Először a lehető legtöbb utast vissza kellett volna szoktatni tömegközlekedésre.Kevesebb kocsival kevesebb kínlódás lenne a barmolásuk.Most a kocsihegyekkel folyamatos szívás minden szereplőnek.Az sem segít ha feltépik a szinvameder feletti betontengert és megszűnik a parkoló mivel az átmenő forgalom generali felé megmarad.És vissza irányba is.

Az sem hogy a tervek szerint kavicsos parkoló is eltűnik mert aki ott fog lakni az terheli tovább az útszakaszt saját autóval.

El nem tudom képzelni hogy szeretnének kevesebb autót ha nincs használható tömegközlekedés.Dupla parkolási díjak?Dugódíj?

Előzmény: Trilexhu (63298)
jeek Creative Commons License 2024.03.17 0 2 63300

Valamit kezdtek vele, mert a 21-es ahogy zöldet kap az Erzsébet tér megálló után, álatlában már nem fogja meg a lámpa sehol, hanem szépen zöld hullámon halad a Teleki utca megálló felé. Korábban ott simán összeszedett +3-4 percet.

Előzmény: Farmerlegend (63299)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.03.17 -6 8 63299

Azóta sem avatkoztak bele a forgalmi rendbe. Akiket megbíztak ezzel az 1 órás munkával, simán megbuktak. Ki kell rúgni mindet.

Hetek óta ki lett adva, kezdjenek vele valamit. Csend és hullaszag.

Előzmény: Trilexhu (63298)
Trilexhu Creative Commons License 2024.03.16 0 5 63298

Amúgy ennek az esti VP-nek a menetidejét miből számolták ki? Tiszairól nulla forgalom és kikapcsolt lámpák mellett adnak a Soltészig 4, a Villanyrendőrig 10 percet. Vicces ez úgy, hogy utána a Villanyrendőrtől Majláthig 15 percet, utóbbi a realitás. Konkrétan 20-al gurul a sofőr, és még így is összeszed 5 perc sietést a járat a Villanyrendőrig, ahol ezt be kell várnia a csatlakozások miatt. A lassú tempó, és főleg az 5 perc állás pedig bizonyos utasokból feszültséget vált ki, amit a sofőrön élnek ki, ordítva neki, hogy mi van már... Ennek a járatnak a Tiszai és a Villanyrendőr között 3-4 perc menetidő lenne a reális. Aztán továbbindulva pedig áll a busz a csodás Dajka kereszteződésnél 2 percet, mert annak a lámpának 0:54-kor is működnie kell a 10 percenként elhaladó 1 autó miatt...

diamond way Creative Commons License 2024.03.15 0 4 63297

Pár éve utaztam vele újgyőri piac és újgyőri főtér közt az a szag te jó ég!🤮

Előzmény: rednalhgih (63292)
rednalhgih Creative Commons License 2024.03.15 0 8 63296

Történt már ilyen,ültem is rajta főtértől.Hányinger szeméttelep,ahogy a video is mutatja.Ja mondjuk körjáratnak van előnye ebből a szempontból.

 

Hiányzik ez a cégnek mint púp a hátára.Nem fog semmi változni mert a buszközlekedés csak a felszín ahol megjelenik a sok probléma koncentráltan.

Ehhez se demeter,se KO,se sofőrök nem tudnak mit hozzátenni.Elvenni meg nem engednek.Politikai akarat hiányzik ahhoz hogy ez megszűnjön.

Közbiztonsági,pedagógiai,szociális,pénzügyi,környezeti,foglalkoztatási,közszolgáltatási,közegészségügyi,mentális ...problémákat egyben kellene kezelni de még külön-külön se mertek hozzányúlni.Biztos készült már (jó pénzért) sok szép utópisztikus tanulmány haveri cégeket kisegítve ezáltal de azok elvannak a fiók mélyén.

Lövésük nincs mit kezdjenek a rezervátummal.Reménykednek benne hogy kevés balhéval megússzák ha ezt a szintet tartják.Rátolják máltaisokra a "frontszolgálatot" gondolják legalább van egy központ ahol kezdenek magukkal valamit.

 

Főtéren van néhány szabály amit illik betartani a várakozóknak.

1-nem foglalkozol velük.Általában elordibálnak egymással,viszi őket a vérük.

2-nem veszel tőlük semmit.Volt már hogy el akartak adni nekem (is) hangfalat,karácsonyfatalpat,seprűt,meg egyéb lomis cuccot.

3-ha lehet nem veszel semmit a büfébe mert az egy fertő.Ott lebzsel mindegyik és zabálnak vagy isznak.Összefogdosnak minden konténert és utána büféznek.

4-nem nézel rájuk.Nem tudni milyen anyag van bennük ezért agresszív lehet ha sokáig lesed.

5-kikerülöd nagy ívben a csoportot.Van hely bőven ez nem lehet probléma.

6-nem veszed elő a telefont ha kérdezik az időt.Rámutatsz a kijelzőre ha arra kíváncsiak.Így tesztelik kinek milyen telója van és mennyire palimadár.

7-nem adsz nekik aprót.Rászoknak,megjegyzik az arcod és utána rendszeresen le akarnak húzni.

8-nem kell beszólni nekik,elvannak egymással.Ha mégis megteszi valaki például a szemetelés miatt akkor vagy rambónak kell lenni vagy rövidtávfutónak.Saját törzsbeliek takarítanak utánuk,ezért kár posztolgatni és kötekedni velük mert eltűnik a szemét.Persze ez is egy végtelen történet mivel újratermelődik.

9-nem ajánlom a pénztár melletti 100-as boltot sem mert ott is összefogdosnak mindent.

10-nem adsz nekik cigit.Nem dohányzol és kész.Ha már cigi van a kezedbe akkor ez a utolsó szál nem tudsz adni.Elfogyott sajnos.

11-nem kell feltűnően fotózni őket mert nem szeretik.Köröznekbammeg :)

12-ha rugdossák a labdát 16os megállóba akkor folyamatosan feléjük kell fordulni mert nem érdekli őket ha eltalálnak valakit véletlenül.Ki lehet térni csak nem szabad hátat fordítani.Ha emiatt elcsapja őket a busz akkor annyival kevesebb.

13-ha lyukói temető felé van dolgod akkor inkább villamos és tovább gyalog,a legvégső esetben szabad felszállni a mozgó putrira mert egy járványgóc az egész

+1 sofőröknek jelenleg összajtózás a megoldás mert egyedül ezért a fos pénzért nincs értelme izmozni csorda ellen

 

Ha ezeket betartjuk akkor a két világ eltengődik egymás mellett.A trükkös próbálkozásaikat csak a kezdő lúzerek nyelik be,ha együtt rezegsz a balkánnal akkor nem lesz bajod.

Mélyebb problémamegoldáshoz pénz,akarat,rendőr,törvény,hosszútávú gondolkodás szükséges,addig ezt kell szolgáltatni a cégnek és ridegen elmenni mellettük.   

Előzmény: gábris (63295)
gábris Creative Commons License 2024.03.14 0 3 63295

Csak gondolj bele, ha napközben azt a buszt valami balszerencse miatt be kell forgatni egy másik vonalba.
Régen a 29-esbe szerelt át: undorító volt, ahogy már reggel hétkor kinézett.
Ennyi előnye most van a körjáratnak, hogy nincs vele összeforgatva.

 

Amúgy meg se lepődök, hogy több médiaportál is lehozta ezt a videót - kivéve persze a Minapot.

Előzmény: rednalhgih (63292)
Atis57 Creative Commons License 2024.03.14 0 3 63294

Szia!

 A reptéri busz lenne a legjobb oda  (6 üléssel! A többi állóhely) igy még többen felférnének rá.

 

Ugyse fizet több utas a szállitásért!

Előzmény: rednalhgih (63292)
jinjang Creative Commons License 2024.03.14 0 2 63293

Épp ma néztem én is a Villanyrendőrnél, dettó ugyanaz a kráterhalmaz.

Előzmény: N-core (63289)
rednalhgih Creative Commons License 2024.03.14 0 3 63292

Láttam:)

Már 10 éve is készültek ilyen felvételek de maradt minden úgy ahogy most van.Amíg a városhoz tartozik a terület addig ez lesz.

Teljesen felesleges takarítani mert teleköpködik magokkal naponta.Fülkét leszámítva hozzá se kellene nyúlni.Fix dízelek,csak oda,üljenek a saját mocskukba.

Előzmény: Farmerlegend (63290)
rednalhgih Creative Commons License 2024.03.14 0 1 63291

Népkertnél ugyanez volt,tapolcainál szintén,vasgyári piacnál is.Addig vártak amíg használhatatlanságig le nem süllyedt,utána rá a beton,hetekig elzárva.Nem fognak sietni ezzel sem.Ideiglenes megálló kipróbálva földesnél,kissé szűkös de az lesz a helyettesítő pozíció.

 

Előzmény: N-core (63289)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.03.14 -2 6 63290

Az fb csoportokban terjed egy utastéri videó a 16-osról egy esti vélhetően műszak utáni állapotról. Undorító, hányinger.

 

Meddig várunk még a 16-os általam már felvetett menetrendi módosítására (ha már megszüntetni nem lehet)?! 

N-core Creative Commons License 2024.03.14 0 3 63289

Valamit nagyon kezdeni kellene már a Hősök tere buszmegállóval. Ma is láttam, ahogy beáll egy szóló 35-ös, és a kráterek miatt eszméletlen módon himbálózott ide-oda. Ami lehet, hogy természetes, de hosszú távon biztos nem egészséges.

Kisafka Creative Commons License 2024.03.14 0 2 63288

ez a cikk így egy kis ferídtésen alapszik. Ha általánosan 14 éves korig ingyenes a közlekedés, akkor nem kell utána semmi fajta adót fizetni. A bérletbevételtől és a szociálpolitikai kompenzációtól persze elbuknának, de ez definíció szerint annak a következménye hogy ingyenes

 

ellenben ezt az ország szerte össze-vissza módon ingyenességet nagyon károsnak tartom, majd jönnek mindenhonnan a történetek hogy gyerekeket büntettek meg mert átláthatatlan az ingyenességi küszöb és feltétel. 

Előzmény: jeek (63284)
rednalhgih Creative Commons License 2024.03.14 0 2 63287

Persze hogy nem érdekli őket.Szükséges rossz amivel kénytelenek foglalkozni.

Mindig a politikai túlélésük szemüvegén keresztül látják az adott problémát.Az elkerülhetetlen szarcunami okát pedig határon kívülre passzolják,egyszerűbb sorosra tolni a felelősséget :)

Kicsiben is ugyanez megy városi szinten.Vakaróztak évekig és ha nem jön be az átgondolatlan terv akkor mentőövként jöhet a visszamutogatás valamint járvány,háború,infláció,marslakók,gyúcsány ......és a szokásos örökzöld slágerek.

Szakmát felülírja a politika,fokozottan érvényes ez választások előtt.Most minden IS ingyen lesz sőt annak a négyzete is,sőt az egész emberiség rezsijét mi fizetjük.

 

A regnáló városi csürhe mást nem tehet mit előre menekül.Felül a "ingyenesség" szekerére,miközben tudják hogy még nagyobb lyukak lesznek a kasszába.Feldobták a labdát kormányzati szinten,ha nem akarnak bukni akkor követniük kell a divathullámot mert a nép ezt akarja hallani.Egyszeri utast nem érdeklik a költségek,feltételek,járműproblémák,karbantartás,sofőrkérdés,adósságok..stb.Örömködnek hogy ingyen lesz a gyerek utazása,sőt a jogsi is ha odakerül a sor.Látszatország.

Nehogy bedőljön bárki is a politikának,nincs itt semmire fedezet,junius után kezdenek számolni hol kell spórolni,mit kell megszűntetni,kiket kell elküldeni,hova kell hitelért szaladni.A nép pedig tapsol hozzá mert ezt akarja hallani.Nem is érdekli őket a folyamat csak ingyen legyen minden.Tisztelet a kivételeknek.

 

Mit is szoktak ilyenkor írni?Itt kell élned hogy elhidd :)

Előzmény: jbaal (63286)
jbaal Creative Commons License 2024.03.14 0 3 63286

Nem érdekli őket a tömegközlekedés jövője, nyilván szépen le fog rohadni a francba az egész, de aki bármilyen kritikát meg mer fogalmazni vele szemben, ott lesz mindent elsöprő ütőkártyaként, hogy most tettük ingyenessé (a semmit), mit pattogsz. Most már az "ellenzék" is felült ugyanerre az olcsón adjuk a szart politikára. Közben meg ingyenessé tették a jogosítványszerzést.

Előzmény: rednalhgih (63285)
rednalhgih Creative Commons License 2024.03.14 0 1 63285

Ha valaki nem ide születik el kell neki magyarázni mi zajlik körülötte.

Mi nem hanyatlunk,mi így élünk .)

 

Fogalma nincs senkinek hogy a kieső bevételeket honnan,mikor,mibűl fogják kompenzálni nem csak az önkormányzati cégek felé hanem az állam a saját cégei zsebébe.Lapot húztak 19re (nem a komlósira) és szaladnak a pénzügyi semmibe.Fontosabb a választási mézesmadzag mint a stabilizálandó kassza.

A mi kutyánk kölyke települések fű alatt (egzotikus pántlikával) idővel ki lesznek egyenlítve,a többi pedig vagy dögöljön meg vagy műveljen csodát.Ha megdöglik akkor jön egy visszautasíthatatlan ajánlat,ha csodát művel akkor először megdöbbenés majd utána agyalás hogyan lehet megszívatni újabb ócska magyar trükkel.

Miskolc ebből a szempontból mínusz végtelenből indul mert adott egy szerencsétlenkedő városvezetés és hozzá egy köreit védő cégvezetés.Holdingos jóváhagyással.

A pénzügyek pedig....nos van mit törleszteni hosszú évekig.

Előzmény: jeek (63284)
jeek Creative Commons License 2024.03.14 0 2 63284

Politikai okok miatt természetesen a teljesen ingyenes utazástól el vannak lehetetlenítve a helyi közlekedési társaságok és önkormányzatok. Itt világosan leírják a jogi részét: https://minap.hu/cikk/igy-lett-tobb-mint-kilencvenszazalekos-az-mvk-kedvezmenye

Előzmény: Kisafka (63283)
Kisafka Creative Commons License 2024.03.14 -2 1 63283

szerintem onnantól kezdve hogy helyközi közlekedésen 14 év lett az ingyenesség határa, helyiben is ezt kellene mindenhol alkalamzni és általánosan. Jelenleg van a mindenkinek, regisztrációs kártyával, 16 éves korig, 6 éves korig, helyi 14 éves diákoknak, helyi 14 éves lakosoknak változatok országszerte, ez így megjegyezhetetlen.

 

Amúgy se a 14 éves korosztály termeli a nagy bevételt, ők jellemzően a legközelebbi körzeti iskolába járnak ahova nem is kell közlekedési eszköz, vagy autóztatják

Előzmény: Ben00 (63270)
diamond way Creative Commons License 2024.03.13 0 3 63282

Az a legszebb,hogy már kimaradó busz helyett már másikat se küldenek mint  ahogy eddig csinálták ritkábbman járó viszonylaton!  VICC EZ A MVK!

rednalhgih Creative Commons License 2024.03.13 -1 1 63281

Úgy időzítették hogy még a nyári szünet előtt el tudjanak menni szavazni a droidok.Két héttel később már belefosna több százezer ember.Kötelezően kiadott kéthetes szabik,gyerek táboroztatása,külföldi pancsolás,túrázások,tóparti eszem-iszom,strandolás,kánikula esetleg...ezek mind hátráltató tényezők.

Miskolcon az a veszély nem fenyeget hogy az utódokat megszívassák.Ha ezek nyernek akkor maguk alatt nem vágják a fát,ha a narancs nyer akkor sem faragják vissza mindazt amit eddig megtettek,ráhagyják a döntést a következő bandára.Ezzel alapból fenntartanak egy dilemmát:mit kezdjünk a létező KO-val.Sajnos számolni kell azzal hogy a KO politikai játszmák eszköze lesz.

Igazából a narancsok vannak nehezebb helyzetben mert ha megmarad azzal elismerik hogy életképes az elképzelés,párhuzamosan beismerik hogy a cég képtelen önmaga szolgáltatni.Ha beszántják akkor kezdeni kell valamit a céggel és annak horror adósságaival.Főleg úgy lesz nehéz dolguk hogy az októberben bevezetett pozitív részletek kedveltek lettek és ha megszűnik máris telik a panaszláda.

Az sem válik előnyükre hogy áprilistól még több pénzt kell előteremteniük a működésre mivel ők is megszavazták az ingyenességet.

Juniusig nem fognak nagyobb dologba mert az elmúlt napok is mutatják hogy addig nincs értelme teríteni a lapokat hiszen még a saját tagok is ódzkodnak a változtatástól.

Junius után lehetséges elmozdulás.Az már érdekesebb szakasz lehet októberig.Az eredmények tudatában előterjeszthetnek emészthetőbb verziót.

 

Szánalmas hogy ilyen cicaharcokat kell sakkozni még a topikon is de legalább más települések tanulnak abból ami itt történik. 

Előzmény: jeek (63280)
jeek Creative Commons License 2024.03.12 0 4 63280

Sokakat megzavar ez a nyári választás, mert ilyen még nem volt.

Igen, június 9-én megtudjuk ki lesz az új városvezetésben az önkormányzatokban, ki lesz a polgármester az adott településeken. De azt ne felejtsük el, hogy a jelenlegi önkormányzatok és polgármesterek mindenhol még 2024. októberig regnálnak! Addig lesznek döntések, közgyűlések stb.

 

Tehát fennáll az a forgatókönyv is, hogy ahol váltás lesz (ami már júniusban kiderül), ott a még hátralévő 4-4.5 hónapban azon fognak dolgozni, hogy az újnak a lehető legnagyobb sz*pást és nehézséget okozzák október-novemberre (és utána is).

 

Előzmény: rednalhgih (63279)
rednalhgih Creative Commons License 2024.03.12 0 2 63279

Ha nyominger a főnök akkor a dolgozó fosik bele az egészbe és úgy csinálja ahogy neki tetszetős,ez nem mvk betegség hanem bárhol előfordulhat bolygószerte.Az első 2-3 évüket még meg is értem hogy tele voltak feladattal és közbejött pár nemzetközi tényező de ezután már világossá vált mi a helyzet.Totál palira veszik a "főnököt" és maszatoláson kívül egyébre nem telik tőle.Mit vártak?Itt is leírtuk ha nem lépnek oda akkor rohad tovább a rendszer.

Próbálnak "bkk" koppintást megvalósítani de gyenge próbálkozásokon kívül eddig sokra nem futotta.Ez nem az alkalmazott erőssége hanem a vezetés gyengesége.

Arról nem beszélve hogy a hülyére veszünk mindenkit és pazaroljuk a közpénzt mesedélután már kriza korszakban működött ,ergo 2019-ben kész tervekkel kellett volna előállni.

A vezetés konfliktusokkal jár,bele kell állni ha tetszik ha nem.Pávatáncokkal eredményt elérni nem lehet.

 

A választás (szempontunkból) tényleges vízválasztó.Ilyen közgyűlés után juniusig nem is fognak erőlködni hatáskör kiterjesztésével,szerintem.Addig időt nyert a cég.Utána létezik pár forgatókönyv.Attól függ a jelenlegi csürhe milyen létszámmal lesz jelen és attól hogy a belső konfliktusokat tudják-é kezelni.Jelenleg a semmi közepén lebegünk nyárig,csak sodródás van.Az pozitív tényező hogy jogilag elfogadható szerződést próbálnak későbbiekben szavaztatni.Jobb is hogy így alakult.

 

Mókás hogy a telex cikkben rínak a milliárdos költségek miatt és "jaj hát még ez sem elég mert több kéne" szöveggel falaznak maguknak de frissiben megnyesték a bevételt diákok (szinte) ingyenességével.Közben nézik napról napra hogy folynak el tízmilliók értelmetlenül.Egy szellemi pöcegödör az egész ha mélységeiben vizsgálódik az érdeklődő.Vicc hátán vicc.Afrika,balkáni beütésekkel.

 

Narancsok "győzelmét" nem nagyon szükséges boncolgatni.Ha nyernek akkor KO mehet a levesbe és visszakerül céghez minden.Folytatódik a régi sláger.Van olyan összefonódás és lobbierő hogy KO megszűnjön.Okot is adtak rá hogy ne kelljen megtartani őket,így már a visszamutogatás stratégiája működhet a médiában.A közönség be fogja nyelni mert a háttérben zajló eseményekről nem sokat tud a lakosság.Meggyőzik az utasokat hogy a KO mindenért IS felelős a szondi pedig ártatlan bárány és szenvedő alany.A kettő között van a valóság,de ugye ezt nem fogja leírni egyik megvásárolt médiabohóc sem.

 

Nyáron eldőlhet sok minden.Kifutottak az időből sajnos,mellé rengeteg hibát vétettek létezésük alatt.  

Előzmény: Balee15 (63278)
Balee15 Creative Commons License 2024.03.11 -1 5 63278

De valahol megérdemlik, mert ezt maguknak köszönhetik. Volt rá 5 évük, hogy megtegyék a szükséges intézkedéseket és felmérjék azt, hogy a tagvállalatok menedzsmentjében ki a kerékkötő és ki az aki tenni akar. Ebben az esetben változás nem történt, holott csak a vak nem látta, hogy az MVK-nál ezerrel, minden fronton fúrják a polgit, majd az alpolgit, a KO-t és kb. mindent. Ezek után min csodálkoznak? Most megisszák a levét akkor a tétlenségnek, hogy nem szakmai ember került abba a székbe, hanem valószínűleg a másik pártot és a saját, bebetonozott belső kört képviselő személy.

Az meg csak kicsiny városunkban és kis hazánkban fordulhat elő, hogy olyan dologról kell vitatkozni, ami máshol full alap, és szó sem esik róla. Ebből látszik mennyire el van kapatva ez a vállalat és annak vezetése: bármit megtehetnek, korlátlan hatalommal rendelkeznek, valójában semmiféle ráhatása és fennhatósága nincsen felettük az önkormányzatnak, mert mindent úgy alakítanak, ahogy az nekik jó és tetszetős. De látszik, hogy megtehetik büntetlenül. Akkor ki az aki nem tenné meg?

Nehogy már még véletlenül is valaki számon kérje őket az el nem végzett munkájukért.

Előzmény: aleex18 (63271)
rednalhgih Creative Commons License 2024.03.11 0 2 63277

Hát találhatott benne néhány jogi érdekességet mert ugye gyakorló ügyvéd volt hosszú ideig.Kivételesen beleolvashatott és tudta is értelmezni azt amit olvas.Elképzelhető hogy rosszul nem járt a városháza mert beleszaladtak volna olyan dolgokba amitől égnének a választásokig.Ez a szerződés is olyan stabil lábakon állna mint az októberi menetrend?Azt értem hogy KO szeretne felügyelni de az sem hiányzik hogy nevetségessé tegyék magukat.Talán nem véletlen hogy holdingos fejeseknek küldenék egyeztetésre.Ha olyan patent lenne az elképzelés akkor nem lenne ellenállás saját oldalon.

(a választások közeledte csak részben érv,ez nem akadályozná meg azt hogy hibátlan elképzelést szavazgassanak,esélyes hogy nem is olyan hibátlan)

 

Ettől fontosabb hogy a nagy egyetértésben elfogadott pár száz forintos "diákbérlet" következtében fellépő kiesést honnan,miből,mikor fogják pótolni a céges kasszába.Mert rövid időn belül tompikának több zsebpénze lesz.

Azt nem tudom honnan remélik hogy ettől kevesebb városi tank lesz az utakon mert aki megteheti ezután is kocsival hordja a kölykét nehogy kinézzék a bugyijából.Leginkább az egyébként is tömegközlekedő gyerek családjának lesz könyebb.

Lesz még itt 3,60-as kenyér :) Euróban

Előzmény: Ben00 (63274)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!