Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Alg Creative Commons License 5 napja 0 0 169752

Odalent szerintem jobb volt a levegő mint fent, legalábbis én jobban éreztem magam. Hűvösebb volt kicsit, de tisztább is volt valahogy (szerintem azért mert ott nem nagyon volt "szálló por", nem úgy mint kint...)

 

Képek lesznek, szerintem video is, majd linkelem.

Előzmény: Spenót (169748)
Zsazsi Creative Commons License 5 napja 0 0 169751

Sztem, nem lehet uszni az M400-zal. En meg ra is kerdeztem es azt mondtak, h arra a V800-zat kellne vennem.

de lehet, h felreertettem vmit.

Előzmény: Spenót (169749)
Roger Preed Creative Commons License 5 napja 0 0 169750

Szerintem az M400 nem támogatja a GymLink frekvenciáját, így nem fog menni a víz alatti mérés.

Előzmény: Spenót (169749)
Spenót Creative Commons License 5 napja 0 0 169749

Polar M400 második teszt. Úszás.

Délután 1kor ránéztem az aktivitás %-omra és 49 volt. Rettenetes pánikba estem, mivel 7kor keltem és mégis csak 49% volt. Ez tarthatatlan. :)

Elvittem az órát a szomszéd falu uszodájába. Bevetettem magam a vízbe és azonnal a derekamig csúszott a jeladó a tempótól. Némi szerelvény igazítás után újraindítottam az edzést. Rá is kérdezett az óra kedvesen, hogy ezt a nudli edzést ugye nem akarom elmenteni. Nem akartam.

 

Lehet, hogy valamit elkeffentettem, de a pulzus helyén csak két db - jelet láttam úszás alatt. Megijedtem, hogy esetleg beázott a jeladó. Kimentem az öltözőbe és futás módra állítottam. Azonnal megjelent a pulzus. 

Mondjuk, nem tervezem, hogy pulzusmérővel ússzak, de azért érdekelt volna, hogy hogy megy ez. A használati utasítást majd újra átnézem, mert csak annyira emléxem, hogy az óra és a jeladó is bírja elvileg az úszást.

 

Van valakinek ez irányú tapasztalata?

 

Spenót Creative Commons License 5 napja 0 0 169748

Én sajnálom, hogy kihagytam. A levegő milyen volt?

Ha lesznek jó képek valahol, akkor linkeld be, légyszi!

Előzmény: Alg (169745)
Spenót Creative Commons License 5 napja 0 0 169747

Majd küldd át a végeredményt, lécci! A fűnyírós dumáról most már mindig te fogsz beugrani :)

 

Remélem, gyorsan megoldódik az achilles bajod! 

Előzmény: pom-pom57 (169742)
goyko14 Creative Commons License 5 napja 0 0 169746

RS800CX barometrikusan mér magasságot és meglepően jó pontossággal. De ez anno a csúcskategóriás órája volt a Polarnak amibe mindent belepakoltak (szeretem is). Lehet, hogy a 400SD nem tudott ilyet és akkor valóban torzíthat a footpod által mért adat.

Előzmény: 6600GT (169693)
Alg Creative Commons License 5 napja 0 0 169745

Baromi jó volt ez a földalatti, sajnálhatja aki kihagyta.

 

A második futamban voltam, így kevesen voltunk - a második körben már tök egyedül mentem a bányában, síri csendben, csak a lépései visszhangzottak, nagyon élveztem. Aztán jöttek a fényjátékok, a katedrális, lézerdiszkó, halott zongorista, ijesztgetős viccesfiú :D

 

Mondjuk nem volt csak 19.5 az órám szerint (lent footpod, fent GPS mért), ez lett 1:40 - teljesen elégedett vagyok vele, ez kb. a novemberi PB-m tempója, csak ott ideális volt a pálya, itt meg közel sem.

rrroka Creative Commons License 5 napja 0 0 169744

Egyébként ezen a fázison a futók 95%-a átmegy, amikor kezdőként egyszer csak elkezd rohadtul fájni ez meg az. Általában hamarabb tudunk többet futni szívvel és tüdővel, no meg lelkesedéssel, mint amit a lábunk már elbír.
Ilyenkor pihenni kell, és átgondolni, mi okozta, min tudsz változtatni. Ha úgy érzed a térdvédő segít, akkor használd nyugodtan, de ez inkább csak tüneti kezelés, hosszútávon szerintem jobb az okokat megelőzni.
Hajrá! :)

Előzmény: Elemszky (169724)
pom-pom57 Creative Commons License 5 napja 0 0 169743

Az elnézted,  csak 5360 méter futott. Még a frászt hozod rám.

Előzmény: retisonic (169741)
pom-pom57 Creative Commons License 5 napja 0 0 169742

A fűnyírás már megvolt tegnap és tegnap előtt. kb 2-3 hónap múlva lehet is látni Angliában. Achillesem nem javul.Tünet nincs,olyan mint egy pattanás,csak van rajta egy  dudor ami makacsul kitart,piros és  nyomásra sem érzem,hogy fájna.Bejelentkezem a dokimhoz.

 

Szerinted ezektől a kütyüktől jobban lehet futni?Akkor vennék én is egyet.Még jobb lenne,ha összedobnátok rá a pénzt.

Előzmény: amatőr (169740)
retisonic Creative Commons License 5 napja 0 0 169741

Azért az 5 km után az a 36 elég nagy ugrás. Hogy bírtad?:)

Előzmény: amatőr (169737)
amatőr Creative Commons License 5 napja 0 0 169740

A matematikához (sem) értek, meghagyom azt Spenótnak, a kütyüjeivel egyetemben. Azért lett ő az edzőm. Igen, elkért PinkódGabitól.
Sneci szerintemje felér egy hitelesítő bélyegzővel, szóval akkor irány előre! :)

Mondjuk, Pom-pom visszajelzése is sokat ér(ne). Mégiscsak ő az, aki bírja az iramot és füvet is nyír.

További motiváló tényezőt is találtam: a Szigetfutás weboldalán remek visszaszámláló mutatja az aktuális versenyig lévő időt. Rá-ránézve lehet konstatálni, mennyi ideje nem futottam, és milyen közel a szeretett hendi.

Előzmény: Zsazsi (169739)
Zsazsi Creative Commons License 5 napja 0 0 169739

Ez nem tunik exponencialisnak. :o)

 

Tenyleg van egy uj, eddig meg matematikailag nem is leirhato terved.

Előzmény: amatőr (169737)
sneci Creative Commons License 5 napja 0 0 169738

Szerintem is.

 

sneci

Előzmény: amatőr (169737)
amatőr Creative Commons License 5 napja 0 0 169737

No igen, megvan az új edzésterv és vele együtt az új edzőm!

Csak röviden:

- cél: április 19-i Vivicitta félmaraton

- metódus: átlag heti egy futás, növekvő távval, a vége felé bemerészkedve a heti 2 futásba

- opcionális irány: tovább a lenini úton a maraton felé.

Eddig idén megvan a 4, 5,36 és a 7,16 km.

Szerintetek?! :)

Előzmény: Spenót (169733)
sneci Creative Commons License 6 napja 0 0 169736

Hát az, hogy Spenót gyorsabb volt.

 

sneci

Előzmény: malactarja (169735)
malactarja Creative Commons License 6 napja 0 0 169735

Mi az oka?

Előzmény: sneci (169732)
Spenót Creative Commons License 6 napja 0 0 169734

Máshogy sajna nem tudlak megelőzni. :)

Előzmény: sneci (169732)
Spenót Creative Commons License 6 napja 0 0 169733

Tudtam, hogy erre reagálnod kell :)

Megszereztem a titkos edzéstervet. Csak neked megmutatom:

4 5,36 7,16 8,666667 10,24667 11,82667 13,40667 14,98667 16,56667 18,14667 19,72667 21,30667 22,88667 24,46667 26,04667 27,62667 29,20667 30,78667 32,36667 33,94667 35,52667 37,10667 38,68667 40,26667 41,84667

Előzmény: pom-pom57 (169731)
sneci Creative Commons License 6 napja 0 0 169732

Akartam mondani, hogy az első 19 évben nem nyújtottam, de Spenót megelőzött.

(és a másodikban sem fogok)

 

sneci

Előzmény: malactarja (169728)
pom-pom57 Creative Commons License 6 napja 0 0 169731

mííííííí vaaaaaan?????

Előzmény: amatőr (169666)
pom-pom57 Creative Commons License 6 napja 0 0 169730

placebo!! nothing else

Előzmény: Elemszky (169724)
Spenót Creative Commons License 6 napja 0 0 169729

Mondom, hogy különbözőek vagyunk, csak én vagyok egyforma! :)

Előzmény: malactarja (169728)
malactarja Creative Commons License 6 napja 0 0 169728

Az első nyolc-kilenc hónapban egyáltalán nem nyújtottam, pedig én is nagyon kötött izomzattal rendelkezem. Annak ellenére, hogy túlsúllyal futottam, azt sem tudtam, hogy van térdem. Mostanában már nyújtok. Viszont a távot túl gyorsan emeltem. Amikor először futottam 13 kilométert, akkor már 11-nél bejelzett. Azután fokozatosan egyre később. A negyedik alkalommal már csak a legvégén éreztem picit.

Előzmény: Spenót (169727)
Spenót Creative Commons License 6 napja 0 0 169727

Én a végéről a nyújtást jóval előbbre hoznám, de az elejével egyetértek. A nem rendesen kinyújtott, merev izmok hatással vannak a térdkalács helyzetére is, ami pedig csúnya dolgokat okozhat, ha el van mászva a helyéről. És ez csak egy apró részlete annak, amit a merev izmok okoznak.

Nyáron egy fémmel oldalt megerősített, térdkalácsot is állítólag jó helyre behúzó térdvédőben futottam. Azóta sokkal többet nyújtok és ugye igyexem ChiFutás szerinti stílusban futni. Állat jó a térdem. Nyáron rövid sprinteket sem mertem futni a térdem miatt, most meg már egyre több gyors szakaszt is beillesztek. Mondjuk, Dona port is szedtem, emiatt nem lehet egyértelműen megmondani, hogy mitől javult meg a térdem... Valszeg ezek együttesen segítettek.

 

Az is valószínű, hogy mivel különbözőek vagyunk, mindenkinek más a fontossági sorrend is... Én rohadt merev vagyok, így a nyújtás nagyon fontos. Ha jól tudom, akkor viszont ellenpéldának ott van Sneci, aki nem nyújt, hanem csak fut. Ráadásul olyan gyorsan, hogy csak elmosódva látszik...

Előzmény: rrroka (169726)
rrroka Creative Commons License 6 napja 0 1 169726

A térdfájás első oka mindiga roszs futótechnika, utána távok/intenzitások túl gyors emelése, utána cipő, végül esetleg nyújtás hiánya.

Előzmény: k 5.20 (169725)
k 5.20 Creative Commons License 6 napja 0 0 169725

Azért a dolog szerintem annál összetettebb, hogy térdvédő.

Véleményem szerint a térdfájások egy jó része nyújtási hibákra, nyújtás-hiányra vezethető vissza.

Más jelentős része, cipőre.

Ezekkel hogyan állsz?

Előzmény: Elemszky (169724)
Elemszky Creative Commons License 6 napja 0 0 169724

Sziasztok!Úgy tűnik a térdem beszeretne inteni a futásnak ;(( de én ezt nem hagyom;))))!!!!a térdvédő ér valamit vagy valami varázskrém???;)

Futni AKAROK;)))!!!

lallaj Creative Commons License 6 napja 0 0 169723

Nincs mit.

Szuper jó móka a csipogásos futás.  

A múltkor egy versenyen beállítottam (csak) a max pulzust, hogy csipogjon, ha 170 felé megy. A 15 km-es távot 172es átlaggal futottam végig és az órám folyamatosan sipított, hogy túl vagyok az értéken. Kicsit zavarban voltam amiatt, hogy folyamatosan ordibál az órám, mert marha zavaró lehetett a többi futónak is, de 5 km után az emberek zihálása elnyomta az órám hangját. 

Előzmény: Levus55 (169719)