Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BTHegy Creative Commons License 2017.12.13 0 0 33541

Nincs se időm, se kedvem foglalkozni vele. 

Előzmény: Peti251 (33540)
Peti251 Creative Commons License 2017.12.13 0 0 33540

korábban mondtad, hogy sikerült már szétszedni és összerakni is 16D adagolót. ezt nem mered? annyival másabb?

Előzmény: BTHegy (33538)
Peti251 Creative Commons License 2017.12.13 0 0 33539

aztán folytassuk azzal, hogy az izzítást jelző lámpával nem foglalkozunk. bízunk a fülünkben. először is meg kellene mérni, hogy az izzító relé működik e! lehet hogy a gyertyák jók, de ha nem kapnak áramot.... aztán az izzítás nem a lámpa elalvásáig tart, hanem ameddig a relé magától le nem old, vagy nem kap egy indítási kísérlet jelet. (indítózásba fordított kulcs). Tapasztalatom alapján főleg 5 fok alatt mindenképp érdemes megvárni a relé leoldását. ez gyakran 40-50 mp is lehet. 

 

várjuk a relé kattanását, kuplung bent, fél-háromnegyed gázpedál, egyik kéz az előtöltés karon(szívató) másik kéz a kulcson. kattan a relé, fordul a kulcs, kihúzódik az előtöltés kar, köhög a motor. 10 mp-ig nyugodtan lehet fogni a kulcsot ha nem indulna be. tény, hogyha a kompresszión kívül minden jó(izzítás, indítási fordulatszám, adagoló, porlasztók) akkor még egy kopott motor is indul külső segítség nélkül  -5 fokban is.

Előzmény: kljr (33537)
BTHegy Creative Commons License 2017.12.13 0 0 33538

Beszéljünk! Enyém rossz. Szétment (letapadt) előző tulaj éveken keresztűli disznozsiros etolajától. (Ami utan természetesen kiizette a jövedéki adót is)

Meg tudsz csörgetni? Nem találom a telefonszámod.

20256hatvankilenc59

Előzmény: hazafia (33533)
kljr Creative Commons License 2017.12.13 0 0 33537

Oké, kezdjük azzal: (2 emberes). Ráizzítunk, indítunk. A másik meg nézi, hogy milyen füstkezdemények jönnek hátul. Az edegolónál a hollanderek le voltak lazítva? Üzemanyagot kap?

Előzmény: zzssiirr (33536)
zzssiirr Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33536

Nem forgattam szarrá hanem próbáltuk indítani de mikor láttuk éreztuk hogy ez a helyzet le is löttük egyből hogy nem menjen szét nem egy "ismerősőmnek" ment ezért szét a motorja.
Egyszer így elinditottuk azóta "nézegetjük" eszembe nem volt többször így  rá próbálni.

Peti251 Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33535

vigyél már egy kupac motyót....:)

Előzmény: hazafia (33533)
Peti251 Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33534

Mivan!? sprével indul!??! meg nem forog ki teljesen!? NOOORMÁLIS!?  11 Éve hajtok 1.6D-t de nekem még hengerfej bajom nem volt! neked lesz! lehet forgatni, de nem üresben, és nem a hideg motort! Honnan tudom hogy hideg? hát hogy ott van a műhelyben, indítgatod, aztán padló. nemhogy a víz nem éri el az üzemi hőfokot, az olaj meg pláne. Ilyenkor jönnek a hengerfej vetemedések, a gátrepedések. aztán meg köpködünk, hogy hát milyen szar ez a fos előkamrás régi dízel. 

 

Azokat a dolgokat próbáld már végig amiket írtam. kezdve a kompresszió méréssel. Lehet hogy az üzemanyag rendszered valahol tömítetlen, és fellevegősödik. Visszaengedi a gázolajat. emiatt is indulhat nehezen. Egy cimborámnak a porlasztói voltak teljesen betegek. Ha a porlasztót kiszereled, a réz karika maradhat a régi, viszont a tűzkarikát minden esetben cserélni kell. egyszer használható. Én csak a wilkerben kapok.

 

A hengerfej csavarok meghúzása különben rajta lesz a hengerfej tömítésen. Természetesen új csavar állja a helyét. Ha emlékem nem csal, akkor 25 Nm + háromszor 60 fok. talán. 

 

Sajnálom hogy nem tudok személyesen segíteni, de messze vagyunk. Az ész nélküli berhelésnek pedig így vagy úgy de meglesz a böjtje.

 

 

Előzmény: zzssiirr (33532)
hazafia Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33533

Felnik sajna nem maradtak, viszont ha kell, adagolóm van a Campo-ra.

Előzmény: BTHegy (33520)
zzssiirr Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33532

Bocsánat.
A gyertyák cserélve lettek.
A hengerfejet nagyon nem mostanában akarom bombázni de ha le lesz akkor jól jön és addigra meg ki tudja honnan szerzem meg az infót.
Az írásért bocsánat de másokkal nagyon ritka az irogatásom vagy ha van is tömör + programozóként végeztem és éretségi után kezdtem el okj-n az autó szerelést.
A mesterek szerencsétlenek agyon vannak rakva munkákkal általában egy kocsihoz oda férünk 2-3 vagy 3 csápos emelő és aki nem jut csáposhoz az valami olyat csinál amihez nem kell pl én a saját kocsimat buherálom.
Az vezérlés hibára / rossz adagolóra úgy jutottunk hogy padlón indítva spray-vel indul de durrog és nem is forog ki teljesen.
UI.: igyekszem javítani az írási képességeimen.

Peti251 Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33531

úristen. . . de tudom azt is. De elég összefüggéstelenül írsz, nem derül ki hogy akkor jó volt e a négy gyertya. tenni kellene pontot a mondat végére, mert így nagyon nehezen értelmezhető az írás. Nem kell nekiállni ész nélkül hengerfejet leszerelni, mert értelmetlen. Ha végigcsináltad az általam leírtakat akkor írj, hogy még mindig nem jó. Az előtöltés beállításának menetét meg le sem merem írni, mert nem lesz hozzá se indikátor órád, se ahhoz való adaptered. 

 

Feltételezem ipari tanuló vagy, és iskolai tanműhelyben vagy. Miért nem kéred meg valamelyik oktatódat, hogy segítsen?

 

Manta mester? kihagytam valamit?

Előzmény: zzssiirr (33530)
zzssiirr Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33530

Hát sajnos igen de még mindig jobb mint a semmi a szerszámokkal nincs gond nem saját de műhelyben van a kocsi és nem kell érte fizetnem csak az alkatrészt meg én is csinálom mivel tanműhely de izzító gyertya kilőve az volt az első amire gondoltam de nem 4 ből 2 ha "melegedett" de köszönöm esetleg a hengerfej bontás lesz amit remélek nem a lehuzási nyomatékot véletlen tudod?

Peti251 Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33529

Akkor neked nem csak az általam leírtakra lesz szükséged... Sajnos millió meg egy apróságtól indulhat rosszul a gép... gyenge kompresszió, kopott vezérműtengely, szar, vagy nem jól beállított adagoló, beteg porlasztók, elrakott vezérlés. Mondanám, hogy vidd el egy megbízható "régi" szerelőhöz, de ilyen egyre kevesebb van, másrészt ha találsz is, akkor vagy hónapos várólista, vagy aranyáron, vagy mindkettő. 

 

ha viszont magad oldanád meg a problémát, akkor szerszámra is szükség lesz. Mielőtt elkezdenék bármit is tekergetni, megmérném a kompressziót, és a veszteséget. ha már kiszereled az izzítókat, érdemes szabadon lepróbálni az összeset, hogy úgy izzik e ahogyan kell. ezután jelre forgatnám a motort, megnézném, hogy a főtengely-vezérmű szinkronban van e. ha nincs, korrigálni kell. Meg kellene nézni, hogy az adagoló előtöltése rendben van e(gyanítom hogy nem lesz). ezt szintén célszerszámmal, és indikátor órával kellene ellenőrizni ill. beállítani. 

 

Mivel mittolc nem csepel, ezért csak táv segítséget tudok adni..:( 

Előzmény: zzssiirr (33528)
zzssiirr Creative Commons License 2017.12.12 0 0 33528

Köszönöm a választ végre info :D csepel szigeten Szigetszentmiklós hát az előző tulaj elbaszkodta és nem igen indul padlón indul de vissza durrog mint egy benzines rossz gyujtásnál ebből feltételezem hogy az adagoló van rossz helyen.

Peti251 Creative Commons License 2017.12.11 0 0 33527

A főtengely nulla a váltónál van, le kell venni a nagyobbik fedelet. A lendkeréken lesz a jel. Az adagolón kerekén egyértelmű, az adagoló konzolján pedig 12 óránál. Vezérmű tengely jel elvileg nincs. A vezérmű tengely egyes henger szívószelep bütykének (balról a második) az alapkörhöz képest kell 0.56 mm-rel magasabban lennie, mikor a főtengely 0-n és az adagoló is jelnél van. Ezt a méretet két tolómérővel de  inkább század pontos indikátor órával lehet beállítani. 

 

nekem van egy könyvem, abban ez le van írva. helyileg hol vagy?

Előzmény: zzssiirr (33525)
manta-z Creative Commons License 2017.12.11 0 0 33526

Szia!

 

Mit szeretnél rajta állítani. 

 

 

Előzmény: zzssiirr (33525)
zzssiirr Creative Commons License 2017.12.10 0 0 33525

Üdvözletem!
Igaz nem asconám hanem kadettem (1987-es) van de ha jól tudom az 1.6 diesel blokk ugyan az nekem olyan kérdésem lenne hogy itt hátha bárki bármit tud hogy hol vannak a jelölései mert agyon túrtam a netet de 0 infót találtam magyarul ill angolul németül meg nem tudok.
Bárki tud valami és megosztja azt megköszönöm.

BTHegy Creative Commons License 2017.11.27 0 0 33524

5x114.3

Előzmény: hazafia (33521)
BTHegy Creative Commons License 2017.11.27 0 0 33523

Husz.ketto56695kilenc

Előzmény: vasas el major (33522)
vasas el major Creative Commons License 2017.11.27 0 0 33522

Szia! Légyszi add meg az elérhetőséged! Köszke!

Előzmény: BTHegy (33520)
hazafia Creative Commons License 2017.11.26 0 0 33521

Mi az osztóköre a Cargónak? Lehet hogy akad rá felnim...

Előzmény: BTHegy (33520)
BTHegy Creative Commons License 2017.11.26 0 0 33520

Szia! Nálam van minden. Alsó hibátlan köteny vonohorog takaróval, új fehér indexek, stb..

Első hátsó tárcsafék szet calibráról, gyári 4elektromos ablak, gyári gm 5tagos központi zár, stb.. szervok, generátorok, öninditok. Campo 2.5d adagolót, vagy nissan vanett cargo 4db 14' lemezfelnit beszámolok.

Előzmény: vasas el major (33515)
vasas el major Creative Commons License 2017.11.23 0 0 33519

Köszönöm! Vasárnap megyek!

Előzmény: Iván Zákony (33518)
Iván Zákony Creative Commons License 2017.11.23 0 0 33518

Peti251 Creative Commons License 2017.11.22 0 0 33517

Keresd miskolcon Kitta Zsoltot. vagy a mantásokkal egyezkedj. Vagy Nagy Bálintot esztergomban, vagy győr mellett "mantaboy"-t.

Előzmény: Márszel80 (33516)
Márszel80 Creative Commons License 2017.11.21 0 0 33516

Sziasztok! Van egy 1980-as Ascona B-m, és kicsit rendbe szeretném kapni. Szegénykének a bal oldaláról hiányzik egy lámpa búra.(a kép csak illusztráció) Esetleg, ha lenne valaki aki tud ilyet, én potenciális vevő lennék!!! Más alkatrészek is érdekelhetnek, esetleg... Előre is köszönöm mindenkinek! Szép napot!

vasas el major Creative Commons License 2017.11.21 0 0 33515

Sziasztok!
Ő sajnos tavaly összetört, de mivel a másik Asconám is ilyen színű, szeretném hasonlóra megcsinálni. 1.6 S lesz. Motorcsere, alsó munkák(fékcsövek, benzincső, kézifékkötél, komplett kipuff, stb.), karosszéria javítás, némi fényezés. Örömmel venném a segítségeteket a képen látható elemek beszerzésében. Fehér index, spoiler, maszk. Természetesen minden építő ötletre vevő vagyok!
Sokat állt a kicsike, szeretném életre kelteni.
Köszönöm előre is!ľ

pwtomi Creative Commons License 2017.11.20 0 0 33514

Sajna 1,5 a menetemelkedése így csak nagytételben lehet. 100 darabra nincs szükség. De még a garázst nem néztem át. Azóta a hatlapfejű benne maradt , de szeretem ha minden olyan ami kell.

Előzmény: Peti251 (33506)
hazafia Creative Commons License 2017.11.16 0 0 33513

Valójában nem annyira rossz srác, és tényleg bitang jó szakember de van neki jó néhány hibája amit persze sosem lát be, illetve ha hibázik a munkája során, azt se ismerte el soha... Ezért is lett belőle elegem...

Mikor voltunk nálad, hazafelé egész úton próbáltam neki magyarázni milyen gyökér módon viselkedett, de nem is törődött vele... Na mindegy, az ő dolga, csak hát az az igazság hogy mindenkit elmart már maga mellől, majd egyszer lehet hogy rájön a hibáira és változik.

 

A lakatolásra még visszatérünk, Januárban lejár a műszakija az Opelnak, ha addig kész leszek a nagy szekérrel, akkor elgurítom hozzád....

Előzmény: Peti251 (33512)
Peti251 Creative Commons License 2017.11.15 0 0 33512

egyáltalán nem vagyok cimikus! arról meg végképp nem tudtam, hogy nem beszélsz vele... az viszont meglep, hogy nem csak én tapasztaltam (20 perc alatt) hogy ekkora az arc...

 

Ha hosszú határidőre el tudod engedni(két három hónap) akkor én megcsinálom neked.

Előzmény: hazafia (33511)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!