Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

no_holy_shit Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16939

50korul megcsinaljak dinitrol-lal anyaggal.

 

anyag is jobb es szerintem rosszabbul sem csinaljak

Előzmény: bohrer (16936)
Steven 68 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16938

Az a baj,hogy ilyen módon csinálva az alvázvédőzést, csak gány munkának nevezik.

Előzmény: bohrer (16936)
bádogember86 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16937

Szia! 

 

Ha bitumenes az alvázvédő akkor egy kis benzinnel vagy gázolajjal higítani tudod és akkor akár fújhatod is rücsipisztollyal. A higítástól semmi baja nem lesz csak egyszerűbben tudod felhasználni. 

Előzmény: bohrer (16936)
bohrer Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16936

Urak ! 

 

Alvázvédőzöm a saját  és édesanyám kocsiját. Motip Bitumenes kenhetővel csináltam az enyém de nagyon macerás kenni, melegíteni kellett hogy kenhető legyen , a nem hozzáférhető helyen fújós spray-vel csaináltam , de az olyan mint a víz.

 

A csavaros literes flakon amit pisztollyal kell fújni az sűrűbb a spray-nél vagy ugyanolyan?  Ha sűrűbb veszek hozzá egy pisztolyt és hátha azzal könnyebb lesz. Akna nélkül kínlódok krokodil emelővel aláfekve a kocsi alá.

 

A Swift aljára a kenhetőből 2kg ment el+ 2 *fél L a sprayből, + 1 flakon üregvédő a küszöbökbeés az első lengőkar tartó nyúlványokba.

 

A fújós  hígabb ebből nem 3L menne el az aljára hanem legalább 5L jól gondolom ?

Atti6909 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16935

Azért írtam hogy szurkolok... hogy legyen szerencséd,és sikerüljön jól és olcsón megcsináltatnod.

Előzmény: Atti6909 (16931)
Atti6909 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16934

Ezt most nem értem.  

Előzmény: wenimo332 (16933)
wenimo332 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16933

Én úgy tudom, ha nem vagyok elégedett a kész darabbal, megtagadhatom hogy kifizessem.

Előzmény: Atti6909 (16931)
mavrick1 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16932

Két helyen kellett kifoltozni, kivágtam a rozsdás részt, és új lemezzel pótoltam. Ezután alapoztam, majd felraktam a peremet. A sárvédőpermet pedig kb 4cm-ként kifurkáltam és jó erősen pontoztam a doblemezhez. Remélem érthetően írtam, ti hogyan csináljátok?

Előzmény: Peti251 (16924)
Atti6909 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16931

Ok. Azé szurkolok.

Előzmény: wenimo332 (16928)
Mafia05 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16930

Nem hiszem hogy jól keverted be a festéket ha egyáltalán 2k-s volt. Már másnap ha kint maradt volna az esőn akkor se lenne semmi baja főleg jó időben, de még télen sem lenne baja.  

Előzmény: wenimo332 (16929)
wenimo332 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16929

Kár érte a fényért, mert szarból építettem várat.



(Hátteret ne nézzétek, kicsit lepukkant most a garázs környéke, majd jövő nyáron úgy is bőkezű tatarozás lesz.)

Előzmény: Atti6909 (16927)
wenimo332 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16928

Hát köszönöm. De hát távol van.

Előzmény: Atti6909 (16927)
Atti6909 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16927

Anyaggal 10-ért csináltam legutóbb. :)  Nem hiányzik,de neked megcsinálom mert értékelem a vele elkövetett birkózásod.

wenimo332 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16926

De kb mennyibe kerülhet? Elvégre nem nagy elem.

Előzmény: Atti6909 (16921)
Konstansvalue Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16925

..arra gondolsz aki a diófa alatt lefesti az autót?

Előzmény: Peti251 (16923)
Peti251 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16924

A doblemezzel mit csináltál?

Előzmény: mavrick1 (16918)
Peti251 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16923

Zsákutca. Keresd meg Csikós erről szóló cikkeit a totálkáron.

Előzmény: Konstansvalue (16922)
Konstansvalue Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16922

Ezek a termékek kaphatóak Magyarországon? Hol? ( a net nem nagyon adja):   https://fertan-usa.com/products/fertan-rust-converter/

Atti6909 Creative Commons License 2017.09.10 0 0 16921

Én lefújnám,de távol vagyok. 

wenimo332 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 16920

Sziasztok.

Lefényeztem a tankot (Simson), kész volt, minden jó volt, vagyis annak tűnt, mindegyik rétegnél be volt tartva a száradási idő és rétegvastagság, de 2 hét múlva kint maradt kicsit az esőben, mert nem toltam be, mire kiértem szakadt az eső, erre tele volt esőcseppel a lakk, és bármit próbáltam, csak rosszabb lett.

Szóval én biztos nem állok neki újra, tehát mennyibe kerülne egy műhelyben lefényeztetni? Polir nélkül és alapozás nélkül, csak magát a fényt kéne rávinni, polirozni itthon is tudok, alapozni is ( nem azzal volt a gond, az tökéletes lett) Gondolom így nagyban faragható a költségből. 

Illetve tudtok ajánlani valami jó műhelyt Budapest környékén, vagy ott,  vagy dél felé. (Dunaharaszti környéke, Szigethalom stb stb stb)...

no_holy_shit Creative Commons License 2017.09.09 0 0 16919

en kivagtam olloval papirbol (corn flakes-s doboz) sablont, majd a papir sablon alapjan a tablalemezt.

 

haverom a javitoivet "raboritja" + 2-3 lemezcsavarral megfogatja es akkor atvagja a javitoivet es a kasznit egyszerre 0.8-s flex lappal. Akkor tuti jo helyen van a vagas mind2 reszen es a hezag is megvan

Előzmény: mavrick1 (16918)
mavrick1 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 16918

Sajnos nincs ilyen fogóm, csak simán ráraktam. Kellett rá, de szerintem nem volt vészes. A félreértések elkerüléséért,én nem vagyok kasztnis, nem ebből élek. Egy ismerős addig rágta a fülem míg megcsináltam neki. Azért érdeklődök, hogy mások hogyan csinálják, ha netán lenne még ilyen munka akkor minél jobban megtudjam csinálni.

Előzmény: Peti251 (16917)
Peti251 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 16917

De a lapolást úgy érted, hogy fogóval megperemezed ugye? vagy csak úgy simán ráborítod? Utóbbi esetben azért kell gitt rendesen:(

Előzmény: mavrick1 (16916)
mavrick1 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 16916

Én rálapolva csináltam, és a pontok között maradt 2-3mm. Egy kicsit így is elhúzta, nem hullámosra, hanem a pontozott rész lett beljebb. Maga a pontozást én is úgy csinálom mint te, megfogatom, aztán felezem. Ezután köszörülés, alapozó, üvegszálas, sima kitt, (gitt,késtapasz, ki hogy hívja) Az új perem alatti részt te hogy csinálod, fotód van esetleg egy komplett peremcsere folyamatáról?

Előzmény: bexxter (16914)
Peti251 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 16915

sokat kell még tanulnom:(

Előzmény: bexxter (16914)
bexxter Creative Commons License 2017.09.09 0 0 16914

Szia,

 

Általában kicsivel kisebb a hézag mint 1mm. A 0,8-as flexkorongot szoktam közé tenni vagy van egy csavaros szorítóm aminek 0,8 a tartólemeze, így tuti a hézag. Felpontozom pár helyen, ügyelve, hogy pontosan síkban legyenek. Majd mindig felezem. Egymástól 10cm-re 2 pont, utána közé 5cmre következő stb. majd amikor már nem marad csak 3-4 cm egyes hegesztések között, akkor már óvatosan vagy végig lehet varrni, vagy ha az ív közepéről van szó, akkor kis pontok de folyamatosan egymás után. Eléggé időigényes.

 

Néha hűtöm levegővel, de van mikor inkább csak várok/lassan hegesztem. Kollégák nem bírják ezt kivárni, náluk sűrűbben dolgozik a spotter utána.. :) 

Igyekszem rátérni íveknél meg tetőjavításnál az awira, mert a "co" nagyon nehezen egyengethető, pedig 0,6 huzalt használok. 

Előzmény: mavrick1 (16912)
mavrick1 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 16913

Szia, ezt még a 16539-es hozzászólásodra írtam.

Előzmény: mavrick1 (16912)
mavrick1 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 16912

Szia!

A hátsó peremet színelve rakod a sárvédővel, (nem ráfedve) közte van kb 1mm hézag. Ezután pár helyen megpontozod (hefteled), majd egyre sűrűbben, persze nem egymás mellé. Szoktad hegeszteni (végigvarrni) is, vagy csak annyira besűríted a pontokat (hefteket) mintha végig lenne hegesztve (varrva). Vagy a pontozások (heftelések) között, szakaszokat hegesztesz. Hogyan csinálod hogy a hő ne húzza el, esetleg hűtöd valamivel, vagy olyan sokat kivársz míg hűl a lemez. Mert egy régi Merci még elég vastag lemezből van, de egy Japán autónál már nagyon vékony a lemez.  

Előzmény: bexxter (16909)
GazdaMate Creative Commons License 2017.09.08 0 0 16911

Sziasztok. Otthon csinálnám a kocsi alját,mert pár helyen rozsdás. Korant lenne a rozsdaátalakító. Ezt rákell kenni a rozsdára majd ha kifeketedett akkor fémtisztára csiszolni?? Utána ha fémtiszta kapja a cinksprayt  ,majd alvázvédő (Loctite teroson) utána pedig a rücsit. Ez a sorrend jó lesz? Miből hány réteg kell? Köszi

Lütyő1 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 16910

Köszi! Akkor olyat nézek. Mégegyszer köszi!

Előzmény: bexxter (16909)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!