Hogyan lehetne egy hanganyagot egyeztetni a Loopmash mintáival, vagy a Groove Agent One effektjeivel? Ugyanis más a ritmikájuk, mint a hanganyagnak, más az egész szerkezetük, van erre valamilyen stikli? Egyáltalán hogyan lehetne mondjuk egy hangmintát szerkeszteni, amit eleve az audiofájlhoz terveznénk? Ti ezt, hogy intéztétek? :D
Letöltöttem pár hangszert bemásoltam a VSTPlugins-be, mikor megnyitottam a Cubase5 nem olvasta be, sajna nálam csak a Drum Goove Agent One és a Synth jelenik meg sajna No VST Instrument van:((
A HalionOne sehogy nem akar működni a Cubaseemben, lehet azért mert nem az eredeti verzió van meg nekem:P :(
Bemásoltam a hangszereket a vst3-ba, a VstPresetes-be, de sajna így se mutatsa ki őket.
Leteszem az egeret, kattintok, és a kurzor (függőleges vonal) máshol jelenik meg. Követi az egér mozgását, de mindíg ugyanabban a távolságban.
Ha így megfogok egy kisebb "régiót" az is ugyanolyan távolságra jelenik meg, el is húzhatom, csak nem az egér helyén mozog. Így lehetetlen illeszteni.
A legrosszabb, hogy elindítom az elejéről a zenét, a kurzor persze nem az elején áll, hanem a mágikus távolságban, és nem a kurzor látható idejében szólal meg a zene, hanem a "rendes" időben...
Ez nem minden sessönre vonatkozik!!! Van két-három dal, ahol ez előfordul, a többiben nincsen!
És nem tudom, hopgy valamit elállítok, amit nem veszek észre, vagy mi van.
Otthoni felvételekhez tökéletes. Inkább ez, mint bármilyen fantomtáp. Nekem a MIC100-as van és van, hogy előveszem, mert valamiért valakinek a hangja ezzel jobb. De otthoni felvételekhez tökéletes!
Nem hinném ,hogy otthoni felvételek készítéséhez többre lenne szükség, nekem legalábbis megfelel, remélem sokáig. A csövesnél az nem volt egyértelmű, hogy technikai adottságról, vagy leminősítésről ejtesz-e szót.
A MIC200 az árát megéri, de csodát persze nem kell tőle várni. A csöves mikrofonodnak valószínűleg jót tesz. Sima fantomtáp helyett általában jobban megéri egy egyszerű, de normális XLR-es bemenettel és viszonylag tisztességes előfokkal ellátott kis keverő. Ha pedig mindig elég az egy bemenet, akkor a MIC200 meg fog felelni.
Nagyon köszönöm ezt az igazán tartalmas segítséget!
Eszközeim a következők: E-mu 0202 hangkártya, Soundking EC010w kondis mikrofon, Behringer keverő. Megkérdezhetném még, mi a véleményed-véleményetek a Behringer Tube Ultragain MIC200 csöves mikrofon előfokról? Érdemes rá beruházni, vagy vegyk egy sima fantom tápot feleannyiért?
Ezeket még nem próbáltam, de a Cubase 5-öt azóta feltelepítettem, és tényleg hatalmas előrelépés a 3-hoz képest! Sosem gondoltam ovlna, de mostmár ezt fogom használni. Egyetlen problémám vele, hogy a program néha minden előjel nélkül megáll.
Tudnátok nekem egy jó VST-t ajánlani, amivel az éneket tudnám masterelni? Ha valami praktikát ismertek, az is szuper lenne. Cubase SX 3-at használok, az újabb verziók több lehetőséget nyújtanának a program keretein belül ezt a célt illetően?
Ahhoz, hogy a midi sávok szóljanak, eddig valamiféle szoftverhangszerek be kellett hogy legyenek kapcsolva. Elvileg tehát a sávok és a kezdet - vég kiejlölés után simán kéne a programnak renderelni.
Friss, még tanuló cubase -felhasználó vagyok és sajna nagyon elakadtam egy konkrét, fontos feladat közepén. Elkészítettem a cubase 5 -ben három midi sávon három midi szólamot (mivel nem midi-zongora billentyüzetet használtam, hanem magában a programban szerkesztettem az egér segítségével a zenei adatot a sávokra, ezért csakis midi sávon tehettem, tárolhattam) amit csakis midi formátumban hajlandó kiexportálni a cobase, úgy, hogy hallható adat is legyen rajta. Én bármilyen audio formátumra szeretném konvertálni a programon belül ezt a meglévő három szólamot és mondjuk wav -ban kiexportálni, úgy, hogy a kiexportált anyag hangzóanyagot is tartalmazzon. Az exportot megpróbáltam, de teljes csönd van 3,4 percig, ameddig egyébként tartana a hangzó anyag. A cubase 5 oktatókönyvben sajnos nem adnak segítséget erre a problémára, csak valami érthetetlen ,ködös szakszöveget írnak le, hogy van probléma és megoldás. Nyugodtan írhatták volna ógörögül is, ugyanazt, mert nem követhető.(ja , nem tudok ógörögül.. :) ) Szóval, ha valaki tud olyan megoldást, ami valóban a programon belül megoldható, azt nagyon megköszönném, mert bizony megkörnyékezett az idegösszeroppanás.
Cubase 5-öm van és a loop masht próbálom alkalmazni az egyik projectemben, de nem igazán sikerül. Midiben nyitottam meg és találtam is egy a zenémbe illő loopot, de azt nem tudom a projectembe bele építeni mert mindig csak maga a loop mash kezelőfelületén szólal meg. Egyszóval nem tudom rögzíteni a sávban.
Mi erre a megoldás? Már próbálkoztam sokféleképpen. Vagy esetleg nem lehet? De akkor meg mi a cél ennek a használatával?
Nekem van Cubase 5-öm bár nem a legtisztább jogilag, de iso fájlba 6,5 gb-os.Már csak bekell daemonolni vagy kiirni lemezre és már telepíthető is.VCan leirás is hozzá angolul de érthető:
Megnéztem ezeket a TAL plugineket, tényleg egész jók. A cubase nekem is csaka vintage2, és U-No 2, és realsynth szintiket látja, de ez utobbi presetjeihez már nem tudtam hozzá férni. Efektek közül csak a DUB-ot, meg a Filtert telepítettem, ezek működnek is szépen. Én is 64bites cubase-t használok. Viszont az FL Studio megnyitja az összes plugint, a 9.5 verzió már kezeli a 64 bites pluginokat is.
TAL ingyenes szoftverszintivel kapcsolatos kérdésem lenne. Nagyon szimpatikusnak tűnik amiket gyártanak, főleg, hogy a büdzsém ezt engedi csak, de nálam valamiért nem ismeri fel a cubase a TAL semelyik hangszerét?! Cubase 5x-használok 64bit Win7-en, ugyan úgy bemásolom VST könyvtárba a dll-t ahogyan máskor is, de aztán cubase megnyitása után sehol sincs a hangszer?! Nagyon örülnék ha valaki tudna segíteni, mit ronthatok el? Szívesen meggyűrném a NoiseMakert és a BassLinet is. Itt vannak TAL hangszerek: http://kunz.corrupt.ch/?Products:VST_TAL-NoiseMaker