Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.09 0 0 218374

JAh, ha sokáig nem használod, akkor igen.

Előzmény: Inner Circle (218373)
Inner Circle Creative Commons License 2024.02.09 0 0 218373

Akkutémára visszatérve, ha start-stop-os autót hónapokig nem használok, zárt garázsban a saru levétel a legjobb? Kétszer megkockáztattam az aldist, semmi gond nem volt, de harmadjára lehet hogy inkább teljesen lekötném.

Előzmény: Paco155 (218238)
Paco155 Creative Commons License 2024.02.02 0 0 218372

Bocs, de nem kerestem utána és nem is fogok.  Anno én a 155-höz minden releváns doksit letöltöttem a szerviztutasítástól kezdve az alkatrészadatbázisig. A 166 viszont nem érint így nem is kerestem - de egy 30 éves autóhoz minden fent van.

Előzmény: proalfa (218371)
proalfa Creative Commons License 2024.02.02 0 0 218371

Köszönöm! Bár ha a netről szabadon letölthető (egyébként hol van ez az adatbázis?) akkor, tényleg csak annyit ér, hogy ki van nyomtatva.

Talán 1-2000 Ft így is realis lehet...

Előzmény: Paco155 (218370)
Paco155 Creative Commons License 2024.02.02 0 0 218370

Szerintem próbáld meg meghirdetni az alfaamorén, ez a topik már nagyrészt kihalt. Lehet hogy ott van valaki aki nem akarja a netről letölteni, hanem fizikai formában jobban szereti. 

Előzmény: proalfa (218369)
proalfa Creative Commons License 2024.02.01 0 0 218369

Pontosítok! "Vevőszolgálati oktatás könyv" másolat. Részletes műszaki leírást tartalmaz a: 2.0 V6 TB és a 2.4 JTD modellekre vonatkozóan, nem csak a motorokat ideértve, hanem minden részegységre kiterjedően.  Magyar nyelvű. Eldobni sajnálom. Akinek ilyen autója van, nagyon hasznos lehet.

Előzmény: proalfa (218367)
Paco155 Creative Commons License 2024.02.01 0 0 218368

Ha másolat akkor szerintem semmit.  Eredeti még talán, ha valaki OT-ztatni akarja az autót, de oda a másolat nem jó. Egy 30 éves autónál meg senkit sem érdekel maga a vevőszolgálat, nincs is már hozzá.

Előzmény: proalfa (218367)
proalfa Creative Commons License 2024.02.01 0 0 218367

Alfa 166 "Vevőszolgálati könyv" másolat  mennyit érhet valakinek? 1-2000 Ft ?  

TudatLan Creative Commons License 2024.01.13 0 0 218366

nekem két út látszik

 

- egyik hogy a specifikus helyeken keresgélsz  pl. https://www.ebay.com/b/Car-Truck-Wheels-Tires-Parts/33743/bn_584076

https://www.pistonheads.com/

https://rallycarsforsale.net/

 

stb....

 

- másik út út ,hogy valahol belebotlasz olyan kerékgarnitúrába, amelynek tulaja nem olaszautós / olasz-szívű..... és ő egyszerűen csak pénzzé kívánja tenni ....

 

______--------______--------_______------

 

Norbit próbáltad?  alfadepo.hu

 

Előzmény: Kappa 5.10 (218365)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2024.01.12 0 0 218365

Köszönöm a segítségét.Felhivtam az összeset.Az arckönyvesnek volt egyedül de annyit nem szeretnék érte adni mint amennyit mondott.De van más terv.. 

Előzmény: TudatLan (218361)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218364

Jéééé, 1 kiráj!!!!!

:-)))))

 

anyagválasztás plusz méretezés (illesztés?)

(nem találom a rózsaszínű mosoJgós kacsintós ikonfejet)

Előzmény: TtK (218347)
Marklar T ie Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218363

Megkésve )

Mert papíron a sorozat full elejéről van. Három éve mentettem. Az az nem bontottam el, mert arra hagyták nálam. 

Csak ahhoz meg túl egyben is volt. /van.

Az eredet vizsgán is a motor szám volt probléma, nem a.... ;) 

Előzmény: Paco155 (218311)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218362

még valami beugrott

 

ird be a ggoogle-be hogy '  natural invest '

 

nekik szokott lenni doboz uj ,olasz kocsihoz

egy probat meger

Előzmény: Kappa 5.10 (218360)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218361

Szia

 

Bocs', de most ébredtem (kicsit még kómás vagyok és mennem kell visszadolgozni, nem tudok emaiilozni meg netezni)

felhivtam egy tel.szamot, de azt montdtak hogy ez privat szam , legyek szives netre nem kirakni

 - roland nem igen szeretett (regebben) netezni inkabbgyakorlatias ember mint ijen virtualis bit buvar szeru

 - oszi seme gy imél bajnok - legalább is eddifg nem annak tunt

 - az érdiek dettó

.....

Alfa Romeo, Fiat, Lancia gyári, bontott alkatrészek raktárról, garanciával. Alkatrészeink olaszországi importból származó, bevizsgált, kipróbált alkatrészek.

+36-30-95-96-391  +36-30-3-11-11-14  +36-30-74-13-507  E-mail: olaszautobonto@olaszautobonto.hu  Nyitvatartás Hétfőtől Péntekig 9-17-ig

 

https://olaszautobonto.hu/kapcsolat/

 

 

 

Oszi pedig a 18.kerbe van budapesten

Amúgy MINDEN MÁS esetben, minden olasz autós szervizeltetéshez ajánlott:
Molnár Oszkár
harminc/954-54-34
Ipacsfa utca 1.

Carakter Bt.06-30-954-54341186Budapest,Ipacsfa utca 2.

Alfa Romeo, Fiat és Lancia típusú bontott és új autóalkatrészek kereskedelme. Autóbontó és gépjárműjavítás.

Nyitvatartás: Hétfő: 8:00 - 18:00 Kedd: 8:00 - 18:00 Szerda: 8:00 - 18:00 Csütörtök: 8:00 - 18:00 Péntek: 8:00 - 18:00 Szombat: zárva Vasárnap: zárva

 

 

Arckonyv dolgot te irtad,azert irtam

a balázsnak az elerhetoseget:

 

facebook.com/mezoba

 

en sem vagyok egy ijen modern forma, vagy telefonalok (nem szeretem, mert magambol kiindulva ha dolgozok akkor ne hivogassanak ....tehat allandoan csorog az a kva sz@r, ha pl. a kocsi allattt feXem vagy rakodok vagy akarmi)

vagy inkabb odamegyek a hejszinre es mondom hoyg mit szeretnek

 

ez sokkal hatekonyabb bir lenni, mint a metakommunikacio

 

allitolag a facebokon ott vannak a felmik fenkepekkel meg minden

ne haragudj de nem tudtam tobbet segieteni , mer t mondtak hogy  a privat tel saam az neke m szol , nem publik us, kerlek, ezt ertsd meg koszonom

 

 

 

 

Előzmény: Kappa 5.10 (218360)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218360

Szia

Sajnos nincs arckonyvem így az nehezebb lesz kinyomozni.A tatabányai bizonyos Roland-hoz van kontaktod?E-mailbe akartam írni csak visszadobta.Az enyémre irhatsz.

Köszönöm a segitséget

Előzmény: TudatLan (218359)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218359

hoppá

most látom, hogy lehet arckönyv is...

https://www.facebook.com/mezoba/

 

(segito szandekot nezd , semmi mast grazie)

Előzmény: Kappa 5.10 (218356)
TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218358

vezérlésmódosító a 16szelepeseken:

 

IRL megmutathatom - beszélhetünk róla

fáradt és beteg vagyok hozzá hogy irkáljak - egy karaktert melleütök es elmegy az egesz hsz ertelme stb....

 

TudatLan Creative Commons License 2024.01.09 0 0 218357

Roland, t.bánya.... bár,mintha az Ipacsfa? utcában is láttam volna még az ősszel ilyet, az Osziéknál...

Előzmény: Kappa 5.10 (218356)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 218356

Üdv!

Keresek egy garnitúrák a 166os 17es "sűrű küllős" felnijéből.Nincs valakinek esetleg vagy nem tud eladót(lehet amore-s vagy fb-os is)?!

Köszönöm 

Paco155 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 218355

Abban az időszakban csak abból volt SportWagon szóval értettük...  Benzinesből 1.8 TBi (turbo), vagy a szintén 1.8 szívó. Amennyiben csak a motor megbízhatósága érdekel. 

 

 

Előzmény: M41 6212 (218353)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.01.07 0 0 218354

1,8t

Előzmény: M41 6212 (218353)
M41 6212 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 218353

Alfa 159 re gondoltam, Bocsi 

M41 6212 Creative Commons License 2024.01.07 0 0 218352

Sziasztok. 2008-2010 körüli Alfa Romeo kombiból melyik benzines motor a legmegbízhatóbb? Melyiket érdemes megvenni?

Köszönöm 

downer Creative Commons License 2024.01.06 0 0 218351

Ja, olvastam én is. Érdekesek a kínaiak is. 
Pár éve még kínáltak BT, stb. CD-tár emulátort olyan 40 dollárért, ami jó volt a Stilo Visteon rádiótól kezdve Alfa Blaupunktig a navisok kivételével az összes olaszhoz. És egyszercsak eltűnt, azóta sincs. De hogy honnan szedték elő ezt a fojtószelep gyártást..azt nem értem.

Előzmény: Adm (218350)
Adm Creative Commons License 2024.01.06 0 0 218350

Tényéleg érdekes, hogy nincs belőle utángyártott verzió, mert pl az 1.6 fojtószelepére mostanában olvastam, hogy van valami aliexpresses változat, ami még működik is.

Előzmény: downer (218338)
Adm Creative Commons License 2024.01.06 0 0 218349

Lehet, hogy a régi alufedelesnél mások voltak az értékek, mert ott pl a szívócső is fix volt.

Előzmény: downer (218348)
downer Creative Commons License 2024.01.05 0 0 218348

40 fokos motorhőmérséklettől a fojtószelep 8 fokos állásnál vált át, tehát a gyakorlatban ahogy rálépsz a gázra és elindulsz.

De ez logikus, hiszen alsó-középső fordulatszámtartományban biztosítja a nyomatéktöbbletet, felsőben meg már pont hogy nem kell és akkorra már átvált a szívócső is, mehet ami a csövön kifér. :D

Előzmény: Adm (218346)
TtK Creative Commons License 2024.01.05 0 0 218347

Én inkább azt gondolnám, hogy az tesz be neki, ha nincs elég váltás. Akkor megáll benne az olaj, a meleg hengerfejben "belekövül" és attól ragad be. 

Előzmény: TudatLan (218343)
Adm Creative Commons License 2024.01.05 0 0 218346

Nekem 3500 és 4800 rémlik, de nem találom a dolksit, amiben ez benne volt... Tudom, menjek le ér mérjem le :)

Előzmény: downer (218342)
Adm Creative Commons License 2024.01.05 0 0 218345

Ezt fejtsd ki légyszives, miért lenne a vezmod élettartama kisebb, ha folyamatosan minimum szinten van az olajszint. Tényleg nem értem. Mellesleg ha szint alatt van és elmegy az olajnyomás, akkor szerintem a csapágyak kenésének hiánya miatt elöbb fog kinézni a blokk oldalán a hajtórúd, mint hogy a vezmod elkopna. De most a stabil minimum szinten való tartásról van szó.

Előzmény: TudatLan (218343)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!