Mindig ugyanaz a kifogás Rosberg kritizálja, Russell cáfolja Hamiltont
Idén nem először hivatkozott arra, hogy teljesen más beállításokat használ, mint George Russell. A Q3-ba bejutó csapattársa pedig már nem először cáfolta ezen állítását
Egészen hasonló a beállításunk, mindketten hasonló irányt követünk, csak kis különbségekkel. Az irány szempontjából nagyon-nagyon hasonló volt a két autónk, és mindketten nagyot változtattunk a sprint után
Lewis már egy-négyes hátrányban van az időmérős párharcukban Russell-lel szemben, a kifogása pedig minden egyes alkalommal az volt, hogy: ťHű, annyira távol vagyunk egymástól a beállítások szempontjából, és ez a probléma.Ť George meg ott ül mellette, és azt mondja: ťAmikor a legutóbb megnéztem, még ugyanazok a beállítások voltak Ť Lényegében minden alkalommal ez van. Szerintem idén ez a kifogása. mondta Rosberg.
Minek ment volna vissza, ő nem a Rajkód, aki felmosórongynak szerződött vissza, hogy aztán a nap versenyzője címmel vonuljon vissza egyenesen a palánkról. Köztünk szólva, ide sem kevertem volna a helyedben.
14 pont az nem sok, ráadásul szezon végén szoktunk értékelni, ez a Merci most kb a májkül korabeli szinten van, ezt Russell gyakori visszaesése is megerősíti.
Azért Sumi nagyobb ruhákat kapott Rosbitól, ott eleve egy 0:3 figyelt itt meg ugye 1:1, az ideit vs-t meg majd meglátjuk a 63-as alatt sem túl jó ez a Merga.
Most már senki nem énekli Janis dalát mint 5 évvel ezelőtt hogy Oh Lord, won't you buy me... :D
Csóri Alonsó összesen legalább ment 8 kört (lehet csak 7) SC alatt. Ennyi épp elég lett volna, hogy a többiek gumija is elfogyjon és jönni kell többeknek és lehet nekik nincs piros, csak kemény. Ez olyan Nascaros volt, ott szoktak így taktikázni és vagy bejön vagy nem, tényleg attól függ mikor jön a caution :)
Haminak nagyban mákja is volt, 3-an kiestek előle, 2 meg büntit kapott, így nagyon nem is kellett megizzadnia, meghát azért a mercivel illett megelőzni legalább 6-8 autót :)
Fogalamam sincs, miért éri meg neki, de én élevezem, és a ferraris vergődését is fogom, ahogy Lökkentyű a helyére teszi. Nekünk ez jár, főleg a HSBM arcozások miatt.
Nekem az idei Hamilton egyértelműen a 2014-es meg a 2020-as Vettelre emlékeztet. Azért az az egy nagy pillanat, ami eddig történt velük, ő tudta hozni. Nekem Rusi egy se hal se hús pilóta, csak azért van az öreg előtt, mert az öreg kiszállt a meccsből.
Idén eddig azt mondom, hogy VIR-NOR-ALO-SAI-PER az erősorrend.
Schumi 40 fölött volt sérülésből visszatérve 3 év kihagyás után, ezt mindeképp nézni kell. Hatmi még 40 sincs, nem hagyott ki és nem volt sérült. És annak tudatában jó ez Russell-féle beárazás, hogy tudjuk, mi ment itt HSBM páros alatt a Schumi évekről. Élvezet nézni, nézzük együtt tovább!:)
minek akarsz 14 év távlatából mérleget vonni, teljesen más technikai környezetben, amikor volt Schumacher-nek egy csapattársa, vele teljesen összehasonlítható, hiszen azonos technikai környezetben, sőt pályavariáción és tapadáson mérhetőek össze, MS: 22 pont. Ros: 50pont.
Norris 2. helye és tempója alapján ma volt kakaó a Mekiben rendesen. Hamilton 20 körön át erőlködött a drs-ért, sikertelenül.
Egyre jobban "tetszik" a pár héttel ezelőtti 0 Mercedes dobogó tippem. Ha nem jön valami csodafejlesztés, a Ferrari vagy a McLaren (vagy mindkettő egyszerre) minden pályán az utolérhetetlen kategória lesz nekik, onnan meg óriásmák kellene.
Az egyik ami megmarad, ez a felöklelés...Stroll mezőnyben tartása, komoly probléma a csapatnak, oké hogy apja viszi és ő vállalja...de az egész csapata motivációját nézve ez nem tartható, egy autós a csapat. Sztem Stroll-ra visszahat és káros lehet, árt a fiának összességében.
Sargeant a másik, hogy a fenébe lehet úgy venni a csigát, hogy se kigyorsra nem játszik se szűkre, sehova nem jó. Tökre jól lehetett látni hogy ki az aki a jó elrugaszkodásra játszik és a gumit is kíméli, és kik azok akik inkább szűken mennek, és a kivezetőn szűkről szélsre egyenesítenek és így gyorsítanak ki...Sargeant egyiket sem, valahogy közölte az egészet és így az átvitt tempó sem volt jó és a gumit sem kímélte..
A Williams sztem váltási kényszerben van vele.
Ferrari tempóesése elég meglepő volt, meg Alonso lágy gumis stratégiája is, amúgy sok minden nem. Volt egy-két szép előzés.