minek akarsz 14 év távlatából mérleget vonni, teljesen más technikai környezetben, amikor volt Schumacher-nek egy csapattársa, vele teljesen összehasonlítható, hiszen azonos technikai környezetben, sőt pályavariáción és tapadáson mérhetőek össze, MS: 22 pont. Ros: 50pont.
Norris 2. helye és tempója alapján ma volt kakaó a Mekiben rendesen. Hamilton 20 körön át erőlködött a drs-ért, sikertelenül.
Egyre jobban "tetszik" a pár héttel ezelőtti 0 Mercedes dobogó tippem. Ha nem jön valami csodafejlesztés, a Ferrari vagy a McLaren (vagy mindkettő egyszerre) minden pályán az utolérhetetlen kategória lesz nekik, onnan meg óriásmák kellene.
Az egyik ami megmarad, ez a felöklelés...Stroll mezőnyben tartása, komoly probléma a csapatnak, oké hogy apja viszi és ő vállalja...de az egész csapata motivációját nézve ez nem tartható, egy autós a csapat. Sztem Stroll-ra visszahat és káros lehet, árt a fiának összességében.
Sargeant a másik, hogy a fenébe lehet úgy venni a csigát, hogy se kigyorsra nem játszik se szűkre, sehova nem jó. Tökre jól lehetett látni hogy ki az aki a jó elrugaszkodásra játszik és a gumit is kíméli, és kik azok akik inkább szűken mennek, és a kivezetőn szűkről szélsre egyenesítenek és így gyorsítanak ki...Sargeant egyiket sem, valahogy közölte az egészet és így az átvitt tempó sem volt jó és a gumit sem kímélte..
A Williams sztem váltási kényszerben van vele.
Ferrari tempóesése elég meglepő volt, meg Alonso lágy gumis stratégiája is, amúgy sok minden nem. Volt egy-két szép előzés.