Adott egy 2003-as 323F BJ, aminek a csomagtérajtó gázrugója (teleszkóp) megadta magát. Vettem két utángyártott, elvileg ezt nem olyan bonyolult cserélni, de egyelőre egy fogóm már beletört... Az ajtó oldali végén, a gömbfejet le lehet szedni az ajtóban lévő csavarról? Ha igen, akkor hogy? Vagy ez gyárilag úgy egybe van rakva, hogy azzal együtt kellene cserélni? Csak mert az utángyártott gázrugóhoz nem volt ilyen csavar...
Vidd el egy autóvillamossági szerelőhöz! Ha van megfelelő csatija, akkor az ECU is jelezheti, melyik a rossz, de ha az összes jeladót takarítja + kiméri, az a tuti! Nálam ugyanez volt. Diag szerint is a JH jeladó döglött meg, és az egyenkénti tisztítás+mérés is ezt mutatta. 15-öt fizettem a vizsgálatért+jeladóért+beszereléséért.
FB-on van Mazda BJ csoport, ott van egy srác( Nagy Gábor György, aki Mazdás, és szereli is őket BP-en).
Gyári minőségűt vegyél, Securit vagy Pilkington. Én a külső Váci úton a Soósnál cseréltettem. Szépen, jól csinálták, igaz házhoz jöttek. A mennyiért használd a guglit, szórnak az árak.
Mazda 323 Sedan 2001-hez első szélvédőt hol és mennyiért lehet/érdemes cseréltetni (tegnap autópályán bekaptam egy követ és felrepedt bal oldalt 15 cm-re)?
Tipikus tünet, kezd meghalni a gyújtásmodul. Nemsokára konyec, se kép se hang. Vegyél bele újat, hőszigetelő pasztát ne felejtsd el rákenni. Azért szervizben olvastasd ki a pontos hibát, biztos ami biztos.
Menet közben egyik pillanatról a másikra leáll. Nincs szikra ,odáig már eljutottam. Egyszer csak nem tudom mi történik vele ,de betudom inditani !!! Pedig semmit nem csináltam vele ! Pár km eltudok vele menni és megint csak leáll !! Valakinek Tipje ???
Valaki tudna ajánlani egy olyan mazda szervízt ahol érdemben tudnak is kezdeni valamit a világító ABS jelzés hibával? Kiolvasni a hibakódból, hogy melyik a hibás (vagy melyiket kell megtisztítani) és ha kell akkor esetleg ki is cserélné?
Már 2 helyen is voltam, de nem tudtak vele mit kezdeni.
Segítségeteket kérném. Van egy 1997-es Mazda 323F autóm. Napok óta melegen rángat, nincs ereje, nem gyorsul, alapjáraton is ingadozik a fordulatszám, majd magától helyrejön egy két percig, aztán kezdi elölről. Gyertyákat és gyújtókábeleket cseréltünk. Semmi változás. Mi lehet az oka? Kezdetleges a komputere, leolvasni a hibát nehéz, Mazda szerviz 2 hétre adott időpontot. Addig is használnom kell, kínszenvedés az autózás, főleg dugóban. Ötleteteket várok. Előre is köszönöm.
Nekünk az 1,5 BJ is csinálta, aztán észrevettük, hogy fogyogat az olaj is. Elvittem olajcserére(meg már azóta is egyszer), kapott Eneos olajat, azóta olajcserék között nem fogy, és nem is füstöl...
Az egy fém vízcső, nincs külön neve. Alvázszám alapján Mazdánál megmondják a gyári számot. Felesleges máshol keresned mert ebből nem létezik utángyártott, csak gyári létezett. Szerintem már rendelni sem lehet. Ha érdekel van 1 darabom kifogástalan, kívül-belül, tömítéssel. A nem megfelelő fagyálló használata esetén szétrohad. A cseréjéhez nem kell szakműhely, magát a csövet néhány csavar fogja illetve a gumi tömítés rögzíti a blokkban. Természetesen néhány dolgot le kell szerelni, hogy hozzáférj. Hűtőfolyadékot leengedni..... esetleg cserélni újra. Az e-mailem publikus.
Nekem is megvan, csak hidegben csinálja és csak néha. Passz. Szelepszár szimeringet mondtak rá. Amíg nem zabálja az olajat és nincs más panasz, addig szerintem nem kell vele foglalkozni.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott valaki hasonló problémával. Van egy 1995-ös évjáratú, 323 1.5 C-m. Hidegben indításkor füstöl. Ez 1-2 percen belül megszűnik. Már látta szerelő is, elvileg megcsinálta...legalábbis fizettem érte nem keveset :( Van tippetek? Köszönöm!
Szasztok. Vettem akkora zsugor csövet, amivel javítható a repedezett cső a levegőszűrő és a blokk között. 1000ft-ért adok elegendő méretű csövet, ha akarod, meg is javítom. Csepel, 20/269-85-83
Igen, időközben sikerült találnom olyat, aki ki is tudta olvasni, a 3. autószerelőnek sikerült. Szintén katalizátor hibát írt ki, de mondta a szerelő, hogy feltehetőleg nem a katalizátorral van a baj, hanem a lambdaszonda okozza a gondot. Elsőkörben a drágább benzint javasolta, illetve Kék Spuri adalékot, azt mondta 3-4 tankolást adjunk neki, mert az esetek többségében megoldja és nem kell lambdaszondát cserélni.
Azonban van egy másik gondom, amire keresem a hiba okát, hátha van valakinek tippje kifejezetten mazdához, vagy bármihez.
Észrevettem, hogy ha tekerem a kormányt, akkor (néha) egy erős kattanást hallok, egyet, nem többet (előlről). Álló helyzetbe is próbáltam, alátekertem teljesen stb... de nem feltétlen jött elő a hiba. Gázadásra sem jött elő, kitekert kormánnyal sem (féltengelyre gondoltam). Ezelőtt volt hasonló hang, csak százszor durvábban, akkor mint kiderült el volt rohadva a toronycsapágy + rugótányér. De akkor az valami kegyetlen volt. Ezek cserélve lettek, elől. Ezenkívül stab.karokat is cseréltem. Esetleg első alsó támasztógömbfej? Nem annyira durva a hangja, hogy nagyon lehet hallani, de az én fülem meghallja. Látatlanban valakinek tippje esetleg? Köszi előre is!
Sziasztok! Pont hasonló hibát észleltem mostanság én is. Kidobta a check engine kis sárga táblát a 2003 -as Mazda 323F BJ-m. Akkusaru lehúzva kb pár száz km-t elment, megint kidobta, megint lehúztam, most viszont már sűrűbben kidobja, kb olyan 40-50 km megtétele után kidobja, lehúzva megint eltünik majd szintén ennyi km után kidobja. Motornak tulajdonképpen nem érzem hibáját. Lehet, hogy nekem is katalizátor?
A szerelőmnek nem sikerült kiolvasni, majd a héten akarok elmenni egy márkaszervizbe ahol kitudják biztosan olvasni a hibakódot, csak érdeklődnék, hogy ebből hátha valakinek valami ad egy tippet. Vagy ne nagyon használjam inkább a kocsit.