Keresés

Részletes keresés

SuperCPU128 Creative Commons License 2018.09.14 -2 0 8852

Ezért óriási dolog, hogy C64-hez létezik 20 MHz-es SuperCPU 16 MB RAM-mal. Ezzel a CPU erővel és a RAM-mal sok olyan dolog is lehetséges, ami alapgéppel nem. Durva FLI, stb. képeket, sőt videókat lehet csinálni. Pl. minden karakterhelyen külön programozható a képernyő, sprite, stb. színek. Itt 1 jó példa, főleg az utolsó kép, hogy kikapcsolt képernyővel, csak az 53280 címet változtatva mit lehet elérni:

https://videa.hu/videok/tudomany-technika/supercpu-128-16-mb-jlvsiirXBjnUbktE

Plus4-re nem lehetséges ilyen bővítőkártyát építeni.

Előzmény: MMSZoli2 (8848)
MMSZoli2 Creative Commons License 2018.09.13 0 1 8851

Láttam már én is ilyen kódot. 

GRAPHIC1:GRAPHIC0 sort kell berakni a BASIC program elejére, hogy ez működjön.
 

Ez a lejjebb írtak szerint Plus/4-en felviszi a BASIC kezdetét $4000-re (grafikus képernyő utáni első szabad hely címe), C16-on pedig felülről lekorlátozza ha jól rémlik $1800-ra (1800-tól színmemória),  így marad 2KB a gépben. Plus/4-en a parancs után a BASIC számára a $1000-$1800 memória 2KB-ja ilyenkor elveszett. 

Törölt nick Creative Commons License 2018.09.11 0 1 8850

Ha beléptél már egyszer basicből grafikus módba, az relokálta a basic területet, és akkor rajzolhatsz akár a grafikus kép bekapcsolása a nélkül is. Egyébként meg nem, hanem hibaüzi.

 

Ha nem lenne ez a "védelem", véletlenül is felülnyomhatnád, szétverhetnéd a basic programodat egyetlen grafikus paranccsal.

 

Tehát ez a hibaüzenet van, ha még nem lett a basic relokálva.

Amit egy gépi program (aminek ha van basic része, az egyetlen sys xxxx) nincs ok amiért elvégezzen.

 

Lusta vagyok romlistát olvasni magyarul ezer oldalakon át :(, mit vizsgál, van egy "márbekapcsoltuk" flag valahol a basic munkaterületen, vagy simán minden parancs előtt(!) megnézi újra a basic vég-kezdet stb mutatókat.

 

 

 

Előzmény: IEC-ATA (8849)
IEC-ATA Creative Commons License 2018.09.11 0 0 8849

Találkoztam egy furcsasággal. Grafikai eredetű, a mikéntje hogyanja érdekel. Találtam egy minta programot ami a grafikus és karakteres(osztott) képernyőre kiírja a romban található karakter készletet. A program lefutása után lehet görgetni az osztott képernyőt, tehát a grafikus terület és a karakteres is jól elkülönül. Na most ilyenkor akármilyen grafikus utasítást kiadok, teszem azt egy kör kirajzolását (CIRCLE 1,160,100,80,80), a "?NO GRAPHICS AREA ERROR" hibaüzenet a jutalom. Akkor most a gépi kódban kiadott grafikus képernyő után nem adhatok basic parancsokat, csak ha basic-ben kapcsoltam be a grafikus területet?

MMSZoli2 Creative Commons License 2018.09.10 0 0 8848

Még egy gondolat fogalmazódott meg bennem a "hivatalos" VS "trükkös" üzemmódok témában.

A C128 és a Plus/4 rendelkezik egy olyan üzemmóddal, amit a C64 tulaj trükkösnek nevezhet, de mivel a hivalatos beépített ROM is támogatja, emiatt semmiképp nem lehet csalásnak nevezni. A 264szérián egy csak egy plusz paraméter a Graphics parancsban, hogy osztott grafikus/karakteres képernyőt kapjunk.
 Jobban belegondolva ezt is csak rasztertrükkel és időzítéssel operáló rezidens kóddal lehet elintézni, amihez C64en egy korrektül megírt (bár nem túl bonyolult) kóddal lehet csak intézni. Mivel benne van a hivatalosan kiadott alap ROM csomagban, nem lehet csalásnak nevezni, de ha nem lett volna benne, azonnal ebben a kategóriába került volna a korábbi fórumozó által.

 

Ezt a gondolatmenetet folytatva egy sok memóriával és CPU erőforrással kellően felvértezett gépen az általunk használt FLI módot is be lehetett volna emelni a hivatalosan támogatott üzemmódok közé, csak sok memória kell hozzá, és eléggé lefoglalja a CPUt. A SAM Coupe gépen erre tettek is egy próbát ("Mode 4 üzemmódban a paletta színei újradefiniálhatók rasztersoronként, így mind a 128 szín felhasználható a képen."), sajnos a 6MHz-es Z80 sem bírt el ekkora mennyiségű grafikával megosztott memória mellett.
 Az Amiga500 HAM és az Amiga1200 SuperHAM üzemmódja ugyanilyen

MMSZoli2 Creative Commons License 2018.09.10 0 0 8847

Hello!
 Jó itt is találkozni :-)

 Elviekben a C28VDC-je a saját 16K vagy 64K memória miatt lett volna sokkal profibb ennél, mert nincs ütközés a CPU-val. (meg persze az összes PCs videókártya ilyen volt, kivéve az elmúlt pár év integrált megoldásait, megosztott memóriával, de azt is dedikálja magának a memóriát. Illetve volt még a IBM PCjr a Tandy-val, hasonló felépítéssel, mint a Plus/4, ott is bármely blokkban lehetett a grafikus memória vagy a karakteres képernyő)

 A C128-nál talán ott rontották el, hogy nagyon szűk lett az a port, amin keresztül a VDC-t programozhatták, meg hát a VDC MOS8563 szintén csak 8+8 színnel rendekezett (igaz eredetileg UNIX gépbe tervezték Z8000 mellé 1983-ban)).

  Csakhogy a MCGA (1987!) ugyanekkora 64K-ban csinált egy 320x200 felbontást 256 szabadon választott színnel (262ezerből), és ez a chunky mód könnyen programozható volt (1 bájt/pixel), a 64K szelet miatt gyors is, pl szoftver sprite-hoz
Avatott kezekben baromi jól is tudott kinézni (lásd King's Quest 5, aminek az Amigás portja inkább csak elfogadhatóan néz ki).

 Tehát a VDC a 64K saját RAM ellenére kihagyta ezt a ziccert (illetve elég lett volna 256 jól megválasztott fix szín is ehhez a módhoz, némi limitációval OK lett volna). 
 Jah, poénból beraktam, hogy a HFLI (nem interlace) Plus/4 320x200-ban mire képes a palettájával. (persze a sebessége és a memóriaigénye miatt ez soha nem tudna így kinézni valódi játékban, de ujjgyakorlatnak nem rossz, mit tudna agép kicsit több memóriával, kicsit gyorsabb procival)

Ez a felújított King Quest1 VGA konverziója IstvanV féle konverterrel kb így nézne ki Plus/4en:
[img]https://i.imgur.com/w5IpvXp.jpg[/img]

Ez az eredeti PC EGA verzió normál Plus/4 multicolorba konvertálva, kis szerkesztés után:
[img]https://i.imgur.com/yoeV9NT.jpg[/img]

Ez pedig az eredeti APPLE II, muhahaha! (ez persze csak annyit jelent, hogy arra gépre elkészítették, Commodore 8 bitre meg nem )
[img]https://i.imgur.com/GeQHbf1.jpg[/img]
  

siz Creative Commons License 2018.09.09 0 0 8846

Elég jól összeszedted. Köszi. :)

 

> Sajnos a C64-nél gyakoribb badline miatt (talán a 2K színmemória miatt?) a Plus/4-en nem lehet minden sorban új színpalettát behozni az attributumba, csak minden második sorban lehetséges.

 

Igazából nem gyakoribb a badline, mint C64-en: itt is minden karaktersor előtt van. Csak itt kettő, mert szín- és karakter- (vagy fényerő- és szín-) memóriát is olvasni kell. C64-en a színmemória dedikált 1024x4 bites RAM, azt a VIC a CPU-tól függetlenül tudja elérni, nincs szükség hozzá badline-ra.

 

Illetve ha csak fényerőt akarsz változtatni (vagy karakteres módban színt, karakter nélkül, de akkor ugyanaz a karaktersor ismétlődik), akkor minden sorban lehet badline.

Előzmény: MMSZoli2 (8845)
MMSZoli2 Creative Commons License 2018.09.09 0 0 8845

Hi,

 

Bár kicsit későn, de beszállok a Plus/4 FLI grafika topicba. Bár nem programozok, csak használom.

Természetesen jól kihasználható a C64hez képest több szín, de valóban FLI az, ahol a legjobban kihozható a bővebb paletta, de anélkül is lehet részletesebb/szebb átmeneteket képezni.

Ha a legutóbbi képemre ránéztek (nem lett nagy valami, de nem akartam üres kézzel menni az AROK-ra), akkor az azon látható színátmenet majdnem teljes mértékben kihozható normál HIRES üzemmódban is. Ezek egy részéhez hasonló átmenetet a C64-el is össze lehet hozni (kék, rózsaszín, szürke), de a többit nem.
http://plus4world.powweb.com/software/Boredom

Ami miatt HFLI-ben csináltam meg a képet, hogy a Garfield feje ne legyen a HIRES-re jellemző "kockás" hátterű.
(Ennek ellenére így is lett két részlet, ahol a 2 szín per 2x8 attributum nem volt elég, mert háromra lett volna szükség: a jobb oldali fülénél és a jobb pofinál kellett volna több szín)

 FLI-ben könnyebben megoldhattam volna,  de vízszintes felbontás felére csökkenése nagyon lerontja a kép minőségét, a nagyobb részletesség miatt preferálom a 320x200 és HFLI üzemmódokat. Persze több színhiba lehet benne MC illetve FLI-hez képest.
Sajnos a C64-nél gyakoribb badline miatt (talán a 2K színmemória miatt?) a Plus/4-en nem lehet minden sorban új színpalettát behozni az attributumba, csak minden második sorban lehetséges. 


 Amikor képeket konvertálok, akkor először leveszem 32 vagy 64 színűre a képet (elég sokat is kell válogatni), és ha nem tetszik, akkor inkább visszalépek egyet és PAINT.NET-el dolgozom el az eredeti képen azokat a hibákat amelyek a konverzió után láthatóak, illetve állítok István konverterén, nem pedig utólag javítgatom natív vagy crossplatform editorral. (mivel gyorsabb és kényelmesebb, bár idén ezen lehet hogy változtatni fogok).

 A Plus/4-en elérhető 9 szürke árnyalat 320x200 nagyfelbontásban igen nagy luxus (1 fekete + 8 szürke), bár a fehér lehetne fehérebb. (8 bites gépek közül talán egyedül a MSX2 tudott egyszerre ennyit kitenni a képernyőre - trükkökkel vagy anélkül). MSX: 3 szürke, SAM Coupe , CGA: 4; C64: 5; Apple II: 4; Atari 8bit: 8 de ebből csak 4 egyszerre, hacsak nem trükkel, de ott csak 160x192 a legnagyobb felbontás, és az is interlace)

 Erre a korábban linkelt Faces slideshow-m, vagy a VDC Challenge slideshow első képe a jó példa, bár Larry interlacelt HIRES FLI képei  képei mérföldeket vernek az és sima HFLI képeimre. (speciális X-shiftes trükkel vannak még megerősítve)

Mennyire szabványosak az FLI módok? Igazából nincsenek titkok. Igazából ezek nem is trükkök, hanem "software-driven graphics mode".

Maga a módszer ugyanaz, mint a C64-en, csak ritkábban lehet színt váltani (2 raszterenként lehet, nem mindne sorban, mint a C64en vagy ATARI-n) 
Az FLI módszer és a trükk leírása teljesn publikus:
http://www.studiostyle.sk/dmagic/gallery/gfxmodes.htm

A C64 VIC-II regisztereknek megfelelő TED regiszterek pedig SVS Ultimate Map-ben található
http://plus4world.powweb.com/tools/Ultimate_Map


Larry IHFLI crossplatform konvertere teljes mértékben publikus, bárki tud vele képet hegeszteni. Igen profi a végeredmény, 
http://plus4world.powweb.com/tools/Larrys_FLI_Converter

A régebbi, Plus4Emu igen jó emulátora mellé IstvánV pakolt egy csomó plusz tool-t, nekem természetesen az ablakos felülettel, előnézettel megáldott p4fliconv_gui a kedvencem. (Larry tool-ja egy fokkal modernebb, de sajnos a monitorom nem bírja az interlace-es képeket az  emuban megjeleníteni)

Ebben a HFLI mód 320x248 felbontású
Hogy mennyire nem titkos az FLI mód: István mellépakolta az összes forráskódot is alaposan kommenlve, megjelenítővel, miegymás.
Szerintem baromi jó package.

Az MC mód 2 szabad szín per attributumja szemben a C64 3 színével valóban plusz megkötés.
 Valamint soha nem értetem meg, hogy a feketéből miért nem csináltak szintén 8 sötétszürke árnyalatot, 16 szürkeárnyalattal közel fényképminőségű képeket lehetett volna csinálni.
 A valós plusz megkötés helyett/mellett szerintem csinálhattak volna a TED-be egy 12K memóriát foglaló SuperMC üzemmódot, ami dupla színmemórával, és attributumonként egyedi 4 színnel sokkal könnyebbé tehette volna a sprite emulációt szoftverből is, és a gazdagabb paletta is jobba kihasználható lett volna. Ez előrelépés lehetett volna, olyan demo képeket alkothattak volna a termék indításakor, hogy csak na! 

 Az Amiga Boing! demója és pár HAM képe is rengeteg vásárlót szerzett a gépnek, pedig a HAM pontosan ugyanannyira használható normál programok közben, mint az FLI: semennyire.

siz Creative Commons License 2018.09.02 0 0 8844

A Plus/4Emu-ban van egy p4fliconv nevű program, az is tud ilyet. Meg a Pixel Polizei-t használtam mostanában.

Előzmény: IEC-ATA (8843)
IEC-ATA Creative Commons License 2018.09.01 0 0 8843

Felvetés! Olyan lehetőség vagy program érdekelne, ami fotót vagy egyszerű grafikát konvertál Plus/4-es formátumra. Megelégszek a fekete-fehér konvertálással.

IEC-ATA Creative Commons License 2018.09.01 0 0 8842

Meg túl drága is! "majdnem féláron". Röhögök! Duplájáért már Amigát adnak!

Előzmény: Sheme (8839)
siz Creative Commons License 2018.08.31 0 0 8841

Most már írtam. :)

Előzmény: IEC-ATA (8840)
IEC-ATA Creative Commons License 2018.08.31 0 0 8840

Nem írtál, vagy nem jött át!

Előzmény: siz (8837)
IEC-ATA Creative Commons License 2018.08.29 0 0 8838

Ok! Írj! :-)

Előzmény: siz (8837)
siz Creative Commons License 2018.08.29 0 0 8837

Pedig erre szívesen szakítok időt. :) Írok e-mailt. :)

Előzmény: IEC-ATA (8835)
IEC-ATA Creative Commons License 2018.08.29 0 0 8836

Megint töltögettem vele, csak úgy tesztelés gyanánt és még mindig piszok gyors! Akkor egy SD2iec konvertálással milyen lehetne........ :-D

Előzmény: IEC-ATA (8835)
IEC-ATA Creative Commons License 2018.08.29 0 1 8835

Pedig most pár napja megint összeraktam a 1551-es emut. Te jó ég gondoltam milyen program ez? Én írtam az tuti, de úgyszólván hagy kívánni valót maga után. Aztán gondoltam odaadom programozóstúl meg processzorostól, hátha szakítsz időt a konvertálásra SD2IEC felületre, de akkor hagyjuk! :-) Én már biztos nem állok neki, habár egy D64 kezelést terveztem megcsinálni. De mostanság nem lesz rá időm, ha már eddig sem volt!

Előzmény: siz (8834)
siz Creative Commons License 2018.08.28 0 1 8834

1551 emu talán felesleges ma már. 1541-re meg vannak jó megoldások, amik plus/4-el is működnek: Pi1541 (ez a Rasperry Pi alapú emuláció) és az SDrive1541 I és II. Mindkettő majdnem 100% 1541 kompatibilis, mennek vele az utántöltős dolgok. (Illetve a 1541U-nak és az U2+-nak is van standalone módja, bár az U2+ esetén ez azt jelenti, hogy hálózaton keresztül kell betelnetelni a drive-ra és úgy lemezt váltani - vagy bedugni C64-be cartridge-ként, a soros kábelt meg a plus/4-be)

 

A cartridge-ként kezelés gázos, nem olyan a plus/4 kialakítása, hogy azt meg lehessen csinálni úgy, mint C64-en (tehát valamilyen freezer-szerű módon a menüt és/vagy DMA adatátvitellel)

Előzmény: Sheme (8833)
Sheme Creative Commons License 2018.08.28 0 0 8833

Még nem válaszolt a srác, akit írtál.

 

Egyébként szvsz Siz, Gaia, BZS 101%, h szívesen segítene neked!

 

Jut eszembe - csak vauzom a témát, szóval ne harapjátok le a fejem miatta! -, megoldható lenne valahogy átportolni az IDE64-ből, vagy az Ultimate 1541-ből azt a részt, ami a .D64-eket kezeli? (Ha zöldséget mondtam volna, 1000 bocs és egy anyamedve!)

 

Mert akkor nem lenne akadálya a "Plusis lemezképek" kezelésének Plus/4-en, ergo talán az utántöltős programok is mennének, így a gyors töltőkhöz a 1541/51 emuláció sem lenne gond - csak legyen valaki, aki feláldozza a szabadidejét az agymenésemre!

Előzmény: IEC-ATA (8832)
IEC-ATA Creative Commons License 2018.08.25 0 0 8832

Más is ezzel "nyaggat", hogy sd kártyáról akarja betölteni a cartridge-re a programokat. Nem lehetetlen, de ez meghaladja az én tudásomat. :-)

Előzmény: Sheme (8831)
Sheme Creative Commons License 2018.08.23 0 0 8831

Én is szeretnék vásárolni tőled egy 1MByte-os kártyát!

 

Inkább itt tenném fel a kérésemet, bizonyára a Plusis kollégáknak úgyis eszébe jut, mi a prg-ok címei:

 

- file copy - disk-disk, tape-disk, disk-tape

- side copy - 1541-re, 1551-re

- OctaBASIC(?) 7.0

- rajzolók

- zeneszerkesztők

- létezik POKE-finder, vagy indítási címkereső?

- gyors töltők kazettára

- gyors tötlők 1541-re, 1551-re

- ...

 

A játékokat meg majd kinézem a plus4world-ről. Azt már tisztáztuk, utántöltősek nem mennek - pl Borrowed Times -, de ez nem is akkora baj, olyan sok úgysincs belőlük. De ha már itt tartunk, mekkora meló lenne megcsinálnod, mint az IDE64-en, vagy melyiken, h ott SD kártyáról "tudja" a .D64 image-ket linkelni és emulálni hozzájuk a floppy drive-ot?

(Bocs, h ennyire előre szaladtam!)

Előzmény: IEC-ATA (8829)
siz Creative Commons License 2018.08.21 0 0 8830

Ennél jobb meg csak az lett volna, ha lejössz Árokra (vagy odaadod Novák Joe-nak és elhozza), aztán megnézzük a cuccot, hogy mi a baja. (Azon kívül, hogy egy város)

Előzmény: IEC-ATA (8829)
IEC-ATA Creative Commons License 2018.08.17 0 0 8829

Ellenőrzésképp csináltam egy csak a Terra-x játékot tartalmazó kártyát. Ezt úgy csináltam meg, hogy nincs automatikus indítás. Felmásolódik kártyáról a ram-ba és READY.-vel meg is áll. Ezután a pontos tárterületet lementettem lemezre és XM1541 kábel segítségével feltöltöttem PC-re. Ott csináltam egy összehasonlítást, és byte-ra megegyezik az eredeti PRG-vel. Byte-ra pontos másoló program tölti fel a cartról a programot. Hiba csak ott lehet, ha a PRG-ket nem jól fűzöm össze, mert az még kézzel csinálom, de a rontott összefűzés után meg a többi program betöltésnek is fault-nak kellene lennie. Más lesz itt a gond. Lehet hogy egy ram init-et kell végrehajtani előtte?!

 

Egy olyan yape verzió jó lenne amiben az 1MB-os crt-fájlt be lehetne tölteni és $FE00-val tudnám lapozni a 16kb-os lapokat! ;-)

Előzmény: ergoGnomik (8828)
ergoGnomik Creative Commons License 2018.08.17 0 0 8828

A kódod nélkül igazából piszok nehéz bármit mondani. Azt megtehetnéd, hogy ellenőrzőösszeget generálsz a másolás után az elindítás helyett. Kinézel két bájtot, amit nullára inicializálsz, és az egyikbe összeadogatod (LDA programbájt, CLC, ADC összegbájt, STA összegbájt), a másikba össze-XOR-olod (LDA programbájt, EOR xorbájt, STA xorbájt) a program összes bájtját. És ugyanezt megcsinálod úgy is, hogy csak simán betöltöd az eredeti ROM-ba darabolt fájlt. Azután összehasonlítod az eredményt.

 

Persze a legjobb élőben lenne nyomozni emulátorral, de ehhez meg kellene kérni Gaia-t vagy IstvanV-t, hogy bővítsék a szoftverüket a te kártyád emulációjával. Vagy esetleg te henkölöd bele a plus4emu-ba vagy a yapesdl-be.

 

Az jutott még eszembe, hogy ROM-lap váltásnál nem marad-e ki, vagy lesz eggyel több címnövelés?

 

Ja, és nem KERNEL, KERNAL.

Előzmény: IEC-ATA (8827)
IEC-ATA Creative Commons License 2018.08.16 0 0 8827

Kártya elindul F2-re, vagy autostartosan, ki hogy kéri. A folyamat belapozza a C1L(16kb)-lapot és a kernelt. STA $FDD0,2. Tartalom kiírás megtörténik, majd a kártyából egy másoló program feltöltődik a RAM-ba. Bill lekérdezés aktív lesz, kiválaszthatjuk melyik programot szeretnénk a memóriába helyezni. Az adott gomb lenyomásakor kiválasztódik a megfelelő programrész a kártyán és kitölti az előzetesen a ram-ba másolt programot és elindítja. A ramba kitöltött programocska felhúzza az epromból a kiválasztott 16kb-os lapból a kiválasztott programot-programrészt. Ha ez nagyobb mint 16kb, akkor visszaugrik a kártyába és ott folytatódik, újbóli kitőltés a ramban lévő programnak, majd futtatás, mindaddig amíg kell. Ezek után a $2D,2E,9D,9E-re beíródnak a programvége mutatók. Visszalapozásra kerül a BASIC+KERNEL és egy kis utasítás sorozat(FB16-ból) elindítja a feltöltött programot. El is indul, de a kicsomagolás és az azt követő újbóli mókoláskor valami hiba csúszik a számításba, mert a program elindul, de le is fagy!

Előzmény: ergoGnomik (8826)
ergoGnomik Creative Commons License 2018.08.16 0 0 8826

Miután fogalmam sincs mit és hogyan csinálsz, ezért ez csak vaktában lövöldözés, de nem lehet hogy véletlen vagy készakarva a Terra-X használna valami ROM rutint, amit te meg nem lapozol vissza?

Előzmény: IEC-ATA (8825)
IEC-ATA Creative Commons License 2018.08.16 0 0 8825

Most hogy töltögetem fel az 1MB-os eprom kártyákat a megrendelők által kért programokkal, azon csodálkozom, hogy egyes programok átiratai mennyire nem tükrözik az eredeti arcad vagy C64-es verziót. Itt most nem becsmérelni szeretném a játékok átíróit, sőt, emelem kalapom, de azért egyik másik játék jobban is sikeredhetett volna. Ilyen játék a C16-ra készült Donkey-Kong és WOW. A wow-nál még ráadásul a hangot is le kell vennem, mert ami zörej alatta van az meghaladja a tűrőképességemet. Olyan játékkal is találkoztam ami alatt a PaDöDö egyik számának rigmusai szóltak! :-) Vagy az egyik fajta Boulder Dash alatt a Commando játék zenéje eléggé "gyérítve" és zavaróan hangosan, tehát itt is jobb ha az ember leveszi a hangot!  Még mindig nem tudok rájönni, hogy miért nem futnak egyes játékok cartból feltöltve, pl. Terra-x. Yape-ra csak simán ráhúzom egérrel a PRG-t és megy, tehát sem floppy sem kazetta beállítás nem játszik! :-/

tanárnéni kedvence Creative Commons License 2018.08.16 0 0 8824

A Rockmanhez füldugó kellett, a képpel nálam nem volt gond. Lehet, hogy a zenét is rossz címről vette? :)

Gertzéktől (sp?) viszont többet vártam volna.

Előzmény: ergoGnomik (8822)
ergoGnomik Creative Commons License 2018.08.16 0 0 8823

Na, közben az eredeti kérdező (talán?) meg is válaszolta saját kérdését. Gaia még magyarázatot is adott rá, hogy mit és hogyan javít a kérdéses POKE.

Előzmény: ergoGnomik (8820)
ergoGnomik Creative Commons License 2018.08.16 0 0 8822

Nem linkelek. Gyerekkoromból emlékként a Rockman maradt meg, hogy annak a futtatásához mindig vajákolni kellett. Ami lehet, hogy csak az én másolatomnál volt probléma. A Plus4Worldön az e héten nyitott Tom Thumb fórumtémában jött elő felvetésként. 

Előzmény: tanárnéni kedvence (8821)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!