Ezek a pótülésezhető 7 személyesek szerintem csak szükségmegoldásnak jók 7 személyesként. Ha egy tisztességes (régebbi) egyterűt megnézel, baleset esetén azok sincsenek sokkal jobb helyzetben, mint a C4, mert ott sincsen túl sok hely a leghátsó ülések mögött. Az, hogy nem értesz hozzá, nem számít, legfeljebb a törés tesztnél, mert az autó használhatósága az személyreszabott, vagy jó neked vagy nem és ha pl. nem, akkor tökmindegy, hogy másnak meg jó.
Van valakinek Citroen grand C4 Spacetourer? Gondolkozok rajta a nagycsaládos kedvezmény keretén belül és megnéztem egy szalonban. Hááát...műanyag a hátsó ajtó...recseg-ropog ahogy lecsuktam, a hátsó 2 ülés használhatatlan, de ha egy gyereket mégis odaültetnék és valaki belénk száll hátulról összecsukja a gyereket is? Ennek ellenére még nem tettem róla, de segítene néhány hozzáértő vélemény, mert én csak laikus vagyok. Előre is köszönöm!
"indításkor néha hallani a vizet egy-egy pillanatra, (surrógó, loccsanós hang mintha apró kavicsra öntesz ki vizet)"
Ezt valószínűleg csak a levegősödés miatt lehet hallani, ami meg a vízfogyás miatt van.
Előfordul, hogy nem hagy nyomot az elfolyó víz v fagyálló, néha nem könnyű megtalálni a helyét. Én 1 évig jártam így, mire meglett.
Nem valószínű, hogy hengerfejes, szerintem inkább elfolyik valahol, csak nem látod. A leggyanúsabb nekem a vízpumpa, de persze más is lehet.
Sokszor, sűrűn kell nézegetni hidegen-melegen a nyomokat, hátha meglesz. esetleg le kell venni a vezérmű fedelet és megnézbi a vízpumpa környékét, hátha ott látszik a folyadék nyoma.
Sziasztok, Van egy citroen DS4 és a biztonsági öv jelzés folyamatosan jelez, hiába van bekapcsolva az öv. Tudtok ajánlani gurut aki meg tudja ezt javítani sos? Köszi előre is!
Több saxóm volt, mind itt kezdett elpállani. Meg az eleje mindenütt. Szerintem ezeket nem az örökkévalóságnak tervezték, NAGYON jó és tartós fogyasztási cikk, de tán ENNYI. Nem veszek legközelebb saxót vagy csak alaposan megóvottat.
Sziasztok szeretnék érdeklődni hogy a mostani euro 5-6 benzines oda motorok csipegetik- e az olajat vagy ez nem jellemző. Konkrétan az 1.2 vti turboltlan motort nézegettem
sziasztok! szemezek a grand spacetourer autoval! erdeklodni szeretnek, hogy akinek van, milyen tapasztalatai vannak? felesegem miatt mindenkepp kellene kamera, es akar automataparkolas...ez gondolom csak a legnagyaobb felszereltsegu modelleknel van. ha 0 kmest veszunk mennyit lehet alkudni? midnenkepp benzinesben gondolkodunk. vagy inkabb dizelt kellene?
Sziasztok! Van egy 2010 es citroen C3 picassom 1.6hdi.
Olyan gond van vele hogy valamiért letiltja a turbonyomást illetve 2000 fordulat felett kikapcsolja a tempomatot illetve utánna nem is lehet aktiválni. Turbó rendben EGR rendben. Valakinek volt már hasonló problémája?
Sziasztok!A Picassom Engine Fault hibát jelez.Szerelőhöz vittem a hibakód kiolvasása miatt,azonban az autó nem kommunikál a műszerrel,mivel az OSD csatlakozón nincs direkt áram.Van egy biztosíték a táblán,ami ki van olvadva,csere esetén azonnal kiveri.Nem tudjuk,hogy minek a biztosítékja ,hiszen minden (!!) müködik a kocsiban.Az biztos,hogy zárlat van,de hogy mi vagy hol nem tudni.Nem volt valakinek hasonló hibája? A kocsihoz kapott kezelési útmutatóban lévő biztosítéktábla nem egyezik a kocsiban lévő biztosítéktáblával.
Valamennyire bennfentes infóra lenne szükségem, nem tudom, h tud-e valaki segíteni. Megrendeltem egy Citroent (mindenféle viszontagság után, mert egy előző rendelést ők visszamondtak (nem gyártják már úgy és azt)).
Igazából azt szeretném megtudni, hogy ez a rendelés (nyilván a belső rendszerükön keresztül) hova kerül, van-e egy (nyilvános vagy azzá tehető) mail cím, ahova közvetlenül tudnék írni.
Pótkereket kikaptam egy körre a tartójával együtt (nem annak van ez a hangja), a csapágy jó, a hídszilent passz, ahhoz csúnyán bontani kéne. Nem tudom, hogy érdekel-e annyira, hogy szétbombázzam miatta a hátsó traktust. Így is rezeg a léc, cserélni kell az első lengéscsillapítókat is, és a könyv szerint 250Nm-rel kell meghúzni a tengelyanyákat, a rendelkezésre álló nyomatékkulcs meg csak 180Nm-ig kalibrált. Persze, nem tudtam kölcsönkérni nagyobbat, venni meg nem igazán akarok, mert ahhoz a két fogáshoz kellene csak. Erős a gyanúm, hogy ex-has nyomaték lesz belőle, és túlbecsült bizalom az anya biztosítása felé. 🤪
Talán hídszilent. Esetleg kerékcsapágy vagy csak a pótkerék zörög. :-P Esetleg teljesen más, ami nem jutott eszembe vagy csak egyszerűen megint sz@r a híd, mert nem sikerült jól megcsinálni.
(ami nem lehetetlen, mert én pl. anno a ZX-emben felújítottam a hátsó hidamat és az új csőtengely az új csapágyban már lógott !! :-( Másik csapágykészletet kellett vennem bele. Ha valaki rutinból rakja össze és nem nézi meg, nem ellenőrzi, akkor belefuthat ilyanbe sajnos és valljuk be, egy új szettet ritkán ellenőriznek én is csak véletlenül vettem észre még a teljes összerakás előtt.)
1.1 2000-es Saxo. Tavaly volt hátsó híd felújításon (Egy Szekszárd közeli falucskában, a többi már reklám lenne). Még előtte volt műszakin, akkor szóltak, hogy ideje cserélni mind a négy lengéscsillapítót, mert a következő vizsgán már nem megy át ezekkel.
Namost, év elejétől egyre jobban jelentkezett egy mély, dübörgő zaj hátulról, ami az úthibáknál hallattszott. Kicseréltem a hátsó csillapítókat (KYB), de csak annyi változás történt, hogy a kevésbé durva hibáknál már nincs ez a dübörgés. Azért zavar, mert korábban nem hallottam ezt a hangot, és a hátul ülők elmondása szerint kellemetlen a fülnek ez a dübörgés.
Szóval, hátsó híd felújítva, lengéscsillapítók újak, a gumik egyébként szintén újak. Mi adhatja ki ezt a dübörgő hangot?
2 nappal ezelőtt tulajdonosa lettem egy 2009 es citroen jumpynak. 1.6 hdi 16 szelepes. Mikor elmentünk megnézni szépen járt, hazajöttem vele semmi gond minden szuper. Kasztni szép, motorja tiszta. Azután másnap jött a fekete leves. Hideg motornál egyenletlenül jár, mintha egy henger ki-ki hagyna.Gázadásra jól reagál, csak alapjáraton csinálja, viszont ha bemelegszik minden tünet megszűnik, szépen ketyeg. Mi okozhat ilyen jelenséget? Készüljek az injektorok cseréjére?
Belekezdtem egy projektbe vagy nevezhetjük kísérletnek is. Vettem egy autót és az a cél, hogy fél millió Forinton belül (vételár + javítások) egy megbízható használt autót varázsoljak belőle. Egy 2003-as Citroen C3-ra esett végül a választás, amit elég jó áron sikerült megvenni. A javítások már folyamatban vannak. Ha érdekel, itt követhetitek: https://autotnezek.blog.hu/2019/03/19/megbizhato_hasznalt_auto_500_000_forintbol_3_resz_megtalaltuk_az_autot
Bármilyen tippet vagy javaslatot örömmel veszek az autóval kapcsolatban.
Arra próbáltam rávilágítani, hogy a rossz kérdésre (vagy értelmetlenre) nem fog senki tudni válaszolni vagy csak rossz választ fogsz kapni.
Pl. mivel nincsen az autóban hátsó féltengely, így vagy nem tudod, hogy mi a féltengely vagy nem tudod, hogy mi az az alkatrész, amire kérdeztél, de így nehéz lesz segíteni.
Mivel ilyen kedvesen válaszoltál, részemről a segítségnyújtást dobom is, majd valaki más megteszi.