Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mr.Szonda Creative Commons License 2012.05.23 0 0 3766

Találtam még itthon egy teljesen makulátlan Aleko kormánykereket. Megvan a kormányközepe az AZLK felirattal, a dudagombok is. Még a kürt csúszó gyűrűi is kopás mentesek. Továbbra megvan még az index visszakattintó pecek is hibátlanul. Nincs fényesre kopva.

Akit érdekel, küldök képet.

 

Nem kóvájog, nincs benne 8-as és ami nagyon fontos, _nincs eltörve_ ami típushiba, úgy vettem észre.

 

4000 Ft az irányára.

maglevman Creative Commons License 2012.05.23 0 0 3765

Már felkapartam a szönyeget, találtam is 1 kisebb lyukat a padlólemezen sajnos, de elvileg javítható, a gumidugók a helyükön vannak mind. :) Ma alaposabban szemügyre vettem az egészet, és arra jutottam, hogy valószínűleg két lemez találkozásánál ázhat be, a tűzfal és a nemtudommilyen lemez között, pont a fütés bevezetése mögött. Az lehetett a másik oldal szerencséje, hogy a vezetőoldalhoz közelebb van a rozsdásodás, így csak oda folyt be. Ilyen szigetelőszallag féleséggel van leragasztva, alatta meg gondolom valamiféle bitumenes tömítés lehetett, de sok nyomát már nem találtam, inkább csak rozsdát, amitől az a szigetelő is levált. Milyen pasztát tudnál ajánlani ami egy jó időre megszűntetné a problémát?  Ha a padlólemezt a lyuk befoltozása után Evipassal megküldöm, utána meg alvázvédővel párszor lekenem, az jót tenne neki? :) Az a vicces, hogy már jópár éve ázhat be, de eddig sose jött elő, mert az a vastag papír (?) szigetelőanyag teljesen felszívta, és semmi jelét nem lehetett érzékelni annak, hogy bármi is vizes lenne, eddig vizsgán se szúrták ki, gondolom azért mert az alja mindig alvázvédőzve volt, a padlólemezt meg nehezen tudta megnézni, mert ahhoz szét kell szedni a fél kocsit. Megpróbálok holnap pár képpel szolgálni, hátha úgy jobban érthető, amit itt magyarázok. :)

 

 

Egy kis OFF: Esetleg lenne valakinek eladó abból a csodálatos papír szigetelőanyagból  formált teknője előre? :)

Előzmény: duplex (3762)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.23 0 0 3764

A belső lassan kész......................

 

  

duplex Creative Commons License 2012.05.22 0 0 3763

Aki már vette le az első lökhárítót, esetleg bal első sárvédőt, az tud valami jó módszert a bal oldali lökhárító rögzítő csavar kiszedésére és visszacsavarására? Természetesen a hűtő kiszedése nélkül, mert annak az alsó rögzítő csavarjai összerohadtak az idő folyamán nálam.

Sajnos a csavar pont egy vonalban van a hűtővel. (Lada motoros Aleko.)

duplex Creative Commons License 2012.05.22 0 0 3762

Biztos, hogy a gázpedálnál ázik be? Sajnos a gyakori beázási pontok a korrózió miatti lyukakból erednek, amik elbújnak. A taposó textilszőnyeg felszívja a vizet és szétteríti, így abból nem mindig derül ki a beázás pontos helye.

Javaslom, hogy szedd fel a szőnyeget! A rozsdás részeket csavarhúzóval kapargasd meg, hogy nem-e lyukas a lemez.

Gyakori helyek, ahol "betör" a víz:

- Sárvédő doblemez utastér felöli részen lyukas. (Van olyan hely, ahol 2-3 réteg lemez is találkozik, de átlyukad idővel. Általában a műszerfal takarja a lyukat.)

- "A"-oszlop lyukas. (Szintén műszerfal takarhatja vagy az oldalsó borítás.)

- Küszöb lyukas. (Belső küszöb és az aljlemez korrodált, tömítőpaszta az utas felöli részen hiányos. Ha a víz a köszöbnél megjelenik, akkor befelé is terjedhet.)

- Taposólemezen a vízleeresztő gumidugóknál. (Kieseik a dugó vagy körberohadt.)

A lyukakat ideiglenesen lehet orvosolni tömítőpasztával, ha nagy a lyuk, akkor 0,5-1 mm-es PVC lemez és paszta.

Természetesen ezt vizsgán kiszúrják, de amíg nem lakatolod ki, addig nem ázik be.

Nem kérdezted, de hátha valakinek jól jön:

Ha az emelési pontoknál már az emelő benyomja a kasznit, akkor a középső küszöböt is kell lakatolni, nem csak a külsőt. (80%)

Ha a "bölcsőnél" (motor alatti nyulvány) emeled meg a kocsit és valamelyik első ajtó nem jól zár, akkor az A-oszlop szétrohadt. Ha nagyon rossz, akkor alapból is lehet látni az ajtó mozgatásával, hogy a zsanérnál mozog a lemez.

Előzmény: maglevman (3759)
duplex Creative Commons License 2012.05.22 0 0 3761

Sajna GDM nem jött be, nem is tud beszerezni a tulaj elmondása szerint. Az Ázsióban egy karmantyú nélküli maradt még meg nekik (régről). Sajnos porvédő és karmantyú az meg nem volt nekik. Ezerkecskének a weboldalát néztem, nem kérdeztem telefonon.

Siófoki bontóból sikerült szerezni, amit már meg is tisztítottam. Ránézésre nem korrodált a dugó és nem eresztette a fékfolyadékot. Beszerelés után meglátjuk...

Előzmény: Pitecus (3756)
Pitecus Creative Commons License 2012.05.22 0 0 3760

Nem fogy a hűtővized? Az is tudja okozni.

 

Ablakok sarkainál, főleg, ha volt szélvédőcsere, akkor általában be szokott ázni. Az alsó sarkok gumija alá (ablakkéder alá, kívülről) tegyél egy picike PVC csövet és meg fog a problémád szünni, mert elvezeti a vizet kifele.

Előzmény: maglevman (3759)
maglevman Creative Commons License 2012.05.22 0 0 3759

Üdvözletem a Kollégáknak!

Eddig még nem jártam ebben a fórumban, de egy kis keresés után itt kötöttem ki. Lenne egy kis problémám egy 1993-as Aleko Vivával. Valahol elöl a vezetőülés felőli oldalán a gázpedál környékén beázik, a múlt héten kaptam ki belőle a szőnyeget, és akkor láttam, hogy az alja csupa víz és rozsda.. Valaki járt esetleg ugyan így? Sikerült valahogy megoldani a problémát? Egyszerűen nem tudok rájönni, honnan kapja a vizet... :(

Üdvözlettel: András

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.21 0 0 3758

Szia!

 

Itt is megpróbálhatod http://www.ezerkecske.hu/catalog/ nekem sokat segítettek!!!

Előzmény: duplex (3755)
Torrente Creative Commons License 2012.05.21 0 0 3757

Hello!

Eladó olcsón egy Skif sátras utánfutó teljes belső felszerelése (plusz külső támasztóvasak, fellépő) remek állapotban!

Kontakt: ababotond (kukac) gmail.com

 

Pitecus Creative Commons License 2012.05.21 0 0 3756

duplex:

GDM dunaharaszti. mintha ott láttam volna első bontottat a jó multkor.

 

 

Fozát:

Nem vagy egyedül, csak több napja keresem a képeket. Idáig cca. 150 régi CD-met néztem át és egyenlőre semmi.

De szépeket csinálsz!

Előzmény: duplex (3755)
duplex Creative Commons License 2012.05.20 0 0 3755

Sziasztok!

Tud valaki eladó Aleko első fékmunkahengert, jobbost és balost? Esetleg egy bontót, ahol van? Sajnos a légtelenítő csavar beleszakadt, utána a kiszedő szerszám is beletört. :(

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.20 0 0 3754

A kék 2140-es hez kapott bontott tankbetöltő fedelet hoztam ma rendbe.Sárga-feketéből kék-fekete lett már csak ki kell cserélni.....

 

Hátulja...................                               eleje...........................

 

  

 

Ügy veszem észre hogy elég egyedűl tartom itt a frontot...................!!!!!!!!!!!!!

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.16 0 0 3753

Laprugók a helyükön.

 

  

 

Müszerfal csere elkezdve....          fékmunkahenger is merérkezett....

 

  

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.16 0 0 3752
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.15 0 0 3751

Megint haladt a munka a 2140 el:Rugó már a helyén első fék jó de most.................bal hátsó fékmunka hengerre várok mivel most az a változatosság kedvéért az engedi az olajat.

Mindig van valami de csak a végére érünk egyszer.

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.14 0 0 3750

Megint szert tettem pár szükséges új alkatrészre..

 

 

 

Aleko Viva Creative Commons License 2012.05.13 0 0 3749

Nem vita tárgya. Moszkvicsban semmi sem biztos :-D

Gyönyörű az autó gratula.

Előzmény: AZLK79 (3748)
AZLK79 Creative Commons License 2012.05.13 0 0 3748

Üdv Aleko Viva!

 

Nem akarok  vitatkozni, lehet hogy a 2140-es széria eleje 7 lapos laprugó köteggel készültek . A mi Moszkvánk 79-es és ebben már 6 lapos van . Ez az eredeti laprugó kötege ebben azért vagyok biztos mert új kora óta nállunk van.

 

    

Előzmény: Aleko Viva (3747)
Aleko Viva Creative Commons License 2012.05.13 0 0 3747

Az első 2140-esek 7 laposak voltak, úgy 86-87 környékén áttértek a 6 lapos változatra műanyag betétekkel a lapok végén.

Előzmény: Pitecus (3741)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.13 0 0 3746

......

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.13 0 0 3745

Ma kicsit átnéztem a szerzeményeket és elkezdtem a rendbehozást.......

 

A műszerfal elég jó állapotú..                azért itt van kicsi hiba..megoldottam.

 

    

 

Lökhárítokkal lesz munka...                  kormány is volt....szép lett.

 

   

 

 

 

Mátsó feirat ilyen volt...                  ezt sikerűlt kihoznom belőle.

 

  

 

...nem tökéletes de....

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.10 0 0 3744

Több mint valószínű hogy a kombikba és az Izsekbe erősebb rugókat tettek.

Előzmény: Pitecus (3743)
Pitecus Creative Commons License 2012.05.10 0 0 3743

Aztán lehet, hogy 437-esből lett az én rugóm, vagy izs hátsót kapott.

Nem firtatom, hogy eredeti, csak nekem 7 tagos volt.

Előzmény: Törölt nick (3742)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.10 0 0 3742

Gyárilag ez volt benne még nem volt kiszerelve ( beszéltem a tulajdonossal ) és a rugós aki "öreg" Moszkvicsos nem hiányolt tagot belőle.

Előzmény: Pitecus (3741)
Pitecus Creative Commons License 2012.05.10 0 0 3741

N6 laposak a rugók? Úgy rémlett, mintha 7 laposak lettek volna a Igorban. Nem is ült meg. :-)

Előzmény: Törölt nick (3740)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.09 0 0 3740

Elkészültek a rugók új szilentekkel........már "csak"be kell tenni..

 

  

 

....gömbfej kicserélve.....

 

Pitecus Creative Commons License 2012.05.08 0 0 3739
quarry Creative Commons License 2012.05.07 0 0 3738

Kedves Moszkvics tulajdonosok!

 

 

Találtam itthon egy Moszkvics kormánykapcsolót, ha jól sejtem, a 2140-es típusé. Eladásra kínálom, az ára 4000Ft. Orosz gyártmány, vadi új, használva, beépítve nem volt.

Személyesen átvehető Miskolcon, vagy postázhatom is (ajánlott feladva, kemény dobozban) 650Ft-os költségen. Akit érdekel, kérem a quarry (kukac) hotmail (pont) hu címen jelezze vásárlási szándékát.

 

Köszönöm.

 

Képek:

duplex Creative Commons License 2012.05.06 0 0 3737

Köszi!

 

Előzmény: Aleko Viva (3734)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!