Ha másolat akkor szerintem semmit. Eredeti még talán, ha valaki OT-ztatni akarja az autót, de oda a másolat nem jó. Egy 30 éves autónál meg senkit sem érdekel maga a vevőszolgálat, nincs is már hozzá.
- másik út út ,hogy valahol belebotlasz olyan kerékgarnitúrába, amelynek tulaja nem olaszautós / olasz-szívű..... és ő egyszerűen csak pénzzé kívánja tenni ....
en sem vagyok egy ijen modern forma, vagy telefonalok (nem szeretem, mert magambol kiindulva ha dolgozok akkor ne hivogassanak ....tehat allandoan csorog az a kva sz@r, ha pl. a kocsi allattt feXem vagy rakodok vagy akarmi)
vagy inkabb odamegyek a hejszinre es mondom hoyg mit szeretnek
ez sokkal hatekonyabb bir lenni, mint a metakommunikacio
allitolag a facebokon ott vannak a felmik fenkepekkel meg minden
ne haragudj de nem tudtam tobbet segieteni , mer t mondtak hogy a privat tel saam az neke m szol , nem publik us, kerlek, ezt ertsd meg koszonom
Sajnos nincs arckonyvem így az nehezebb lesz kinyomozni.A tatabányai bizonyos Roland-hoz van kontaktod?E-mailbe akartam írni csak visszadobta.Az enyémre irhatsz.
Abban az időszakban csak abból volt SportWagon szóval értettük... Benzinesből 1.8 TBi (turbo), vagy a szintén 1.8 szívó. Amennyiben csak a motor megbízhatósága érdekel.
Ja, olvastam én is. Érdekesek a kínaiak is. Pár éve még kínáltak BT, stb. CD-tár emulátort olyan 40 dollárért, ami jó volt a Stilo Visteon rádiótól kezdve Alfa Blaupunktig a navisok kivételével az összes olaszhoz. És egyszercsak eltűnt, azóta sincs. De hogy honnan szedték elő ezt a fojtószelep gyártást..azt nem értem.
Tényéleg érdekes, hogy nincs belőle utángyártott verzió, mert pl az 1.6 fojtószelepére mostanában olvastam, hogy van valami aliexpresses változat, ami még működik is.
40 fokos motorhőmérséklettől a fojtószelep 8 fokos állásnál vált át, tehát a gyakorlatban ahogy rálépsz a gázra és elindulsz.
De ez logikus, hiszen alsó-középső fordulatszámtartományban biztosítja a nyomatéktöbbletet, felsőben meg már pont hogy nem kell és akkorra már átvált a szívócső is, mehet ami a csövön kifér. :D
Ezt fejtsd ki légyszives, miért lenne a vezmod élettartama kisebb, ha folyamatosan minimum szinten van az olajszint. Tényleg nem értem. Mellesleg ha szint alatt van és elmegy az olajnyomás, akkor szerintem a csapágyak kenésének hiánya miatt elöbb fog kinézni a blokk oldalán a hajtórúd, mint hogy a vezmod elkopna. De most a stabil minimum szinten való tartásról van szó.
Alapjárat fölött már vált és 4800-nál vált vissza alapra. Ha autópályás harcosnál ez a megfigyelés, akkor szerintem a 3-4000 fordulat között közel 4 bar-os olajnyomás a garancia a tartósságra.
Nézd meg, hol vált (módosít).... Autópályázós kocsikban (már a Alfa 146 ,16V TS például) ha értelmesen van használva, nem döglik meg olyan gyorsan. Másodkézból tapasztalat : 200e km feletti futásnál, még az eredeti , elsőszerelés van a konkrét gk-ban.
Persze ebben, normális olaj, 10e-ként cserélve, értelmes gazda ...stb....
Szerintem ami nagyban tudja befolyásolni, az a szívósortömítés állapota. Én az öthengereseknél megfigyeltem, hogy elég hamar, már 100 ekm után elkezd szivárogni ott az olaj kifelé, ahol a vezmod olajjáratai vannak. Tömítésen belül pedig a csatornák között nem láthatjuk mi a helyzet, el tudom képzelni, hogy elégtelen nyomás jut a módosítóhoz. Az öcsémébe legutóbb már hagyományos tömítést raktam a vaslemez helyett, szerintem az többet tűr. Erre gondot fordítanék a helyedben is.
A 146-ban nekem pontos értékre máér nem emlékszem, de két vezérléscsere után sem volt hangja, aztán volt akinek egy vezérléscserét sem bírt ki. Aztán voltak mendemondák, hogy pl a Lancia-é jobb, pedig közben tökugyanaz. Meg hogy ha mindig maxon van az olajszint, akkor késöbb hal meg, közben józan paraszti ésszel belegondolva, ha végig csak minimumon van az olajszint, akkor is mindig rendben kell lennie az olajnyomásnak.
És hát ott a régi 8V motorok vezérlésmódosítója, amivel soha semmi gond nem volt.