Természetesen semmi sem lehet kerek nem is gondoltam hogy a tanknyílás fedele nem egyezik meg így hiába dolgoztam most át kell alakítani a bontott alkatrészt hogy fel lehesen szerelni........megoldjuk!!!!!
Olyan hullámos hogy ezt nem lehet javítani....
Egy egy cm a külömbség a felfogatásnál.......
A belseje már szépen alakúl......
Már nálam felbakolva,kerekek leszedve mivel a felniket rendbe kell hozni és kap új gumikat is.
Végtelenűl nyugodt ember vagyok szinte lehetetlen kihozni a sodromból.
Berohadt csavarok..............volt hogy két napig fujkáltam csavarlazitóval mire sikerűlt leszednem időm volt.....volt más mit csináljak addig.
A 2140-es Moszkvicsnál kicsit feladom az elveimet mivel nem ragaszkodom az eredeti állapothoz hanem inkább kicsit öregitem a gépet ( úgy jobban tetszik ).
A 412-es..... azon minden korhű és szinte minden eredeti ( motor kivétel ) szinte hihetetlen hogy a karosszéria szinte még nem volt foltozva elem cserélve össz vissz a két első sárvédő alját kellett kicsit javitani.
Lakatosnál csak azért volt mivel az első tulajdonosa neki csúszott valaminek és nem csinálták meg szépen ív keletkezett a sárvédőkben.Mint késöbb kiderűlt 4 mm volt az elejében ez huzópadon helyre lett huzatva.
Üdv :Nem kell autószerelőnek vagy géptechnológusnak lenni CSAK SZERETSD amit csinálsz.JA.... idövel meg arra is rájössz hogy amit a szerelönek kifizetsz azt inkább a gépre költöd.
Ha a végzetségemet nézzük akkor közlekedés gépgyártó szakon végeztem a hetvenes évek vége felé de már harminc éve nem gyakorlom a szakmám az élet más irányba sodort.
A Moszkvicsaimat hobbiból ráérő (kevés) időmben csinálgatom persze sok mindenben segít egy kedves barátom már amikór ő is ráér.
Munka és család mellett kevés idő jut erre de ha van egy-két szabad órám rögtön a műhelyben bütykölök.
A család toleráns és megértő de őket csak a végeredmény érdekli.
Vedd fel a kapcsolatot a Zaporozsec fórumon "110206R" kolégával Zapi fan és nagy Tavriás ők voltak akik a Tavriával elmentek a Zaporozsec szülőhazájába egy jubileumi találkozóra amit a gyárnál rendeztek.
Biztos tud neked segíteni minden porcikáját ismeri az autónak.
A legolcsóbb átfesthető paszta jó lesz. Bár a szürke színű karosszéria paszta sem nagyon drága.
A lemezösszetételnél a letöredezett rozsdát jól pucold ki! Rozsdás részre van, aki rozsda átalakítót használ, személy szerint csak jól fel szoktam csiszolni. Rozsdamentesítés után jöhet az alapozó. Rozsdagátló alapozót használj! Tiszakorrnak van ilyen, bár elég drága. Ha megvan az alapozás, utána pasztázd be a réseket! Azután mehet az alvázvédő, belülre zománcfesték, ha akarod.
Alapozó kihagyható, de az ugyebár a minőség romlásához vezet. :)
A család még várat magára, de ha arra kerül a sor, akkor nem kell autót cserélni egy darabig. :)
Meg hát egy remek Alekoval a hátam mögött kétszer is meggondolja az ember hogy milyen kaszniba lépjen tovább, hatchback után nem ülhetek át egy kupéba, vagy szedánba. :) Csakis csapottsegg, vagy kombi! :D ;)
Találtam még itthon egy teljesen makulátlan Aleko kormánykereket. Megvan a kormányközepe az AZLK felirattal, a dudagombok is. Még a kürt csúszó gyűrűi is kopás mentesek. Továbbra megvan még az index visszakattintó pecek is hibátlanul. Nincs fényesre kopva.
Akit érdekel, küldök képet.
Nem kóvájog, nincs benne 8-as és ami nagyon fontos, _nincs eltörve_ ami típushiba, úgy vettem észre.