Kösd le a generátorról a vezetékeket és úgy indítsd be, hogy akkor mi történik. Ha így működik rendesen akkor keress rá való generátort. Ha így sem, akkor máshol a bibi, nem a generátor a bűnös.
Sziasztok ,tehát maradjunk annyiban hogy beindul,jár szépen melegszik és egyszercsak megáll a motor de úgy hogy a műszerfalról is eltünik minden.Próbálom újraindítani,gyujtás ráad,inditanám,de csak kattant eggyet és mindent elvesz a műszerfalrol is,és vissza se jön csak ha újra leveszem a gyujtást és újra ráadom.És akkor is csak kattan egyet.
Másik kulcs betesz elfordít,beindul,jár, gondol egyet megáll. És így tovább 🤬🤬🤬🤬
Szinte egy kérdésre sem válaszoltál a generátorral kapcsolatban!!!! A leszerelt Gyári generàtorszám a perdöntõ!!!
Vidd el egy szakmühelybe leszerelve ., vagy helyszinen egy szakemberrel ellenőriztesd le a generátort.., Ezzel a generátoroldal esetleges hibát kizártad!
Lassú, városias tempónál fékezve olyan, mintha dolgozna az ABS, nagyobb tempónál nincs gond. Fékfolyadék besötétedett csere után pár hétre. Álló helyzetben nyomva a féket lassan bemegy a pedál. Mi lehet ez , pusztuló ABS kocka? HA az, és cserélnénk, mit érdemes még, pld főfékhengert is(meg nyilván a folyadékot)?
Logikus hogy a k.p.źármotor akármilyen hibája miatt ., pl túlzott áramfelvétel miatt ment ki a biztositék..,itt is a vezetőoldali motor hibás..,De nem semmi hogy ajánlott a másikoldali cseréje is....,arról nem beszélve hogy amit irsz : egy zárhiba blokkolja az egész rendszert..
Nálam nagyon rezeg a léc , az ilyenfajta safe tipusú zárak 100%- s biztonsága tekintetében..., pl gyerek az autóban marad.,Te rányomod a safe zárat......??? Extrém esetben hogy is nyitja ki a szerencsétlen az ajtót?
"you-tube- k nál van példa erre egy biztositékhibaként.""
Jegyezzük meg jól you-tube videó sose hazudik...,
Időközben több helyen-több óra gugli után olvastam .,hogy zármotorzárlat bőven előfordulhat ezen az márkásnak mondott autón . és ez egy 15A-s bizti kiégésével jár, ami blokkolja pl .,a deadlock nyitást is , igy lehetetlenné tesszi az összes ajtó nyitását belülről is!!
Tehát mégegyszer bepréseltem magam a kesztyütartó/ biztositház alá zárt utasajtónál, széthuztam egy stekkert és megtaláltam az eddig észre nem vett biztit.,és nehezen de hozzáfértem annyira hogy kitudjam piszkálni .., ami természetesen hál Isten ki volt égve!!!
Uj bizti és megjavult minden!
itta nota vége fuss el véle.., gyenge müszak szivás volt--vezetőajtó zámotor hibás.
you-tube- k nál van példa erre egy biztositékhibaként., deréktörést kockáztatva megtörtént a kesztyütartó alá bemászás csukott vezetőajtónál...,sajnos a sokhelyen emlegetett 15A- s jó volt....
Én udvariasságból nem mertem megemliteni a " fogalmazási" hibát..,de ugy tünik másnak is feltünt hogy nehezen értelmezhető a hibaleirás/ körúlmény életszerűségè...., bocsi