Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35605

majd átépíti a Duna Aszfalt, ha odaér az M8, ki tudja hány év lesz még az. a költséghatékonyság nem szempont nekik.

Előzmény: mash.69 (35603)
bp01 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35604

Ez nem friss térkép, nem is kell annak lennie, mivel hosszútávú fejlesztési elképzelést ábrázol. A kérdéses Kecskemét-Eger vonal rajta van. Az általad említett utak friss gondolatok szüleményei.

 

Egyébként jó lenne ha idejemúlt lenne, de amint látod még nagyon sok gyorsforgalmi út hiányzik. Viszont még van 13 évünk a céldátumig :)

 

Előzmény: tocsikolnak (35599)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35603

hát az kicsit se trombita, hanem lóhere

tehát ha akarok valaha M8-at, akkor az M3 felett át kell vinni az m25, ami az M8 egyik vége

tehát úgy építeni meg, hogy X év múlva ne kelljen megint barmolással kezdeni

Előzmény: radio100jozsi (35601)
radio100jozsi Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35602

M3-M0 ma már.

Előzmény: radio100jozsi (35601)
radio100jozsi Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35601

Pedig egyszerű a folytatása, elég csak emlékezni az M3-2A csomópontra, ma ugyan ilyen volt, és mára meg már M0-M0 csomópont lett.

Előzmény: mash.69 (35592)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35600

vagyis R67. De R11 se.

Előzmény: tocsikolnak (35599)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35599

Ez nem  kicsit idejemult terkep 2030-ra ? Nincs rajta se R76, se R83, se R23 ...

Előzmény: bp01 (35598)
bp01 Creative Commons License 2017.04.06 0 1 35598

Pedig régóta szerepel a "hosszú távú" fejlesztési terveken a Kecskemét-Eger vonal.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: mash.69 (35596)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35597

Jól mondja, az M9-re az 55-ős miatt várok nagyon ... De jó is lenne a Keszthelyre menni Szegedről. :-)

Előzmény: mash.69 (35596)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35596

Nem tudom milyen M9-re gondolsz, nem inkább M8?

Mondjuk én még olyan tervet nem láttam, hogy az M8 elmenne az m3-ig

pedig csak úgy lenne értelme, ahogy írják is M25 után tovább M8

és akkor Pest, M0 kimaradhat...

Előzmény: klimakiraly (35595)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35595

Duplán is tetszeni fog hogy akik alulról mennek azoknak továbbira is el kell majd küzdeni magunkat a 3-as útig. :-)

 

 

Na de majd ha M9 ... ami nekem nagyon-nagyon ködbe vész ... ha ekkora marad a forgalom.

Előzmény: mash.69 (35591)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.06 0 0 35594

Meg talán a tengeri kikötő(k?).

 

Itt mi meg álmodunk a Belgrád - Budapest sínes megoldáson. :-)

Előzmény: bp01 (35593)
bp01 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 35593

Azért ezt a térképes grafikonos táblázatos közlést itthon is megcsinálhatnák. Sokkal jobban átlátható mint a hazai számhalmaz. 

 

A holland számok valóban durvák. Kis terület, magas népsűrűség és motorizáció, gazdag, mobilis népesség. Ennyi és máris tele vannak a 6-8 sávos autópályák :)

Előzmény: Fradista Utazó (35587)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 35592

http://www.heol.hu/heves/kozelet/hamarosan-epul-az-m25-os-ut-705511/

 

Második ütem

A második ütem, az M25 négy kilométer hosszú északi szakasza, ennek egy csomópontja lesz, Andornaktálya Nagytálya felőli végén, az Olajosok útját átvezetik alatta. A közbeszerzést december végén írták ki. Az utat 2018 első negyedévében át szeretnék adni.

A déli ütem a leghosszabb, az M3-hoz külön szintű csomóponttal csatlakozik a Rekettyés pihenőhelytől két kilométerre Miskolc felé (itt természetvédelmi és költségszempontokat is figyelembe vettek), s bővíthető is lesz, ha megépül majd idáig az M8-as. A szakaszon sok műtárgy lesz, a csatlakozás után keresztezi a vasútvonalat, ezután lesz egy vad felüljáró, majd a Laskó-híd következik, illetve a 3-as főút csomópontja, a 3-as kis korrekciójával. Aztán Maklárnál aluljáró mezőgazdasági gépek számára, illetve egy vad aluljáró.

 

 

jó olvasni, hogy gondolnak a folytatásra is, de nekem ebből a képből nem jön le, hogy hogyan....

nagyítható kép:

http://egrisztorik.hu/wp-content/gallery/az-m25-tervei/m25_terv_07.jpg

 

 

Előzmény: trizs77 (35586)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 35591

http://egrisztorik.hu/ket-evet-csuszik-es-fizetos-lesz-az-m25-os-ime-tervrajzok/

 

klima királynak tetszeni fog. Eger északi részén az M25-ösön turbó körforgaom lesz

vagy jobban megnézve ez a vége az M25-nek

http://egrisztorik.hu/wp-content/gallery/az-m25-tervei/m25_terv_08.jpg

Előzmény: trizs77 (35586)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.05 0 1 35590

A magyarorazági forgalomszámlálási eredményeket évente kiadják. Évekre visszamenőleg le lehet menteni innen:

http://internet.kozut.hu/Lapok/forgalomszamlalas.aspx

Előzmény: klimakiraly (35588)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.05 0 1 35589

ahogy kiderült, hogy nem lesz olimpia, hirtelen minden megdrágult...

 

 

http://hvg.hu/cegauto/20170404_Menetkozben_hirtelen_negyszeresere_dragult_az_M25os_egri_autopalya_epitese

Előzmény: trizs77 (35586)
klimakiraly Creative Commons License 2017.04.05 0 0 35588

Ilyen errefelé sose lesz, nehogy kiderüljön hogy szellem utakat építünk. Meg ha jól látom akkor nincsenek is mi számlálóink bekötve sehova. Gondolom floppy discre rögzít némelyikünk még.

Előzmény: Fradista Utazó (35587)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.04.05 0 0 35587

Holland autópályák forgalma.

 

A színezés kicsit csalóka, mert útpályánként mutatja, és ahol 4 útpálya van, ott lehet, hogy mind a négy egyenként "csak" 50 ezer jármű naponta, de ez mégis 200 ezer összesen. Pl. az A4 Hágában, a 4 útpálya külön-külön 52 + 67 + 68 + 53 ezer jármű napi átlagban. (4×4 sáv, úgyhogy elbírja). 

Bele lehet nagyítani, és bármelyik szakaszt egyenként lekérdezni (rá kell kattintani egy adott pontra, és pár másodpercet várni).

trizs77 Creative Commons License 2017.04.05 0 1 35586

Májusban indul az M25-ös autóút építése

 

2017. április 5. szerda 18:34:59

 

 

Ez kapcsolja majd be Egert a gyorsforgalmi úthálózatba. 2020 elejére készül el.

 

 

Májusban megkezdődik az M25-ös autóút építése.

A több ütemben épülő autóút 2020 elejére készül el, és ezáltal Eger is bekapcsolódik a gyorsforgalmi úthálózatba - tájékoztatott Karcagi Orsolya, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. kommunikációs igazgatója.

 

Karcagi Orsolya közölte: az uniós és hazai források felhasználásával megvalósuló beruházás során 19 kilométernyi új nyomvonalú 2x2 sávos út épül, közvetlen csatlakozással az M3-as sztrádához, különszintű csomópontokkal és egy új szakasszal, Andornaktálya elkerülő útjával. Az érintett települések ezáltal mentesülnek a naponta áthaladó forgalom zajától, a környezeti ártalmaktól és a tranzit forgalom okozta balesetveszélytől is.

 

Az andornaktályai elkerülő út kivitelezése, valamint a 252-es számú főút rekonstrukciója májusban megkezdődhet, ennek az ütemnek a kivitelezése nettó 5,4 milliárd forintba kerül.

A napokban megjelent kormányhatározat a korábbi - kizárólag az előkészítési feladatokat tartalmazó - uniós támogatás forrását bővítette ki az M25-ös északi ütemének és az andornaktályai elkerülő útnak, valamint a 252-es számú főút rekonstrukciójának kivitelezési költségével 13,6 milliárd forintra.

 

Az előkészítés 4,6 milliárd forint értékben többek között a tervezést, az engedélyeztetést, a területszerzést és a régészeti feltárásokat tartalmazta az M25-ös autóút teljes nyomvonalán.

A 4 kilométer hosszú északi ütem kivitelezésére vonatkozó közbeszerzési eljárás folyamatban van a NIF Zrt.-nél, eredményes eljárás esetén nyáron ott is megindul az építkezés. A befejező, 15 kilométer hosszú déli ütemre vonatkozó kiviteli közbeszerzési eljárás várhatóan májusban jelenhet meg - ismertette az igazgató.

 

MTI

mash.69 Creative Commons License 2017.04.04 0 1 35585

http://magyarepitok.hu/utepites/2017/04/mar-megvan-a-tervezoje-az-m4-es-esz-az-m8-as-talalkozasi-pontjanak

 

úgy utálom, hogy ezeket a terveket nem teszik fel a netre...

a galvani hídhoz is beérkeztek a tervek, csak zsűrizgetik...

hegyaljai3 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 35584

Majd kiderül a kihirdetett szövegekből, hogy indokolt volt e az optimizmus az útügyi szabályozások megújítása kapcsán:

 

"Bár voltak parázs viták is, de a lényeg, hogy senki sem az egóját próbálta előbbre vinni, hanem a szakma ügyét. Egyébként nagyon tetszett, amikor ilyen vitákat láttam, mert olyan dolgokról beszéltünk, amik az elmúlt húsz évben nem merültek fel ilyen szinten.Most sikerült ezekben is konszenzusra jutni, és ezzel a szürke területeket is a fénybe behúzni.”

 

http://magyarepitok.hu/aktualis/2017/04/tobbe-nem-allhatunk-meg-igy-szuletik-ujja-az-utugyi-szabalyozas

trizs77 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 35583

Nagyon nem érdekelnek a pártpolitikusok.

Legtöbb pártpreferenciáját nem ismerem.

Nem tudom ki az a Ipwisch?

 

----------------

 

a 86-os 2x2 sávosításával viszont egyetértettem, 1995-ben, 2005-ben és 2015-ben is.

 

 

Előzmény: 20-as vonal (35580)
20-as vonal Creative Commons License 2017.04.03 0 0 35582

Ez jogos,de az M86-os talán itt rossz példa.Én a trizs féle kettős mércére utaltam.

Előzmény: mash.69 (35581)
mash.69 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 35581

nem vágod mi a gond.

az a baj, hogy nem ott épül ahol forgalom is van!

vágod?

Előzmény: 20-as vonal (35580)
20-as vonal Creative Commons License 2017.04.03 0 0 35580

Amikor Ipkovich munkálkodott a dolgon,az renben volt,most a fidesz-Hende akárki megépítette ez már nem?Kettősmérce?

Előzmény: trizs77 (35572)
dimelo Creative Commons License 2017.04.03 0 0 35579

Örülök, hogy megfogalmazod kételyeidet egy ilyen döntés ésszerűségéről.

 

Sajnos mértékadó körökből hallottam, nem egyszer.

 

Bár a Homolya-gomolyag még számomra megfejthetetlen következményű.

 

VAn egy jelentős változás (10 év késéssel)

Elkezdődött az M4 Üllő-Pilis építése, továbbá az M4-M8 csomópontig bővítés is a láthatáron. (és Tisza-híd szakasz befejezés)

Vagyis 2019-re áll elő az az állapot, hogy már nem beszélhetünk a terelgetés szükségességéről.

Ha csak nem ezeket is leállítják...

 

Miért is építenének 100 km-t az M4-ből, ha el akarnák terelni a kamionokat a még hiányzó 90 km 2x2 sáv miatt?

Remélem ezt a döntéshozók is végiggondolták...

 

Ám, ha még mindig fontosabb a 83, 67, 23, mint az M4 befejezése, akkor passz...

A megtermelt útdíjat arra fordítsák, ami termeli, nem pazarolja.

 

Nem vonnám össze a 25 évben kampányolókat, mert 1997-ig még kormányrendeletben sem szerepet az M4.

Beszélni róla, vagy törvényi lépéseket tenni, az nagy különbség.

 

Másik ok: Ha valaki kormányon támogatja, ellenzékben fúrja, az g.cóság...

Márpedig 2000-ben a Széchenyi-tervben szerepelt az M4 (még Debrecen alatti határmetszéssel: Létavértesnél)

Előzmény: bp01 (35577)
dimelo Creative Commons License 2017.04.03 0 0 35578

Nem, egyáltalán nem nehéz összerakni, hiszen nem a közlekedési indok döntötte el.

 

Csakhogy a Hende-banda nem teljesített jobban, mint a Varga-Fazekas-Szalai trojka Szolnok megyében.

Hozták, amit elvártak tőlük.

 

Nekik (és a térségnek) büntetés az, ami nyugaton jutalom?

 

A 2200 db kamion erős túlzás, mert volt tupír rendesen.

Az igaz, hogy a 88. út Sárvártól 87. csomópontig közelítőleg ennyi, de nem az útvonal átlagában. (86. út: 1806 db tgk.)

 

Ehhez képest: 4. főút

Pest megye:      2085

Szolnok megye: 2698

 

De mint tudhatjuk: a forgalomnagyság nem döntő érv...

Előzmény: trizs77 (35572)
bp01 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 35577

Az M4-el 25 éve mindig mindenki kampányol legyen szó bármilyen választásról.

 

Azért környezetvédelmi szempontból erősen kifogásolható lenne napi cirka 2ezer kamiont 75 km-el hosszabb kerülőre terelni egy olyan országban ahol már a nagyobb parkolófelületek okozta környezetterhelést is szem előtt tartják:)

 

Naiv kérdés de megtehetik, hogy az Alföld közepéről a Mátra alatt futó M3-asra kötelezik a tranzitot? Ráfogható a párhuzamosság, de lényegében két külön régióban húzódó utakról van szó. Kb mint az M5 és az M6.

Előzmény: dimelo (35570)
bp01 Creative Commons License 2017.04.02 0 2 35576

Érthetetlen, hogy a világ egyik legnagyobb gazdaságában is folyamatos a munkaerő hiány az építőiparban, annak ellenére hogy évente több százezer munkavállalót szívnak el külföldről (többek között hazánkból is). Pedig gondolom ott sem fizet rosszul az útépítés...

Előzmény: Fradista Utazó (35575)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!