Hétfőig dolgozom, utána szétbontom. A tudományos kíváncsiság..... Kárt már úgysem csinálok benne....! De azért az bosszantó, hogy a gyári Renault szett kb. csak 60000 km-rt bírt. (majdnem 5 év ) Ja, és minden cserélve lett,ami a feszítésben részt vesz.
Egy nagyon rövid kerepelés de csak kb egy másodperc,ennyi és kuka a motor,de én láttam ilyet és láttam megjavitva is,csak a tulajával nem találkoztam egyik alkalommal sem
Így van. Mondjuk az furcsa volt hogy semmi rendellenes zajt nem lehetett hallani. Egyszer csak csendben leállt a motor... Semmi koppanás vagy csörgés....
Igazad van, csak nekem sajnos nincs igazából megbízható szerelőm. Szóval nekem valószínűleg még a napfelkeltét is leszámláznák. Nem tudom így motorhibásan mennyiért vinnék el....
a bontott motor ára+ki+be szerelés+azon is az első szervíz
vs
hf le/fel + gépműhely+ alkatrészek
amikor csapágyas lett a dCi nálam is ez volt végül hiába nagyobb költség volt a saját motor felújítás mellett döntöttem az nem volt zsákbamacska, na meg próbáltam úgy felfogni a vezérléscsere majd kuplungcsere külön külön munkadíjjai egálba voltak a komplett munkadíjjal
Ma menet közben elszakadt a vezérműszíj a 2002-es 14 i 16V -n. 5 éve (60000 km-el ezelőtt) volt cserélve a komplett vezérlés. Most van benne 1900000 km. Szerintetek mennyibe fájna életre lehelni? Rentábilis egyáltalán?
Drog vagy alkohol hatása alatt nem rendeltetésszerüen használta az autot, a biztosito nem akar fizetni,biroság elsö majd másodfokon kötelezi a biztositot hogy fizessen, majd a biztosito perli az ürgét, elsö majd másodfokon a biroság kötelezi az ürgét hogy fizessen,vagy a behajtok visznek mindent. Na ez akár több idö is lehet mint két év
Azért erre is mennyi volt az esély? Kb. mint: csak ide ugrok le a sarokra 100 métérre, nem kötöm be magam addig, aztán jön egy drogos f@sz és telibever...
Gyerek most mesélte az ipse olyan részeg volt hogy nem tudott kiszállni a kocsibol, a zsernyákok mégis kiszedték,de nem tudott megállni a lábán,majd kicsit észhez tért és ellenszegült a rendöröknek annyira hogy le kellett nyomni a földre és megbilincselni,menyem mondja hogy a zsaruk mindvégig kulturáltan probáltak kommunikálni vele. Elöször akart adni egy százast a fiamnak kár rendezésre,mikor megtudta hogy csak az egyik kocsi 12 milla és még ott van a másik is,na akkor kezdett fehéredni már amennyire felfogta. Nagyon sokba fog ez neki kerülni
Ugye az ember ösztönösen is a féket tapossa... Azt mondják az ülést úgy kell beállítani, hogy ne nyújtott lábbal tudd teljesen kinyomni a féket, akkor a térded behajlik talán. Vagy nem... Én az övet is mindig úgy állítom, hogy amikor becsatolom, a medence részt magamra húzom szorosan, csak ami a mellkasomon megy át az tud engedni.
Azt mondta az orvosszakértő, ha nem állok bele a fékbe, és csak simán belemegyek, megúszom könnyű sérülésekkel, de én nyomtam mint az állat az utolsó utáni pillanatig, és az adott a csípőmnek. A bordatörés az temészetes az övtől, a könyököm, karom meg nekicsapódott az ajtónak, az órám /Apple watch/ is szétment.
Azta! Mekkora volt a tempó, hogy ilyen komoly lett a sérülésed? Sok autóból simán kiszállnak, amikor az ember azt gondolná lehetetlen azt túlélni. Ez van, ha valaki őrangyala odafigyel a munkájára?
Én mentem az Árpád híd felé, és az idióta úgy gondolta, hogy orral parkolásból kikanyarodik a Margit híd felé, mit neki záróvonal. Pont a felső rakpartról jöttem le, besoroláskor néztem a tükröt, mikor felnézten egy szürke fal volt előttem.
A barom nem akarta elvinni a balhét, de az ügy előadója elmondta neki, hogy örül, ha ilyen konok tagadásban van, jegyzőkönyvezi, de azt garantálja, hogy dupla annyit fog kapni, mert annyira egyértelmű a helyszín.