Hát ha tudsz olyan szerelőt aki úgy is kicseréli a váltó olajat szűrővel együtt és a haldex olajat hogy ot álok én is és én viszem az alapanyagot akkor szívesen várom a kontaktot.
A kocsi 2011 es 4.2tdi 351ps,8 sebességes, quattro 213000km
A régió baden würtenberg,freiburg
Június elején megyek hazza és akkor megcsináltatnám ha akkora lenne szerelő akki ezekkel a feltételekel vállalja,
Ceglédre megyek de ha kell akkor elmegyek messzebbre is.
ha sok pénzed van akkor vidd márkaszervizbe (42eHUF/rezsióra a díjuk)
a váltó olajat is aranyáron adják 3 éve volt 15eHUF/liter és asszem a tiedbe kell 8 liter+a szűrő (nem vagyok benne biztos, de asszem a tiedbe 2 van)
szokták "tanítani", nullázni.
a haldex olajról se feledkezz meg,
egyébként ezt bármelyik jobb képességű szerviz meg tudja csinálni.
az audiban nincs érzékelő a kerekekben, az abs jelét használják, tehát kerékcserekor csak nullázni kell az mmi-ben. (bár mivel évjáratot nem írtál, így az MMI nem biztos! :-))
én márkaszerviz ellenes vagyok - gondolom ez lejött :-) -, értem én, hogy szalon meg minden, de gusztustalan az ár amiért "dolgoznak".
arról nem is beszélve, hogy ha egy szerelő jó, akkor elmegy maszeknak és nem egy márkaszervizben audis overálban tengeti az életét!
ha mondasz egy régiót, akkor valszeg lesz segítség egy jó szerelőt találni!
Na sikerült megvenni egy a8 at, maradtam a4,2 tdi -nél, egy hete használom és idáig hiba nincs csak amiről tudtam,
Kb 4000km et mentem vele és ami kellemes meglepetés volt hogy az a6 hoz képest kevesebbet eszik ugyan olyan temponal,most a hétvégén lesz olaj csere mindennel együt és amin meglepődtem hogy az előző szervizeken is azt az olajat rakták bele amit én is használok az a6 -osokba,LM top tec 4200 lóng life,ez valóban jó bele?
A hatósokat 10000 kent cserélem az olajat és szűrőket,gondolom enel is jo lesz így,vagy van valakinek jobb tanácsa?
A váltóba is szeretném lecserélni az olajat de mivel nincs hozzá megfelelő felszerelésem így azt szakszervizre bízom,
Tőlünk nem messze van egy audi márkakereskedés és rájuk gondoltam mert akárhányszor vittem oda a kocsi mellet lehettem és nézhettem mit csinálnak.
Hát mivel ilyet még nem csináltam ennek a menetet leírna egy hozza értő?milyen olaj jár bele?ezt is egy hőfokon kell ellenőrizni az olaj szintet?
Ha megvan a csere akkor kell e tanítani?
Még olyan érdekelne hogy most 19 és kerék van alatta és nem néz valami jól ki,szeretnek nagyobbat amit már ki is néztem de van benne kereknyomas ellenőrző amit mindig tanítani kell?úgy értve ha a nyári kereket felrakom amibe ugyszint van akkor kell újra tanítani?vcds van,ezzel megoldható?előre is köszönöm a valaszt
Sziasztok, Audi A6 45TDI, 245 Le, 2021-es modellnél azt tapasztalom, hogy üzemi hőfok elérése után az alapjárat fordulatszáma sztem nagyon alacsony értékre áll be, kb 600 körül lehet. Műszeres szakszervíz diagnosztika nem jelez hibát. Ennek a típusnak mennyi az alapjárati fordulatszáma?
És úgy gondolod hogy ha az A5-ön feneklik meg valami, akkor majd nem akarnak lehúzni a szerelök? A légrugó biztos nem fog elromlani benne, de bármi más is elromolhat.
Ezek közül egyedül a légrugó lehet komolyabb tétel (az is csak akkor, ha két légrugót cserélsz lengéscsillapítóval + kompresszorral együtt).
Az összes többi nem drága cucc. Persze az nagyon nem mindegy hogy ki javítja. Egyszer elromlott a szívósorom, mechanikus hiba. A szerviz már 400.000+ÁFA áron kicserélte volna mindkét oldali szívósort. Én otthon 45.000 Ft-ért kicseréltem a belsejét. Azóta is köszöni szépen jól van. A hátsó féknyereg csere motorral együtt 1000€ lett volna a szervizben. Amígy meg a TRW féknyereg motorostól 250€-ba került. Stb...
Én meg azt imádom, hogy mindenki 200 ezrenként kettőstömegű cseréről beszél, oszt 460 ezer fölött járok gyári kettőstömegüvel meg persze gyári turbóval.
Ja még azt elfelejtettem ,hogy a turbo s téma nagyon bejön, ezel minden márkánál riogatják az embert pedig ha normálisan van használva (hidegen nem hajtani,visszahűteni ha kell) és karban tartva(megfelelő olaj és időben vagy előbbi olajcsere) akkor sokat elmennek,
,tízen pár éve mikor megvettem az első szapan a 6 om mindenki szinte csak rosszakat mondott róla,szemely szerint imádtam és nem sok problémám volt vele,ismerőstől vettem és sok száz ezer km után adtam el,komolyabb tétel az adagoló csere volt 450000 km nel,
Ez után jött a mostani a 6 4f ,140000km el vettem és most van benne 508000km és köszöni jól van,ezt az autot se ajánlottak,turbo csere,váltó problémák,sok elektronikái hiba miatt,nekem ezek még egyik se volt,nem mondom kellet rá költeni és egyszer volt egy típus hiba amit javíttatnom kellett(gyújtás kapcsoló probléma)ezeken kívül szerintem kopó alkatrészek amik a km és a korából adódóan nem vészes lassan 9 év alatt.
az A8-nál - mivel prémiumnak titulált minőség - ha bármihez is hozzá kell nyúlni, arany árban van, és sajna tele van elektronikával és előbb utóbb azok elmennek kapálni! :-(
Te milyen A8-ast használsz, és hány éve? Nekem az utóbbi nyolc évben teljesen más tapasztalatom van mint neked.
Elektronika szinten eddig tönkrement a bal elsö ajtózár (filléres mikrokapcsoló cserével orvosolható a probléma) Egyébként ugyan az az alkatrész mint az A3-ban, tehát vagy az A3-hoz is aranyáron van, vagy az A8-hoz A3 áron.
Elromlott még 1db parkolószenzor, brutál 30€ (Hella) + egy fél óra munkám mire kicseréltem.
Meghalt egyszer a rögzítöfék motorja, féknyereggel együtt cseréltem kb 70000Ft volt.
A többi elektronika azóta sem kapál.
Akinek ez az összeg már az aranyár kategória, az jobb ha egy jó állapotú Swiftet vesz.
Igen, csak azt a nepperek / eladók vélhetően nem tudják, így minden 245 LE autót S Tronic-ként hirdetnek... (miközben összevissza X-elik a fokozatmentes 7 fokozató, szekvenciális 7 fokozató, tipronic 6 és tiptronic 8 váltókat... :(
Nézegettem, hogy hátha a FL a határ, de nem.
Gondolom alvázszámból megmondható ugyan, de kicsit macerás minden hirdetést a lekérdezéssel indítani.